Omdat er niet gevaarlijk was en het gewoon konquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Ik vroeg waarom je je rijbewijs eerder terug zou moeten krijgen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Omdat er niet gevaarlijk was en het gewoon kon
Ik rij nu 13 jaar met rijbewijs en heb hem nog nooit hoeven tonen tijdens een controle, dus je kan er ook voor kiezen de gok te wagen gewoon te gaan rijdenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Oke, ik las 10 dagen maar heb hem eigenlijk eerder nodig.
Nou, blijkbaar kon het niet hè.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Dat is hoogstens (en je hoeft er niet van uit te gaan dat dat ook gebeurd) een reden om een iets lagere boete te krijgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Als je met dat argument aan komt zetten bij de politierechter (mocht de zaak voorkomen) dan lacht hij je recht in jouw gezicht uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Met deze motivatie gaat de OvJ je je rijbewijs zeker niet eerder teruggeven. Is er nog een andere reden waarom je je rijbewijs terug zou moeten krijgen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ja, zo kun je alles wel recht praten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Waarvoor dan?quote:
Onzinnig argument. Geef eens een goede reden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het niet aan jou is om dat te beoordelen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:35 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Oké troll, leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Het is de eerste keer, dus ze zijn verplicht het gewoon terug te geven, bovendien is het niet ernstig, zat alleen op de linker baan!
Ze zijn tot niets verplicht. Een rijbewijs is een gunst, geen recht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Het is de eerste keer, dus ze zijn verplicht het gewoon terug te geven, bovendien is het niet ernstig, zat alleen op de linker baan!
Eeuh, nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Het is de eerste keer, dus ze zijn verplicht het gewoon terug te geven,
Dat maakt het niet minder ernstig.quote:bovendien is het niet ernstig, zat alleen op de linker baan!
Lol, ook nog onnodig linksrijden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
jij vindt het niet ernstig. Dat is een groot verschil met dat de politie vindt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Dat zal lekker zijn, de eerste keer is het toegestaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:37 schreef quipertown1 het volgende:
Ik ga het bijna denken ja. Ik probeer TS nog een beetje te helpen, maar er komt alleen maar onzin uit.quote:
Waarschijnlijk al het plaatwerk van zijn auto.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij vindt het niet ernstig. Dat is een groot verschil met dat de politie vindt.
Dus jij hebt een probleem, en ook nog een plaat voor je kop zo te zien
Nou, maar eens uitproberen als je je rijbewijs terughebt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:39 schreef quipertown1 het volgende:
Weet nu alleen wel dat me auto nog harder dan dat kan haha, had me gas niet eens volledig ingetrapt
Je bedoelt dat je nog maar heel weinig kansen hebt gehad om zo asociaal hard te rijden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Oke, ik las 10 dagen maar heb hem eigenlijk eerder nodig.
Dit is de eerste keer dat ik zo hard reed en ook me eerste overtreding. Heb me rijbewijs pas een paar maandjes verlicht dat de straf?
Haha nee ben ik hem weer 12 dagen kwijt!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, maar eens uitproberen als je je rijbewijs terughebt.
Stiekem welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nog maar heel weinig kansen hebt gehad om zo asociaal hard te rijden?
Ja vervelend, zeker omdat jij met al je rij-ervaring zo goed weet wat je doet.
Nou, foei, en niet meer doen hè
Dat laatste verwacht je eigenlijk?
Of was het nou 10? Of toch langer als je in de recidive valt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Haha nee ben ik hem weer 12 dagen kwijt!
Doe het nu dan. Nu kan de politie je rijbewijs toch niet afpakken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag als je het zeer snel weer doet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:41 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Nee mag nu niet rijden dan pleeg ik een misdrijf zei die agentquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Doe het nu dan. Nu kan de politie je rijbewijs toch niet afpakken.
Dat is geen reden om je rijbewijs eerder terug te krijgen. Dus je kan wel een klaagschrift sturen, maar daar zal je niets mee bereiken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef quipertown1 het volgende:
Leuk al die reacties maar geen van alle zijn nuttig, ik baal gewoon dat me rijbewijs weg is en ik zou hem gewoon graag terug willen hebben, ik vind het gewoon onterecht
Waarom vind je het onterecht?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef quipertown1 het volgende:
s maar geen van alle zijn nuttig, ik baal gewoon dat me rijbewijs weg is en ik zou hem gewoon graag terug willen hebben, ik vind het gewoon onterecht
Wat zou een nuttig antwoord kunnen zijn?"quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef quipertown1 het volgende:
Leuk al die reacties maar geen van alle zijn nuttig,
Ga maar met een protestbord voor het kantoor van de OvJ staan. Moet je wel met de trein, vrees ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef quipertown1 het volgende:
Leuk al die reacties maar geen van alle zijn nuttig, ik baal gewoon dat me rijbewijs weg is en ik zou hem gewoon graag terug willen hebben, ik vind het gewoon onterecht
''Hoe krijg ik zo snel mogelijk mijn rijbewijs terug?''quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zou een nuttig antwoord kunnen zijn?"
De gouden tip om zijn rijbewijs terug te krijgen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jammer voor je maar de wet vindt dat duidelijk niet zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef quipertown1 het volgende:
Lieverdje, hier is je rijbewijs. Het was gewoon een beginnersfoutje. Veel plezier ermee! Kuskus!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat, en je zult een hele dikke auto moeten hebben om niet door te hebben dat je 180 rijdt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is zeker 180 op je teller, als je een goed afgestelde hebt. In de meeste auto's zal de teller boven de 180 staan.
Inbreken in het gebouw waar zijn rijbewijs ligt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De gouden tip om zijn rijbewijs terug te krijgen natuurlijk
Dat zou ik zeggen tegen de OvJquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef quipertown1 het volgende:
Denk het niet, de Belgische politie had je ook staande gehouden. Of de Nederlandse was achter je aan blijven rijden. Het kan namelijk beide.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef quipertown1 het volgende:
Had beter nog 10 kilometer door kunnen rijden dan had ik hem nu nog!
Is een optie, ik raad het niemand aan maar TS kan het proberenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Inbreken in het gebouw waar zijn rijbewijs ligt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |