Kan niet, want ik vind Alzheimer-bejaarden leukquote:Op zondag 3 februari 2013 01:34 schreef Leandra het volgende:
Volgens z'n profiel net 112, dus ik gok op alzheimer.
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 3 februari 2013 01:40 schreef Leandra het volgende:
Ze kunnen niet allemaal leuk zijn.
Dit is die ene niet-leuke.
Owh, als je daar 130 km/u mag rijden dan mag 170 km/u (na wettelijke correctie) natuurlijk OOK.. Logischquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef Chinless het volgende:
Op dat stuk mag je 130.
Alleen die wouten denken steeds 120. Dus bezwaar aantekenen.
Gelukkig wordt de straf daar alleen maar hoger van. Ga maar weer lessen tot je wel weet hoe het moetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Oke, ik las 10 dagen maar heb hem eigenlijk eerder nodig.
Dit is de eerste keer dat ik zo hard reed en ook me eerste overtreding. Heb me rijbewijs pas een paar maandjes verlicht dat de straf?
Aan de reacties van TS te zien, woont ie zelf al op't kamp.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:05 schreef bijdehand het volgende:
TS, morgen even bellen de officier en dan zeggen dat je vrienden op het kamp hebt ofzo.
Kan hij mooi met papa Sjonnie en tante Anita een bezoekje brengen bij de officier.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:36 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Aan de reacties van TS te zien, woont ie zelf al op't kamp.
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:49 schreef M1stral het volgende:
TS had nog een kans gemaakt als hij die brildragende kleuter van de C1000 reclame op de achterbank had zitten...
Tante Anita is ook z'n moederquote:Op zondag 3 februari 2013 10:42 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Kan hij mooi met papa Sjonnie en tante Anita een bezoekje brengen bij de officier.
Eigenlijk was het de schuld van al die andere weggebruikers die niet aanwezig waren. Als die er wel waren geweest had ts in de file gestaan en had ts niet 170 gereden(ruim 180 op te teller).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
Is dit nou typisch voor de jeugd? Enorm domme dingen doen, daarvoor terecht gecorrigeerd worden en vervolgens:
• indien mogelijk ontkennen
• bagatelliseren (het was totaaaaal niet gevaarlijk, het was maar 170)
• de schuld bij een ander leggen of aan de situatie wijten (de weg nodigt uit, totaal ongevaarlijk stuk)
• zielig doen en verontwaardigd zijn (ik heb mijn rijbewijs zo hard nodig, kan iedereen overkomen)
wat een droefheid.
Be a man, man!
met 200 tegen een betonnen muur komt natuurlijk eigenlijk nooit voor. Met 100 tegen een boom geeft trouwens ook een mooi effect.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:06 schreef ikbenik het volgende:
TS komt niet meer terug. Na zijn klacht moest de OvJ zo hard lachen, dat TS maar eens moest laten zien dat rijden zonder enige ervaring met hoge snelheden geen probleem is. Hier het resultaat
Nou een pilaar van een brug is toch vaak van beton dus het kan soms wel voorkomen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
met 200 tegen een betonnen muur komt natuurlijk eigenlijk nooit voor. Met 100 tegen een boom geeft trouwens ook een mooi effect.
klopt, maar 200 tegen een bijna stilstaande afremmende vrachtwagen laat je auto'tje ook niet echt heel meer denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
met 200 tegen een betonnen muur komt natuurlijk eigenlijk nooit voor. Met 100 tegen een boom geeft trouwens ook een mooi effect.
Daarom hebben vrachtwagen een beveiliging dat je er niet onder kunt komen. Een instant cabrio maken is niet heel handig als je nog in de auto zit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt, maar 200 tegen een bijna stilstaande afremmende vrachtwagen laat je auto'tje ook niet echt heel meer denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |