Volgend topic van jou, me loverboy eiste dat ik sex zou hebben met mijn broertje, gelukkig slik ik de pil en kan ik niet zwanger worden. Ik ben echter nu wel zwanger, wat moet ik doen? Ik wil nog geen kind, moet mijn vmbo diploma nog halen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef Fratz het volgende:
Volgende topic van TS:
Ik ben aangehouden met een paar biertjes op. Een paar maar hoor. Ja ik was eigenlijk de Bob maar het was zo gezellig! Ik hoef die verplichte cursus toch niet te doen? Ik heb mijn rijbewijs echt nodig!
DAN HAD JE NIET 170 MOETEN RIJDEN FAALHAASquote:
Ik ben zo benieuwd wat voor auto TS heeft.... en hoe gruwelijk hoog z'n verzekeringspremie isquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:52 schreef BrandX het volgende:
niet merken dat je bijna 180km p/u rijdtSure
al zit hij in een A6 oid, je merkt gewoon dat je 180 rijdt, ook al zit je met een vriend te kletsen. Ook al heb je maar een paar maanden je rijbewijs.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat voor auto TS heeft.... en hoe gruwelijk hoog z'n verzekeringspremie is
Ik vraag het me vooral af omdat TS daardoor constateerde dat z'n auto nog harder kon, want hij had nog ruimte achter z'n gaspedaal.... daarmee wekt hij de suggestie dat hij eigenlijk niet verwacht had dat z'n auto (veel) harder kon.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
al zit hij in een A6 oid, je merkt gewoon dat je 180 rijdt, ook al zit je met een vriend te kletsen. Ook al heb je maar een paar maanden je rijbewijs.
Denk eerder dat TS en zijn vriendje een portie stoer aan het doen waren op de snelweg.
true.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag het me vooral af omdat TS daardoor constateerde dat z'n auto nog harder kon, want hij had nog ruimte achter z'n gaspedaal.... daarmee wekt hij de suggestie dat hij eigenlijk niet verwacht had dat z'n auto (veel) harder kon.
Dan gaat het dus niet om een A6, 535, 9-5 of V70
leuk advies, als hij iemand overhoop rijdt en dan dus niet verzekerd is zijn er 2 levens naar de klotequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zonder rijbewijs kun je gewoon rijden, wel zorgen dat je niet opvalt en geen ongelukken maakt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zonder rijbewijs kun je gewoon rijden, wel zorgen dat je niet opvalt en geen ongelukken maakt.
Ja, het kan wel, maar het mag niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Als beginnend bestuurder wordt je dit zwaar aangerekend, logisch.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef quipertown1 het volgende:
Oke, ik las 10 dagen maar heb hem eigenlijk eerder nodig.
Dit is de eerste keer dat ik zo hard reed en ook me eerste overtreding. Heb me rijbewijs pas een paar maandjes verlicht dat de straf?
Eigenlijk wel handig voor ja, geen rijbewijs.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef quipertown1 het volgende:
[..]
Ah.
Nou ik wacht even af hoop hem volgende week weer te hebben anders ga ik boos naar de officier, fouten maakt iedereen ook de officier!
De standaardprocedure is anderhalf jaar geleden veranderd. Als je rijbewijs door de politie wordt ingenomen, besluit het OM standaard tot een inname voor ten minste twee maanden. TS mag dus een poosje fietsen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien had je daar eerder over na moeten denken.
Het OM neemt binnen 10 dagen na ontvangst een beslissing, maar dat betekent niet automatisch dat je hem ook terugkrijgt, al is het wel waarschijnlijk omdat het je eerste keer is.
Het zal je wel een punt kosten.
Nee joh, waarom zou hij drinken als hij niet nog moet rijden dezelfde avond?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel handig voor ja, geen rijbewijs.Want voorlopig hoef je niet de Bob te zijn en daar profiteer je nu al van.
Pleaseplease laat TS dronken zijn toen hij dit postte![]()
Nee, echt niet hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:33 schreef quipertown1 het volgende:
Mootie als je niet normaal kan reageren reageer dan niet, ten eerste het kan eens gebeuren en ten 2de die 170 was totaal niet gevaarlijk.
Nee de hele A16 is tussen Dordrecht en Hazeldonk in beide richtingen weer 120 km/u max.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef Chinless het volgende:
Op dat stuk mag je 130.
Alleen die wouten denken steeds 120. Dus bezwaar aantekenen.
Ik heb gekekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:49 schreef Leandra het volgende:
Die staat ook gewoon in m'n profiel, het is algemeen bekend dat ik een oud wijf ben
Wat ben jij ook eigenlijk een ongelofelijke dom jong he....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:09 schreef Chinless het volgende:
Volgend topic van jou, me loverboy eiste dat ik sex zou hebben met mijn broertje, gelukkig slik ik de pil en kan ik niet zwanger worden. Ik ben echter nu wel zwanger, wat moet ik doen? Ik wil nog geen kind, moet mijn vmbo diploma nog halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |