Ohja, was even Heerlen-Aken vergetenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:42 schreef icloud het volgende:
[..]
waarom zou ik niet via aken kunnen? Dat is toch veel gemakkelijker of vergis ik me?
Voordat ik in enschede ben is de halve dag al omquote:Op zondag 3 februari 2013 18:42 schreef greavy het volgende:
[..]
Ohja, was even Heerlen-Aken vergeten
Locnummers enz. fotografeer ik altijd bij de foto. Heb geen kladblokje oid daarvoor hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat was een hele rit zo te zien. Mooi dat je al die treinnummers hebt weten te noteren.
Handig.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef greavy het volgende:
[..]
Locnummers enz. fotografeer ik altijd bij de foto. Heb geen kladblokje oid daarvoor hoor
Haha, herkenbaar. Ik maak altijd een nashot of detailfoto van het nummer, inclusief UIC-nummer. Voor het geval dat. Soms lukt dat ook niet, dan is het pech.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Handig.
Ik spot geregeld vliegtuigen, maar vergeet altijd de gegevens te noteren. Dusja, naderhand, welk vliegtuig was het ook al weer? Ja een UA toestel, maar de aanduiding blijkt op de foto toch niet goed te lezen.
mm, toch maar een keer heen dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:39 schreef J.B. het volgende:
[..]
In het vestingstadje Neuf-Brisach (in de Elzas) ligt de oude spoorlijn Colmar - Freiburg over de oude vestingwerken heen gelegd, dat is echt bizar om een keer te zien.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Is dat station op die foto niet Cologne?
Binnenkort is het geen kopstation meer!quote:Op zondag 3 februari 2013 18:08 schreef icloud het volgende:
[..]
dat is wel zo lelijk.
Ik zie dat er op leipzig doorgaande series komen, maken die echt kop midden in een treinserie?of moeten de mensen overstappen?
Stuttgart?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef bork het volgende:
[..]
Binnenkort is het geen kopstation meer!
I know, een post later zei ik dat al, daar wacht ik op.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef bork het volgende:
[..]
Binnenkort is het geen kopstation meer!
Nee Leipzig, City tunnel project eind 2013 klaar als het goed is.quote:
Klopt. Die lui zijn echt snel wegquote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik verbaas me er nog wel eens over hoe snel sommige machinisten uitstappen bij eindstation.
Regelmatig kom ik met de sprinter vanaf Den Haag Moerwijk naar Den Haag CS. Dan zit ik in de 2e bak, en als ik naar buiten loop is de machinist al lang pleite
Toen ik nog voor Syntus reed in de stage, en je kwam aan op je eindstation, was het een kwestie van stuurtafel deactiveren, tractiehendel in de afsluitstand, geremd weg zetten met magneetrem (en daarna de schakelaar weer op normaal zetten en de parkeer rem er op.
Dat kan ook wel redelijk rap, maar die lui bij de NS zijn echt heel snel
In Nederland rijdt loc 1767 met deze reclame rond:quote:
ze ruiken de koffie hequote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik verbaas me er nog wel eens over hoe snel sommige machinisten uitstappen bij eindstation.
Regelmatig kom ik met de sprinter vanaf Den Haag Moerwijk naar Den Haag CS. Dan zit ik in de 2e bak, en als ik naar buiten loop is de machinist al lang pleite
Toen ik nog voor Syntus reed in de stage, en je kwam aan op je eindstation, was het een kwestie van stuurtafel deactiveren, tractiehendel in de afsluitstand, geremd weg zetten met magneetrem (en daarna de schakelaar weer op normaal zetten en de parkeer rem er op.
Dat kan ook wel redelijk rap, maar die lui bij de NS zijn echt heel snel
soms gaat het ook wel eens fout en parkeert de mcn zijn treintje iets verder dan het stootblok toestaatquote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schijnt een machinist wel te lokken ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |