Ik vraag me af of We Fashion (de sponsor) er stiekem ook nog wat over te zeggen heeft, zonder dat wij dat weten.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:41 schreef Knipoogje het volgende:
Chloe zong het beste van de laatste 5; Raar dat ze niet door is. Misschien dat ze uitstraling toch ook een beetje lieten meespelen.
Zou ik persoonlijk toch schandalig vinden als dat zo is...quote:Op zondag 3 februari 2013 10:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of We Fashion (de sponsor) er stiekem ook nog wat over te zeggen heeft, zonder dat wij dat weten.
Het zou wel verklaren waarom het overgrote deel van de kinderen die de uitzendingen halen er zo ontzettend 'commercieel knap' uit ziet.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:33 schreef EdwinMartens het volgende:
[..]
Zou ik persoonlijk toch schandalig vinden als dat zo is...
Leuk grietje hoor. Het programma heet De Stem, maar om een artiest te zijn heb je meer dan alleen maar een stem nodig, sterker nog, met autotune is stem nog het minst belangrijke aan een artiest.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:27 schreef JRRY het volgende:
Ik vind het jammer dat Irie eruit is, geweldig type.
Ja daarom toch, en sowieso had die Irie ook geen autotune nodig hoor, vond d'r stem wel iets unieks hebben à la Lauryn Hill.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Leuk grietje hoor. Het programma heet De Stem, maar om een artiest te zijn heb je meer dan alleen maar een stem nodig, sterker nog, met autotune is stem nog het minst belangrijke aan een artiest.
Correct!quote:Op maandag 4 februari 2013 17:53 schreef iBenny het volgende:
Ik hoorde dat ik niet zoveel heb gemist..?
Vrijdag team Marco.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is het vrijdag al de finale?
En zo ja, of nee, wat komt er eigenlijk nu na Voice Kids? Niet meteen X-factor toch?
Aankomende vrijdag is team Marco aan de beurt. De week daarop is de finale(volgende week dus).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is het vrijdag al de finale?
En zo ja, of nee, wat komt er eigenlijk nu na Voice Kids? Niet meteen X-factor toch?
Yessssssssss, ikke!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
Het isvrijdag
Kijkt er nog iemand vanavond? Wie kan ik op de presentielijst gaan zetten?
Zet mij maar op de reservebankquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
Het isvrijdag
Kijkt er nog iemand vanavond? Wie kan ik op de presentielijst gaan zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |