Dat heb jij uitvoerig getest?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:50 schreef Marie30 het volgende:
Alle mannen hebben een kromme piemel, je moet je pas zorgen maken als hij volledig recht is.
Hoezo? :Squote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:50 schreef Marie30 het volgende:
Alle mannen hebben een kromme piemel, je moet je pas zorgen maken als hij volledig recht is.
Heb je enig idee hoe duur het ziekenhuis hier op de hoek is?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Nu heb ik je topic gelezen, tof topicMaar moet je nu niet naar het SEH gaan nu
?
Laat mij raden, extreem hoog eigen risico genomen bij je zorgverzekering?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:51 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe duur het ziekenhuis hier op de hoek is?
Dat is het me niet waard.
Dat zou ik nu ook weer niet zeggen. Maar ik heb er wel meer dan één gezien.quote:
sletquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat zou ik nu ook weer niet zeggen. Maar ik heb er wel meer dan één gezien.
Hehe jij lust er wel pap van. Mannenpap om precies te zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat zou ik nu ook weer niet zeggen. Maar ik heb er wel meer dan één gezien.
Non...quote:
Dus je wilt zeggen dat als ik hem zodra die genezen is scheur dat hij dan recht wordt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
Weet niet of ik moet huilen of lachen. [ afbeelding ]
Litteken weefsel krijg je door 'm te scheuren. Beter bekend als 'breken'. Succes.
Tsk, hoerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Non...
(bedoel niet het franse woord voor neen, maar het tegenovergestede van een slet is een NON, zo eentje uit een klooster)
Als je 'm scheurt krijg je littekenweefsel ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat als ik hem zodra die genezen is scheur dat hij dan recht wordt?
Plan B!
What the what....? En dan jouw username erbij...plat van het lachenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je 'm scheurt krijg je littekenweefsel ja.
Bereid je voor voor pijn. Zuip je klem en probeer dan de muur te neuken. Vol doorharding doorduwen en met je hand de helpen de richting van de kromming te bepalen.
Ik hou mij niet verantwoordelijk. Keep us posted.
keertje afsprekenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Non...
(bedoel niet het franse woord voor neen, maar het tegenovergestede van een slet is een NON, zo eentje uit een klooster)
Neen die zitten niet in een klooster. Die vragen er geld voor... Nog meer begrippen uitleggen of zal het gaan voor vandaag?quote:
Ik voelde me geroepen met deze TT.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
What the what....? En dan jouw username erbij...plat van het lachen
Waarom? Ben jij een misdienaar dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Was maar een grapje. Ik dacht dat je mij langer kende dan vandaag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen die zitten niet in een klooster. Die vragen er geld voor... Nog meer begrippen uitleggen of zal het gaan voor vandaag?
Jij bent een non?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Non...
Je bent dan ook de expert van dit topic.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik voelde me geroepen met deze TT.
Was niet zo grappig. Ben jij de echte o.us ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Ik dacht dat je mij langer kende dan vandaag.
Excuses dan maar, was niet gemeen bedoeld. En ja, ik ben de echte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Was niet zo grappig. Ben jij de echte o.us ?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Waarom? Ben jij een misdienaar dan?ik bedoel voor sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Lijkt dan op jouw pa, die lul reed ook weg toen ik hem in elkaar kwam slaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Lelijke penis. Het lijkt wel een lul die wegrijd
Dank je. Wat zei ik altijd tegen de echte? -test-quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Excuses dan maar, was niet gemeen bedoeld. En ja, ik ben de echte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
oooh een paterhoer dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Non...
Goestingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Van die spelling gaat de goesting al over hé![]()
ben 22 kom je even een nummertje met me maken in bourtange????quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sorry neen, wil ik niet met minderjarigen
Mooiste woord dat er isquote:
Wat is een bourtange?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:09 schreef racegamer het volgende:
[..]
ben 22 kom je even een nummertje met me maken in bourtange????
Stuur je adres maar racequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:09 schreef racegamer het volgende:
[..]
ben 22 kom je even een nummertje met me maken in bourtange????
Doe eens even lekker leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mooiste woord dat er is![]()
Lekker, leuk... wat elke NLer om de minuut zegt, dat is het ook niet hoor
300 km van mij af... DAWLASH dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:13 schreef racegamer het volgende:
[..]
een dorp in de in groningen 4 km van de grens af
Ok merci, eindelijk eens een comment waar ik wat aan hebquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:15 schreef opgebaarde het volgende:
De ervaring leert (oud eigenaar micropenis en de kromming) dat je nu moet trekken (niet masturberen boef!). Dus trek minimaal twee touwen door de voorhuid (besneden is pijnlijk) en hang er een gewicht aan, kilo is meer dan zat
Anders kan je penis ook nog wel eens de andere kant opbuigen.
aaah komop nederland is niet zo groot 300 km is gemiddeld 100 kmh dus 3 uur karrenquote:
Lekkere sletten zijn anders best leuk. Daar kan ik meestal wel enige goesting voor opbrengen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen lekker niet. Maar ook geen slet. Sletten zijn niet leuk
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Lekkere sletten zijn anders best leuk. Daar kan ik meestal wel enige goesting voor opbrengen.
Wat is een slet? Als jij elke vent uit zijn broek praat en er vandoor gaat zonder seksuele handelingen te verrichten (als hij over jouw tietjes heeft geaaid wordt het al discutabel) dan kan je moeilijk een slet genoemd worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen lekker niet. Maar ook geen slet. Sletten zijn niet leuk
Ik woon niet in NL, ik woon in het land van de goestingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:19 schreef racegamer het volgende:
[..]
aaah komop nederland is niet zo groot 300 km is gemiddeld 100 kmh dus 3 uur karren
whehehehehehe lol
Meestal zijn sletten lelijk. Zowel mannelijke als vrouwelijke. Ik knap er totaal op af in elk geval. Bacteriehaard in je bed...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Lekkere sletten zijn anders best leuk. Daar kan ik meestal wel enige goesting voor opbrengen.
what the hell is een goesting???? is dat een virus ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik woon niet in NL, ik woon in het land van de goesting
Misschien kunnen wij dan iets regelen, Z-Limburg hierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik woon niet in NL, ik woon in het land van de goesting
Is de gangbare definitie niet dat een slet (mannelijk of vrouwelijk voor mijn part) iemand is die met verschillende voor hen vreemde mensen van bil gaat? En die dus de ene bedpartner na de andere heeft zonder liefde. Dat ben ik dus niet. Geen oordeel over wie het wel is. Iedereen doet met zijn leven wat hij/zij wil. ik wil ze alleen niet zijn of in mijn bed hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is een slet? Als jij elke vent uit zijn broek praat en er vandoor gaat zonder seksuele handelingen te verrichten (als hij over jouw tietjes heeft geaaid wordt het al discutabel) dan kan je moeilijk een slet genoemd worden.
Maar ik heb geen inhoudelijke kennis van uw zaak, ik zal dus geen oordeel naar buiten brengen dag jij geen slet bent
In België misschien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Meestal zijn sletten lelijk. Zowel mannelijke als vrouwelijke. Ik knap er totaal op af in elk geval. Bacteriehaard in je bed...
Goesting betekent zin hebben in iets. Kan ook eten of zo zijn... niet per se seks.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:24 schreef racegamer het volgende:
[..]
what the hell is een goesting???? is dat een virus ofzo?
Daar zijn ze wel lelijk ja. Hier zijn de sletten gewoon geil.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Land van de sletten = Engeland. Weet iedereen.
oooh oke vlaams dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Goesting betekent zin hebben in iets. Kan ook eten of zo zijn... niet per se seks.
Ale, doe niet zo ambetant.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel lelijk ja. Hier zijn de sletten gewoon geil.
Sletten zijn volgens mij per definitie altijd geil. Anders zijn het geen sletten. Maar geil is per definitie niet altijd mooi.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel lelijk ja. Hier zijn de sletten gewoon geil.
Jij doet het dus altijd met liefde? Snel verliefd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Is de gangbare definitie niet dat een slet (mannelijk of vrouwelijk voor mijn part) iemand is die met verschillende voor hen vreemde mensen van bil gaat? En die dus de ene bedpartner na de andere heeft zonder liefde. Dat ben ik dus niet. Geen oordeel over wie het wel is. Iedereen doet met zijn leven wat hij/zij wil. ik wil ze alleen niet zijn of in mijn bed hebben.
Ja... en neen... Maat van mijn schoenen is 39quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij doet het dus altijd met liefde? Snel verliefd?
Ambetant?quote:
Nee, geil kan je op 2 manieren gebruiken. Geil als in dat zij er altijd zin in hebben, of geil als in dat jij er zin van krijgt. Als ze lelijk zijn zullen ze niet geil zijn op die tweede manier.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sletten zijn volgens mij per definitie altijd geil. Anders zijn het geen sletten. Maar geil is per definitie niet altijd mooi.
Hou je van teder of ruig?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja... en neen... Maat van mijn schoenen is 39Nog persoonlijke vragen?
Geil, dat is wel iets wat in je zit, de zin, de lust.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sletten zijn volgens mij per definitie altijd geil. Anders zijn het geen sletten. Maar geil is per definitie niet altijd mooi.
Favoriete kleur?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja... en neen... Maat van mijn schoenen is 39Nog persoonlijke vragen?
Allebei... wie niet?quote:
Maar ik kan niet slapen, blijf?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Allebei... wie niet?
Lieve brokken testosteron, ik ga slapen. Verniel jullie penissen niet in tussentijd. En tot morgen.
De gemiddelde lengte in Nederland is 15 cm behalve op Fok! blijkbaar want blijkbaar is het hier gemiddeld 30cm. Sommige lieden beweren meer dan 40cm waar je geen flikker aan hebt want dan rennen de vrouwen weg (met 30cm ook). Overigens hebben veel Fokkers toch niks aan 30cm want gros is te autistisch voor woorden (volgens velen).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
23 valt toch wel mee? Dat is 1cm langer dan die van mij
Ja 30cm is bullshit ja maar 22 of heel misschien 23 cm kan wel hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:45 schreef HSG het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte in Nederland is 15 cm behalve op Fok! blijkbaar want blijkbaar is het hier gemiddeld 30cm. Sommige lieden beweren meer dan 40cm waar je geen flikker aan hebt want dan rennen de vrouwen weg (met 30cm ook). Overigens hebben veel Fokkers toch niks aan 30cm want gros is te autistisch voor woorden (volgens velen).
Ik zei: de gemiddelde lengte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja 30cm is bullshit ja maar 22 of heel misschien 23 cm kan wel hoor
Haha is die van jou maar 15 dan?
Hahahaha ja en dan hoor je opeens zo van enhhh. Zit die er al in?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik zei: de gemiddelde lengte.nee die van mij is tussen de 18 cm en 19 cm (en ja daar ben ik eerlijk in). 22 of 23 kan wel inderdaad maar dat komt niet heel veel voor in Nederland dus het lijkt me stug. Meestal is het schaamte en stoere praat van de meeste mensen (word eens volwassen) terwijl 10 cm is al genoeg om een vrouw te plezieren. Maar er was ooit een documentaire over mannen met een microlulletje, dus zo groot als het bovenste kootje van jouw pink.
Extra info: we mogen als Nederlandse man niet klagen want we staan wereldwijd nog altijd in de top 5 qua gemiddelde lengtes.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hahahaha ja en dan hoor je opeens zo van enhhh. Zit die er al in?![]()
Iksdeee:D:D:D:D
Ach ik geloof dat de meeste FOK!ers wel eerlijk zijn. Zie niet wat voor voordelen het heeft om anoniem op internet tegen anonieme mensen op internet te zeggen dat je een groter dan gemiddelde penis hebt. Je wint er immers niks mee.
Met onze penis?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Extra info: we mogen als Nederlandse man niet klagen want we staan wereldwijd nog altijd in de top 5 qua gemiddelde lengtes.
Klopt maar dat zegt nog niks over de gemiddelde lengte van jouw geslacht. Dat is genetisch bepaald.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Met onze penis?
We zijn wel het land met de langste inwoners of zo, qua lichaamslengte
Natuurlijk wel. Lange mannen hebben een langere lul. Kleine of dikke mannen hebben een kleine lulquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt maar dat zegt nog niks over de gemiddelde lengte van jouw geslacht. Dat is genetisch bepaald.
Ik heb het ook nog nooit met een meetlatje gedaan vind ik een beetje puberaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Interessante discussie. Ben ik trouwens de enige die nog nooit een meetlatje naast zijn lul heeft gelegd om te kijken hoe lang die is?
Nee niet. Het is echt genetisch bepaald. Net als de borsten van een vrouw, die in Nederland ook niet mogen klagen want ook die staan in de top 5 van de wereld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Lange mannen hebben een langere lul. Kleine of dikke mannen hebben een kleine lul
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heb wel eens een stuk keukenrol ernaast gelegd en later dat stuk opgemeten dan voelde het net niet zo triest
Damn. Welk land hebben ze de grootste boezems?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee niet. Het is echt genetisch bepaald. Net als de borsten van een vrouw, die in Nederland ook niet mogen klagen want ook die staan in de top 5 van de wereld.
Omdat het van die standaard puber struggles zijn en in elke man nog een klein jongetje die op zoek is om te geinen zitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier om lachen trouwens.
Volgens mij Rusland of een van de Scandinavische landen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Damn. Welk land hebben ze de grootste boezems?
Vladimir Scludsiblek drink die melk von mother russiaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Volgens mij Rusland of een van de Scandinavische landen.
Je moet het ook in je vagine steken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Interessante discussie. Ben ik trouwens de enige die nog nooit een meetlatje naast zijn lul heeft gelegd om te kijken hoe lang die is?
Eindelijk erkenning door plopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:22 schreef plopkweker het volgende:
Ik dacht: Ik ga dus nevernooit zo'n lange OP lezen.
Totdat ik de paint zag
Puik topic!
Mijn excuses daarvoor, ik wist echt niet hoe ik mijn situatie anders moest omschrijven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:03 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb het nog niet gelezen en weet ook niet of het mijn tijd waard is maar ik wilde gewoon even tegen de ts zeggen dat ik moest kotsen van de tt
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heb wel eens een stuk keukenrol ernaast gelegd en later dat stuk opgemeten dan voelde het net niet zo triest
Hier nog 1. Ik verbaas me altijd over mensen die precies weten hoe lang hun penis is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe incompleet is jouw leven wel niet vraag ik mij dan af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik verbaas me altijd over mensen die precies weten hoe lang hun penis is.
gelukkig ben je nu volwassen is het nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:46 schreef RickoKun het volgende:
En hier ook nog één uit mijn kinderlijke jaren op FOK
[ afbeelding ]
Wat is dit, open je eigen topic ricko.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:46 schreef RickoKun het volgende:
En hier ook nog één uit mijn kinderlijke jaren op FOK
[ afbeelding ]
Hij heeft er echt schijt aanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
gelukkig ben je nu volwassen is het niet
Het is toch mijn lichaam of niet? Iemand moet de pionier zijn om rechte piemels te maken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:52 schreef Flying_eagle het volgende:
Wat een debiel topic. TS moet zelf geen beslissingen maken over zijn lichaam, blijkt wel.
Topic hackquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:53 schreef RickoKun het volgende:
kijk mense dit mben ik met bril op ok
[ afbeelding ]
quote:
Als je ouders niet zo lui waren geweest tijdens de daad, dan was je niet zo misvormd geweest. Echter uit zelfbescherming zou ik je toch graag onder toezicht laten zetten van het PBC.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:54 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Het is toch mijn lichaam of niet? Iemand moet de pionier zijn om rechte piemels te maken...
Zegt wel weer iets over jou dat je zo'n foto op je computer hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:53 schreef RickoKun het volgende:
kijk mense dit mben ik met bril op ok
[ afbeelding ]
Dan is het ook beter dat je niet naar het ziekenhuis gaat. Zijn toch vieze afzetters.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:37 schreef gelezwembroek het volgende:
Lijkt me btw best kut, naar het ziekenhuis moeten omdat je lul bloed. En dan uitleggen dat je met een naald in je lul hebt staan prikken.
Graag gedaan, als je er iets op vindt, laat het me weten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:19 schreef Studeur het volgende:
Heb ook last van een kromme penis. Bedankt voor het uitproberen van deze methode, dan weet ik hoe ik er niet vanaf ga komen.
Dan ga jij hem wassen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:44 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Graag gedaan, als je er iets op vindt, laat het me weten.
Jij snapt de theorie niet helemaalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:23 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS prinkt volgens paint aan verkeerde kant. Penis wordt nog krommer
Woon jij op 't stáááád? Of op 't parkeerploats van 't stááááád?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen, joh heb we lekker leuk veel sin in...
Neen, daar woon ik gelukkig niet. En dat is een vuil dialect ja...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Woon jij op 't stáááád? Of op 't parkeerploats van 't stááááád?
Als er iets lelijk is, is het antwerps namelijk
Gruwelijk. Heb een vlaamse collega die dat erg mooi kan nadoen. Hij heeft er wel een hekel aan geloof ik, dat antwerpse. Net zo hautain als amsterdammers volgens mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen, daar woon ik gelukkig niet. En dat is een vuil dialect ja...
Ik kan dat ook mooi nadoen, maar is niets om fier op te zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Gruwelijk. Heb een vlaamse collega die dat erg mooi kan nadoen. Hij heeft er wel een hekel aan geloof ik, dat antwerpse. Net zo hautain als amsterdammers volgens mij
Nja, we dollen om alles. Wij houden ervan om hem aan te spreken op de Vlaamse snelwegen. 'De best verlichte wegen van europa, dan kun je de gaten tenminste goed zien'quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik kan dat ook mooi nadoen, maar is niets om fier op te zijn eigenlijk
Woahahaha!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Lelijke penis. Het lijkt wel een lul die wegrijd
Het bloeden is idd gestopt nu, om de een of andere manier wil een erectie krijgen niet lukken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:03 schreef Aap1000 het volgende:
Maar heeft het gewerkt?
Ik ga er van uit dat het bloeden al gestopt is.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:53 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Het bloeden is idd gestopt nu, om de een of andere manier wil een erectie krijgen niet lukken.
Zal het wel even afwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |