Jij snapt de theorie niet helemaalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:23 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS prinkt volgens paint aan verkeerde kant. Penis wordt nog krommer
Woon jij op 't stáááád? Of op 't parkeerploats van 't stááááád?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen, joh heb we lekker leuk veel sin in...
Neen, daar woon ik gelukkig niet. En dat is een vuil dialect ja...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Woon jij op 't stáááád? Of op 't parkeerploats van 't stááááád?
Als er iets lelijk is, is het antwerps namelijk
Gruwelijk. Heb een vlaamse collega die dat erg mooi kan nadoen. Hij heeft er wel een hekel aan geloof ik, dat antwerpse. Net zo hautain als amsterdammers volgens mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen, daar woon ik gelukkig niet. En dat is een vuil dialect ja...
Ik kan dat ook mooi nadoen, maar is niets om fier op te zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Gruwelijk. Heb een vlaamse collega die dat erg mooi kan nadoen. Hij heeft er wel een hekel aan geloof ik, dat antwerpse. Net zo hautain als amsterdammers volgens mij
Nja, we dollen om alles. Wij houden ervan om hem aan te spreken op de Vlaamse snelwegen. 'De best verlichte wegen van europa, dan kun je de gaten tenminste goed zien'quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik kan dat ook mooi nadoen, maar is niets om fier op te zijn eigenlijk
Woahahaha!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Lelijke penis. Het lijkt wel een lul die wegrijd
Het bloeden is idd gestopt nu, om de een of andere manier wil een erectie krijgen niet lukken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:03 schreef Aap1000 het volgende:
Maar heeft het gewerkt?
Ik ga er van uit dat het bloeden al gestopt is.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:53 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Het bloeden is idd gestopt nu, om de een of andere manier wil een erectie krijgen niet lukken.
Zal het wel even afwachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |