De gemiddelde lengte in Nederland is 15 cm behalve op Fok! blijkbaar want blijkbaar is het hier gemiddeld 30cm. Sommige lieden beweren meer dan 40cm waar je geen flikker aan hebt want dan rennen de vrouwen weg (met 30cm ook). Overigens hebben veel Fokkers toch niks aan 30cm want gros is te autistisch voor woorden (volgens velen).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
23 valt toch wel mee? Dat is 1cm langer dan die van mij
Ja 30cm is bullshit ja maar 22 of heel misschien 23 cm kan wel hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:45 schreef HSG het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte in Nederland is 15 cm behalve op Fok! blijkbaar want blijkbaar is het hier gemiddeld 30cm. Sommige lieden beweren meer dan 40cm waar je geen flikker aan hebt want dan rennen de vrouwen weg (met 30cm ook). Overigens hebben veel Fokkers toch niks aan 30cm want gros is te autistisch voor woorden (volgens velen).
Ik zei: de gemiddelde lengte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja 30cm is bullshit ja maar 22 of heel misschien 23 cm kan wel hoor
Haha is die van jou maar 15 dan?
Hahahaha ja en dan hoor je opeens zo van enhhh. Zit die er al in?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik zei: de gemiddelde lengte.nee die van mij is tussen de 18 cm en 19 cm (en ja daar ben ik eerlijk in). 22 of 23 kan wel inderdaad maar dat komt niet heel veel voor in Nederland dus het lijkt me stug. Meestal is het schaamte en stoere praat van de meeste mensen (word eens volwassen) terwijl 10 cm is al genoeg om een vrouw te plezieren. Maar er was ooit een documentaire over mannen met een microlulletje, dus zo groot als het bovenste kootje van jouw pink.
Extra info: we mogen als Nederlandse man niet klagen want we staan wereldwijd nog altijd in de top 5 qua gemiddelde lengtes.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hahahaha ja en dan hoor je opeens zo van enhhh. Zit die er al in?![]()
Iksdeee:D:D:D:D
Ach ik geloof dat de meeste FOK!ers wel eerlijk zijn. Zie niet wat voor voordelen het heeft om anoniem op internet tegen anonieme mensen op internet te zeggen dat je een groter dan gemiddelde penis hebt. Je wint er immers niks mee.
Met onze penis?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Extra info: we mogen als Nederlandse man niet klagen want we staan wereldwijd nog altijd in de top 5 qua gemiddelde lengtes.
Klopt maar dat zegt nog niks over de gemiddelde lengte van jouw geslacht. Dat is genetisch bepaald.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Met onze penis?
We zijn wel het land met de langste inwoners of zo, qua lichaamslengte
Natuurlijk wel. Lange mannen hebben een langere lul. Kleine of dikke mannen hebben een kleine lulquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt maar dat zegt nog niks over de gemiddelde lengte van jouw geslacht. Dat is genetisch bepaald.
Ik heb het ook nog nooit met een meetlatje gedaan vind ik een beetje puberaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Interessante discussie. Ben ik trouwens de enige die nog nooit een meetlatje naast zijn lul heeft gelegd om te kijken hoe lang die is?
Nee niet. Het is echt genetisch bepaald. Net als de borsten van een vrouw, die in Nederland ook niet mogen klagen want ook die staan in de top 5 van de wereld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Lange mannen hebben een langere lul. Kleine of dikke mannen hebben een kleine lul
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heb wel eens een stuk keukenrol ernaast gelegd en later dat stuk opgemeten dan voelde het net niet zo triest
Damn. Welk land hebben ze de grootste boezems?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee niet. Het is echt genetisch bepaald. Net als de borsten van een vrouw, die in Nederland ook niet mogen klagen want ook die staan in de top 5 van de wereld.
Omdat het van die standaard puber struggles zijn en in elke man nog een klein jongetje die op zoek is om te geinen zitquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier om lachen trouwens.
Volgens mij Rusland of een van de Scandinavische landen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Damn. Welk land hebben ze de grootste boezems?
Vladimir Scludsiblek drink die melk von mother russiaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Volgens mij Rusland of een van de Scandinavische landen.
Je moet het ook in je vagine steken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Interessante discussie. Ben ik trouwens de enige die nog nooit een meetlatje naast zijn lul heeft gelegd om te kijken hoe lang die is?
Eindelijk erkenning door plopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:22 schreef plopkweker het volgende:
Ik dacht: Ik ga dus nevernooit zo'n lange OP lezen.
Totdat ik de paint zag
Puik topic!
Mijn excuses daarvoor, ik wist echt niet hoe ik mijn situatie anders moest omschrijven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:03 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb het nog niet gelezen en weet ook niet of het mijn tijd waard is maar ik wilde gewoon even tegen de ts zeggen dat ik moest kotsen van de tt
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heb wel eens een stuk keukenrol ernaast gelegd en later dat stuk opgemeten dan voelde het net niet zo triest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |