Hehe jij lust er wel pap van. Mannenpap om precies te zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat zou ik nu ook weer niet zeggen. Maar ik heb er wel meer dan één gezien.
Non...quote:
Dus je wilt zeggen dat als ik hem zodra die genezen is scheur dat hij dan recht wordt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:53 schreef Broekpaling het volgende:
Weet niet of ik moet huilen of lachen. [ afbeelding ]
Litteken weefsel krijg je door 'm te scheuren. Beter bekend als 'breken'. Succes.
Tsk, hoerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Non...
(bedoel niet het franse woord voor neen, maar het tegenovergestede van een slet is een NON, zo eentje uit een klooster)
Als je 'm scheurt krijg je littekenweefsel ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat als ik hem zodra die genezen is scheur dat hij dan recht wordt?
Plan B!
What the what....? En dan jouw username erbij...plat van het lachenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je 'm scheurt krijg je littekenweefsel ja.
Bereid je voor voor pijn. Zuip je klem en probeer dan de muur te neuken. Vol doorharding doorduwen en met je hand de helpen de richting van de kromming te bepalen.
Ik hou mij niet verantwoordelijk. Keep us posted.
keertje afsprekenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Non...
(bedoel niet het franse woord voor neen, maar het tegenovergestede van een slet is een NON, zo eentje uit een klooster)
Neen die zitten niet in een klooster. Die vragen er geld voor... Nog meer begrippen uitleggen of zal het gaan voor vandaag?quote:
Ik voelde me geroepen met deze TT.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
What the what....? En dan jouw username erbij...plat van het lachen
Waarom? Ben jij een misdienaar dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Was maar een grapje. Ik dacht dat je mij langer kende dan vandaag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen die zitten niet in een klooster. Die vragen er geld voor... Nog meer begrippen uitleggen of zal het gaan voor vandaag?
Jij bent een non?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Non...
Je bent dan ook de expert van dit topic.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik voelde me geroepen met deze TT.
Was niet zo grappig. Ben jij de echte o.us ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Ik dacht dat je mij langer kende dan vandaag.
Excuses dan maar, was niet gemeen bedoeld. En ja, ik ben de echte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Was niet zo grappig. Ben jij de echte o.us ?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Waarom? Ben jij een misdienaar dan?ik bedoel voor sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Lijkt dan op jouw pa, die lul reed ook weg toen ik hem in elkaar kwam slaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Lelijke penis. Het lijkt wel een lul die wegrijd
Dank je. Wat zei ik altijd tegen de echte? -test-quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Excuses dan maar, was niet gemeen bedoeld. En ja, ik ben de echte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
oooh een paterhoer dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Non...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |