Goesting betekent zin hebben in iets. Kan ook eten of zo zijn... niet per se seks.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:24 schreef racegamer het volgende:
[..]
what the hell is een goesting???? is dat een virus ofzo?
Daar zijn ze wel lelijk ja. Hier zijn de sletten gewoon geil.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Land van de sletten = Engeland. Weet iedereen.
oooh oke vlaams dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Goesting betekent zin hebben in iets. Kan ook eten of zo zijn... niet per se seks.
Ale, doe niet zo ambetant.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel lelijk ja. Hier zijn de sletten gewoon geil.
Sletten zijn volgens mij per definitie altijd geil. Anders zijn het geen sletten. Maar geil is per definitie niet altijd mooi.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel lelijk ja. Hier zijn de sletten gewoon geil.
Jij doet het dus altijd met liefde? Snel verliefd?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Is de gangbare definitie niet dat een slet (mannelijk of vrouwelijk voor mijn part) iemand is die met verschillende voor hen vreemde mensen van bil gaat? En die dus de ene bedpartner na de andere heeft zonder liefde. Dat ben ik dus niet. Geen oordeel over wie het wel is. Iedereen doet met zijn leven wat hij/zij wil. ik wil ze alleen niet zijn of in mijn bed hebben.
Ja... en neen... Maat van mijn schoenen is 39quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij doet het dus altijd met liefde? Snel verliefd?
Ambetant?quote:
Nee, geil kan je op 2 manieren gebruiken. Geil als in dat zij er altijd zin in hebben, of geil als in dat jij er zin van krijgt. Als ze lelijk zijn zullen ze niet geil zijn op die tweede manier.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sletten zijn volgens mij per definitie altijd geil. Anders zijn het geen sletten. Maar geil is per definitie niet altijd mooi.
Hou je van teder of ruig?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja... en neen... Maat van mijn schoenen is 39Nog persoonlijke vragen?
Geil, dat is wel iets wat in je zit, de zin, de lust.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sletten zijn volgens mij per definitie altijd geil. Anders zijn het geen sletten. Maar geil is per definitie niet altijd mooi.
Favoriete kleur?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja... en neen... Maat van mijn schoenen is 39Nog persoonlijke vragen?
Allebei... wie niet?quote:
Maar ik kan niet slapen, blijf?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Allebei... wie niet?
Lieve brokken testosteron, ik ga slapen. Verniel jullie penissen niet in tussentijd. En tot morgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |