SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Gisteren de sportschoolevaluatie/doelstellingen etc etc etc gesprekje. Blijft lachen hoe die impedantie metingen eruit zien. In 2 dagen van 17.1% naar 20,6% gegaan![]()
![]()
Wel met zorg mijn begeleidster gekozen na de eerste 6 maanden. Lading oefeningen gekregen en het woord cardio is niet gevallen en de apperaten zijn genegeerd
Af en toe een andere oefening ipv standaard rondje is wel leuk en verder gewoon eiegn schema aanhouden.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Sos?![]()
Goed, na een dagje rust (en te weinig eten) vandaag maar weer eens de schouders en benen aanpakken. Eigenlijk geen tijd ivm school maar ik knal er wel even een paar supersets in.![]()
Een vraag.. misschien is het wel /mierenneukermode maar goed.
Als ik in de avond naar bed ga slaap ik met ontbloot bovenlichaam.. Hierdoor voelen mijn schouders armen en bovenstuk borst altijd "koud" aan in de ochtend. Heeft het voordelen als je bijv. wel gewoon in een shirt/pyjama shirt slaapt? omdat je spieren dan warmer blijven?![]()
Gewoon raam open en niet onder een dekbed man. Zo burn je de meeste kcal snachts.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:08 schreef BadderAapje het volgende:
Een vraag.. misschien is het wel /mierenneukermode maar goed.
Als ik in de avond naar bed ga slaap ik met ontbloot bovenlichaam.. Hierdoor voelen mijn schouders armen en bovenstuk borst altijd "koud" aan in de ochtend. Heeft het voordelen als je bijv. wel gewoon in een shirt/pyjama shirt slaapt? omdat je spieren dan warmer blijven?![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon raam open en niet onder een dekbed man. Zo burn je de meeste kcal snachts.![]()
![]()
Ik zou een wolvenshirt aantrekken snachts.
/beastmodeBehulpzaam als een waterkraan.
ey gappies ik slaap altijd met 1 arm onder m'n kussen, daar leunt m'n hoofd dan op zeg maar
is t slecht voor de doorbloeding want voor t spierweefsel om goed te herstellen moet de bloedtoevoer wel goed zijn toch?
miscshien kan ik beter anders gaan liggen? merk wel dat me armen niet snel gaan![]()
terechte vraagquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:42 schreef 16meter het volgende:
ey gappies ik slaap altijd met 1 arm onder m'n kussen, daar leunt m'n hoofd dan op zeg maar
is t slecht voor de doorbloeding want voor t spierweefsel om goed te herstellen moet de bloedtoevoer wel goed zijn toch?
miscshien kan ik beter anders gaan liggen? merk wel dat me armen niet snel gaan![]()
![]()
Ik slaap ook met 1 arm onder mijn kussen. Ben ook wel benieuwd naar deze vraag eigenlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:42 schreef 16meter het volgende:
Ik verwacht zelf dat, als je niet met een tintelend gevoel in je arm/hand wakker wordt, het allemaal wel mee zal vallen. Als er een kussen tussen je hoofd en je arm ligt zal dit het gewicht van je hoofd wel voldoende verdelen om de bloedstroom echt te belemmeren.![]()
Ik heb juist heel vaak dat ik met gevoelloze armen wakker word. Heb dat al heel snel ook als ik heel kort even verkeerd lig. Irritant is dat en voelt naar mijn gevoel ook niet heel goed."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
als iksnachts wakker word slaapt me arm vaakquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef meneer_valk het volgende:
Ik verwacht zelf dat, als je niet met een tintelend gevoel in je arm/hand wakker wordt, het allemaal wel mee zal vallen. Als er een kussen tussen je hoofd en je arm ligt zal dit het gewicht van je hoofd wel voldoende verdelen om de bloedstroom echt te belemmeren.
is dat dan wel slecht?![]()
Dat heb ik dus ook vrij vaak, behoorlijk irritant.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef 16meter het volgende:
als ik
[..]
snachts wakker word slaapt me arm vaak
is dat dan wel slecht?![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:29 schreef fathank het volgende:
Ik zou een wolvenshirt aantrekken snachts.
/beastmode
Lekker dolfijnenshirt en 's ochtends je huidje insmeren met Nivea.
Deathlift or Die.![]()
Dit heb ik ook.. verder gelezen iets onder je oksel te stoppen als het iets te vaak gebeurt zodat je niet op de arm gaat liggen. Volgens de "websites" is er verder niets aan de hand zolang je er overdag geen last van krijgt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:53 schreef FootieB het volgende:
[..]
Ik slaap ook met 1 arm onder mijn kussen. Ben ook wel benieuwd naar deze vraag eigenlijk.![]()
http://www.aworkoutroutine.com/best-cardio-workout-to-lose-fat/
Weer een briljant simpel, to-the-point artikel van deze website (zelfde website als de ultieme handleiding voor creatine). Een van de beste no-nonsense websites op het internet imo.Confidence through competence![]()
interessante vraag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:42 schreef 16meter het volgende:
ik heb altijd last van slapende handen (deel onder m'n pink zeg maar) als ik slaap.
en slapende deltoids als ik d'r lang op lig.
Zat met diezelfde gedachte eigenlijk![]()
Als ik slaap dan lig ik. Nu bedenk ik me het volgende: is het slecht voor mijn rugspieren als ik op mijn rug slaap. En slecht voor mijn tieten als ik op mijn buik slaap? Iemand een oplossing om anders zwevend te slapen??
Misschien dat iemand het nummer van W. Okkels heeft ofzo?![]()
lol.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:05 schreef BeamofLight het volgende:
Als ik slaap dan lig ik. Nu bedenk ik me het volgende: is het slecht voor mijn rugspieren als ik op mijn rug slaap. En slecht voor mijn tieten als ik op mijn buik slaap? Iemand een oplossing om anders zwevend te slapen??
Misschien dat iemand het nummer van W. Okkels heeft ofzo?
je rug heeft wel een wat groter oppervlak he. Bij mij wel i.i.g. En je knelt geen bloedbanen af.
Dit is wel wat om zwevend te slapen denk:
http://4.bp.blogspot.com(...)ced_hook_hanging.jpg
Wel lastig om shredded te worden dan.
Edit: Onder link gezet voor onze gevoelige Seto![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door RaymondK op 31-01-2013 14:40:25 ]![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
je rug heeft wel een wat groter oppervlak he. Bij mij wel i.i.g. En je knelt geen bloedbanen af.
[ afbeelding ]
Wel lastig om shredded te worden dan.Ik hoorde laatst van iemand dat diegene dat wel geil leek.
Deathlift or Die.![]()
Pre-workout met 1,3-DMAA![]()
Heerlijke training gehad, en volgens mij is het ook nog eens een geweldige studiedrug want mijn concentratievermogen is nog nooit zo goed geweest als nu.![]()
Geconcentreerd genoeg om ff tussendoor te fokken iigquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:30 schreef meneer_valk het volgende:
Pre-workout met 1,3-DMAA![]()
Heerlijke training gehad, en volgens mij is het ook nog eens een geweldige studiedrug want mijn concentratievermogen is nog nooit zo goed geweest als nu.
Confidence through competence![]()
Je moet iets doen tijdens het wegwerken van je post-workout maaltijd hèquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geconcentreerd genoeg om ff tussendoor te fokken iig![]()
![]()
sinds ik zwevend slaap maak ik de gains van m'n levenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
[ afbeelding ]
Wel lastig om shredded te worden dan.![]()
Ik ervaar hetzelfde als ik weer een tijdje goed getraind heb.
Me arm slaapt dan volledig als ik wakker word. 's nachts of 's morgens maakt niet echt een verschil.
Ik slaap op me zij.
Wel vanwege een nekblessure, slaap ik steeds vaker op mijn rug.
Wanneer ik dat doe, heb ik geen last van een slapende arm.
Ook heb ik eens een artikel (zit op werk dus geen bron nog helaas) gelezen waarin stond dat Jackie Chan met blessures en dergelijke op een platte oppervlak ligt omdat dit goed is voor het herstel van bijvoorbeeld je rug.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
nee ik wil graag schemasquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:03 schreef 16meter het volgende:
maak gewoon zelf man
je kent de oefeningen al
gewoon goed verdelen![]()
Nee als je slaapt groei je.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef 16meter het volgende:
als ik
[..]
snachts wakker word slaapt me arm vaak
is dat dan wel slecht?
Dat geld ook voor je arm.
Note: Je arm moet wel wakker zijn tijdens de training, punt van aandacht dus.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:29 schreef seto het volgende:
Jezus zet dat even in een spoiler ofzo.![]()
krijg je instant straiee van
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 31-01-2013 14:44:15 ]![]()
En iemand die het liften voor je doet?quote:Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Zegt iemand die bang is voor zweetpoten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
En iemand die het liften voor je doet?Stumpertje
![]()
Iemand zin om het trainingsschema van een maat en mij door te nemen en eventuele adviezen te geven? Heb naar mijn mening nog wat aanvulling nodig op dag A. Volgens mij moeten er nog wat borstoefeningen bij en wat meer gewichtsoefeningen voor armen.
Spoilertje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Waarom heb je 4 semi-isolatieoefeningen voor je buikspieren per workout?Confidence through competence![]()
Ik zou squats naar dag A verplaatsen. Als het gewicht op een bepaald niveau komt is het niet echt lekker meer om na 3 zware sets squats nog 5x5 te gaan deadliften.
Edit: en inderdaad wat buikspieroefeningen schrappen, je zou in plaats daarvan barbell BOR en cable flyes kunnen zetten. Daar train je, naast respectievelijk rug en borst, ook je core mee.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand zin om het trainingsschema van een maat en mij door te nemen en eventuele adviezen te geven? Heb naar mijn mening nog wat aanvulling nodig op dag A. Volgens mij moeten er nog wat borstoefeningen bij en wat meer gewichtsoefeningen voor armen.
Spoilertje:veel buik en weinig schouders lijkt mij op het eerste gezicht, train je al lang? Anders zou je starting strength kunnen overwegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Dacht dat buikspieroefeningen altijd wel met alles te combineren zijn en niet veel hersteltijd nodig hadden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom heb je 4 semi-isolatieoefeningen voor je buikspieren per workout?Als je squats naar dag a verplaatst zit je dan niet teveel verschillende groepen te trainen op dezelfde dag? Ik wou juist het onderscheid houden zodat ik de spieren tijd geven om te herstellen. En top, ik zal die toevoegen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:38 schreef meneer_valk het volgende:
Ik zou squats naar dag A verplaatsen. Als het gewicht op een bepaald niveau komt is het niet echt lekker meer om na 3 zware sets squats nog 5x5 te gaan deadliften.
Edit: en inderdaad wat buikspieroefeningen schrappen, je zou in plaats daarvan barbell BOR en cable flyes kunnen zetten. Daar train je, naast respectievelijk rug en borst, ook je core mee.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.![]()
Spoilertje:Vrij nutteloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Heb mn black Cats 1.3dmaa Pillen van XXL binnen. Morgen maar eens proberen"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Beste fokkers,
ik ben sinds een week of 3 geleden weer begonnen in de sportschool met als doel massa opbouwen/krachttraining.
Ik lees overal dat voeding erg belangrijk is en probeer hier dus ook op te letten. Echter ervaar ik wat probleempjes.
Ik vind het moeilijk om een bepaald schema aan te houden vanwege onregelmatige school/werk tijden. Buiten dat weet ik niet hoe ik het best aan een vereist aantal calorieeën moet komen. Ik gebruik nu volle producten(kwark, melk chocolademelk) maar daar zit ook veel vet in.
Ik weeg 70 kilo en ben 186cm lang.
Ik drink wel shakes na de workout maar die zijn puur voor de eiwitten en niet zozeer voor weight gain. Is het verstandig dat te veranderen?
Als jullie tips hebben hoor ik het graag.
Ps. als dit beter in fitness kan let me knowDat weet toch iedere boerenlul.![]()
Ik heb laatst een schema in elkaar gezet waar ik nu zelf op train. IMO heb je daar een aardige verdeling van de spiergroepen, ik zou alleen nog een extra beenoefening toevoegen. Ik heb die zelf niet omdat mijn benen voorlopen vanwege eerdere trainingen, zie een post in een van de eerdere delen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:41 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Dacht dat buikspieroefeningen altijd wel met alles te combineren zijn en niet veel hersteltijd nodig hadden.
[..]
Als je squats naar dag a verplaatst zit je dan niet teveel verschillende groepen te trainen op dezelfde dag? Ik wou juist het onderscheid houden zodat ik de spieren tijd geven om te herstellen. En top, ik zal die toevoegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vriend kan inderdaad ook overwegen om starting strength te gaan doen. Er zijn mensen die het afraden, maar als hij wil kan je in mijn ogen daar best nog wat isolatie van biceps/triceps bij doen.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:46 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik heb laatst een schema in elkaar gezet waar ik nu zelf op train. IMO heb je daar een aardige verdeling van de spiergroepen, ik zou alleen nog een extra beenoefening toevoegen. Ik heb die zelf niet omdat mijn benen voorlopen vanwege eerdere trainingen, zie een post in een van de eerdere delen.Die vriend van mij is al heel lang bezig met trainen. Hij heeft alleen nooit echt schema's gedaan. Hij traint enorm veel en is ook al in topconditie, gaat bij de korps mariniers enzo. Alleen ik heb er niet veel aan aangezien hij niet schema's heeft ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vriend kan inderdaad ook overwegen om starting strength te gaan doen. Er zijn mensen die het afraden, maar als hij wil kan je in mijn ogen daar best nog wat isolatie van biceps/triceps bij doen.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Spoilertje:Ik zou serieus overwegen met SS te beginnen ipv een schema als dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boterhammen met pindakaas helpen altijdquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:46 schreef DorperTed. het volgende:
Beste fokkers,
ik ben sinds een week of 3 geleden weer begonnen in de sportschool met als doel massa opbouwen/krachttraining.
Ik lees overal dat voeding erg belangrijk is en probeer hier dus ook op te letten. Echter ervaar ik wat probleempjes.
Ik vind het moeilijk om een bepaald schema aan te houden vanwege onregelmatige school/werk tijden. Buiten dat weet ik niet hoe ik het best aan een vereist aantal calorieeën moet komen. Ik gebruik nu volle producten(kwark, melk chocolademelk) maar daar zit ook veel vet in.
Ik drink wel shakes na de workout maar die zijn puur voor de eiwitten en niet zozeer voor weight gain. Is het verstandig dat te veranderen?
Ps. als dit beter in fitness kan let me knowLet je behalve je shakes ook op je eiwit iname?
![]()
Ik eet 8 boterhammen met pindakaas per dag. De eiwitten haal ik uit de pindakaas, halve liter chocolademelk en halve liter volle melk. Ik eet ook nog 225 gram volle kwark.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Boterhammen met pindakaas helpen altijdLet je behalve je shakes ook op je eiwit iname?
Het avondeten word door ouders gekookt dus varieert nogal, kan ik niet veel over zeggen.Dat weet toch iedere boerenlul.![]()
Plus de shake, maar heb je tips qua voeding dan? Want in de OP kon ik niet veel vinden. Of is het verstandiger gewoon meer te drinken/eten?quote:Dat weet toch iedere boerenlul.![]()
Kwark, kip, kalkoen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:59 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Plus de shake, maar heb je tips qua voeding dan? Want in de OP kon ik niet veel vinden. Of is het verstandiger gewoon meer te drinken/eten?
Alles wat met een k begint.![]()
![]()
Als hij traint voor het korps mariniers, is kracht dan niet belangrijker dan massa? Volgens mij kun je dan beter in een lagere reprange gaan trainen, 5/3/1 bijvoorbeeld. Ik ben niet zo thuis in op kracht gerichte trainingen, dus daar zul je je eigen google skillz even op los moeten laten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:49 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Die vriend van mij is al heel lang bezig met trainen. Hij heeft alleen nooit echt schema's gedaan. Hij traint enorm veel en is ook al in topconditie, gaat bij de korps mariniers enzo. Alleen ik heb er niet veel aan aangezien hij niet schema's heeft ofzo.![]()
Spoilertje:A:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Squat 3x5
OH Press 3x5
Deadlift 3x5
B:
Squat 3x5
Bench Press 3x5
Power Clean 3x5A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Ik zou niet puur op kracht trainen als je naar de MARNS gaat. Uithoudingsvermogen is veel belangrijker. Sterk word je daar vanzelf wel en eenmaal paraat genoeg tijd om aan je strandkast te werken samen met je buddy's.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:05 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Als hij traint voor het korps mariniers, is kracht dan niet belangrijker dan massa? Volgens mij kun je dan beter in een lagere reprange gaan trainen, 5/3/1 bijvoorbeeld. Ik ben niet zo thuis in op kracht gerichte trainingen, dus daar zul je je eigen google skillz even op los moeten laten.Behulpzaam als een waterkraan.
Ja oke, maar een bizar goed uithoudingsvermogen krijg je ook niet van setjes van 7-10. Dan zou ik eerder iets cross-fit achtigs gaan doen, of gewoon flink hardlopen naast het trainen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou niet puur op kracht trainen als je naar de MARNS gaat. Uithoudingsvermogen is veel belangrijker. Sterk word je daar vanzelf wel en eenmaal paraat genoeg tijd om aan je strandkast te werken samen met je buddy's.![]()
Vooral gaan trainen op explosiviteit. Intervals, maar ook lange afstand cardio, pull-ups, push-ups, en uiteraard gewoon een fatsoenlijk krachtschemaatje. Algehele fitheid is het belangrijkste bij het korps lijkt mij.Deathlift or Die.![]()
En moeilijk veel eten, je gaat geheid 10 kilo lichter naar huis dan dat je kwam. Tenzij ze de rantsoenen tegenwoordig hebben aangepast.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Ethanolic het volgende:
Vooral gaan trainen op explosiviteit. Intervals, maar ook lange afstand cardio, pull-ups, push-ups, en uiteraard gewoon een fatsoenlijk krachtschemaatje. Algehele fitheid is het belangrijkste bij het korps lijkt mij.Behulpzaam als een waterkraan.
Waarom doet iedereen rond de 5 reps joh?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Omdat starting strength/stronglifts gebaseerd is op die reprange. Niks mis mee, maar ook zeker geen holy grail.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom doet iedereen rond de 5 reps joh?![]()
Ik volg SS, en dat gaat uit van 3x5quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom doet iedereen rond de 5 reps joh?![]()
![]()
Maar ik strik zelf mijn veterquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zegt iemand die bang is voor zweetpoten.Stumpertje
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Word je sterk van.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom doet iedereen rond de 5 reps joh?Behulpzaam als een waterkraan.
Kroket? Kipcorn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kwark, kip, kalkoen.
Alles wat met een k begint.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Koekjes voor de gainsquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kwark, kip, kalkoen.
Alles wat met een k begint.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Hey! Hoe kom je aan mijn foto, morgen eindelijk weer in Nederland trainenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker dolfijnenshirt en 's ochtends je huidje insmeren met Nivea.In maart is er een crossfit toernooi waar ik misschien aan mee ga doen.
![]()
Even een vraagje over of mijn spieren wel genoeg rust krijgen met het volgende schema:
Ma: MMA (1 uur)
Di: Borst & Triceps
Wo: MMA (1 uur)
Do: Schouders & Traps
Vr: Benen
Za: Rug & Biceps
Want ik ben bang dat mijn spieren door dit schema te weinig rust krijgen. En dan bedoel ik vooral door de MMA training of is dit geen probleem?![]()
Echt veel rust momenten heb je niet, maar is het niet gewoon een kwestie van kijken hoe je lichaam reageert op zo een schema?![]()
Er zijn ook genoeg mensen die beweren dat 1,5 g eiwit * kg lichaamsgewicht genoeg is..ik probeer altijd 2g aan te houdenquote:![]()
Binnenkort komt er een onderzoek uit waarbij onderzocht werd of dat 1,5 gr. of 2,6 gr. eiwit per kg lichaamsgewicht meer optimaal is. Dit onderzoek is ook gedaan onder bodybuilders, dus dat is ook nog eens mooi meegenomen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die beweren dat 1,5 g eiwit * kg lichaamsgewicht genoeg is..ik probeer altijd 2g aan te houdenIf not now, then when.![]()
130g eiwitten daar probeer ik ook op te zitten, laatst een onderzoek gelezen dat 2g/kg eigenlijk overdreven veel is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die beweren dat 1,5 g eiwit * kg lichaamsgewicht genoeg is..ik probeer altijd 2g aan te houdenNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hoeft volgens mij ook niet nee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:28 schreef esv7 het volgende:
[..]
130g eiwitten daar probeer ik ook op te zitten, laatst een onderzoek gelezen dat 2g/kg eigenlijk overdreven veel is.
Maar ik eet 3800 kcal en dan kom je toch al snel aan 180-200 gram eiwit. Anders moet ik wel heel veel vetten of carbs nemen.![]()
Ja inderdaad, is voor mij weer anders omdat ik minder eet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft volgens mij ook niet nee.
Maar ik eet 3800 kcal en dan kom je toch al snel aan 180-200 gram eiwit. Anders moet ik wel heel veel vetten of carbs nemen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Tuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:00 schreef Jahr00n het volgende:
Heeft iemand nog zieke ub/lb workoutschemas?
ma - UB A
di - LB A
do - UB B
vr - LB B
UB A ("power"): BB BP, incline DB press, BORs, weighted chins, DB shoulder press, EZ-bar curls, skullcrushers+CGBP superset.
Behalve biceps en triceps isolatie alles low rep, high weight. bi/tris 8-12
LB A: squats, lunges, stiff legged deadlifts, weighted crunches en standing calf raises
UB B (hypertrophy): flat db bench, incline db bench, BORs, chinups, EZ-bar curls, skullcrushers+CGBP superset (alles 8-12 reps, slow negatives etc)
LB B: deadlift, front squat, lunges, weighted crunches en seated calf raises
all kinds of gainsOf toch du vader?![]()
Ja dat dacht ik zelf ook wel een beetje. Iemand nog een andere mening?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:05 schreef Questular het volgende:
Echt veel rust momenten heb je niet, maar is het niet gewoon een kwestie van kijken hoe je lichaam reageert op zo een schema?![]()
Ziet er eigenlijk best goed uit!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tuurlijk.
ma - UB A
di - LB A
do - UB B
vr - LB B
UB A ("power"): BB BP, incline DB press, BORs, weighted chins, DB shoulder press, EZ-bar curls, skullcrushers+CGBP superset.
LB A: squats, lunges, stiff legged deadlifts, weighted crunches en standing calf raises
UB B (hypertrophy): flat db bench, incline db bench, BORs, chinups, EZ-bar curls, skullcrushers+CGBP superset (alles 8-12 reps, slow negatives etc)
all kinds of gainsI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Die muts van B&F die je gratis bij de bestelling kunt ontvangen is wel nice op zich.If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die muts van B&F die je gratis bij de bestelling kunt ontvangen is wel nice op zich.ik moet nog nieuwe whey hebben! Voor de geinteresseerden: straciatella was goed. Zaten stukjes in, erg lekker. Even wat anders aanslepen nu.
![]()
![]()
XXL:quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]ik moet nog nieuwe whey hebben! Voor de geinteresseerden: straciatella was goed. Zaten stukjes in, erg lekker. Even wat anders aanslepen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B&F:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Ik doe zoiets ook, geen enkel probleem. Moet zelf kijken hoe het bevalt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:37 schreef FiliusDeorum het volgende:
Even een vraagje over of mijn spieren wel genoeg rust krijgen met het volgende schema:
Ma: MMA (1 uur)
Di: Borst & Triceps
Wo: MMA (1 uur)
Do: Schouders & Traps
Vr: Benen
Za: Rug & Biceps
Want ik ben bang dat mijn spieren door dit schema te weinig rust krijgen. En dan bedoel ik vooral door de MMA training of is dit geen probleem?![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
XXL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B&F:Cheers, reps. Coconut bounty was ook erg goed inderdaad. Straciatella was ook verrassend lekker met limonadesiroop, vond het nog lekkerder dan zonder eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga nu voor Lemon Ice.![]()
![]()
Die is ook lekker inderdaad!quote:
Ik wil eigenlijk zo'n ijsmachine kopen en dan straciatella ijs maken met whey en stevia.
If not now, then when.![]()
een muts om te naaien?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die muts van B&F die je gratis bij de bestelling kunt ontvangen is wel nice op zich.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
XXL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B&F:Zo, zo, je hebt er aardig wat gehad zie ik. Heb in het begin 1x caramel gehad (te zoet) 1x cookies en cream (niet te zuipen) 1x aardbei (ging wel maar niet mijn ding, had iets chemisch)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar koop nu altijd de vanille 100% whey van optimum nutritionprecies goed.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik hoopte dat Cookies & Cream smaakte zoals die choco koekjes, maar helaas.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zo, zo, je hebt er aardig wat gehad zie ik. Heb in het begin 1x caramel gehad (te zoet) 1x cookies en cream (niet te zuipen) 1x aardbei (ging wel maar niet mijn ding, had iets chemisch)
Maar koop nu altijd de vanille 100% whey van optimum nutritionprecies goed.
Die caseine whey van Optimum Nutrition is ook fuarking lekker.
Na 3 jaar uitsluitend aardbei gebruikt te hebben kan ik jullie melden dat die smaak echt mijn neus uit komt hahaha![]()
Hey, ik ben zelf in anderhalf jaar tijd van 66kg naar 81,5kg gegaan(1.89m). Gewoon een paar keer per week naar de sportschool en goed eten na de workout. Kwark en nootjes hielpen wel bij mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:46 schreef DorperTed. het volgende:
Beste fokkers,
Ps. als dit beter in fitness kan let me know![]()
Probleem is dat die smaken van Optimum bij B&F shop alleen per grote pot komen, als een smaak dus zuigt zit je er een hele tijd aan vast.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Cookies & Cream smaakte zoals die choco koekjes, maar helaas.
Die caseine whey van Optimum Nutrition is ook fuarking lekker.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Welke kwark hebben jullie?Behulpzaam als een waterkraan.
Geen, krijg al genoeg eiwit binnen. Maar als ik ga cutten koop ik wel die Magere Franse Kwark van Melkan, die hebben ze hier bij de dichtstbijzinde supermarkt.![]()
Valt die niet onder: "Ik squat niet want dan gaan mijn knieen kapoet"?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef THEFXR het volgende:
ik zit aan 0,5 gr eiwit per kg, ik wil mijn nieren later ook nog hebbenwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Die van de aldi natuurlijk, meeste eiwitten.quote:
Nog suggesties om er doorheen te doen/te mengen? Dan hebben we alle clichés gehad.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
je hebt gebruik en misbruik, iedereen zijn eigen keuze natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Valt die niet onder: "Ik squat niet want dan gaan mijn knieen kapoet"?![]()
Zie ONZ
Ga dan voor de milde kwark van Melkan. Ongeveer dezelfde waarden en een stuk lekkerder.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
Geen, krijg al genoeg eiwit binnen. Maar als ik ga cutten koop ik wel die Magere Franse Kwark van Melkan, die hebben ze hier bij de dichtstbijzinde supermarkt.
Heeft iemand trouwens nog dat schema met verschillende soorten BB-voedsel die zijn geranked. Je had geloof ik A-foods zoals sweet potato en dan B-foods en verder.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There you go! Hou er rekening mee dat het wat verouderd is ondertussen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
En dat het nogal verschilt per situatie. Als je keto doet zijn D-grade foods prima vanwege hoge eiwit en vet.
Verder vind ik het zelf meer een beetje een hippie-schema voor te bewuste mensen. Gewoon IIFYM.
![]()
IIFYM met IF.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
En dat het nogal verschilt per situatie. Als je keto doet zijn D-grade foods prima vanwege hoge eiwit en vet.
Verder vind ik het zelf meer een beetje een hippie-schema voor te bewuste mensen. Gewoon IIFYM.
BEASTMODE![]()
IF wil ik ook in de cut gaan doen, lijkt me ideaal.quote:
Wanneer gaan jullie eigenlijk cutten? Wat voor vetpercentage ga jr ongeveer op beginnen en wat wil je bereiken? Eerste keer dat ik fatsoenlijk ga cutten, denk half maart of zo beginnen?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
deze week pr's van bp,squat,deadlift verbeterd, feels good
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.![]()
Ik ga in ieder geval geen harde cut doen, want ben pas een jaar bezig. Vind ik zonde.
Zit nog te twijfelen of ik door ga bulken, of dat ik vanaf maart op onderhoud ga eten, zodat ik met trainen en wat hardlopen erbij een paar % verlies, maar nog wel gains kan maken.![]()
Ik wil t ook niet zwaar doen, alleen lichtelijk van mn buikvet af om weer mn abs goed terug te krijgen. Heb nu veel minder definitie als ik t niet aanspan. 2/3% er weer af oidquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga in ieder geval geen harde cut doen, want ben pas een jaar bezig. Vind ik zonde.
Zit nog te twijfelen of ik door ga bulken, of dat ik vanaf maart op onderhoud ga eten, zodat ik met trainen en wat hardlopen erbij een paar % verlies, maar nog wel gains kan maken."If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:07 schreef Verbosity het volgende:
Thanks! Was ook meer om inspiratie op te doen. Ik eet nu heel vaak hetzelfde en de kipfilet komt me inmiddels wel de neus uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There you go! Hou er rekening mee dat het wat verouderd is ondertussen.Vanaf maart, waarschijnlijk rond de 14-15% en hoop de 9-10% te bereiken maar ik weet niet of dat haalbaar is. Ga dan ook voor het eerst IF'en.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
IF wil ik ook in de cut gaan doen, lijkt me ideaal.
Wanneer gaan jullie eigenlijk cutten? Wat voor vetpercentage ga jr ongeveer op beginnen en wat wil je bereiken? Eerste keer dat ik fatsoenlijk ga cutten, denk half maart of zo beginnen?![]()
![]()
Ben begin januari begonnen bij 17%, waarschijnlijk tot april ongeveer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie eigenlijk cutten? Wat voor vetpercentage ga jr ongeveer op beginnen en wat wil je bereiken? Eerste keer dat ik fatsoenlijk ga cutten, denk half maart of zo beginnen?![]()
Pendelen tussen 10-15% bf hou ik zelf aan. Niet te moeilijk te cutten, en uitstekende insuline sensitiviteit in deze range.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie eigenlijk cutten? Wat voor vetpercentage ga jr ongeveer op beginnen en wat wil je bereiken? Eerste keer dat ik fatsoenlijk ga cutten, denk half maart of zo beginnen?Confidence through competence![]()
Ik zie mensen dit vaak zeggen, maar op onderhoud eten is dat je niet hoeft te tappen uit je vetreserves en dat je ook niks daaraan hoeft toe te voegen.... wat recompositie eigenlijk is, is een klein beetje onder onderhoud.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik door ga bulken, of dat ik vanaf maart op onderhoud ga eten, zodat ik met trainen en wat hardlopen erbij een paar % verlies, maar nog wel gains kan maken.Confidence through competence![]()
Leuke TTGisteeren nog gedaan, squatten op sokken. Gaat veel beter
Vandaag een doosje wasabi peas gekocht. Staat op het labeltje dat er 24g eiwit per 100g inzit. Geloof ik eigenlijk geen snars van, maar ze zijn wel lekker die dingen
[ Bericht 16% gewijzigd door star_gazer op 01-02-2013 05:17:33 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Dat ligt er dus aan hoeveel dagen per week je traint. Train je meer dan 3 dagen per week, dan kun je bij een recomp zelfs boven onderhoud uitkomen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie mensen dit vaak zeggen, maar op onderhoud eten is dat je niet hoeft te tappen uit je vetreserves en dat je ook niks daaraan hoeft toe te voegen.... wat recompositie eigenlijk is, is een klein beetje onder onderhoud."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
dan ligt je onderhoud dus hogerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 05:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat ligt er dus aan hoeveel dagen per week je traint. Train je meer dan 3 dagen per week, dan kun je bij een recomp zelfs boven onderhoud uitkomen..
![]()
Je buikvetjes gaat als laatste als al het andere geweest isquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef Pastapipos het volgende:
ook niet zwaar doen, alleen lichtelijk van mn buikvet![]()
Ik squat nu ook op sokken, gaat veel beterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 05:11 schreef star_gazer het volgende:
Leuke TTGisteeren nog gedaan, squatten op sokken. Gaat veel beter
Vandaag een doosje wasabi peas gekocht. Staat op het labeltje dat er 24g eiwit per 100g inzit. Geloof ik eigenlijk geen snars van, maar ze zijn wel lekker die dingen![]()
![]()
Ik dacht dat die theorie al ontkracht was? Is er aangetoond dat teveel eiwit pet kg schadelijk is voor de nieren?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef THEFXR het volgende:
ik zit aan 0,5 gr eiwit per kg, ik wil mijn nieren later ook nog hebben![]()
Misschien ga ik het ook wel proberen. Fuck instructeurs trouwens. Ben ik mn buddy aan het leren deadliften ga ik ff pissen komt er snel zon wijsneus vertellen dat de barbell maar net voorbij de knieeen moet. Fuck off kk ecto, heb em maar huiswerk meegegeven dattie instructiefilmpjes van Rippetoe moet gaan kijkenBehulpzaam als een waterkraan.
lolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:19 schreef fathank het volgende:
Misschien ga ik het ook wel proberen. Fuck instructeurs trouwens. Ben ik mn buddy aan het leren deadliften ga ik ff pissen komt er snel zon wijsneus vertellen dat de barbell maar net voorbij de knieeen moet. Fuck off kk ecto, heb em maar huiswerk meegegeven dattie instructiefilmpjes van Rippetoe moet gaan kijken
Hoe kun je nou instructeur zijn, en dan iets vertellen terwijl hij dus duidelijk gewoon zelf niet weet hoe het moet. Dan moet hij zich toch knap lullig voelen als die die filmpjes gaat bekijken.
[ Bericht 9% gewijzigd door RaymondK op 01-02-2013 08:29:20 ]![]()
Hij zal wel een 2daagse cursus 'apparaatkennis' bij Technogym hebben gehad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Hoe kun je nou instructeur zijn, en dan iets vertellen terwijl je dus duidelijk gewoon zelf niet weet hoe het moet.
Of zal ik het hoofdstuk deadlift ui Starting Strength voor em uitprinten. Misschien leert ie nog war.Behulpzaam als een waterkraan.
ah ja. zo een cursusje als iets van:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij zal wel een 2daagse cursus 'apparaatkennis' bij Technogym hebben gehad.
• Hier moet de pin in bij deze machine, en hier bij deze machine.
• Stoeltje verstellen tot dat het draaipunt ter hoogte van je knieën is.
• Machines mogen alleen met een vochtige doek worden afgenomen.
• Beter mensen herhalingen van 15 a 20 an te leren, anders worden ze binnen de kortste keren te groot en krijgen ze last van hun gewrichten![]()
Er was een tijdje geleden iemand een nieuwe trainer aan het ´opleiden´, en ze gingen allerlei machines af. Ik zat op de leg press toen ik hem zachtjes hoorde zeggen, ¨nee joh, je moet niet teveel gaan vertellen, gewoon de basis en niet meer, je moet het jezelf niet te moeilijk maken¨.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah ja. zo een cursusje als iets van:
• Hier moet de pin in bij deze machine, en hier bij deze machine.
• Stoeltje verstellen tot dat het draaipunt ter hoogte van je knieën is.
• Machines mogen alleen met een vochtige doek worden afgenomen.
• Beter mensen herhalingen van 15 a 20 an te leren, anders worden ze binnen de kortste keren te groot en krijgen ze last van hun gewrichten![]()
![]()
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Sowieso wel grappig dat al die gyminstructeurs bij mijn sportschool zich echt verschrikkelijk wijs voelen, terwijl er volgens mij geen 1 zelf ooit een gewicht aanraakt..
Train tegenwoordig eigenlijk nog maar in 2 verschillende dagen: Biceps, rug en schouders op de ene dag, borst, triceps en abs op de andere dag, en dat dan steeds omwisselen met een rustdag ertussen.. Bevalt echt primaPak elke spiergroep nu ook net iets vaker dan met mijn 5 dag split, zonder daadwerkelijk te overtrainen...
Benen doe ik eens per 2/3 weken, neem er dan wel een aparte dag voor. Heb al vrij forse poten, waardoor ik de wat smallere broeken al niet pas, dus om nu uitgebreid te gaan squatten elke week zie ik eerlijk gezegd niet zitten, al mis ik het uitputtende van de oefening wel![]()
Deze ga ik even een paar weken stelen van je, thx.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tuurlijk.
ma - UB A
di - LB A
do - UB B
vr - LB B
all kinds of gains![]()
Ben wel benieuwd naar je benen dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:33 schreef BenjaminLinus het volgende:
Sowieso wel grappig dat al die gyminstructeurs bij mijn sportschool zich echt verschrikkelijk wijs voelen, terwijl er volgens mij geen 1 zelf ooit een gewicht aanraakt..
Train tegenwoordig eigenlijk nog maar in 2 verschillende dagen: Biceps, rug en schouders op de ene dag, borst, triceps en abs op de andere dag, en dat dan steeds omwisselen met een rustdag ertussen.. Bevalt echt primaPak elke spiergroep nu ook net iets vaker dan met mijn 5 dag split, zonder daadwerkelijk te overtrainen...
Benen doe ik eens per 2/3 weken, neem er dan wel een aparte dag voor. Heb al vrij forse poten, waardoor ik de wat smallere broeken al niet pas, dus om nu uitgebreid te gaan squatten elke week zie ik eerlijk gezegd niet zitten, al mis ik het uitputtende van de oefening wel
KUn je pics posten voor de motivatie. Moeten wel huge wheels zijn als je ze minder bent gaan trainen, omdat ze te groot worden.
(nohomo)![]()
Doe je LB A ook op kracht?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tuurlijk.
ma - UB A
di - LB A
do - UB B
vr - LB B
all kinds of gains![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 05:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat ligt er dus aan hoeveel dagen per week je traint. Train je meer dan 3 dagen per week, dan kun je bij een recomp zelfs boven onderhoud uitkomen.Exact: het hele feit dat je lichaam uit je vetreserves moet tappen, betekent dat het niet genoeg energie uit voedsel gehaald heeft om alle lichaamsprocessen te voeden: ofwel een deficit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:00 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
dan ligt je onderhoud dus hoger.
Denk maar eens aan een maand dat je geld van je spaarrekening moest halen omdat je niet rond kon komen: te weinig inkomen vs. uitgaven.Confidence through competence![]()
Wat is peak physical fitness vraag je je misschien af?
Volgens deze site het kind van Arnold Schwarzenegger.
Lekker doorbuigen
Die lats!
Wajooh Squatten, doe ik hem niet na.
Die twee obeese bitches kijken er naar.
Die grote zwarte man naast hem is zijn PT, denk dat ie Ben Johnson is
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 11:52:05 ]![]()
Best schemaatje, wel wat weinig schouder niet? Denk dat ik die ook ga aanhouden. Thnx.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tuurlijk.
ma - UB A
di - LB A
do - UB B
vr - LB B
all kinds of gains
[ Bericht 1% gewijzigd door Ethanolic op 01-02-2013 11:47:51 ]Deathlift or Die.![]()
Dus? Blijft een top fysiek.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is alweer bijna 2 jaar oud die fotos
Hoe gaat je opleiding tot Portier?![]()
Yup, maar echt veel is er niet bijgekomen dus t valt vast wel te doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:04 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je buikvetjes gaat als laatste als al het andere geweest is"If you do what you always did, then you will get what you always got."
hee stoer man..beetje cool doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je benen dan.
KUn je pics posten voor de motivatie. Moeten wel huge wheels zijn als je ze minder bent gaan trainen, omdat ze te groot worden.
(nohomo)![]()
Ja klopt, als je op onderhoud zit blijf je hetzelfde inderdaad. Maar wat ik wilde doen was op mijn huidige onderhoud eten, dat ligt zo ergens rond de 3200-3300kcal met 4 trainingsdagen per week. Dat heb ik in ieder geval een maand lang gedaan en ben in die tijd 300 gram aangekomen, wat echt te verwaarlozen is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie mensen dit vaak zeggen, maar op onderhoud eten is dat je niet hoeft te tappen uit je vetreserves en dat je ook niks daaraan hoeft toe te voegen.... wat recompositie eigenlijk is, is een klein beetje onder onderhoud.
Ik denk dat als ik gewoon die hoeveelheid eet en naast de 4 dagen liften ook 3 dagen ga HIIT hardlopen, ik toch wel wat verlies. En anders ga ik wel 100-200kcal onder mijn onderhoud zitten.![]()
volgens mij bedoeld ie er niks mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:31 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
hee stoer man..beetje cool doen![]()
er is gewoon geen excuus om je benen niet te trainen. En te groot zonder juice geloof ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:31 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
hee stoer man..beetje cool doen![]()
'Ik ben 3 maanden geleden begonnen met squatten, heb al 2 keet nieuwe broeken moeten kopen'
koop dan ook niet van die gay-ass skinnyjeans, fag.
Ik sta ook altijd te kijken van dat soort uitspraken. Alsof je omtrek met 10 cm toeneemt ineens als je begint met squatten.Confidence through competence![]()
Had ik ook maar dat kwam door de combinatie bulken+squatten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik sta ook altijd te kijken van dat soort uitspraken. Alsof je omtrek met 10 cm toeneemt ineens als je begint met squatten.
Mijn benen werden ook te groot en toch besloot ik door te trainen. Nu moeten ze waarschijnlijk geamputeerd worden en word ik waarschijnlijk niet ouder dan 30
Squatting, not even once![]()
Je had best wel goede gains gemaakt, komende van een ecto lijf.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt, als je op onderhoud zit blijf je hetzelfde inderdaad. Maar wat ik wilde doen was op mijn huidige onderhoud eten, dat ligt zo ergens rond de 3200-3300kcal met 4 trainingsdagen per week. Dat heb ik in ieder geval een maand lang gedaan en ben in die tijd 300 gram aangekomen, wat echt te verwaarlozen is.
Ik denk dat als ik gewoon die hoeveelheid eet en naast de 4 dagen liften ook 3 dagen ga HIIT hardlopen, ik toch wel wat verlies. En anders ga ik wel 100-200kcal onder mijn onderhoud zitten.Wat is je huidige bf% ongeveer nu? Heb je een buikje?
Panzer als mede ecto at ook relatief als een malle, maar kreeg ook nooit echt een buikje. Vind ik wel mooi om te zien als endo, waar ik me echt in moet houden bij een bulk om niet atuomatisch op gevoel 2x mijn onderhoud te gaan eten (ik heb altijd trek).Confidence through competence![]()
Waarom lees je nooit 'Ik train m'n biceps maar heel af en toe. Die zijn al heel groot en ik kan bijna geen shirts meer vinden waar m'n armen nog in passen'?![]()
Mijn serratus past niet meer in mijn shirts, hoe vermijd ik dat ze nog verder groeien?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:09 schreef 16meter het volgende:
Waarom lees je nooit 'Ik train m'n biceps maar heel af en toe. Die zijn al heel groot en ik kan bijna geen shirts meer vinden waar m'n armen nog in passen'?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:09 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mijn serratus past niet meer in mijn shirts, hoe vermijd ik dat ze nog verder groeien?
Ben jij dit?![]()
Alleen bij handballers en tennisers toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:09 schreef 16meter het volgende:
Waarom lees je nooit 'Ik train m'n biceps maar heel af en toe. Die zijn al heel groot en ik kan bijna geen shirts meer vinden waar m'n armen nog in passen'?Confidence through competence![]()
Klopt, ben wel echt omhoog geschoten. Begon op 70kg 18 februari vorig jaar, zit nu op 87.7. Heb een klein buikje, maar zie nog wel lichte definitie in m'n abs. Huidige bodyfat heb ik niet gemeten, maar schat dat ik ergens rond de 16-18% zit. Opzich nog niet op het punt dat het irritant wordt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je had best wel goede gains gemaakt, komende van een ecto lijf.Wat is je huidige bf% ongeveer nu? Heb je een buikje?
Panzer als mede ecto at ook relatief als een malle, maar kreeg ook nooit echt een buikje. Vind ik wel mooi om te zien als endo, waar ik me echt in moet houden bij een bulk om niet atuomatisch op gevoel 2x mijn onderhoud te gaan eten (ik heb altijd trek).
Maarja, proberen een paar % eraf te krijgen door op onderhoud te gaan met HIIT erbij, wil geen harde cut doen omdat ik bang ben dat ik met mijn ectomode zo mijn gains verspil of niet kan gainen voor een paar maanden. Lees ook genoeg verhalen over gasten die ruim anderhalf tot twee jaar bulken in het begin.![]()
Ik merk wel verschil nu ik ook de benen fanatiek train.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ik sta ook altijd te kijken van dat soort uitspraken. Alsof je omtrek met 10 cm toeneemt ineens als je begint met squatten.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ik vind het altijd wel mooi om te zien hoe rasecto's zich nooit zorgen maken over een bf% meer of minder: je weet zeker dat je dat er wel af gaat krijgen als je terug naar je normale modus gaat. Jouw zorgen zijn idd meer dat je spier behoudt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, ben wel echt omhoog geschoten. Begon op 70kg 18 februari vorig jaar, zit nu op 87.7. Heb een klein buikje, maar zie nog wel lichte definitie in m'n abs. Huidige bodyfat heb ik niet gemeten, maar schat dat ik ergens rond de 16-18% zit. Opzich nog niet op het punt dat het irritant wordt.
Maarja, proberen een paar % eraf te krijgen door op onderhoud te gaan met HIIT erbij, wil geen harde cut doen omdat ik bang ben dat ik met mijn ectomode zo mijn gains verspil of niet kan gainen voor een paar maanden. Lees ook genoeg verhalen over gasten die ruim anderhalf tot twee jaar bulken in het begin.
Bij mij en andere endo's is het andersom, als we van > 20% chubby michelinmannetjes zijn gecut naar een fatsoenlijke 10% bf, dan is het psychologisch erg moeilijk om jezelf in bf% omhoog te zien gaan, maar is vaak wel nodig voor goede progressie.Confidence through competence![]()
Klopt inderdaad, ik weet dat als ik 3300 eet en nauwelijks een gram aankom, ik op 2900 waarschijnlijk een kilo per maand omlaag ga.
Als endo lijkt het me lastiger inderdaad, m'n trainingsmaatje is oo een rasendo, moet zich inhouden met volle melk, kaas en vette worst, omdat hij het vet dan bijna letterlijk eraan ziet komen. Ik leef bijna op dat spul en moet 3800kcal eten om vet aan te zetten.
![]()
Ja, ruilen zou makkelijker zijn
Cutten is voor mij héél erg op mijn voeding letten dat ik niet teveel eet
Bulken is iets minder héél erg op mijn voeding letten dat ik niet teveel eet
Ben een snaaimachine, altijd trek, altijd snacken. Tja, moet er maar mee leven.
Ecto is ook niet altijd makkelijk, als ik een feestje heb 's avonds moet ik óf van tevoren zorgen dat ik aan mijn kcal kom, maar ~3800 kcal is lastig om te halen voor 8 uur 's avonds in het weekend. Of ik moet als ik thuis ben voordat ik ga slapen nog iets van een eiwitshake met volle melk en 100 gram chorizo eten
.
![]()
Afgelopen 2 dagen talloze winkels afgestruind voor normale jeans. Kon alleen broeken vinden die niet over mijn bovenbenen of kuiten kwamen, of juist zo wijd waren dat er geen vorm meer in zatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:05 schreef fathank het volgende:
'Ik ben 3 maanden geleden begonnen met squatten, heb al 2 keet nieuwe broeken moeten kopen'
koop dan ook niet van die gay-ass skinnyjeans, fag.
Allemaal te wijten aan die latjes van tegenwoordigI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ja ik doe meestal 4 of 5 setjes schouder itt 3 sets bij de andere oefeningen. Rear delts neem ik op de koop toe, die pak ik mee met BORs (en soms wissel ik chins af met pullups en pak je ze daar ook wel mee) en doe ik soms, als ik zin heb de stoute schoenen aan te trekken, op een zaterdag middag thuis nog even met dumbbells. Front delts pak je genoeg met 2x per week bench press / incline db press / shoulder press.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Best schemaatje, wel wat weinig schouder niet? Denk dat ik die ook ga aanhouden. Thnx.Squats en deadlifts doe ik op low rep (kracht), front squats/lunges/SLDS doe ik op high rep. Weighted crunches doe ik ook low rep.quote:
Calves doe ik staand low rep (gastrocnemius bestaat voornamelijk uit fast twitch vezels en reageert dus goed op high weight, low rep) en seated high rep (soleus bestaat voornamelijk uit slow twitch en reageert goed op low weight, high rep).
Blij om te horen dat zoveel mensen dit schema mooi lijkt en gaan proberen. Laat me weten hoe het jullie bevalt, mij erg goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door Luchtkoker op 01-02-2013 15:42:28 ]Of toch du vader?![]()
Net een middelbare schoolklas in de gym met een gymleraar. Gast was best swole en liet ze allemaal goede oefeningen doen. En ook echt met goede form en onderbouwing, niet van die broscience wat de PT's vaak hebben.
Waarom had ik dat niet toen ik 16 was, dan was ik nu al 10 jaar aan het liften. Wij deden alleen maar trefbal en hockey
.
![]()
Heb vandaag met iemand gepraat over optrekken gepraat en hij gaf me de tip om ipv 3x10 nu 3x6 doen met 5 kilo erbij, meer focussen op kracht.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ik ben jaloers op mijn zoontje. Net een maand 5 jaar en komt thuis ineens vertellen dat ze met gym oefeningen moesten doen om sterk te worden. "ja papa we moesten een ding vasthouden en zo doen" *doet shoulderpress na.*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
Net een middelbare schoolklas in de gym met een gymleraar. Gast was best swole en liet ze allemaal goede oefeningen doen. En ook echt met goede form en onderbouwing, niet van die broscience wat de PT's vaak hebben.
Waarom had ik dat niet toen ik 16 was, dan was ik nu al 10 jaar aan het liften. Wij deden alleen maar trefbal en hockey
.
Ik was 17 toen ik tijdens studie pas kon gaan trainen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Jammer dat IF niet iets heel goeds is in een bulk, want door IF heb je daar niet meer zo'n last van, tenzij enorme deficits.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ben een snaaimachine, altijd trek, altijd snacken.If not now, then when.![]()
hoezo niet? Gewoon meer eten. Volle 8 uur feed window en extra maaltijd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer dat IF niet iets heel goeds is in een bulk, want door IF heb je daar niet meer zo'n last van, tenzij enorme deficits.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dat werkt misschien als je 3000kcal moet hebben. Ik krijg echt niet 4000kcal in 8 uur gepropt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
hoezo niet? Gewoon meer eten. Volle 8 uur feed window en extra maaltijd.![]()
Tenzij je furious pete heet. IF is niet de makkelijkste manier om te bulken tenzij je onderhoud laag is. Onderhoud ligt rond de 2600( 2900 bulk). Dan zou je rond 5 uur kunnen eten,trainen, 8 á 9 uur eten en ´s avonds wat noten,fruit en/of kwark. Alleen bij een persoon met 4000+kcal wordt het lastig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat werkt misschien als je 3000kcal moet hebben. Ik krijg echt niet 4000kcal in 8 uur gepropt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
BP is 150% van OHP bij mij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe groot is bij jullie het verschil tussen MP en BP?Soukidan op je oogbal.![]()
Kensertraining gehad net. Squat, DL en OHP allemaal lagerhad niet zo veel gegeten vandaag, kutzooi.
![]()
We all got days like that!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:37 schreef Bendoe het volgende:
Kensertraining gehad net. Squat, DL en OHP allemaal lagerhad niet zo veel gegeten vandaag, kutzooi.
![]()
Net gisteren 8x50kg MP gedaan en BP is 71kg!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe groot is bij jullie het verschil tussen MP en BP?![]()
Ik ben op zoek naar een goede electrolyte bron.
Voorheen heb ik een hele lading uit de UK meegenomen van NUUN (www.nuun.com).
Weet iemand een vergelijkbaar product wat in Nederland te koop is?
[ Bericht 2% gewijzigd door 1517 op 01-02-2013 20:26:39 ]A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
75 vs 105quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe groot is bij jullie het verschil tussen MP en BP?A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Ik doe de MP nu staand maar volgens mij kan ik beter gaan zitten of niet?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Waarom denk je dat? Staand gebruik je meer spieren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik doe de MP nu staand maar volgens mij kan ik beter gaan zitten of niet?![]()
Zittend kun je hoger in gewichten gaan omdat je jezelf niet meer hoeft te stabiliseren. Hangt er dus vanaf wat je trainingsdoelen zijn.Confidence through competence![]()
Ja maar ik begin het lastig te vinden nu ik meer duw icm mijn rug.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:03 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Staand gebruik je meer spieren.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Is military press niet hetzelfde als overhead press? Die ga ik vanaf volgende week doen denk ik. Overhead press en dan direct daarna push press, met het gewicht waar ik met OHP ben gebleven.![]()
Net weer van de gym. Heb een video gemaakt van mijn weighted dips. Zal het morgen uploaden. Moet alleen nog even kijken met welk programma ik de video kan kantelen. De persoon die het filmde heeft namelijk last van VVS.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Totall recall binnen. Ereader kapot. En lezen op pad zuigt
Vulvair vestibulitis syndroom?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:30 schreef Verbosity het volgende:
Net weer van de gym. Heb een video gemaakt van mijn weighted dips. Zal het morgen uploaden. Moet alleen nog even kijken met welk programma ik de video kan kantelen. De persoon die het filmde heeft namelijk last van VVS.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik doe hem ook staand. Vind zittend een beetje apart. Plus staand pak je meer je corequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb altijd last van een holle rug, erg vervelend.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
Is military press niet hetzelfde als overhead press? Die ga ik vanaf volgende week doen denk ik. Overhead press en dan direct daarna push press, met het gewicht waar ik met OHP ben gebleven.
Military press is met de voeten tegen elkaar. Nog meer stabilisatie vanuit je core dus.Behulpzaam als een waterkraan.
Ah okay, weer wat geleerd. Zat wel bij google afbeeldingen te kijken, maar lette niet op de positie van de voeten.
![]()
Voor zover ik weet is de stand van de ellebogen ook anders en bij een MP druk je niet door je hoofd heen terwijl je dit bij een OHP wel doet. Als je één van deze doet, breng je schouders ook helemaal omhoog zodat je traps ook geactiveerd worden, voor een gedeelte.If not now, then when.![]()
Bedankt voor de reacties!Doe ik wel ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand hier wel eens een hyposphagma gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag iemand gezien die het had na het squatten. Gelukkig voor hem waren er voldoende geneeskundestudenten in de buurt die hem gerust konden stellen
[ Bericht 15% gewijzigd door Seam op 01-02-2013 23:41:40 ]I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jezus, da's wel een erge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Petichiae heb ik zelf wel vaker gezien.
Hoe is het met je opleiding? Volgend jaar coschappen?
[ Bericht 40% gewijzigd door Stereotomy op 01-02-2013 23:48:42 ]Confidence through competence![]()
Gast kan dat niet in een spoiler, schrik me tering hierBehulpzaam als een waterkraan.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus, da's wel een erge.Dit studiejaar al begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Petichiae heb ik zelf wel vaker gezien.
Hoe is het met je opleiding? Volgend jaar coschappen?En hoewel er voldoende specialismen ook prima aansluiten qua kennis over fysiologie en kinesiologie (sportarts en orthopeed) hebben juist die weinig vrije tijd om krachttraining uit te oefenen. Ik denk dat ik voor een specialisme ga met minder werkdruk en minder lange werkuren, zodat ik in mijn vrije tijd alsnog de kennis kan toepassen voor werkelijke trainingen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:38 schreef fathank het volgende:
Gast kan dat niet in een spoiler, schrik me tering hier![]()
Is trouwens behoorlijk onschuldig (als het optreedt na heftig squatten), het duurt alleen meestal 1-2 weken voordat het weg is. Je hebt verder ook nergens last van, behalve de verbaasde blikken van omstaanders
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Buik goed aanspannen. En planks / vacuüm stomach doen om de core sterker te maken. Had er zelf ook last van, maar nu gaat het prima.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb altijd last van een holle rug, erg vervelend.![]()
Oogheelkundequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit studiejaar al begonnenEn hoewel er voldoende specialismen ook prima aansluiten qua kennis over fysiologie en kinesiologie (sportarts en orthopeed) hebben juist die weinig vrije tijd om krachttraining uit te oefenen. Ik denk dat ik voor een specialisme ga met minder werkdruk en minder lange werkuren, zodat ik in mijn vrije tijd alsnog de kennis kan toepassen voor werkelijke trainingen.
Dermatologie
Inderdaad, soms kan ook bij onderliggende ziektebeelden als hoge bloeddruk, diabetes, stollingsstoornissen of bij sommige medicatie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het ziet er wel fucked up uit man. Waardoor ontstaat het, teveel druk?Psychiatrie is denk ik het beste, relatief veel vrije tijd, weinig staan en niks met je handen doen. Nu zit ik altijd te kloten wanneer ik lower body moet doen en de volgende dag op de OK staquote:
[ Bericht 46% gewijzigd door Seam op 02-02-2013 00:27:21 ]I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hmm, straks eens proberen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef FootieB het volgende:
[..]
Buik goed aanspannen. En planks / vacuüm stomach doen om de core sterker te maken. Had er zelf ook last van, maar nu gaat het prima.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Net mijn eerste shake op.![]()
Na lang krachttraining toch maar eens beter op mijn voeding letten.
Een vraagje tho: Ik had gewoon 50g whey, 40g bambix en 600ml water bij elkaar gegooit en geshaket, maar ik vond het ongelofelijk smerig. De smaak valt wel mee maar de textuur is ranzig, en ik moest er meteen van kokhalzen en bijna overgeven.
Heb geprobeerd om de rest nog weg te drinken maar moest steeds bijna kotsen.
Hebben jullie dit probleem ook gehad? Gaat dit vanzelf weg of kan ik iets doen om dit te minderen
Thanks.![]()
![]()
Had je Whey met een smaakje? Of gewoon naturel?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:08 schreef Dimac het volgende:
Een vraagje tho: Ik had gewoon 50g whey, 40g bambix en 600ml water bij elkaar gegooit en geshaket, maar ik vond het ongelofelijk smerig. De smaak valt wel mee maar de textuur is ranzig, en ik moest er meteen van kokhalzen en bijna overgeven.
Hebben jullie dit probleem ook gehad? Gaat dit vanzelf weg of kan ik iets doen om dit te minderen
Thanks.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Ik had gewoon naturel (smaakloos) genomen voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Had je Whey met een smaakje? Of gewoon naturel?![]()
Waaromquote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:51 schreef Dimac het volgende:
[..]
Ik had gewoon naturel (smaakloos) genomen voor de zekerheid.![]()
Whey is het lekkerste supplement wat er is en zolang het Whey Delicious/Perfection is dan is elke smaak wel te doen behalve naturel.
Je moet sowieso ook melk gebruiken en er geen bambix of andere shit bij doen![]()
Gewenning denk ik. Bambix is ook nog wel vrij fijn ook of niet? Niet zoals Brinta. Da's nog meer textuur.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Correct me if I'm wrong, maar bij een recomp eet je trainingsdagen boven onderhoud en op rustdagen eronder. Je onderhoud pas je uiteraard aan op je activiteitsniveau, dus bij een 4-daagse split zou je dan netto per week net iets boven onderhoud uitkomen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:00 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
dan ligt je onderhoud dus hoger.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik zou er sowieso geen bambix oid bij doen, gewoon de whey aanlengen met vruchtensap of aanmaaklimonade om er toch nog een beetje een smaakje aan te geven.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:51 schreef Dimac het volgende:
[..]
Ik had gewoon naturel (smaakloos) genomen voor de zekerheid.
Probeer anders eens ditOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Ik ben jelly op de dames. Buikvet is bij hun zo weg; alleen de dijen en reet blijven vet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:04 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je buikvetjes gaat als laatste als al het andere geweest is"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik doe altijd: 350ml volle melk, Brinta en chocolate whey en genoeg Brinta gebruiken zodat het iets dikker qua structuur wordt. Vind dat wel prima te eten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:08 schreef Dimac het volgende:
Thanks.![]()
Niet zeiken maar vreten. Havermouit, melk, whey. Superlekker, maar ziet er uit als pure kots. So what. Duurzuipen, kauwen en klaar. 15 secondjes. Denk aan die chickies die jou straks gaan zien shinen op da beach.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:08 schreef Dimac het volgende:
Thanks.![]()
Wel raar, toen ik even gestopt was met liften voor 3 maanden at ik niet altijd gezond maar toch bleef ik bij de 90kg, nu eet ik gezond en ben ik weer begonnen met liften en weeg ik ineens 93kg![]()
Moet toch maar eens de discipline zoeken om te gaan cutten en het ook vol te houden![]()
Nou, ik begin met afvallen weer aan te komen.
81,2kg 5 januari
79,8kg 12 januari
79,0kg 19 januari
77.6kg 26 januari
77.9kg 2 februari
Zelfde voeding, nog steeds etend onder m'n dageljkse behoefte. Betekent dus dat we progressie boeken.![]()
![]()
Netjes. Hoezo denk je progressie trouwens nu het weer stijgt? Kan ook zijn dat je spier bent kwijt geraakt en je lichaam nu minder nodig heeftquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:44 schreef deman13 het volgende:
Nou, ik begin met afvallen weer aan te komen.
81,2kg 5 januari
79,8kg 12 januari
79,0kg 19 januari
77.6kg 26 januari
77.9kg 2 februari
Zelfde voeding, nog steeds etend onder m'n dageljkse behoefte. Betekent dus dat we progressie boeken.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Buikvet gaat niet als laatste. Je kan je lichaam niet vertellen waar hij af moet vallen (spotreduction). Als je aan het cutten bent zal het vet wat er het langste zit ook het moeilijkste af gaan.![]()
Ja, dat is inderdaad ook zo maar merk ook vooruitgang met kracht. Lijkt me sterk dat mijn massa dan is afgenomen, vreet namelijk genoeg eiwitten omdat op te vangen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:04 schreef Kerol het volgende:
[..]
Netjes. Hoezo denk je progressie trouwens nu het weer stijgt? Kan ook zijn dat je spier bent kwijt geraakt en je lichaam nu minder nodig heeft
Tevens, dat buikvet als laatste weggaat klinkt mij als een illusie. Ik heb best flinke heupen waar ik heel graag wat kwijt wil. Helaas, dat gaat niet zo makkelijk. Mijn buik daarintegen is nu echt flink aan het krimpen. Echt merkbaar gweoon.![]()
Zou je wel gewoon op onderhoud hebben gegeten. Als je ongezond eet hoef het niet perse te betekenen dat je dan aan zal komenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wel raar, toen ik even gestopt was met liften voor 3 maanden at ik niet altijd gezond maar toch bleef ik bij de 90kg, nu eet ik gezond en ben ik weer begonnen met liften en weeg ik ineens 93kg![]()
Moet toch maar eens de discipline zoeken om te gaan cutten en het ook vol te houden![]()
Is ook geen regel, maar over het algemeen verdwijnt het vet bij de buik en de onderrug (lovehandles) het laatst bij mannen. Bij vrouwen is dit rond de heupen/bovenbenen. Zoals Nic1 dus ook aangeeft, het is genetisch.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:19 schreef deman13 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad ook zo maar merk ook vooruitgang met kracht. Lijkt me sterk dat mijn massa dan is afgenomen, vreet namelijk genoeg eiwitten omdat op te vangen.
Tevens, dat buikvet als laatste weggaat klinkt mij als een illusie. Ik heb best flinke heupen waar ik heel graag wat kwijt wil. Helaas, dat gaat niet zo makkelijk. Mijn buik daarintegen is nu echt flink aan het krimpen. Echt merkbaar gweoon.![]()
Nee, vetverlies betekent per definitie dat je in die periode een netto energie deficit hebt gehad. Je hebt immers energie uit je reserves moeten halen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar bij een recomp eet je trainingsdagen boven onderhoud en op rustdagen eronder. Je onderhoud pas je uiteraard aan op je activiteitsniveau, dus bij een 4-daagse split zou je dan netto per week net iets boven onderhoud uitkomen.
Als je netto teveel energie hebt ingenomen, had je lichaam dat immers ergens op moeten slaan: ofwel een verhoging van je bf.Confidence through competence![]()
whey naturel smaakt een beetje naar lauwe kots; ik weet niet wat jij onder zekerheid verstaat?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:51 schreef Dimac het volgende:
[..]
Ik had gewoon naturel (smaakloos) genomen voor de zekerheid.Confidence through competence![]()
'gezond' is ongeveer het meest inhoudsloze woord wat je kunt gebruiken voor voedsel, als het om lichaamscompositie gaat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Moet toch maar eens de discipline zoeken om te gaan cutten en het ook vol te houden
Je kunt 'ongezond eten' of 'dirty eten' en toch onder je energiebehoefte blijven, ofwel massaverlies.
Je kunt 'gezond eten' of 'clean eten' en boven je energiebehoefte uitkomen, ofwel massawinst.
[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 02-02-2013 13:14:02 ]Confidence through competence![]()
mja, naturel whey met water is niet mijn favoriete drankje, laten we het zo zeggenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:07 schreef 16meter het volgende:
Kots? Whey natural smaakt een beetje naar magere melk. Niet lekker, maar prima te drinken.
Als je er een schep van door je brinta doet, wordt je brinta er niet veel lekkerder van....Confidence through competence![]()
Deze maann.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'gezond' is ongeveer het meest inhoudsloze woord wat je kunt gebruiken voor voedsel.
Je kunt 'ongezond eten' of 'dirty eten' en toch onder je energiebehoefte blijven, ofwel massaverlies.
Je kunt 'gezond eten' of 'clean eten' en boven je energiebehoefte uitkomen, ofwel massawinst.
Lemon Ice whey van B&F is GOED trouwens. Ze hebben het alleen verzaakt om me die GRATIS muts toe te sturen ter waarde van wel 14 hele knaken en 95 cent.
Ding staat wel op de factuur, maar chillen in die doos, ho maar. Ik moet en zal dat ding krijgen. Maar even erachteraan want dit soort toestanden zijn natuurlijk onbespreekbaar.
Doorweekt shirt uittrekken op een technofeestje vol skinny hipsters en meisjes met leggings + muts was een succes overigens.Zeker in het licht op zo'n locatie lijk je fucking droog, ripped obliques en je rug lijkt gewoon eng. All kinds of gains.
![]()
![]()
Ja op zo'n moment kom je erachter dat je al die jaren een aandachtshoer in je kast hebt verborgen die er nu uit komt samen met je ripped body he Panzer
Dat probeerde ik mijn collega's ook duidelijk te maken, toen ik een turkse pizza naar binnen zat te werken tijdens de lunch. Zonder succes uiteraard, want "zo vet en ongezond".quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'gezond' is ongeveer het meest inhoudsloze woord wat je kunt gebruiken voor voedsel, als het om lichaamscompositie gaat.
Je kunt 'ongezond eten' of 'dirty eten' en toch onder je energiebehoefte blijven, ofwel massaverlies.![]()
![]()
terecht, als je ergens werk in stopt mogen andere mensen het zien ookquote:
Zeker, mijn ware narcistische aard komt nu meer naar boven dan een bak vla na 10 sets legraises. Maar moet zeggen dat het ook wel praktisch was, hele shirt was zeiknat en om me heen zag ik meer mensen die het zelfde dachten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ja op zo'n moment kom je erachter dat je al die jaren een aandachtshoer in je kast hebt verborgen die er nu uit komt samen met je ripped body he Panzer
altijd goed geleid enzo gquote:![]()
Het meest schandalige vind ik nog dat artsen en dietisten ook die term gebruiken. Zolang je voldoende mineralen en vitaminen uit andere bronnen haalt is het toch prima.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik mijn collega's ook duidelijk te maken, toen ik een turkse pizza naar binnen zat te werken tijdens de lunch. Zonder succes uiteraard, want "zo vet en ongezond".I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze maann.
Lemon Ice whey van B&F is GOED trouwens. Ze hebben het alleen verzaakt om me die GRATIS muts toe te sturen ter waarde van wel 14 hele knaken en 95 cent.
Ding staat wel op de factuur, maar chillen in die doos, ho maar. Ik moet en zal dat ding krijgen. Maar even erachteraan want dit soort toestanden zijn natuurlijk onbespreekbaar.
Doorweekt shirt uittrekken op een technofeestje vol skinny hipsters en meisjes met leggings + muts was een succes overigens.Zeker in het licht op zo'n locatie lijk je fucking droog, ripped obliques en je rug lijkt gewoon eng. All kinds of gains.
![]()
![]()
Mja, maar hoeveel tijd besteed je in je opleiding aan voeding in de preventieve zin? Eigenlijk heel weinig, en dat terwijl de grootste kostenposten voor de komende decennia hevig aan voeding gerelateerd zijn (CVD, diabetes, kanker).quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Het meest schandalige vind ik nog dat artsen en dietisten ook die term gebruiken. Zolang je voldoende mineralen en vitaminen uit andere bronnen haalt is het toch prima.
Heb tijdens mijn afstuderen in de OK ook discussies gehad met artsen die een bierbuik hadden en wilden gaan afvallen en hoe dat het beste zou gaan.
Net met warmup set (10x60kg) squat een spiertje in mijn bovenbeen verrekt wat ik nauwelijks merkte totdat ik 125 ging squatte en een steek voelde, set toch nog afgemaakt maar heb niet mee gedeadlift. Hoop echt dat het maandag alweer over is anders kan ik alleen bovenlichaam trainen en dat is lastig met ss.
Wat voor warming up doen jullie? Ik denk dat ik eerst wat cardio ga doen ipv gelijk 60kg squatten vooral met dit koude weer![]()
Ik ben al 3 week uit de roulatie eigenlijk... weg gains want ziek, en nu weer ziek.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Net met warmup set (10x60kg) squat een spiertje in mijn bovenbeen verrekt wat ik nauwelijks merkte totdat ik 125 ging squatte en een steek voelde, set toch nog afgemaakt maar heb niet mee gedeadlift. Hoop echt dat het maandag alweer over is anders kan ik alleen bovenlichaam trainen en dat is lastig met ss.
Wat voor warming up doen jullie? Ik denk dat ik eerst wat cardio ga doen ipv gelijk 60kg squatten vooral met dit koude weer
Maar als ik ga, dan is het 5-10 minuten hardlopen,
en dan van de oefening waar ik mee bezig ga, altijd 1 setje warm up met licht gewicht voor de beweging.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Lijkt me ook geen goed begin van een warmup.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat voor warming up doen jullie? Ik denk dat ik eerst wat cardio ga doen ipv gelijk 60kg squatten vooral met dit koude weer
Ik begin eerst met een lege stang of met bodyweight squats.
Daarna 40, 60, 80 etc![]()
Ja precies. Ik doe ook geen warm up in de zin van wat cardio of zo. Maar elke sessie bij elke oefening doe ik een paar warm up setje met een licht gewicht. Ik ga nooit gelijk onder een zwaar gewicht liggen. Eerst effe m´n lichaam laten wennen aan wat gaat komen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen goed begin van een warmup.
Ik begin eerst met een lege stang of met bodyweight squats.
Daarna 40, 60, 80 etc![]()
Ik loop eigenlijk alleen even hard voordat ik aan de gang ga.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Even hardlopen en meteen 1RM deadlift proberen.
SNAP CITY
Als ik 1 ding van Starting Strength heb geleerd, is het wel dat een goede warmup voordat je gaat liften onmisbaar is.![]()
Deadlift, squats, bench press, allemaal oefeningen waarbij ik meer tijd met warming up bezig ben dan werk setjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:59 schreef 16meter het volgende:
Even hardlopen en meteen 1RM deadlift proberen.
SNAP CITY
Als ik 1 ding van Starting Strength heb geleerd, is het wel dat een goede warmup voordat je gaat liften onmisbaar is.![]()
En dan gaat het beter?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deadlift, squats, bench press, allemaal oefeningen waarbij ik meer tijd met warming up bezig ben dan werk setjes.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ik ga altijd even voetballen voor mijn 1RM squat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:59 schreef 16meter het volgende:
Even hardlopen en meteen 1RM deadlift proberen.![]()
Dan ligt het er nog steeds een wat voor dag ik heb. Maar buiten dat m´n lichaam zich voorbereidt voel ik ook of ik ergens pijntjes heb. Soms heb ik last van m´n schouders, dan doe ik het rustig aan. Als ik geen pijn heb dan ga ik voluit.quote:![]()
Dat soort warmups doe ik eigenlijk alleen bij BP en incline BP om te testen of ik goed lig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan ligt het er nog steeds een wat voor dag ik heb. Maar buiten dat m´n lichaam zich voorbereidt voel ik ook of ik ergens pijntjes heb. Soms heb ik last van m´n schouders, dan doe ik het rustig aan. Als ik geen pijn heb dan ga ik voluit.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ik heb trouwens helemaal geen last meer van m´n linkerarm sinds ik die van de week raar draaide en er iets op zijn plek schoot.
Voelt nogal bizar pijnvrij te zijn, ik had er al minstens een half jaar last van. Vreemd om geen pijn te voelen wannneer ik het wel verwacht.![]()
![]()
Nee, het was een spier die achter m´n ellenboog blijkbaar niet op de juiste plek zat. Waarschijnk door overstrekken bij sommige oefeningen. Die schoot opeens goed begin deze week.quote:![]()
Nooit naar de fysio/dokter geweest daarvoor?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, het was een spier die achter m´n ellenboog blijkbaar niet op de juiste plek zat. Waarschijnk door overstrekken bij sommige oefeningen. Die schoot opeens goed begin deze week.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jawel, maar de gedachte is dan dat het een ontsteking is door overbelasting. Dan krijg je rust voorgeschreven, wat op zich wel hielp, maar zodra je weer aan de gang gaat is het weer hetzelfde als het was.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nooit naar de fysio/dokter geweest daarvoor?
Maar goed, het is nu weg. Kan ik eindelijk weer curlbro uithangen.![]()
![]()
Ok. Nouja beter dan. Hopen dat het niet weer verkeerd schiet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jawel, maar de gedachte is dan dat het een ontsteking is door overbelasting. Dan krijg je rust voorgeschreven, wat op zich wel hielp, maar zodra je weer aan de gang gaat is het weer hetzelfde als het was.
Maar goed, het is nu weg. Kan ik eindelijk weer curlbro uithangen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Niet meer overstretchen, heb ik ervan geleerd. Een goede form is goed, maar je kan het blijkbaar ook overdrijven.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok. Nouja beter dan. Hopen dat het niet weer verkeerd schiet.![]()
![]()
Heb die shakes 'gewoon' snel opgedronken.
Met fitness werd ik duizelig, heel licht in mijn hoofd en zwart voor mijn ogen. Voelde me slap en misselijk dus naar huis gegaan, nu aan de diarree en steeds overgeven.
Zal wel ergens niet tegenkunnen.
Hopen dat ik al die shakes etc. nog kan verkopen op MP ofzo.![]()
wat bedoel je met 'die shakes'?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:25 schreef Dimac het volgende:
Heb die shakes 'gewoon' snel opgedronken.
Met fitness werd ik duizelig, heel licht in mijn hoofd en zwart voor mijn ogen. Voelde me slap en misselijk dus naar huis gegaan, nu aan de diarree en steeds overgeven.
Zal wel ergens niet tegenkunnen.
Hopen dat ik al die shakes etc. nog kan verkopen op MP ofzo.![]()
Oh sorry, dat was nogal vaag.quote:
B&F Whey Perfection shake 's ochtends, en een PWO shake met B&F Isolaat Perfection, Dextrose, en Strong!![]()
Hoe lang train je al? je moet niet blind supps gaan gebruiken, zeker niet als je onervaren bentquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:40 schreef Dimac het volgende:
[..]
Oh sorry, dat was nogal vaag.
B&F Whey Perfection shake 's ochtends, en een PWO shake met B&F Isolaat Perfection, Dextrose, en Strong!![]()
Ongeveer 9 maanden met voedingsschema.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe lang train je al? je moet niet blind supps gaan gebruiken, zeker niet als je onervaren bent
Ben onder Persoonlijke Begeleiding van Dutch Bodybuilding met een ander voedingsschema plus shakes gaan werken nu.![]()
PWO is in dit geval post workout?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:40 schreef Dimac het volgende:
[..]
Oh sorry, dat was nogal vaag.
B&F Whey Perfection shake 's ochtends, en een PWO shake met B&F Isolaat Perfection, Dextrose, en Strong!
'Shakes' Whey als supplement wordt zo overschat... Meeste mensen kunnen het makkelijk uit voeding halen.![]()
Sorry ben er niet helemaal bij. Ik bedoelde pre-workout.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
PWO is in dit geval post workout?![]()
Kan me wel voorstellen dat je misselijk kan worden van zon mixje van allerlei poeders.
Breng het even terug naar de basis, man. Goed eten en evt. een creatine monohydraat erbij. Meer is echt niet nodig.
En stop met die betaalde begeleiding. Begeleid jezelf!![]()
![]()
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:07 schreef ZetaOS het volgende:
We krijgen nog een filmpje van iemand.
Dips met een schijf van 20, 15 en 2,5 maakt 37.5kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Probeer het eens met alleen Strong als PWO. De anderen hebben niet direct waarde als je goed eet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:52 schreef Dimac het volgende:
[..]
Sorry ben er niet helemaal bij. Ik bedoelde pre-workout.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Dips met een schijf van 20, 15 en 2,5 maakt 37.5kgGoedzo man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik af en toe nog een dopje beta alanine van ons aller Snakey.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Probeer het eens met alleen Strong als PWO. De anderen hebben niet direct waarde als je goed eet.Vrijwel smaakloos en het klontert als de pest in de pot (ik moet altijd prakken), maar blijft erg fijn spul.
Heb trouwens B&F gemaild over mijn ontbrekende muts! Binnen 10 minuten al een reply, dat is goed.Alles leuk en wel maar het gaat om een muts! Zo'n winterding.quote:Beste,
Aller eerst excuses voor het ongemak!
Mogen we dit extra bij uw volgende bestelling leveren?
Indien akkoord dit graag vermelden bij de opmerking van de volgende bestelling.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Harry Hamster
Body & FitshopMijn volgende bestelling zal wel weer over 3 maand ofzo zijn. Dan is het warm en te warm voor een muts.
Struggles.
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Dips met een schijf van 20, 15 en 2,5 maakt 37.5kgNice, kan de gewichten niet goed zien (zie 2 schijven 1 van 15 denk ik en een kleine), maar ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu de rest nog even laten zien
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2013 16:31:47 ]![]()
Ze zijn wel snel met een reply, maar ik heb nou al twee keer gehad dat er iets niet bijzat, en ook nooit meer gekregen. Als je bij opmerkingen zet dat je nog wat tegoed hebt wordt dat niet gelezen volgens mij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
Heb trouwens B&F gemaild over mijn ontbrekende muts! Binnen 10 minuten al een reply, dat is goed.
Niet dat ik vreselijk zit te wachten op die extra´s, meestal zijn het bull shit dingen. Ik heb nu een stuk of 10 mengbekers denk ik, 8 pillendoosjes, enz.
Altijd handig voor iemand die klaagt dat ze het niet hebben, dan geef ik een mengbeker of whatever.![]()
Het is een donkerblauwe schijf van 20, een zwarte schijf van 15 en 2,5kg. Zijn van M&F echter is de zwarte schijf veel dunner, dankzij de resolutie is de zwarte schijf haast niet te zien.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nice, kan de gewichten niet goed zien (zie 2 schijven 1 van 15 denk ik en een kleine), maar ziet er goed uit.
Nu de rest nog even laten zien![]()
DL zal ik binnen kort ook filmen
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
M'n vrouw wordt er helemaal gestoord van.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:41 schreef tjoptjop het volgende:
haha Harry Hamster, komt rechtstreeks uit de Donald Duck?![]()
Als ze de gangkast opentrekt komen die pokkedingen er vanzelf uitrollen.![]()
![]()
Leuk om weg te geven als verjaardagskado...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
M'n vrouw wordt er helemaal gestoord van.![]()
Als ze de gangkast opentrekt komen die pokkedingen er vanzelf uitrollen.![]()
Ik zou niet weten aan wie, ik ken niemand die lift. Misschien ga ik wat stickers met m'n bedrijfsnaam maken die ik er op plak en ze dan weggeef in de gym.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Leuk om weg te geven als verjaardagskado...![]()
Niet dat ik op NL klanten zit te wachten...![]()
Snakey, de Tony Montana van illegale sportsupplementen, prohormonen en prestatieverhogende drugs, die hij keurig en wereldwijd verzendt in allesverhullende doosjes kattenvoer.ANIMAL!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het is een donkerblauwe schijf van 20, een zwarte schijf van 15 en 2,5kg. Zijn van M&F echter is de zwarte schijf veel dunner, dankzij de resolutie is de zwarte schijf haast niet te zien.
DL zal ik binnen kort ook filmen
Beetje assertief zijn!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze zijn wel snel met een reply, maar ik heb nou al twee keer gehad dat er iets niet bijzat, en ook nooit meer gekregen. Als je bij opmerkingen zet dat je nog wat tegoed hebt wordt dat niet gelezen volgens mij.
Niet dat ik vreselijk zit te wachten op die extra´s, meestal zijn het bull shit dingen. Ik heb nu een stuk of 10 mengbekers denk ik, 8 pillendoosjes, enz.
Altijd handig voor iemand die klaagt dat ze het niet hebben, dan geef ik een mengbeker of whatever.Rocken met die muts op en shit. Zie soms ook mensen die in een hoodie trainen, is dat niet fucking warm?quote:Beste,
Dan gaan we de muts per direct na sturen, want u heeft hier recht op natuurlijk.
U kunt de muts dinsdag in huis verwachten.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Harry Hamster![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door Panzermaus op 02-02-2013 17:01:48 ]![]()
Neef vanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:24 schreef Kerol het volgende:
Moest lachen om die naam, Harry hamster
En maar weer ontopic![]()
![]()
Die muts is echt fijn alleen is het ook een beetje beschamend om met het B&F logo rond te lopen.
Jij had toch zo'n ijsmachine? Is het wat?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou niet weten aan wie, ik ken niemand die lift. Misschien ga ik wat stickers met m'n bedrijfsnaam maken die ik er op plak en ze dan weggeef in de gym.![]()
Niet dat ik op NL klanten zit te wachten...If not now, then when.![]()
Ja,is geweldig. Gewoon fruit wat je lekker vind in de vriezer. Bevroren in de machine gooien en je hebt, zonder toevoeging van allerlei rommel, een heerlijke sorbet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n ijsmachine? Is het wat?![]()
Master.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja,is geweldig. Gewoon fruit wat je lekker vind in de vriezer. Bevroren in de machine gooien en je hebt, zonder toevoeging van allerlei rommel, een heerlijke sorbet.Ik zit er ook aan te denken om er één te kopen. Welke heb jij? Ik zat aan deze te denken: http://www.ijsmachineshop(...)/philips-hr2304.html
Dat zou ik niet kopen. Met die machine heb je nogal wat voorbereiding nodig, en het is erg bewerkelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Master.Ik zit er ook aan te denken om er één te kopen. Welke heb jij? Ik zat aan deze te denken: http://www.ijsmachineshop(...)/philips-hr2304.html
Ik heb deze http://www.consumentenbon(...)ss/yonanas-ijsmaker/
Geen voorbereiding behalve je fruit invriezen, in de machine gooien en gaan.
Edit, volgens mij zijn ze nu wel wat goedkoper. Ik heb hem via T-Mobile. Zonder dat ik het wist had ik een berg punten verzameld.![]()
![]()
Hmm, dat is dus echt een fruitijsmachine en enkel voor fruit? Ik wil eigenlijk mijn whey met stevia erin proppen en dat ik dan ijs heb. Zoals nu heb ik straciatella whey, wat stevia erbij en hop in de machine: straciatella ijs.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kopen. Met die machine heb je nogal wat voorbereiding nodig, en het is erg bewerkelijk.
Ik heb deze http://www.consumentenbon(...)ss/yonanas-ijsmaker/
Geen voorbereiding behalve je fruit invriezen, in de machine gooien en gaan.
Edit, volgens mij zijn ze nu wel wat goedkoper. Ik heb hem via T-Mobile. Zonder dat ik het wist had ik een berg punten verzameld.![]()
J>e zou zelfs een beker whey kunnen mengen, in stukjes ter grote van ijsblokjes invriezen en door de machine gooien, heb je proteïne ijs.![]()
![]()
Gama.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, dat is dus echt een fruitijsmachine en enkel voor fruit? Ik wil eigenlijk mijn whey met stevia erin proppen en dat ik dan ijs heb. Zoals nu heb ik straciatella whey, wat stevia erbij en hop in de machine: straciatella ijs.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:38 schreef Snakey het volgende:
J>e zou zelfs een beker whey kunnen mengen, in stukjes ter grote van ijsblokjes invriezen en door de machine gooien, heb je proteïne ijs.Gamma?quote:
Na Stereotomy's advies in de wind te hebben geslagen ben ik gewoon door gaan vreten (zie SPT / [Bodybuilding] (#299) Happy New Gains! en de post daarboven), ik heb besloten in een keer een goede cut rond maart te gaan doen. Ben geen hamplanet, maar zit gewoon rondom 17-18% bf @ 81kg, dus in mijn optiek kon/kan ik nog wel even doorbulken.
Dus: Sorry StereotomyMaar je advies gaf wel extra motivatie om extra goed te cutten! Net zoals je post hierboven al zei: rondom 10-15% is het 'ideale' bf% voor bodybuilding ivm insuline.
Verder heb ik nog een schema in elkaar geflanst, gaarne meningen, opinies, en adviezen (ik zal ze niet in de wind slaan.):
ps. Sinds bovenstaand gelinkte post is m'n DL naar 100 kg gegaan!, 40 kg OHP, 65kg BP en Squat steek ik nog rondom hetzelfde, maar de Leg Curls schieten nog wel steeds omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, je moet het allemaal zelf wetenEr is niet echt een harde grens te zeggen waar insulinesensitiviteit dusdanig afneemt dat het je progressie in de weg gaat zitten, maar elke beginnert > 15% bf zou ik adviseren eerst te cutten omdat je sowieso met n00b gains in een deficit prima spier aanzet.
Ik was al een verhaaltje aan het tikken maar hier ben ik het wel mee eens. Verder; goed bezig sneez.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, je moet het allemaal zelf wetenEr is niet echt een harde grens te zeggen waar insulinesensitiviteit dusdanig afneemt dat het je progressie in de weg gaat zitten, maar elke beginnert > 15% bf zou ik adviseren eerst te cutten omdat je sowieso met n00b gains in een deficit prima spier aanzet.
Thanks! Ja, zoals ik al zei, ben niet moddervet, 17% is net boven 15% (true broscience), dus zoveel kwaad zou het niet kunnen lijkt me, na maart richting de 12% proberen te gaan.
Verder nog een vraag: Met de deadlift zit ik met wat grip problemen, het is niet zozeer dat ik het niet kan vast houden, dat is geen probleem.
Echter weet ik niet goed waar het gewicht op moet rusten. Moet het op het eelt rusten, of op m'n vingers? Als ik het gewicht op m'n eelt laat rusten, doet het soms pijn omdat het 'handvlees' dubbel er tussen gaat zitten ofzo(?). Maar als ik het gewicht op m'n vingers laat rusten, dat lijkt me niet echt goed voor m'n vingers te zijn?Op internet zie ik ze het alleen over mixed, pronated, of hook hebben, maar waar laat je het gewicht nou op?
![]()
Wat? Je zet gewoon je hand om de stang en tilt de stang op, dat je eelt er tussen zit, sja, heb ik ook. Koop anders van die pads, dan heb je er iets minder last van.If not now, then when.![]()
Idd 'wat. ' Een vriend van me zei ook al dat ik niet moet zeiken, maar ik heb er (soms) last van, dacht dat ik wat verkeerd deed. Ik ga het wel eens met gloves proberen dan.![]()
problemen met grip? ; doorgaan tot je grip zich aanpast.. tenminste dat is hoe ik dat doe.
Als je een keer met handschoenen oid. begint zit je eraan vast.
Hmm, daar heb je een punt, zal het nog een weekje of 2 aankijken zonder gloves. Misschien is het gewoon wennen.
Ik heb trouwens hetzelfde probleem met Pull Ups, pak de bar gewoon vast, maar soms lijkt het net of het vlees (of eelt) van m'n hand dubbel gaat, en dan tussen m'n hand en de 'bar' komt.
Gloves voor curlen gebruik ik standaard.
> dem feels
edit: Zijn handschoenen zo erg dan? Behalve dat het er niet-hetero uit ziet![]()
Handschoenen zijn niet erg, 't is dat men eelt stoerder vindt
Gek genoeg zijn straps dan wel weer stoer
Fuck mensen die zeggen dat handschoenen erg zijn man. Gewoon niet caren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:31 schreef sneez het volgende:
Hmm, daar heb je een punt, zal het nog een weekje of 2 aankijken zonder gloves. Misschien is het gewoon wennen.
Ik heb trouwens hetzelfde probleem met Pull Ups, pak de bar gewoon vast, maar soms lijkt het net of het vlees (of eelt) van m'n hand dubbel gaat, en dan tussen m'n hand en de 'bar' komt.
Gloves voor curlen gebruik ik standaard.
> dem feels
edit: Zijn handschoenen zo erg dan? Behalve dat het er niet-hetero uit ziet
En over het eelt; eelt kweken.
If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: