abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2013 @ 07:31:31 #1
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_122286805

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 31 januari 2013 @ 08:54:41 #2
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_122287573
Gisteren de sportschoolevaluatie/doelstellingen etc etc etc gesprekje. Blijft lachen hoe die impedantie metingen eruit zien. In 2 dagen van 17.1% naar 20,6% gegaan :D ;( :'(

Wel met zorg mijn begeleidster gekozen na de eerste 6 maanden. Lading oefeningen gekregen en het woord cardio is niet gevallen en de apperaten zijn genegeerd :)
Af en toe een andere oefening ipv standaard rondje is wel leuk en verder gewoon eiegn schema aanhouden.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_122288406
Sos? w/

Goed, na een dagje rust (en te weinig eten) vandaag maar weer eens de schouders en benen aanpakken. Eigenlijk geen tijd ivm school maar ik knal er wel even een paar supersets in.
pi_122289049
Een vraag.. misschien is het wel /mierenneukermode maar goed.

Als ik in de avond naar bed ga slaap ik met ontbloot bovenlichaam.. Hierdoor voelen mijn schouders armen en bovenstuk borst altijd "koud" aan in de ochtend. Heeft het voordelen als je bijv. wel gewoon in een shirt/pyjama shirt slaapt? omdat je spieren dan warmer blijven?
pi_122289126
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:08 schreef BadderAapje het volgende:
Een vraag.. misschien is het wel /mierenneukermode maar goed.

Als ik in de avond naar bed ga slaap ik met ontbloot bovenlichaam.. Hierdoor voelen mijn schouders armen en bovenstuk borst altijd "koud" aan in de ochtend. Heeft het voordelen als je bijv. wel gewoon in een shirt/pyjama shirt slaapt? omdat je spieren dan warmer blijven?
Gewoon raam open en niet onder een dekbed man. Zo burn je de meeste kcal snachts.
pi_122289212
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:12 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Gewoon raam open en niet onder een dekbed man. Zo burn je de meeste kcal snachts.
:')
  donderdag 31 januari 2013 @ 10:29:37 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_122289527
Ik zou een wolvenshirt aantrekken snachts.

/beastmode
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_122289837
ey gappies ik slaap altijd met 1 arm onder m'n kussen, daar leunt m'n hoofd dan op zeg maar

is t slecht voor de doorbloeding want voor t spierweefsel om goed te herstellen moet de bloedtoevoer wel goed zijn toch?

miscshien kan ik beter anders gaan liggen? merk wel dat me armen niet snel gaan
pi_122289998
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:42 schreef 16meter het volgende:
ey gappies ik slaap altijd met 1 arm onder m'n kussen, daar leunt m'n hoofd dan op zeg maar

is t slecht voor de doorbloeding want voor t spierweefsel om goed te herstellen moet de bloedtoevoer wel goed zijn toch?

terechte vraag :)
pi_122290187
quote:

Ik slaap ook met 1 arm onder mijn kussen. Ben ook wel benieuwd naar deze vraag eigenlijk.
pi_122290328
Ik verwacht zelf dat, als je niet met een tintelend gevoel in je arm/hand wakker wordt, het allemaal wel mee zal vallen. Als er een kussen tussen je hoofd en je arm ligt zal dit het gewicht van je hoofd wel voldoende verdelen om de bloedstroom echt te belemmeren.
pi_122290384
Ik heb juist heel vaak dat ik met gevoelloze armen wakker word. Heb dat al heel snel ook als ik heel kort even verkeerd lig. Irritant is dat en voelt naar mijn gevoel ook niet heel goed.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_122290673
als ik
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef meneer_valk het volgende:
Ik verwacht zelf dat, als je niet met een tintelend gevoel in je arm/hand wakker wordt, het allemaal wel mee zal vallen. Als er een kussen tussen je hoofd en je arm ligt zal dit het gewicht van je hoofd wel voldoende verdelen om de bloedstroom echt te belemmeren.
snachts wakker word slaapt me arm vaak

is dat dan wel slecht?
pi_122290851
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef 16meter het volgende:
als ik

[..]

snachts wakker word slaapt me arm vaak

is dat dan wel slecht?
Dat heb ik dus ook vrij vaak, behoorlijk irritant.
pi_122290860
+ slecht herstel voor je bicepsen en tricepsen
  donderdag 31 januari 2013 @ 11:36:42 #16
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_122291439
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:29 schreef fathank het volgende:
Ik zou een wolvenshirt aantrekken snachts.

/beastmode

Lekker dolfijnenshirt en 's ochtends je huidje insmeren met Nivea. :@
Deathlift or Die.
  donderdag 31 januari 2013 @ 11:37:58 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_122291667
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:53 schreef FootieB het volgende:

[..]

Ik slaap ook met 1 arm onder mijn kussen. Ben ook wel benieuwd naar deze vraag eigenlijk.
Dit heb ik ook.. verder gelezen iets onder je oksel te stoppen als het iets te vaak gebeurt zodat je niet op de arm gaat liggen. Volgens de "websites" is er verder niets aan de hand zolang je er overdag geen last van krijgt.
  donderdag 31 januari 2013 @ 12:08:31 #19
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122292489
http://www.aworkoutroutine.com/best-cardio-workout-to-lose-fat/

Weer een briljant simpel, to-the-point artikel van deze website (zelfde website als de ultieme handleiding voor creatine). Een van de beste no-nonsense websites op het internet imo.
Confidence through competence
  donderdag 31 januari 2013 @ 12:09:38 #20
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_122292535
quote:

interessante vraag. _O_
ik heb altijd last van slapende handen (deel onder m'n pink zeg maar) als ik slaap.
en slapende deltoids als ik d'r lang op lig.
Zat met diezelfde gedachte eigenlijk
  donderdag 31 januari 2013 @ 13:05:50 #21
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_122293941
Als ik slaap dan lig ik. Nu bedenk ik me het volgende: is het slecht voor mijn rugspieren als ik op mijn rug slaap. En slecht voor mijn tieten als ik op mijn buik slaap? Iemand een oplossing om anders zwevend te slapen??

Misschien dat iemand het nummer van W. Okkels heeft ofzo?
  donderdag 31 januari 2013 @ 13:09:30 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_122294057
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:05 schreef BeamofLight het volgende:
Als ik slaap dan lig ik. Nu bedenk ik me het volgende: is het slecht voor mijn rugspieren als ik op mijn rug slaap. En slecht voor mijn tieten als ik op mijn buik slaap? Iemand een oplossing om anders zwevend te slapen??

Misschien dat iemand het nummer van W. Okkels heeft ofzo?
lol.
je rug heeft wel een wat groter oppervlak he. Bij mij wel i.i.g. En je knelt geen bloedbanen af.

Dit is wel wat om zwevend te slapen denk:
http://4.bp.blogspot.com(...)ced_hook_hanging.jpg

Wel lastig om shredded te worden dan.

Edit: Onder link gezet voor onze gevoelige Seto ;) :+

[ Bericht 10% gewijzigd door RaymondK op 31-01-2013 14:40:25 ]
  donderdag 31 januari 2013 @ 13:23:18 #23
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_122294536
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:09 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol.
je rug heeft wel een wat groter oppervlak he. Bij mij wel i.i.g. En je knelt geen bloedbanen af.

Dit is wel wat om zwevend te slapen denk:
[ afbeelding ]

Wel lastig om shredded te worden dan.
:r Ik hoorde laatst van iemand dat diegene dat wel geil leek. :r
Deathlift or Die.
  donderdag 31 januari 2013 @ 13:29:25 #24
69994 seto
-|||--------|||-
pi_122294783
Jezus zet dat even in een spoiler ofzo.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_122294831
Pre-workout met 1,3-DMAA ^O^

Heerlijke training gehad, en volgens mij is het ook nog eens een geweldige studiedrug want mijn concentratievermogen is nog nooit zo goed geweest als nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')