abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2013 @ 22:12:54 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_122276773
Gebruik de reeks browser maar om de historie te zoeken, bijhouden gebeurt niet meer.

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang verlenende mensen.

How can I make this topic about me?
  woensdag 30 januari 2013 @ 22:18:08 #2
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_122277074
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

http://jure.nl/aw6251

Helaas. Degene die geen voorang had heeft het hoger beroep verloren. :)

Als het tot een ongeluk komt is degene die geen voorrang had gewoon de sjaak, heeft niets met tegelijk aankomen te maken (aangezien dat sowieso in de praktijk heel erg moeilijk te meten is, tot hoeveel centimeter wil je gaan dan?).
Dergelijke regels bestaan dus voor het geval dat je allebei tegelijk op die versmalling komt af rijden. Dan kun je aan het bord zien wie er eerst mag. Zodra één van beide in die versmalling zit dan zul je die voor moeten laten.

Het stukje wat jij linkt gaat over iemand die achter een rij auto's aan reed die voor werden gelaten. Dat heeft niets te maken met de situatie die ik schetste.
In dat geval werd de auto die in de versmalling zat ook gewoon voorgelaten maar zat het probleem bij de gene die er nog snel achteraan reed. Deze persoon had afstand moeten houden zodat hij kon stoppen zodra hij zag dat er verkeer aankwam wat voorrang had. In dit geval is hij snel achter het andere verkeer aan gereden in de hoop er zo nog snel langs te kunnen. Dat is wat ik lees.
pi_122277296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:18 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dergelijke regels bestaan dus voor het geval dat je allebei tegelijk op die versmalling komt af rijden. Dan kun je aan het bord zien wie er eerst mag. Zodra één van beide in die versmalling zit dan zul je die voor moeten laten.

Het stukje wat jij linkt gaat over iemand die achter een rij auto's aan reed die voor werden gelaten. Dat heeft niets te maken met de situatie die ik schetste.
In dat geval werd de auto die in de versmalling zat ook gewoon voorgelaten maar zat het probleem bij de gene die er nog snel achteraan reed. Deze persoon had afstand moeten houden zodat hij kon stoppen zodra hij zag dat er verkeer aankwam wat voorrang had. In dit geval is hij snel achter het andere verkeer aan gereden in de hoop er zo nog snel langs te kunnen. Dat is wat ik lees.
brutalen hebben de halve wereld meid :')
  woensdag 30 januari 2013 @ 22:22:28 #4
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_122277386
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:21 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

brutalen hebben de halve wereld meid :')
Daar gaat het niet over. Het is meer dat zoals hij het uitlegt, als jij door een versmalling rijdt en er komt iemand anders aan die voorrang zou hebben, maar er nog niet was toen jij bij het begin van die versmalling was, jij maar lekker achteruit moet rijden omdat die ander voorrang heeft. Dat is dus pertinent ontwaar.

Ook al heb jij voorrang, als er iemand anders van de andere kant komt die al in de versmalling zit als jij aan komt rijden dan moet je die gewoon voor laten.
Zodra er dan nog iemand van de andere kant aankomt terwijl jij staat te wachten en z'n auto er snel achteraan drukt dan is het een ander verhaal.
  woensdag 30 januari 2013 @ 23:11:20 #5
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_122280325
Blij dat ik rij.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_122280800
Klassiekertje: Ik mocht met 125 op de teller uitwijken naar uiterst links toen ik omstreeks 20:10 over de A2 bij Everdingen ging. Geen inhalende vrachtwagens of uberhaupt vrachtwagens in 't zicht. Zo erg was het weer nou ook weer niet jongens...

Die versmallingen met voorrang voor één richting zijn ook prima plaatsen om als fietser onderuitgereden te worden, of bijna dan, en al helemaal als je de 'juiste' (lees: voorrang-hebbende, voor zover je daarvan moet willen spreken) kant op gaat. Alsof ik maar aan de kant moet op 't moment dat ik al in de versmalling zit - ik zal niet zeggen dat ik altijd strict langs het randje rechts fiets, al helemaal hier niet omdat een groot gedeelte van de rand meteen op gras uitkomt en ik liever niet 3m naar beneden tuimel - maar bij de versmalling probeer ik toch rechts aan te houden. Laten we negeren dat het een hoge stoeprand is en dat er van die leuke 20cm hoge paaltjes* staan waardoor je ook zo lekker makkelijk de stoep op kan halverwege.

*Niet de locatie waarover ik spreek. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  woensdag 30 januari 2013 @ 23:27:05 #7
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_122281161
Gister weer zo'n rot mongool gehad die groot licht aan liet staan. Ook als je zelf seint dat hij ze uit moet doen deed hij het niet. M'n ouders reden 200 meter achter mij en die seinde ook al naar die tegenligger maar ook niet uit doen he.

Gelijk rijbewijs innemen. Zelfde als voor de mensen die met 1 kapotte voorlicht rijden.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_122281226
En weer een stuk A13 waar een tijdelijke snelheidsbeperking (70) totaal werd genegeerd. Daar zou een controle mogen staan, waarschijnlijk had de flitsapparatuur het niet eens bij kunnen houden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_122281332
quote:
2s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:27 schreef WEST het volgende:
Gister weer zo'n rot mongool gehad die groot licht aan liet staan. Ook als je zelf seint dat hij ze uit moet doen deed hij het niet. M'n ouders reden 200 meter achter mij en die seinde ook al naar die tegenligger maar ook niet uit doen he.

Gelijk rijbewijs innemen. Zelfde als voor de mensen die met 1 kapotte voorlicht rijden.
Een kapot voorlicht kan ook tijdens het rijden voorkomen.
Grootlichtrijders mogen idd afgeschoten worden.
  woensdag 30 januari 2013 @ 23:34:33 #10
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_122281474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:31 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Klopt. Maar of ze het repareren is een tweede vraag. twee autos die ik smorgens op weg naar het werk tegen kom in ieder geval niet.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_122281991
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:22 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Daar gaat het niet over. Het is meer dat zoals hij het uitlegt, als jij door een versmalling rijdt en er komt iemand anders aan die voorrang zou hebben, maar er nog niet was toen jij bij het begin van die versmalling was, jij maar lekker achteruit moet rijden omdat die ander voorrang heeft. Dat is dus pertinent ontwaar.

Ook al heb jij voorrang, als er iemand anders van de andere kant komt die al in de versmalling zit als jij aan komt rijden dan moet je die gewoon voor laten.
Zodra er dan nog iemand van de andere kant aankomt terwijl jij staat te wachten en z'n auto er snel achteraan drukt dan is het een ander verhaal.
Gedonder met die versmallingen altijd :')

Gewoon mooi over de fietsstrook met de motor *O* En dan de jaloerse blikken in je rug voelen branden, hehe.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_122285120
jezus, wat heb ik veroorzaakt met mijn c1 en wegversmallingen :D :')
There are only 151 Pokémon.
pi_122285258
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 01:36 schreef Eenskijken het volgende:
jezus, wat heb ik veroorzaakt met mijn c1 en wegversmallingen :D :')
Met een C1 kun je misschien ook wel over het fietspad zoals met een motor :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 07:40:44 #14
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_122286863
Anders rij je lekker 80 op een lege N weg waar je 100 mag |:(
Een lichtshow resulteerde alleen in een binnenspiegel op de nachtstand :')
pi_122286954
quote:

[..]

jup, heb ik al eens gehad.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_122287332

Fijn begin van de dag ;(
pi_122287366
quote:
2s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:27 schreef WEST het volgende:
:')
pi_122287418
quote:

[..]

Bij mijn auto kan ik nog zelf de lampen vervangen. Ik heb dus standaard een volledige verlichtingsset in de auto liggen. Zodra ik merk dat er 1 kapot is stop ik op de eerste beste parkeerplaats en vervang ik hem ff. ^O^
pi_122287756
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 07:40 schreef jitzzzze het volgende:
Anders rij je lekker 80 op een lege N weg waar je 100 mag |:(
Een lichtshow resulteerde alleen in een binnenspiegel op de nachtstand :')
Volgens mij zijn dit soort situaties al enorm vaak besproken hier... Maar ik zeg hulde voor de persoon die z'n binnenspiegel op nachtstand deed.

Laatst haalde ik iemand in op de snelweg. Ik ga altijd pas naar rechts als ik daar ruimte voor heb (op het moment dat ik de voorlichten van degene die ik inhaal in m'n binnenspiegel zie (andere irritatie is afsnijders...)). Krijg ik me toch een lichtshow van een persoon die vond dat ik te lang links reed!

Dus irritatie: er wordt teveel nutteloos (egoïstisch / asociaal) 'geseind'...
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_122288119
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:39 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]

Fijn begin van de dag ;(
Ik zie geen verschil...je band is al zo plat.
pi_122288123
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 01:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Met een C1 kun je misschien ook wel over het fietspad zoals met een motor :')
haters gonna hate :p ik kan tenminste in elk klein gaatje parkeren en in de stad rondcrossen. En kleine benzinerekening + geen wegenbelasting. :)
There are only 151 Pokémon.
pi_122288199
Ik ben opgehouden met mensen attenderen op fouten dmv lichtsignalen. Alleen als de auto voor mij zijn mistachterlicht aan heeft bij helder weer, laat ik mijn groot licht aan. En als een auto achter mij zijn grootlicht aan laat staan doe ik mijn mistachterlicht net zo lang aan totdat hij of zij het doorheeft.
pi_122288351
Waarom toch altijd reageren? Je er aan irriteren is prima, maar dat reageren is toch nergens voor nodig, je schiet er helemaal niks mee op, behalve dat je nog opgefokter raakt dan je al eventueel was. Blijf gewoon je eigen ding doen. :)

Daarom zal ik niemand meer "wijzen" op zijn fouten tenzij er echt gevaar voor mijzelf onstaat. Zoals gisteren weer zo een idioot die vol in de ankers gaat bij een flitspaal terwijl ik erachter zat en we niet eens de maximaal toegestane snelheid reden.
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 09:39:33 #24
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_122288377
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:05 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dit soort situaties al enorm vaak besproken hier... Maar ik zeg hulde voor de persoon die z'n binnenspiegel op nachtstand deed.

Ja hoor, wat jij wilt. :')
pi_122288400
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:39 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja hoor, wat jij wilt. :')
Er is geen minumum snelheid (en 80 waar je 100 mag is niet eens heel erg schrikbarend, vrachtauto's rijden ook niet harder, ga je daar ook op seinen?). Dat het irritant is, is waar, maar erop reageren is eigenlijk gewoon zwaar triest. :)
Terecht dat die bestuurder zich niet liet opjagen.
  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 09:42:51 #26
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_122288454
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:40 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Er is geen minumum snelheid. Dat het irritant is, is waar, maar erop reageren is eigenlijk gewoon zwaar triest. :)
Terecht dat die bestuurder zich niet liet opjagen.
Ondanks dat die er niet is en ik geen enkel recht van spreken had, mag ik mij er nog steeds aan ergeren. En daar gaat dit topic over.

Naar vrachtwagens seinen; zulks een idiote vergelijking :')
pi_122288527
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:25 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil...je band is al zo plat.
?
pi_122288551
vanmorgen weer leuk. 2 baans weg en de rechterbaan heeft een afrit een straat in. ik rij links, doos rechts en voor haar rijd een auto die af slaat. gaat ze met de helft van haar auto over mijn weghelft die auto inhalen die bezig is met afslaan, terwijl ik daar rij. niet kijken, gewoon er overheen gooien. kan ik vol in de remmen omdat ik geen schade wil :S
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_122288630
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

?
Wat snap je niet? Ik moest 3 keer kijken voordat ik zag dat die band lek was.
  donderdag 31 januari 2013 @ 09:54:00 #30
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_122288714
Dat is toch overduidelijk.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_122288785
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:54 schreef Luxuria het volgende:
Dat is toch overduidelijk.
Niet dus.
pi_122289061
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:05 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Laatst haalde ik iemand in op de snelweg. Ik ga altijd pas naar rechts als ik daar ruimte voor heb (op het moment dat ik de voorlichten van degene die ik inhaal in m'n binnenspiegel zie (andere irritatie is afsnijders...)). Krijg ik me toch een lichtshow van een persoon die vond dat ik te lang links reed!

Dus irritatie: er wordt teveel nutteloos (egoïstisch / asociaal) 'geseind'...
Tot je ze in je binnenspiegel ziet is wel erg lang wachten met terug naar rechts schuiven als er iemand achter je rijdt die er ook langs wil. Ik schuif altijd als ik ze in mijn zijspiegel zie.
pi_122289129
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:09 schreef Daeron het volgende:

[..]

Tot je ze in je binnenspiegel ziet is wel erg lang wachten met terug naar rechts schuiven als er iemand achter je rijdt die er ook langs wil. Ik schuif altijd als ik ze in mijn zijspiegel zie.
Binnenspiegel leer je met rijles, maar dat is idd een hele ruime marge. Ik ga ook eerder, afhankelijk van het snelheidsverschil.
pi_122289154
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:09 schreef Daeron het volgende:

[..]

Dat is in mijn mini-daihatsutje redelijk snel hoor ;). Maar zo is dit mij vroeger ook geleerd. Bovendien erger ik me aan mensen die te snel naar rechts gaan, dus probeer ik zelf 'het goede voorbeeld' te geven.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_122289239
Ik ga ook al naar rechts als ik de koplampen in mijn buitenspiegel zie. Ik zou ook vinden dat je te lang duurde maar om nou een lichtshow te geven...ik reed vanmorgen op de snel weg op de rechterstrook achter een auto die 110 reed die een auto inhaald die 111 reed...die heb ik wel getrakteerd op een lichtshow en dat werkte.
pi_122289639
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:26 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

haters gonna hate :p ik kan tenminste in elk klein gaatje parkeren en in de stad rondcrossen. En kleine benzinerekening + geen wegenbelasting. :)
Haha, ik rij ook regelmatig in een C1 hoor :P Of in een Opel Zafira 2.2, maar ik vind die C1 veel praktischer. Relatief nog best veel power en super wendbaar. En goedkoop rijden inderdaad :) Bedoelde het meer positief, je kunt met zo'n ding veel meer.

Maar ja, zo rijd ik nog liever op de motor. Gewoon op de stoep parkeren waar je moet zijn, versmallingen passeren over het fietspad en geen files _O_
pi_122291032
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik ga ook al naar rechts als ik de koplampen in mijn buitenspiegel zie. Ik zou ook vinden dat je te lang duurde maar om nou een lichtshow te geven...ik reed vanmorgen op de snel weg op de rechterstrook achter een auto die 110 reed die een auto inhaald die 111 reed...die heb ik wel getrakteerd op een lichtshow en dat werkte.
Hoe kun je van inhalen spreken als je langzamer rijdt?
pi_122291604
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:21 schreef GibsonHummingbird het volgende:

[..]

Hoe kun je van inhalen spreken als je langzamer rijdt?
Hij was het van plan denk ik. Op het moment dat ik bij linksrijder was aangekomen reed rechts inmiddels alweer sneller..maar in plaats van weer naar rechts bleef meneer links links rijden
pi_122303562
Heb vandaag ongeveer 400km gereden (vooral binnendoor) met een kapotte koplamp (ja, ik word straks gestenigd op het dorpsplein hoor) en er hebben welgeteld 3 mensen mij erop geattendeerd; 2 keer met lichtflitsen en 1 iemand sprak me aan bij het stoplicht. Toch best weinig.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  FOK!fotograaf donderdag 31 januari 2013 @ 18:07:51 #40
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_122307426
quote:
14s.gif Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb vandaag ongeveer 400km gereden (vooral binnendoor) met een kapotte koplamp (ja, ik word straks gestenigd op het dorpsplein hoor) en er hebben welgeteld 3 mensen mij erop geattendeerd; 2 keer met lichtflitsen en 1 iemand sprak me aan bij het stoplicht. Toch best weinig.
Het is aardig normaal aan het worden...
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 09:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom toch altijd reageren? Je er aan irriteren is prima, maar dat reageren is toch nergens voor nodig, je schiet er helemaal niks mee op, behalve dat je nog opgefokter raakt dan je al eventueel was. Blijf gewoon je eigen ding doen. :)
Waarom? Omdat iemand die met groot licht rijdt, jou verblindt en dat is gevaarlijk.

Vandaag even op en neer naar het altijd prachtige Antwerpen geweest. Wat een feest, op de A4 een figuur die het presteerde om 60 a 70 te rijden, want mijn telefoon is belangrijker. Dat je daarbij de halve vluchtstrook en de halve redresseerstrook nodig hebt, doet er niet toe. Fijn, want was natuurlijk precies bij het ringvaartaquaduct op het rechter wegdeel. Jeej!
Op de A29 een figuur dat het nodig vond om telkens als ik hem wou inhalen gas bij te geven. Nu was het voertuig dat ik reed niet zo snel, dus zat ik telkens voor niets links. En dan als je weer naar rechts bent terugzakken naar 90...
Terugweg op de A2 de gekantelde "vrachtwagen" (VW Transporter pick-up met flinke schamelwagen erachter) op de andere rijbaan. Dus wat doen we op de rijbaan zonder file: We gaan van het gas af en op de rem staan om even te kunnen kijken.
Tot slot op de A9 bij zijkanaal C stopt een autotje met 2 oude vrouwen erin op de pechhaven. Moest iets van de achterbank gepakt worden. Dus je laat je deur open staan en mistachterlicht mag ook als het hard waait?

Dan ga ik het maar niet hebben over de allerbelabberste staat van de wegen rondom Antwerpen, om nog maar te zwijgen van de aangegeven bordjes in de havens. |:(
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_122307565
En als diegene die gas geeft bij het inhalen het niet zou doen dan ga je weer klagen dat 'ie zo langzaam inhaalt.
  FOK!fotograaf donderdag 31 januari 2013 @ 18:39:32 #42
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_122308397
quote:
14s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En als diegene die gas geeft bij het inhalen het niet zou doen dan ga je weer klagen dat 'ie zo langzaam inhaalt.
Je begrijpt me verkeerd. Diegene reed 90 en ik wou inhalen, op het moment dat ik naar links ging en wou gaan inhalen, ging dit figuur gas bijgeven. Nu liep de wagen waar ik vandaag in reed niet hard (met tegenwind max. 105). Kon ik dus weer terug naar rechts, waarna vervolgens mijn voorganger weer 90 ging rijden. Dat heeft zich een keer of 5 herhaalt.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_122308745
Oh zo. Ja dan is het zeker vervelend. Maar wel begrijpelijk vanuit die ander gezien. Zo iemand moet je gewoon klemrijden.
  donderdag 31 januari 2013 @ 19:05:45 #44
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_122309302
Ook grappig: bij een ongeluk aan de andere kant van de snelweg, remt het aan de goede kant allemaal af tot 70km/uur. Allemaal kijken naar een auto op de kop en een Ambulance..... 8)7
  donderdag 31 januari 2013 @ 19:21:10 #45
167856 Toempf
Internetheld
pi_122309894
Vandaag tot 3 keer toe mensen gehad die vlak voor me de weg opdraaiden. Valt ook niet mee, snelheid inschatten. Gelukkig was het het in alle gevallen rustig met tegemoet komend verkeer dus ik kon er makkelijk voorbij knallen. En ik weet dat mijn claxon nog steeds werkt.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_122309931
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:07 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Het is aardig normaal aan het worden...

[..]

Inderdaad, Ik sein niet meer daarvoor, dan blijf ik maar bezig.
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:21:43 #47
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_122316544
Geen irritaties vandaag; ondanks ritten van bij elkaar zo'n 300 km.

Mag ook wel es gezegd toch? *)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  Spellchecker donderdag 31 januari 2013 @ 21:32:51 #48
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_122317232
quote:
7s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:21 schreef Descendent het volgende:
Geen irritaties vandaag; ondanks ritten van bij elkaar zo'n 300 km.

Mag ook wel es gezegd toch? *)
Doe het regelmatig 7.gif
Tevens -purist.
pi_122329458
http://www.rijkswaterstaa(...)en_tcm174-324891.pdf

Als iedereen dit nou eens even zou lezen, dan gaat mij dat heeeeel wat irritatie schelen.

Vanmorgen ook weer, tjonge jonge jonge :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_122329614
Godverdomme vanmorgen weer een pannekoek die het presteerd om 90 te gaan rijden op de snelweg waar je 130 mag. Wat kan je je daar op verkijken zeg.
pi_122330165
quote:
2s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef WEST het volgende:

[..]

Klopt. Maar of ze het repareren is een tweede vraag. twee autos die ik smorgens op weg naar het werk tegen kom in ieder geval niet.
Ik vind het erg lastig te zien of mijn voorlicht kapot is als het wegdek zo sterk verlicht is. Wanneer je geen straatlantaarns hebt merk je direct dat de helft van het wegdek donker is maar met straatlantaarns merk ik dat echt niet.
pi_122330241
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook grappig: bij een ongeluk aan de andere kant van de snelweg, remt het aan de goede kant allemaal af tot 70km/uur. Allemaal kijken naar een auto op de kop en een Ambulance..... 8)7
Mag ik even? Ik vind dat nou interessant om te zien!
pi_122330275
gistermiddag reed ik een weg op waar je 30 mag. smalle straat. bij tegenliggers moet er 1 op de stoep met 2 wielen. het is een straat waar vaak kinderen te zien zijn die aan het rennen en aan het fietsen zijn. gewoon rustig rijden dus. dus ik sla die weg in vanaf een kruispunt en er komt een busje achter mij aan. komen er twee smalle zijstraten dus ik kijk en rij een kilometer of 25. zo'n 2 seconden later kijk ik in mijn achteruitkijk spiegel (die standaard op de nachtstand staat) en zie dat busje niet meer. tot ik in mijn rechter spiegel zijn lamp zie. ik rij in een matiz, een miniatuurauto. als hij een meter achter mij rijd zie ik zijn lampen dus hij zat minder dan een meter achter mij.

mensen zijn echt helemaal gestoord :S

heb me gas losgelaten en ben 15 gaan rijden. als er een kind een steegje of tussen auto's vandaan schiet wil ik op tijd stil kunnen staan.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_122330564
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 08:51 schreef Posergoth6667 het volgende:
gistermiddag reed ik een weg op waar je 30 mag. smalle straat. bij tegenliggers moet er 1 op de stoep met 2 wielen. het is een straat waar vaak kinderen te zien zijn die aan het rennen en aan het fietsen zijn. gewoon rustig rijden dus. dus ik sla die weg in vanaf een kruispunt en er komt een busje achter mij aan. komen er twee smalle zijstraten dus ik kijk en rij een kilometer of 25. zo'n 2 seconden later kijk ik in mijn achteruitkijk spiegel (die standaard op de nachtstand staat) en zie dat busje niet meer. tot ik in mijn rechter spiegel zijn lamp zie. ik rij in een matiz, een miniatuurauto. als hij een meter achter mij rijd zie ik zijn lampen dus hij zat minder dan een meter achter mij.

mensen zijn echt helemaal gestoord :S

heb me gas losgelaten en ben 15 gaan rijden. als er een kind een steegje of tussen auto's vandaan schiet wil ik op tijd stil kunnen staan.
Ja dat heb ik ook wel es gehad maar dat was in een straat met van die kutdrempels waar je echt in de 1 overheen moet...bestelbusje achter me plakken als een idioot...toen ik mijn parkeerplek had gevonden ging hij als een malle langs me, op het moment dat hij naast me reed gaf ik hem een kusje :)

dat kon hij niet waarderen en stopte de auto en stapte uit...toen ik ook uitstapte zag hij blijkbaar dat ik 2 meter ben en liep weer terug naar zijn auto om nog even een middelvingertje te geven :')
pi_122330704
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 08:49 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Ja hoor, je mag wel even. Maar ga dan even van de snelweg af, en probeer niet te slingeren tussen alle beschikbare rijstroken en steeds langzamer te rijden omdat je het zo druk hebt met kijken...
pi_122330991
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:09 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook wel es gehad maar dat was in een straat met van die kutdrempels waar je echt in de 1 overheen moet...bestelbusje achter me plakken als een idioot...toen ik mijn parkeerplek had gevonden ging hij als een malle langs me, op het moment dat hij naast me reed gaf ik hem een kusje :)

dat kon hij niet waarderen en stopte de auto en stapte uit...toen ik ook uitstapte zag hij blijkbaar dat ik 2 meter ben en liep weer terug naar zijn auto om nog even een middelvingertje te geven :')
Pink opsteken is leuker, vooral als je vrouw bent. Daarmee geef je aan dat ze een kleine hebben :P
  vrijdag 1 februari 2013 @ 09:44:49 #57
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_122331484
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:15 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ja hoor, je mag wel even. Maar ga dan even van de snelweg af, en probeer niet te slingeren tussen alle beschikbare rijstroken en steeds langzamer te rijden omdat je het zo druk hebt met kijken...
Dit ja. Ik hoop dat het een grapje van hem is.

Heb zulke snelwegincidenten wel vaker meegemaakt, als zo'n pipo het gas loslaat om te kijken en ander andere verkeer gewoon doorrijdt, ontstaan er heel vaak bijna aanrijdingen en moet de achterligger soms ook flink in de remmen of uitwijken, en krijg je het harmonicaeffect van afremmende auto's, waarbij de laatsten echt noodstopachtige capriolen moet uithalen.
pi_122331602
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:26 schreef Daeron het volgende:

[..]

Pink opsteken is leuker, vooral als je vrouw bent. Daarmee geef je aan dat ze een kleine hebben :P
Zal het onthouden :)

Vond zijn reactie wel humor..kwam echt kwaad op mijn auto aflopen maar toen ik uitstapte bedacht hij zich :)
pi_122332544
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:26 schreef Daeron het volgende:

[..]

Ja leuk,maar allang niet origineel daar het eigenlijk betekent dat je " the finger " kan krijgen.

De middelvinger wel te verstaan. Jimmy Connors,vermaard tennisspeler van weleer, die deed het ooit tijdens een wedstrijd tegen de umpire. Kreeg geen waarschuwing omdat hij hem " the pink " gaf en geen middle finger wat internationaal als " f...you " bekend staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 10:19:46 ]
pi_122332615
Wat is de A12 een drama in de avondspits zeg. Leuk.zo'n extra strook, maar als de rechterrijstrook vervolgens leeg blijft... :{
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:22:38 #61
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_122334536
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Piles het volgende:
Wat is de A12 een drama in de avondspits zeg. Leuk.zo'n extra strook, maar als de rechterrijstrook vervolgens leeg blijft... :{
Alle ruimte voor jou om eroverheen te rijden. Een baan voor jezelf.
pi_122334673
Precies. Dat is volgens mij sowieso het nut van rechterstroken.
pi_122334763
Normaal ga ik er ook wel rijden, maar nu reed iedereen 90/100 waar je 120 mag. Dan heb ik liever de linkerstrook.
pi_122335148
Vanochtend ook weer een stoet linksplakkers op de snelweg omdat er een km verderop een vrachtwagen reed. Naar rechts gegaan, partij gas gegeven en bij de vrachtwagen weer ertussen gekropen.
pi_122335340
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 08:49 schreef Tsurany het volgende:

[..]

nee, dat mag je niet
pi_122335442
Die landweggetjes waar eigenlijk maar 1 auto kan rijden en je in passeerplaatsen om elkaar heen moet zijn altijd lollig op de motor. Dat je net een fietser in kan halen wil niet zeggen dat je een tegemoetkomende motorrijder ook gewoon kan negeren :X :r

Oh wel gister tot 2x toe iemand die voor mij reed die de berm inging zodat ik erlangs kon op zo'n hele smalle weg O+ O+
pi_122335791
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef Yreal het volgende:
Die landweggetjes waar eigenlijk maar 1 auto kan rijden en je in passeerplaatsen om elkaar heen moet zijn altijd lollig op de motor. Dat je net een fietser in kan halen wil niet zeggen dat je een tegemoetkomende motorrijder ook gewoon kan negeren :X :r

Oh wel gister tot 2x toe iemand die voor mij reed die de berm inging zodat ik erlangs kon op zo'n hele smalle weg O+ O+
Ik vind het altijd leuk als mensen niet even netjes wachten bij de verbreding. Ik ga dan ook nooit een cm opzij.... ze gaan maar lekker half door de berm.... :W (auto v auto situatie)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122335850
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:59 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd leuk als mensen niet even netjes wachten bij de verbreding. Ik ga dan ook nooit een cm opzij.... ze gaan maar lekker half door de berm.... :W (auto v auto situatie)
Vreselijk, hoe debiel mensen gaan doen in die situaties :') . Laatste nog iemand in een gigantische bus die hem gewoon vol doorplankte terwijl hij de passeerplek had. Mazel dat er toevallig een brug stond anders ging ik met motor en al de sloot in 8)7
pi_122336650
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:59 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dit ja, als het kan en de berm niet zacht is ga ik dan vaak wel alsnog aan de kant(99/100x rijd ik op dat soort wegen namelijk niet in mijn eigen auto en dus voorzichtiger), maar als het echt modderig is dan hebben ze pech. Heb namelijk al wel eens door zo'n lolbroek een half uur in de modder vastgestaan en dat gaat mij niet weer gebeuren.
Bij vrachtwagens probeer ik altijd wel ergens aan de kant te gaan staan wachten. Stellen ze altijd wel op prijs.
pi_122342233
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:09 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
toen ik mijn parkeerplek had gevonden ging hij als een malle langs me, op het moment dat hij naast me reed gaf ik hem een kusje :)
Je bent toch niet van de verkeerde kant? Echt... Dat nichterige gedoe in het verkeer...
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:03:51 #71
206580 Luxuria
pi_122342900
Net reed ik op een invoegstrook van een snelweg, die later overgaat in een uitvoegstrook.
Blijven daar voor me twee auto's lekker nog geen 100 rijden terwijl het op de snelweg erg druk was en iedereen me met 120 voorbij raasde.
Er zijn ook mensen die wél in willen voegen }:|
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:09:45 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122343148
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:03 schreef Luxuria het volgende:
Net reed ik op een invoegstrook van een snelweg, die later overgaat in een uitvoegstrook.
Blijven daar voor me twee auto's lekker nog geen 100 rijden terwijl het op de snelweg erg druk was en iedereen me met 120 voorbij raasde.
Er zijn ook mensen die wél in willen voegen }:|
hij zit rechts, en als je er op stampt, gaat je auto harder ^O^

Mensen die pas bij de blokmarkering gaan verzinnen wat ze willen gaan doen :') :N
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:10:22 #73
206580 Luxuria
pi_122343172
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

hij zit rechts, en als je er op stampt, gaat je auto harder ^O^

Mensen die pas bij de blokmarkering gaan verzinnen wat ze willen gaan doen :') :N
Duh, ik kan toch niet harder gaan als die twee auto's voor me rijden.
Of kun jij er wel doorheen? Moet je me dat eens leren.
pi_122343177
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:42 schreef Daeron het volgende:
Vanochtend ook weer een stoet linksplakkers op de snelweg omdat er een km verderop een vrachtwagen reed. Naar rechts gegaan, partij gas gegeven en bij de vrachtwagen weer ertussen gekropen.
En dan op de bon gaan voor ¤220,-.... Nou, ik kies dan voor 2 minuten later thuis! :P
'And I called your name,
pi_122343222
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

En dan op de bon gaan voor ¤220,-.... Nou, ik kies dan voor 2 minuten later thuis! :P
Lees het vorige topic even door... daar is een hele discussie geweest over deze situatie en het mag gewoon... ;)
pi_122343370
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:11 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Lees het vorige topic even door... daar is een hele discussie geweest over deze situatie en het mag gewoon... ;)
Oh ok, staat me wel iets van bij nu je het zegt. Dat rechts inhalen is toegestaan als het verkeer op de linkerbaan wordt opgehouden ofzo?
'And I called your name,
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:15:25 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122343416
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Duh, ik kan toch niet harder gaan als die twee auto's voor me rijden.
Je kúnt natuurlijk alvast zodra je het verkeer op de snelweg kunt zien, gaan inschatten waar je in wilt voegen en daar je snelheid op aanpassen. Dat noemen we anticiperen. Als je aan die 300 meter invoegstrook niet genoeg hebt om fatsoenlijk in te voegen, wordt het misschien eens tijd om je af te vragen wat je achter dat stuur doet. En ja, dat is regardless wat 'die andere mensen' allemaal uitspoken en of dat wel- of niet fijn is.

Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat het onmogelijk was om in te voegen; nog nóóit. :N
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_122343423
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:14 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Oh ok, staat me wel iets van bij nu je het zegt. Dat rechts inhalen is toegestaan als het verkeer op de linkerbaan wordt opgehouden ofzo?
Als het verkeer minder hard rijdt dan de toegestane maximum snelheid. Een rijdende file dus. :)
pi_122343812
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kúnt natuurlijk alvast zodra je het verkeer op de snelweg kunt zien, gaan inschatten waar je in wilt voegen en daar je snelheid op aanpassen. Dat noemen we anticiperen. Als je aan die 300 meter invoegstrook niet genoeg hebt om fatsoenlijk in te voegen, wordt het misschien eens tijd om je af te vragen wat je achter dat stuur doet. En ja, dat is regardless wat 'die andere mensen' allemaal uitspoken en of dat wel- of niet fijn is.

Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat het onmogelijk was om in te voegen; nog nóóit. :N

Als zij direct aan het begin van de in/uitvoegstrook gehinderd wordt door deze personen, dan wordt het wel erg lastig he?
Of moet ze dan eerst op haar rem trappen om afstand te creeren, zodat zij ruimte krijgt om te accelereren naar 120 of er dan tussen te komen?

Je kan ook te kortzichtig zijn in je antwoord ;)
pi_122343910
quote:

[..]

Er is 1 punt waar ik het wel altijd spannend vind om in te voegen, die is een paar topics terug een keer besproken. De A27 bij Oosterhout. Lekkere korte invoegstrook. Dat is onderaan beginnen met gas geven en hem bovenaan gelijk naar links knallen. :P
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:30:39 #81
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_122344110
A67 bij Helmond is ook kort. érg kort.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_122344172
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef daNpy het volgende:
A67 bij Helmond is ook kort. érg kort.
A7 bij Drachten ri. Groningen ook. En is nog een gecombineerde in/uitvoegstrook ook.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:31:58 #83
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_122344195
Vandaag op weg naar mn werk.
Trek weg bij een stoplicht, was naar voren gegaan dus dat was wel lekker.

Reed 60 in een 50 weg, voorrangsweg, reed lekker door.
Zie ik een auto rechts staan bij een uitrit, en 2 auto's voor linksaf op het voorsorteervlak.
Alles moet wachten, want er komt nog wat verkeer aan van de andere kant.

Dus ik tuf lekker door, zie mevrouw wat naar voren rollen dus ik hield er al rekening mee.
Mevrouw kijkt mij recht in de ogen, ik voer nog even een smidsy manoeuvre uit voor de zekerheid.

Wat doet die muts, die laat em naar voren rollen, zo midden op de baan terwijl ze niet door kan.
Kon ik alsnog remmen, en voordat ze uit mijn spiegels verdween stond ze er nog steeds midden op de baan.

Erg snugger was ze niet :P
pi_122344196
Ik ben in Nederland nog geen enkele invoegstrook tegen gekomen waar ik bij het begin niet de maximaal toegestane snelheid kan halen.

In Duitsland is het een ander verhaal, met haakse bochten voordat de invoegstrook begint. :')
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:35:26 #85
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_122344374
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben in Nederland nog geen enkele invoegstrook tegen gekomen waar ik bij het begin niet de maximaal toegestane snelheid kan halen.

In Duitsland is he teen ander verhaal, met haakse bochten voordat de invoegstrook begint. :')
Hier hebbie er 2
http://goo.gl/maps/XOvdW
oh en hier nog 1
http://goo.gl/maps/2kUtF
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:41:46 #86
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_122344640
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_122344731
Ik ken er toch wel 1, ik moet me sowieso corrigeren. Hier kom je vanuit een 30 km zone. En heb je 50m de tijd om op de 100 km/h te komen (autoweg):
https://maps.google.nl/?l(...)92,0.006968&t=h&z=18

Die bochten die jullie noemen zijn normaal wel goed te doen.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:47:54 #88
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_122344917
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ken er toch wel 1, ik moet me sowieso corrigeren. Hier kom je vanuit een 30 km zone. En heb je 50m de tijd om op de 100 km/h te komen (autoweg):

Ja, als er niemand rijdt wel. Maar zelf met een gewone auto moet je er aardig aan trekken en je hebt erg weinig ruimte/tijd om een gaatje te prikken als er een stroom vrachtwagens aankomt. En op de A67 is dat nogal eens het geval ;)
pi_122345001
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:47 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja, als er niemand rijdt wel. Maar zelf met een gewone auto moet je er aardig aan trekken en je hebt erg weinig ruimte/tijd om een gaatje te prikken als er een stroom vrachtwagens aankomt. En op de A67 is dat nogal eens het geval ;)
Mwoah, als ik zie dat er iemand voor me rijdt waar ik het gevoel van heb dat hij traag gaat invoegen, dan laat ik rustig een aardig gaatje vallen. Meestal irriteren de mensen zich die achter me rijden dan, maar zodra ik gas geef snappen ze opeens wat het doel was.

En meestal ben ik dan ook nog eerder ingevoegd dan degene die voor me reed, omdat die inderdaad te langzaam rijdt om fatsoenlijk in te voegen. :)
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:56:48 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122345274
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:24 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Als zij direct aan het begin van de in/uitvoegstrook gehinderd wordt door deze personen, dan wordt het wel erg lastig he?
Of moet ze dan eerst op haar rem trappen om afstand te creeren, zodat zij ruimte krijgt om te accelereren naar 120 of er dan tussen te komen?

Je kan ook te kortzichtig zijn in je antwoord ;)
Neen, dan is het nog steeds een kwestie van anticiperen op wat er voor- en naast je gebeurt.. inschatten van een situatie.

Uiteraard is het lastig (be)oordelen als je die situatie niet voor je ziet, maar as said; IK ben hem nog nooit tegengekomen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:

In Duitsland is het een ander verhaal, met haakse bochten voordat de invoegstrook begint. :')
Ze zijn er in NL ook wel hoor; hij is nu veranderd, maar de invoegstrook op de A12 bij Zevenhuizen richting Gouda was een heul beroerde, en daar kwam ik met regelmaat met een kraan van 70 ton naar boven, en dan rijd je 25 ofzo :') :X Gelukkig doet een heel arsenaal aan zwaailichten op een groot geel masjien een hoop goed, maar dat was wel een enge, want na 50 meter invoegstrook volgde er een viaductje, en daar hield de invoegstrook gewoon op, en was er ook geen vluchtstrook. :{
Rotterdam Spaanse Polder was ook zo'n lekkertje vroegah, maar ook die is aardig aangepast; nog niet geweldig, maar je hebt wel goed de ruimte nu. En zo zijn er ws nog wel tig in NL die nog moeten..

Maargoed; in de regel, is het met een kleiiiiiin beetje rijvaardigheid en inzicht toch wel te doen om met een fatsoenlijke snelheid in te voegen. Zélfs in een eerste klas truttenschudder met naaimachine motor. :Y.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:57:30 #91
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_122345302
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:

Die bochten die ik noem moet je niet harder dan 50 doorheen, met de motor kan ik met goed weer nog net de 60 halen, maar dan zit ik al bijna met de knie aan de grond.
pi_122345441
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neen, dan is het nog steeds een kwestie van anticiperen op wat er voor- en naast je gebeurt.. inschatten van een situatie.

Uiteraard is het lastig (be)oordelen als je die situatie niet voor je ziet, maar as said; IK ben hem nog nooit tegengekomen.

[..]

Uiteraard... wederom een modje die denkt alle wijsheid in pacht te hebben.... :')
Ik ben dat soort situaties vaak genoeg tegengekomen... soms ben je gewoon overgeleverd aan weggebruikers met het inzicht van een pinda. Daar kan je op anticiperen wat je wilt en soms kan het gewoon niet...

Maar zoals ik hier wel vaker heb gezien, is het zo gemakkelijk om de betreffende poster meteen een onbenul te vinden die geen rijbewijs mag hebben.... :N
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:09:47 #93
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122345832
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Uiteraard... wederom een modje die denkt alle wijsheid in pacht te hebben.... :')
Ik ben dat soort situaties vaak genoeg tegengekomen... soms ben je gewoon overgeleverd aan weggebruikers met het inzicht van een pinda. Daar kan je op anticiperen wat je wilt en soms kan het gewoon niet...

Maar zoals ik hier wel vaker heb gezien, is het zo gemakkelijk om de betreffende poster meteen een onbenul te vinden die geen rijbewijs mag hebben.... :N
Ah, dus omdat ik een kleurtje heb mag ik geen mening hebben of uiten?

En waar heb ik geroepen dat er iemand onbenullig is en/of zijn of haar rijbewijs moet inleveren :?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:10:54 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122345885
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef lipjes het volgende:

[..]

Die bochten die ik noem moet je niet harder dan 50 doorheen, met de motor kan ik met goed weer nog net de 60 halen, maar dan zit ik al bijna met de knie aan de grond.
En vervolgens zit je na die bocht binnen 3 tellen op 140 B-) Zó lekker he, motorrijden _O_
pi_122346029
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah, dus omdat ik een kleurtje heb mag ik geen mening hebben of uiten?

En waar heb ik geroepen dat er iemand onbenullig is en/of zijn of haar rijbewijs moet inleveren :?
Je mag best een mening hebben, maar om maar meteen te roepen dat iemand niet op de weg hoort :')

quote:

[..]

En daar roep je dus dat ze maar beter niet op de weg kan zitten....
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:16:49 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122346145
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:14 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Je mag best een mening hebben, maar om maar meteen te roepen dat iemand niet op de weg hoort :')

[..]

En daar roep je dus dat ze maar beter niet op de weg kan zitten....
Zeg ik nog steeds niet dat ze d'r rijbewijs moet inleveren, of staat er bij jou op je scherm meer in die quote als bij mij? :?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:19:35 #97
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_122346277
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En vervolgens zit je na die bocht binnen 3 tellen op 140 B-) Zó lekker he, motorrijden _O_
zo ongeveer wel ja :P
pi_122346399
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:19 schreef lipjes het volgende:

[..]

zo ongeveer wel ja :P
precies. :)
Wil zelf opzich ook wel een motor, word dan een naked, liefst een Ducati Monster:
:9~
pi_122346518
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zeg ik nog steeds niet dat ze d'r rijbewijs moet inleveren, of staat er bij jou op je scherm meer in die quote als bij mij? :?
Lul er maar omheen.... je uitspraak komt op hetzelfde neer....

Maar goed... ontopic weer....
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:27:14 #100
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_122346592
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:22 schreef Marco001 het volgende:

[..]

precies. :)
Wil zelf opzich ook wel een motor, word dan een naked, liefst een Ducati Monster:
[ afbeelding ] :9~
Je weer dat je na 100 meter je remhendel moet ophalen he, na 200 meter je schakelpoot, na 300 meter je remblokjes, na 400 meter je rempedaal.
ect :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')