abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122343370
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:11 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Lees het vorige topic even door... daar is een hele discussie geweest over deze situatie en het mag gewoon... ;)
Oh ok, staat me wel iets van bij nu je het zegt. Dat rechts inhalen is toegestaan als het verkeer op de linkerbaan wordt opgehouden ofzo?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:15:25 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122343416
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Duh, ik kan toch niet harder gaan als die twee auto's voor me rijden.
Je kúnt natuurlijk alvast zodra je het verkeer op de snelweg kunt zien, gaan inschatten waar je in wilt voegen en daar je snelheid op aanpassen. Dat noemen we anticiperen. Als je aan die 300 meter invoegstrook niet genoeg hebt om fatsoenlijk in te voegen, wordt het misschien eens tijd om je af te vragen wat je achter dat stuur doet. En ja, dat is regardless wat 'die andere mensen' allemaal uitspoken en of dat wel- of niet fijn is.

Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat het onmogelijk was om in te voegen; nog nóóit. :N
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_122343423
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:14 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Oh ok, staat me wel iets van bij nu je het zegt. Dat rechts inhalen is toegestaan als het verkeer op de linkerbaan wordt opgehouden ofzo?
Als het verkeer minder hard rijdt dan de toegestane maximum snelheid. Een rijdende file dus. :)
pi_122343812
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kúnt natuurlijk alvast zodra je het verkeer op de snelweg kunt zien, gaan inschatten waar je in wilt voegen en daar je snelheid op aanpassen. Dat noemen we anticiperen. Als je aan die 300 meter invoegstrook niet genoeg hebt om fatsoenlijk in te voegen, wordt het misschien eens tijd om je af te vragen wat je achter dat stuur doet. En ja, dat is regardless wat 'die andere mensen' allemaal uitspoken en of dat wel- of niet fijn is.

Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat het onmogelijk was om in te voegen; nog nóóit. :N
:')

Als zij direct aan het begin van de in/uitvoegstrook gehinderd wordt door deze personen, dan wordt het wel erg lastig he?
Of moet ze dan eerst op haar rem trappen om afstand te creeren, zodat zij ruimte krijgt om te accelereren naar 120 of er dan tussen te komen?

Je kan ook te kortzichtig zijn in je antwoord ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122343910
quote:

[..]

Er is 1 punt waar ik het wel altijd spannend vind om in te voegen, die is een paar topics terug een keer besproken. De A27 bij Oosterhout. Lekkere korte invoegstrook. Dat is onderaan beginnen met gas geven en hem bovenaan gelijk naar links knallen. :P
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:30:39 #81
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_122344110
A67 bij Helmond is ook kort. érg kort.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_122344172
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef daNpy het volgende:
A67 bij Helmond is ook kort. érg kort.
A7 bij Drachten ri. Groningen ook. En is nog een gecombineerde in/uitvoegstrook ook.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:31:58 #83
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_122344195
Vandaag op weg naar mn werk.
Trek weg bij een stoplicht, was naar voren gegaan dus dat was wel lekker.

Reed 60 in een 50 weg, voorrangsweg, reed lekker door.
Zie ik een auto rechts staan bij een uitrit, en 2 auto's voor linksaf op het voorsorteervlak.
Alles moet wachten, want er komt nog wat verkeer aan van de andere kant.

Dus ik tuf lekker door, zie mevrouw wat naar voren rollen dus ik hield er al rekening mee.
Mevrouw kijkt mij recht in de ogen, ik voer nog even een smidsy manoeuvre uit voor de zekerheid.

Wat doet die muts, die laat em naar voren rollen, zo midden op de baan terwijl ze niet door kan.
Kon ik alsnog remmen, en voordat ze uit mijn spiegels verdween stond ze er nog steeds midden op de baan.

Erg snugger was ze niet :P
pi_122344196
Ik ben in Nederland nog geen enkele invoegstrook tegen gekomen waar ik bij het begin niet de maximaal toegestane snelheid kan halen.

In Duitsland is het een ander verhaal, met haakse bochten voordat de invoegstrook begint. :')
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:35:26 #85
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_122344374
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben in Nederland nog geen enkele invoegstrook tegen gekomen waar ik bij het begin niet de maximaal toegestane snelheid kan halen.

In Duitsland is he teen ander verhaal, met haakse bochten voordat de invoegstrook begint. :')
Hier hebbie er 2
http://goo.gl/maps/XOvdW
oh en hier nog 1
http://goo.gl/maps/2kUtF
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:41:46 #86
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_122344640
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_122344731
Ik ken er toch wel 1, ik moet me sowieso corrigeren. Hier kom je vanuit een 30 km zone. En heb je 50m de tijd om op de 100 km/h te komen (autoweg):
https://maps.google.nl/?l(...)92,0.006968&t=h&z=18

Die bochten die jullie noemen zijn normaal wel goed te doen.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:47:54 #88
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_122344917
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ken er toch wel 1, ik moet me sowieso corrigeren. Hier kom je vanuit een 30 km zone. En heb je 50m de tijd om op de 100 km/h te komen (autoweg):

Ja, als er niemand rijdt wel. Maar zelf met een gewone auto moet je er aardig aan trekken en je hebt erg weinig ruimte/tijd om een gaatje te prikken als er een stroom vrachtwagens aankomt. En op de A67 is dat nogal eens het geval ;)
pi_122345001
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:47 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja, als er niemand rijdt wel. Maar zelf met een gewone auto moet je er aardig aan trekken en je hebt erg weinig ruimte/tijd om een gaatje te prikken als er een stroom vrachtwagens aankomt. En op de A67 is dat nogal eens het geval ;)
Mwoah, als ik zie dat er iemand voor me rijdt waar ik het gevoel van heb dat hij traag gaat invoegen, dan laat ik rustig een aardig gaatje vallen. Meestal irriteren de mensen zich die achter me rijden dan, maar zodra ik gas geef snappen ze opeens wat het doel was.

En meestal ben ik dan ook nog eerder ingevoegd dan degene die voor me reed, omdat die inderdaad te langzaam rijdt om fatsoenlijk in te voegen. :)
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:56:48 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122345274
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:24 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

:')

Als zij direct aan het begin van de in/uitvoegstrook gehinderd wordt door deze personen, dan wordt het wel erg lastig he?
Of moet ze dan eerst op haar rem trappen om afstand te creeren, zodat zij ruimte krijgt om te accelereren naar 120 of er dan tussen te komen?

Je kan ook te kortzichtig zijn in je antwoord ;)
Neen, dan is het nog steeds een kwestie van anticiperen op wat er voor- en naast je gebeurt.. inschatten van een situatie.

Uiteraard is het lastig (be)oordelen als je die situatie niet voor je ziet, maar as said; IK ben hem nog nooit tegengekomen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:

In Duitsland is het een ander verhaal, met haakse bochten voordat de invoegstrook begint. :')
Ze zijn er in NL ook wel hoor; hij is nu veranderd, maar de invoegstrook op de A12 bij Zevenhuizen richting Gouda was een heul beroerde, en daar kwam ik met regelmaat met een kraan van 70 ton naar boven, en dan rijd je 25 ofzo :') :X Gelukkig doet een heel arsenaal aan zwaailichten op een groot geel masjien een hoop goed, maar dat was wel een enge, want na 50 meter invoegstrook volgde er een viaductje, en daar hield de invoegstrook gewoon op, en was er ook geen vluchtstrook. :{
Rotterdam Spaanse Polder was ook zo'n lekkertje vroegah, maar ook die is aardig aangepast; nog niet geweldig, maar je hebt wel goed de ruimte nu. En zo zijn er ws nog wel tig in NL die nog moeten..

Maargoed; in de regel, is het met een kleiiiiiin beetje rijvaardigheid en inzicht toch wel te doen om met een fatsoenlijke snelheid in te voegen. Zélfs in een eerste klas truttenschudder met naaimachine motor. :Y.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:57:30 #91
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_122345302
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:

Die bochten die ik noem moet je niet harder dan 50 doorheen, met de motor kan ik met goed weer nog net de 60 halen, maar dan zit ik al bijna met de knie aan de grond.
pi_122345441
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neen, dan is het nog steeds een kwestie van anticiperen op wat er voor- en naast je gebeurt.. inschatten van een situatie.

Uiteraard is het lastig (be)oordelen als je die situatie niet voor je ziet, maar as said; IK ben hem nog nooit tegengekomen.

[..]

Uiteraard... wederom een modje die denkt alle wijsheid in pacht te hebben.... :')
Ik ben dat soort situaties vaak genoeg tegengekomen... soms ben je gewoon overgeleverd aan weggebruikers met het inzicht van een pinda. Daar kan je op anticiperen wat je wilt en soms kan het gewoon niet...

Maar zoals ik hier wel vaker heb gezien, is het zo gemakkelijk om de betreffende poster meteen een onbenul te vinden die geen rijbewijs mag hebben.... :N
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:09:47 #93
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122345832
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Uiteraard... wederom een modje die denkt alle wijsheid in pacht te hebben.... :')
Ik ben dat soort situaties vaak genoeg tegengekomen... soms ben je gewoon overgeleverd aan weggebruikers met het inzicht van een pinda. Daar kan je op anticiperen wat je wilt en soms kan het gewoon niet...

Maar zoals ik hier wel vaker heb gezien, is het zo gemakkelijk om de betreffende poster meteen een onbenul te vinden die geen rijbewijs mag hebben.... :N
Ah, dus omdat ik een kleurtje heb mag ik geen mening hebben of uiten?

En waar heb ik geroepen dat er iemand onbenullig is en/of zijn of haar rijbewijs moet inleveren :?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:10:54 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122345885
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef lipjes het volgende:

[..]

Die bochten die ik noem moet je niet harder dan 50 doorheen, met de motor kan ik met goed weer nog net de 60 halen, maar dan zit ik al bijna met de knie aan de grond.
En vervolgens zit je na die bocht binnen 3 tellen op 140 B-) Zó lekker he, motorrijden _O_
pi_122346029
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah, dus omdat ik een kleurtje heb mag ik geen mening hebben of uiten?

En waar heb ik geroepen dat er iemand onbenullig is en/of zijn of haar rijbewijs moet inleveren :?
Je mag best een mening hebben, maar om maar meteen te roepen dat iemand niet op de weg hoort :')

quote:

[..]

En daar roep je dus dat ze maar beter niet op de weg kan zitten....
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:16:49 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122346145
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:14 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Je mag best een mening hebben, maar om maar meteen te roepen dat iemand niet op de weg hoort :')

[..]

En daar roep je dus dat ze maar beter niet op de weg kan zitten....
Zeg ik nog steeds niet dat ze d'r rijbewijs moet inleveren, of staat er bij jou op je scherm meer in die quote als bij mij? :?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:19:35 #97
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_122346277
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En vervolgens zit je na die bocht binnen 3 tellen op 140 B-) Zó lekker he, motorrijden _O_
zo ongeveer wel ja :P
pi_122346399
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:19 schreef lipjes het volgende:

[..]

zo ongeveer wel ja :P
precies. :)
Wil zelf opzich ook wel een motor, word dan een naked, liefst een Ducati Monster:
:9~
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_122346518
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zeg ik nog steeds niet dat ze d'r rijbewijs moet inleveren, of staat er bij jou op je scherm meer in die quote als bij mij? :?
Lul er maar omheen.... je uitspraak komt op hetzelfde neer....

Maar goed... ontopic weer....
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:27:14 #100
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_122346592
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:22 schreef Marco001 het volgende:

[..]

precies. :)
Wil zelf opzich ook wel een motor, word dan een naked, liefst een Ducati Monster:
[ afbeelding ] :9~
Je weer dat je na 100 meter je remhendel moet ophalen he, na 200 meter je schakelpoot, na 300 meter je remblokjes, na 400 meter je rempedaal.
ect :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')