SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
dat zong die meneerquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:40 schreef wolfrolf het volgende:
kb waarom zeij jij @ vorige topiek oohhh waarom zijn wr zo dom
Ik ben heel slim
en dat op een donderdagmorgenquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:53 schreef Bloempje. het volgende:
Hallooooo liefies! Mijn vriendinnetjes zijn lam en ik.niet en wijn is goed en.ik houd van iedereen op heel de wereld.
Niet zo belerendquote:Op donderdag 31 januari 2013 07:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JIJ BENT OOK LAMMMM HAHAHAHAHAHA
Je hebt je flink laten gaan Bloemquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:53 schreef Bloempje. het volgende:
Hallooooo liefies! Mijn vriendinnetjes zijn lam en ik.niet en wijn is goed en.ik houd van iedereen op heel de wereld.
Hahahaha, dat was ik heel niet! Gewoon AH huismerk wijn. Kater was volop aanwezig vandaagquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt je flink laten gaan Bloem![]()
[ afbeelding ]
zij is de enige persoon die ik dat ooit echt heb horen zeggen op TV.quote:
hahahajaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zij is de enige persoon die ik dat ooit echt heb horen zeggen op TV.
Oh my gawwwwwww
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waarom was jan verkleed als neger?
Ouderdom he. Blinde kip.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik raak arg steeds kwijt myat is helemaal niet zo vol en druk oid
HOEEEE
herkenbaar probleem welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HOEEEE
Ik ben helemaal niet kwaad of dronken.quote:
Ditttquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HOEEEE
weeejooo harde frau deze, eckte kenauquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar jij wordt hier niet gemist
flipppsssquote:
ik lig lkkr in me bedjequote:
4de keerquote:
doe maar stoer kutjong ik kryg je nog welquote:
nooooh dat ziet er leuk uit!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:22 schreef leeell het volgende:
en ook nog BKS festival
http://www.bestkeptsecret.nl/line-up/
yes yes, wij hebben ook een bungalow erbijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooooh dat ziet er leuk uit!!!
bawwquote:
niksquote:
watga jij doen bby?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel. Ik zal aan je denken
Wij mannen doen dat helikopter manier, hoe doen vrouwen dat?quote:
ehm gewoon zitten en boos kijken ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wij mannen doen dat helikopter manier, hoe doen vrouwen dat?
Dat is saai hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ehm gewoon zitten en boos kijken ofzo
welke dingest van de 33?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Naar dinges, ff pizza eten en filmpje kijken ofzo
ahhhquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die van eind vorig jaar en 2 weken geleden.
niet huilen omaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom is google images ook weer zo fucked up en hip geworden/gemaakt?
en een harde, galmende, wind laten 14.gifquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ehm gewoon zitten en boos kijken ofzo
quote:
he wat niet zulk taalgebruik aubquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee het is eigenlijk vrij schrijnendmaar ach
die liet ik daarvoor alquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en een harde, galmende, wind laten 14.gif
nee ik maak maar garpjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Soldaat, je blaft tegen de verkeerde.
opaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee ik maak maar garpjes
Ik ben bijna 10 jaar ouder dan kb
EN DAN NIET TE SPREKEN OVER YOUTUBEquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom is google images ook weer zo fucked up en hip geworden/gemaakt?
Haha bejaarde!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee ik maak maar garpjes
Ik ben bijna 10 jaar ouder dan kb
Huh dat heb ik nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EN DAN NIET TE SPREKEN OVER YOUTUBE
IK WIL MIJN YOUTUBE ACCOUNT GEWOON GEBRUIKEN EN NIET ELKE KEER DAAROVER EEN MELDING KRIJGEN WEL POTVER DE PTOVER
lol huilie roflmaoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EN DAN NIET TE SPREKEN OVER YOUTUBE
IK WIL MIJN YOUTUBE ACCOUNT GEWOON GEBRUIKEN EN NIET ELKE KEER DAAROVER EEN MELDING KRIJGEN WEL POTVER DE PTOVER
Hee een plaatje van Paris Hilton met een afkorting die ik niet kenquote:
Google was toch je grootste vrind?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee een plaatje van Paris Hilton met een afkorting die ik niet ken
Dus je wilt voor altijd met me pratenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Google was toch je grootste vrind?
Ik heb geen buikgriep ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
erop kotsen maakt ze warm idd al is dat tijdelijk
Ja eerst voor collega's voor mijn verjaardag, nu omdat ik er morgen voor het laatst tegelijk met een andere stagiaire ben, dus dan gaan we taart eten met cliënten.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh je bakt wel heel wat af voor stage zeg!! Eens met klips ; (
met je wijziging, kan je het niet of zo?quote:
stond eerst iets anders hoerquote:Op zondag 3 februari 2013 14:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
met je wijziging, kan je het niet of zo?
wat dan kkkneusjequote:
ik ga welquote:Op zondag 3 februari 2013 14:56 schreef leeell het volgende:
ja even kijken, ik hoop t wel, t was een beetje rare week dus even kijken hoe t loopt.
heb wel 2 kaartjes
met hypo ?quote:
Oh, hiervan was ik ook niet op de hoogte.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh spijtig sorryik was niet op de hoogte
op een donderdag? denk t nietquote:
Ha die bietsj, hoe staat het "leven"quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waar was je? Heb je bij de Amishmensen geleefd ofzo?
Bij de echte mensen. En dat beviel me meer dan FOK!.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waar was je? Heb je bij de Amishmensen geleefd ofzo?
Maar die echte mensen heb je nu per ongeluk vermoord dat je weer terug bent?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bij de echte mensen. En dat beviel me meer dan FOK!.
Nare shitquote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wezen winkelen, niks leuks gezien
Ja men. Normaal koop ik altijd wel een truitje of jurkje of iets bij de h&m maar die hadden alleen maar troepquote:
Meh. Ik zag laatst keileuke dingen allemaal, maar geen geldquote:Op zondag 3 februari 2013 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja men. Normaal koop ik altijd wel een truitje of jurkje of iets bij de h&m maar die hadden alleen maar troep
Oh wat goed. Zulk soort periodes heb ik ook wel eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bij de echte mensen. En dat beviel me meer dan FOK!.
Wat.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie je al rondlopen met een panty om je arm en hoofd en en![]()
Dit. Hoewel, ik ging mijn kast uitmesten en het blijkt dat ik best bizar veel kleding hebquote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Omdatappel het volgende:
Boh, als ik superveel geld zou hebben, zou ik echt honderdmiljoen leuke rokjes en jurkjes en blousjes en schoenen en panty's kopen.
Nee hier zitten wel een paar leukerds die ik mistequote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar die echte mensen heb je nu per ongeluk vermoord dat je weer terug bent?
Je kunt niet zonder onsquote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee hier zitten wel een paar leukerds die ik miste
Gewoon hele levensvoorraad toch toch. Lijkt me superhandig om dat te hebben, vooral als ik zo weer in mantelpakje moet paraderen alles.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja je moet die panty's toch ook dragen joh joh niet laten verstoffen.
etsy heeft cute dingetjes iddquote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Bloempje. het volgende:
En Appel/Klinks omg. Ik heb etsy.com ontdekt. Wat laat. Maar boh. Ik wil alles.
Ik houuuuuu van jurkjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:30 schreef Bloempje. het volgende:
HahahahaBij de Pieces/Vero Moda klinks, allemaal superleuke truien enzo, in allemaal lieve kleurtjes.
[..]
Dit. Hoewel, ik ging mijn kast uitmesten en het blijkt dat ik best bizar veel kleding hebMaar ik heb zin in de zomer man, ik zag allemaal leuke jurkjes
Hihi.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Bloempje. het volgende:
En Appel/Klinks omg. Ik heb etsy.com ontdekt. Wat laat. Maar boh. Ik wil alles.
JOahhh, supertof Harry Potter shirt vandaanquote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
etsy heeft cute dingetjes idd
Ik opeens ook, tot mijn grote verbazing. Ik dacht altijd dat ik er niet uitzag in jurkjes, maar dat is blijkbaar alleen met sommige jurkjesquote:
Ehh, deze was met paypal. Duurde 1,5 week ofzo, best wel snel.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe lang duurde dat ? En daar kun je ook met ideal of moet het per seeee met paypal en shit?
Die met de deathly hallows? Die is awesome.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JOahhh, supertof Harry Potter shirt vandaan
/nerd
Ik zie bij mij op school wel eens meisjes met te strakke en te korte jurkjes, dus dat de vetrollen er onderuit floepen zegmaar. Lelluk.quote:[..]
Ik opeens ook, tot mijn grote verbazing. Ik dacht altijd dat ik er niet uitzag in jurkjes, maar dat is blijkbaar alleen met sommige jurkjes
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef Zeroku het volgende:
Haha http://www.etsy.com/listing/119185779/mens-cotton-kitty-sweater-m wat is deze.
Maken dan, succes!quote:Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb geen paypal
en nu ga ik leren maar bai
Die van mijn facebookfoto jaquote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die met de deathly hallows? Die is awesome.
[..]
Ik zie bij mij op school wel eens meisjes met te strakke en te korte jurkjes, dus dat de vetrollen en onderuit floepen zegmaar. Lelluk.
Bloemps in een jurk lijkt me gewoon schattig.Wat voor soort draag je dan het liefst?
Was 'ie duur?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die van mijn facebookfoto ja
Ahaha, zo eng![]()
Ehh, even zoeken. Sowieso die hele simpele van de h&m enneuhh,
[ afbeelding ]
Zoiets, maar zonder die gekke randjes aan de onderkant. En van die keilangeZo leuk
Klip haat ze, maar ik vind ze echt keileuk
Alleen met mijn dwergenlengte zijn ze vaak te lang.
Ik moest googlenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Was 'ie duur?
H&M-jurkjes zijn vaak leuk ja, alleen jammer dat minstens de helft van de vrouwen op de wereld er dan ook in loopt.
Dat jurkje ziet er leuk uit!Ik ben meer van de skater dress dinges though.
Lengte klinkt wel herkenbaar. Toen ik galajurken ging passen, verzoop ik ook gewoon compleet.
Oh, en Klips kan de pot op.
Is ookquote:Op zondag 3 februari 2013 19:53 schreef Snowbells het volgende:
Geef mij maar gewoon een skinny jeans
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moest googlenMaar zulke jurkjes vind ik superleuk, maar die staan me echt totaal niet
En neuh, 14 euro geloof ik was dat shirt.
Klip kan zeker de pot op, het zit veel te lekker om niet te dragenSlippers er bij en klaar, supersimpel
Echt hequote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Oh, jammer wel.
14 euro is echt niks, omg.
Gelijk heb je.
Joahhhquote:
eens, hèèrlijkquote:
LEREN KRENG, HUP, WEGWEZEN, WE WILLEN JE HIER NIET!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb overmorgen hertentamen
Als ik het niet haal dan geen p dit jaar
herkenbaar probleemquote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb overmorgen hertentamen
Als ik het niet haal dan geen p dit jaar
Hoe kan hij.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Omdatappel het volgende:
Furdi durft er niets van te zeggen. Pussy.
Hè, wat?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan muziek uit en engelenmuziek ervoor in de plaats en alle monden die openvallen enzo
Nee, was tegen Furdi, jij bent lief.quote:
Gewoon dat als je hem daar naar binnen gooit dat zo'n engelenkoor gaat zingen enzo?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hè, wat?
Kan me er even niets bij voorstellen.
[..]
Nee, was tegen Furdi, jij bent lief.
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon dat als je hem daar naar binnen gooit dat zo'n engelenkoor gaat zingen enzo?alle monden van die dikkerds die open vallen enzo bij het zien van hem
Gelukkog maardacht al wut
Ja, want jij wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Omdatappel het volgende:
Furdi durft er niets van te zeggen. Pussy.
Furdinand heeft iig alvast 1 paarsgepunte oordop.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Denk je dat een knuffelpinguïn ook werkt? Heb geen oordoppen.
Heus wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zo opwindend is appel's pyjama niet
oja dat welquote:Op maandag 4 februari 2013 00:25 schreef Omdatappel het volgende:
Of in ieder geval wat daar onder zit, hallo.
Duh.quote:
En ik woon straks in dezelfde stad, dus dikke kans dat ik ze nog wel eens tegen komquote:Op maandag 4 februari 2013 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeg nooit nooit, de wereld is klein.
Daarom!!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En ik woon straks in dezelfde stad, dus dikke kans dat ik ze nog wel eens tegen kom
Oke niet helemaal leegquote:Op maandag 4 februari 2013 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waar ga je alles laten joh doe maae niet
Ze hebben leuke theekopjes!!!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:10 schreef Bloempje. het volgende:
Hihi, ik heb zo'n zin om de ikea leeg te kopen morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |