Oh, hiervan was ik ook niet op de hoogte.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh spijtig sorryik was niet op de hoogte
op een donderdag? denk t nietquote:
Ha die bietsj, hoe staat het "leven"quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waar was je? Heb je bij de Amishmensen geleefd ofzo?
Bij de echte mensen. En dat beviel me meer dan FOK!.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waar was je? Heb je bij de Amishmensen geleefd ofzo?
Maar die echte mensen heb je nu per ongeluk vermoord dat je weer terug bent?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bij de echte mensen. En dat beviel me meer dan FOK!.
Nare shitquote:Op zondag 3 februari 2013 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wezen winkelen, niks leuks gezien
Ja men. Normaal koop ik altijd wel een truitje of jurkje of iets bij de h&m maar die hadden alleen maar troepquote:
Meh. Ik zag laatst keileuke dingen allemaal, maar geen geldquote:Op zondag 3 februari 2013 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja men. Normaal koop ik altijd wel een truitje of jurkje of iets bij de h&m maar die hadden alleen maar troep
Oh wat goed. Zulk soort periodes heb ik ook wel eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bij de echte mensen. En dat beviel me meer dan FOK!.
Wat.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie je al rondlopen met een panty om je arm en hoofd en en![]()
Dit. Hoewel, ik ging mijn kast uitmesten en het blijkt dat ik best bizar veel kleding hebquote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef Omdatappel het volgende:
Boh, als ik superveel geld zou hebben, zou ik echt honderdmiljoen leuke rokjes en jurkjes en blousjes en schoenen en panty's kopen.
Nee hier zitten wel een paar leukerds die ik mistequote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar die echte mensen heb je nu per ongeluk vermoord dat je weer terug bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |