SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
dat zong die meneerquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:40 schreef wolfrolf het volgende:
kb waarom zeij jij @ vorige topiek oohhh waarom zijn wr zo dom
Ik ben heel slim
en dat op een donderdagmorgenquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:53 schreef Bloempje. het volgende:
Hallooooo liefies! Mijn vriendinnetjes zijn lam en ik.niet en wijn is goed en.ik houd van iedereen op heel de wereld.
Niet zo belerendquote:Op donderdag 31 januari 2013 07:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JIJ BENT OOK LAMMMM HAHAHAHAHAHA
Je hebt je flink laten gaan Bloemquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:53 schreef Bloempje. het volgende:
Hallooooo liefies! Mijn vriendinnetjes zijn lam en ik.niet en wijn is goed en.ik houd van iedereen op heel de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |