Die van mijn facebookfoto jaquote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die met de deathly hallows? Die is awesome.
[..]
Ik zie bij mij op school wel eens meisjes met te strakke en te korte jurkjes, dus dat de vetrollen en onderuit floepen zegmaar. Lelluk.
Bloemps in een jurk lijkt me gewoon schattig.Wat voor soort draag je dan het liefst?
Was 'ie duur?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die van mijn facebookfoto ja
Ahaha, zo eng![]()
Ehh, even zoeken. Sowieso die hele simpele van de h&m enneuhh,
[ afbeelding ]
Zoiets, maar zonder die gekke randjes aan de onderkant. En van die keilangeZo leuk
Klip haat ze, maar ik vind ze echt keileuk
Alleen met mijn dwergenlengte zijn ze vaak te lang.
Ik moest googlenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Was 'ie duur?
H&M-jurkjes zijn vaak leuk ja, alleen jammer dat minstens de helft van de vrouwen op de wereld er dan ook in loopt.
Dat jurkje ziet er leuk uit!Ik ben meer van de skater dress dinges though.
Lengte klinkt wel herkenbaar. Toen ik galajurken ging passen, verzoop ik ook gewoon compleet.
Oh, en Klips kan de pot op.
Is ookquote:Op zondag 3 februari 2013 19:53 schreef Snowbells het volgende:
Geef mij maar gewoon een skinny jeans
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik moest googlenMaar zulke jurkjes vind ik superleuk, maar die staan me echt totaal niet
En neuh, 14 euro geloof ik was dat shirt.
Klip kan zeker de pot op, het zit veel te lekker om niet te dragenSlippers er bij en klaar, supersimpel
Echt hequote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Oh, jammer wel.
14 euro is echt niks, omg.
Gelijk heb je.
Joahhhquote:
eens, hèèrlijkquote:
LEREN KRENG, HUP, WEGWEZEN, WE WILLEN JE HIER NIET!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb overmorgen hertentamen
Als ik het niet haal dan geen p dit jaar
herkenbaar probleemquote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb overmorgen hertentamen
Als ik het niet haal dan geen p dit jaar
Hoe kan hij.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Omdatappel het volgende:
Furdi durft er niets van te zeggen. Pussy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |