watga jij doen bby?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel. Ik zal aan je denken
Wij mannen doen dat helikopter manier, hoe doen vrouwen dat?quote:
ehm gewoon zitten en boos kijken ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wij mannen doen dat helikopter manier, hoe doen vrouwen dat?
Dat is saai hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ehm gewoon zitten en boos kijken ofzo
welke dingest van de 33?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Naar dinges, ff pizza eten en filmpje kijken ofzo
ahhhquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die van eind vorig jaar en 2 weken geleden.
niet huilen omaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom is google images ook weer zo fucked up en hip geworden/gemaakt?
en een harde, galmende, wind laten 14.gifquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ehm gewoon zitten en boos kijken ofzo
quote:
he wat niet zulk taalgebruik aubquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee het is eigenlijk vrij schrijnendmaar ach
die liet ik daarvoor alquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en een harde, galmende, wind laten 14.gif
nee ik maak maar garpjesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Soldaat, je blaft tegen de verkeerde.
opaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee ik maak maar garpjes
Ik ben bijna 10 jaar ouder dan kb
EN DAN NIET TE SPREKEN OVER YOUTUBEquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom is google images ook weer zo fucked up en hip geworden/gemaakt?
Haha bejaarde!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee ik maak maar garpjes
Ik ben bijna 10 jaar ouder dan kb
Huh dat heb ik nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EN DAN NIET TE SPREKEN OVER YOUTUBE
IK WIL MIJN YOUTUBE ACCOUNT GEWOON GEBRUIKEN EN NIET ELKE KEER DAAROVER EEN MELDING KRIJGEN WEL POTVER DE PTOVER
lol huilie roflmaoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EN DAN NIET TE SPREKEN OVER YOUTUBE
IK WIL MIJN YOUTUBE ACCOUNT GEWOON GEBRUIKEN EN NIET ELKE KEER DAAROVER EEN MELDING KRIJGEN WEL POTVER DE PTOVER
Hee een plaatje van Paris Hilton met een afkorting die ik niet kenquote:
Google was toch je grootste vrind?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee een plaatje van Paris Hilton met een afkorting die ik niet ken
Dus je wilt voor altijd met me pratenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Google was toch je grootste vrind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |