Dat kijk ik weleens, best een aardig programma. Leuk is een fout woord, interessant is het wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef OProg het volgende:
[..]
http://www.nederland1.nl/programma/boeken
Of interpreteer ik het woord 'leuk' nu fout?
Weer geen goed accent?quote:
Ik zou eerder De Kast zeggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
Zanger van Direct heeft ook een boek gelezen.
ik vind het wel interessantquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
Flikker toch eens op met deze pretentieuze items.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef alors het volgende:
Hier heb ik wat over gelezen, wel interssant ja.
Het was vrij algemeen, er komen mensen aan bod die het eventueel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Reya het volgende:
Die thriller hoef je ook niet meer te lezen.
Hoewel ik op de 1 of andere manier altijd een beetje het idee heb dat Wim Brands het allemaal geen reet boeit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kijk ik weleens, best een aardig programma. Leuk is een fout woord, interessant is het wel.
Daar gaat het helemaal niet overquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flevopolder
^ boek samengevat in 2000 woorden
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs heeft het boek 'uiteraard' niet gelezen.
Hij is te druk met DWLD.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs heeft het boek 'uiteraard' niet gelezen.
Ja leek mij ook alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef k_man het volgende:
Zei-ie nou Ermelo?
Dat ligt helemaal niet in de polder. Hij zal Emmeloord bedoelen.
Emmeloord ligt toch in de Noord-Oostpolder?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef k_man het volgende:
Zei-ie nou Ermelo?
Alles buiten de Randstad is polder.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef k_man het volgende:
Zei-ie nou Ermelo?
Lees het nog eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Emmeloord ligt toch in de Noord-Oostpolder?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
haar jas is blauw... sublieme boodschap voor de Zeeman?
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Emmeloord ligt toch in de Noord-Oostpolder?
zeeman onderbroekenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]Ik wil opeens 10 paar sokken kopen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef _dodecahedron_ het volgende:
"wat is de moraal van het verhaal"
Goeie vraag van die zwarte jongen
zou wel begrijpelijk zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef alors het volgende:
Zou Ronnie op het hoofd van Sylvana hebben gepoept?
Oh, ik dacht dat het boek over de Flevopolder ging.quote:
Over borsten en billen knijpen.quote:
Ik vind het altijd wel een hoogtepuntje.quote:
Aparte manier van begrijpend lezen houd jij er op na.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het boek over de Flevopolder ging.
Ja dat wel. Maar waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel een hoogtepuntje.
Ik lees geen boeken. Ik wacht altijd op de verfilming.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Aparte manier van begrijpend lezen houd jij er op na.
Dat doen Schaatsers niet, allemaal techniek volgens Rintje.quote:
quote:
Zweepslagen weer invoeren voor dit geval.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Sylvana verdient een stadionverbod.
Oh, je kent ze?quote:
quote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned3quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha die eekhoorn![]()
Godver die streaming loopt steeds vast
Ja maar dan ben je waarschijnlijk een wijf.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik, maar ja... sommige mensen zijn bang voor spinnen, ook nergens voor nodig.
Oh ik ken mannen die bang zijn voor spinnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je waarschijnlijk een wijf.
Dat wilde ik net zeggen. Dood stro.quote:
Kun je dat kijken vanuit het buitenland? Want hij doet het nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned3
Ik ben alleen bang voor wespen, vliegende aids noem ik dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ken mannen die bang zijn voor spinnenBen ik dan weer niet.
dwdd.nl werkt gewoon bij mij, en ik ben in het buitenlandquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je dat kijken vanuit het buitenland? Want hij doet het niet
Doet het bij mij (bijna) altijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het lijkt er wel wat op idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Zij wil op Debbie Harry lijken, het is mislukt.
Ben ik ook niet bang voor. Alleen voor honden en paarden en een beetje voor koeien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang voor wespen, vliegende aids noem ik dat.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond mister and mississippi van laatst wel leuk
Geen idee. Sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eufemisme.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond mister and mississippi van laatst wel leuk
Bang voor koeien,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik ook niet bang voor. Alleen voor honden en paarden en een beetje voor koeien.
Tsja zo is datquote:
Okee, ja bij mij doet hij het nu ook weerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dwdd.nl werkt gewoon bij mij, en ik ben in het buitenland
Dat is een complotquote:
Maar een koe prikt niet, of jij moet een andere vervelende ervaring hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Bang voor wespenWeet je wel hoe groot een koe is als je ernaast staat?
Lambiekje moet gaan kijken.quote:
zeker wel, alleen jammer van die kapselsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Alledrie best aardig om te zien die schaatsers
Ik ben bang dat ze bijtenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar een koe prikt niet, of jij moet een andere vervelende ervaring hebben meegemaakt.
zeggen dat het een complot is is een complot om ze zeggen dat complotten niet echt zijn O.oquote:
Vooral die behaardequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik gok dat hij niet genoeg geld voor Syl heeft.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef marcodej het volgende:
Was dat nou een flirt-blik van Syl met Otterspeer?
Complotceptionquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zeggen dat het een complot is is een complot om ze zeggen dat complotten niet echt zijn O.o
samen zijn ze net zo oud als jijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Nietes 2 zijn er maar net zo oud als ik samenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
samen zijn ze net zo oud als jij
Gerard ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after youquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zeggen dat het een complot is is een complot om ze zeggen dat complotten niet echt zijn O.o
Natuurlijkquote:
it simply means come one only Michael Jackson stylequote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
En wij mannen moeten het doen met Sylvanaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik zie ook geen leuke meisjes inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
En wij mannen moeten het doen met Sylvana![]()
En het meisje achter Matthijs dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
En wij mannen moeten het doen met Sylvana![]()
11 jaar idd.quote:
Druppelen? Er is daar al een complete sloot ontstaan.quote:
Redactie mag weer dweilen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Druppelen? Er is daar al een complete sloot ontstaan.
heeft ze een manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik hoop dat de man van Sylvana haar mishandelt als ze thuiskomt vanwege die opmerking
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik hoop dat de man van Sylvana haar mishandelt als ze thuiskomt vanwege die opmerking
Nee die periode heeft Sylvana gehad. Geen mannen meer die slaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ja hoorde ik bij dat filmpje over haar en windows-gebruikersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
heeft ze een manIk heb medelijden met hem.
Die rekensom kon ik ook maken. Kennelijk vind hij14j kleinquote:
Regilio Tuur.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
heeft ze een manIk heb medelijden met hem.
wil sylvana niet bukken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Regilio schijnt wel elke avond een kratje bier nodig te hebben.
Zelfs die hoop is de grond ingeslagen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Om z'n tanden te kunnen poetsen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Regilio schijnt wel elke avond een kratje bier nodig te hebben.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Zelfs die hoop is de grond ingeslagen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ook-erg-happy.dhtml
Ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
Snap het gezeur nu niet op Sylvana. Ieder aflevering het gejaag op wijven in het publiek is wel oke???
Nou als je daar aan tafel zo zit te soppen vind ik nogal genant eigenlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
Snap het gezeur nu niet op Sylvana. Ieder aflevering het gejaag op wijven in het publiek is wel oke???
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
chanant bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je daar aan tafel zo zit te soppen vind ik nogal genant eigenlijk
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
Iedere handeling van Sylvana is de bevestiging van hoe irritant ze is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
Sylvana die zit te soppen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef Pietepietje het volgende:
Ik ben er weerHeb ik iets gemist?
Vocht onder de stoel van Sylvana.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef Pietepietje het volgende:
Ik ben er weerHeb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:20 schreef Stickertje het volgende:
matige lucky, idee hebben ze al een paar keer herhaalt
quote:
Je begint het te begrijpenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ] Mannen mogen wel flirten maar vrouwen niet.
Ja, al heel lang.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef alors het volgende:
Heeft Sander een vriendin ofzo?Hij maakt zich er maar makkelijk van af de laatste tijd.
Ja idd, als een kerel het doet, is het 'wat een baas', 'wat een koning' 'haha heldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef hexje het volgende:
Als een man zo deed aan tafel zou ik net zo irritant vinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef hexje het volgende:
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef hexje het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
http://www.tvgids.nl/arti(...)_Kooijman_uitgelekt/
Nou, ik zou ook vreemd opkijken als een man zou vragen aan een vrouwelijke gast of ze topless er wil gaan zitten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, als een kerel het doet, is het 'wat een baas', 'wat een koning' 'haha held'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |