Nou als je daar aan tafel zo zit te soppen vind ik nogal genant eigenlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
Snap het gezeur nu niet op Sylvana. Ieder aflevering het gejaag op wijven in het publiek is wel oke???
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
Snap het gezeur nu niet op Sylvana. Ieder aflevering het gejaag op wijven in het publiek is wel oke???
chanant bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je daar aan tafel zo zit te soppen vind ik nogal genant eigenlijk
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
Iedere handeling van Sylvana is de bevestiging van hoe irritant ze is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
Sylvana die zit te soppen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef Pietepietje het volgende:
Ik ben er weerHeb ik iets gemist?
Vocht onder de stoel van Sylvana.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:19 schreef Pietepietje het volgende:
Ik ben er weerHeb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:20 schreef Stickertje het volgende:
matige lucky, idee hebben ze al een paar keer herhaalt
Mannen mogen wel flirten maar vrouwen niet.
quote:
Je begint het te begrijpenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ] Mannen mogen wel flirten maar vrouwen niet.
Ja, al heel lang.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef alors het volgende:
Heeft Sander een vriendin ofzo?Hij maakt zich er maar makkelijk van af de laatste tijd.
Ja idd, als een kerel het doet, is het 'wat een baas', 'wat een koning' 'haha heldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef hexje het volgende:
Als een man zo deed aan tafel zou ik net zo irritant vinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef hexje het volgende:
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef hexje het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
http://www.tvgids.nl/arti(...)_Kooijman_uitgelekt/
Nou, ik zou ook vreemd opkijken als een man zou vragen aan een vrouwelijke gast of ze topless er wil gaan zitten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, als een kerel het doet, is het 'wat een baas', 'wat een koning' 'haha held'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |