Dat kijk ik weleens, best een aardig programma. Leuk is een fout woord, interessant is het wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef OProg het volgende:
[..]
http://www.nederland1.nl/programma/boeken
Of interpreteer ik het woord 'leuk' nu fout?
Weer geen goed accent?quote:
Ik zou eerder De Kast zeggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
Zanger van Direct heeft ook een boek gelezen.
ik vind het wel interessantquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
Flikker toch eens op met deze pretentieuze items.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef alors het volgende:
Hier heb ik wat over gelezen, wel interssant ja.
Het was vrij algemeen, er komen mensen aan bod die het eventueel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Reya het volgende:
Die thriller hoef je ook niet meer te lezen.
Hoewel ik op de 1 of andere manier altijd een beetje het idee heb dat Wim Brands het allemaal geen reet boeit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kijk ik weleens, best een aardig programma. Leuk is een fout woord, interessant is het wel.
Daar gaat het helemaal niet overquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flevopolder
^ boek samengevat in 2000 woorden
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs heeft het boek 'uiteraard' niet gelezen.
Hij is te druk met DWLD.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs heeft het boek 'uiteraard' niet gelezen.
Ja leek mij ook alquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef k_man het volgende:
Zei-ie nou Ermelo?
Dat ligt helemaal niet in de polder. Hij zal Emmeloord bedoelen.
Emmeloord ligt toch in de Noord-Oostpolder?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef k_man het volgende:
Zei-ie nou Ermelo?
Alles buiten de Randstad is polder.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:54 schreef k_man het volgende:
Zei-ie nou Ermelo?
Lees het nog eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Emmeloord ligt toch in de Noord-Oostpolder?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
haar jas is blauw... sublieme boodschap voor de Zeeman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |