Ik ben alleen bang voor wespen, vliegende aids noem ik dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ken mannen die bang zijn voor spinnenBen ik dan weer niet.
dwdd.nl werkt gewoon bij mij, en ik ben in het buitenlandquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je dat kijken vanuit het buitenland? Want hij doet het niet
Doet het bij mij (bijna) altijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het lijkt er wel wat op idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Zij wil op Debbie Harry lijken, het is mislukt.
Ben ik ook niet bang voor. Alleen voor honden en paarden en een beetje voor koeien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang voor wespen, vliegende aids noem ik dat.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond mister and mississippi van laatst wel leuk
Geen idee. Sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eufemisme.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond mister and mississippi van laatst wel leuk
Bang voor koeien,quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik ook niet bang voor. Alleen voor honden en paarden en een beetje voor koeien.
Tsja zo is datquote:
Okee, ja bij mij doet hij het nu ook weerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dwdd.nl werkt gewoon bij mij, en ik ben in het buitenland
Dat is een complotquote:
Maar een koe prikt niet, of jij moet een andere vervelende ervaring hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Bang voor wespenWeet je wel hoe groot een koe is als je ernaast staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |