kquote:
Terug naar Groningenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Robben moet gewoon gaan ballen bij PSV volgend jaar
Ja, z'n 7e dit seizoen, gaat top.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die had toch ook een gol gemaakt?
Louter toeval dat ik tevens Twente supporter benquote:Op maandag 28 januari 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zo'n duits voorzetsel. apart is dat.
Hee verrekquote:Op maandag 28 januari 2013 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Louter toeval dat ik tevens Twente supporter ben
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je poep omdraait heb je vieze handen
Die ziet een Bony'tje vanavond al in het verschietquote:Op maandag 28 januari 2013 21:55 schreef marcodej het volgende:
Escha is lekker aan het heupwiegen op de klanken van Danny.
oh da's zeker prima.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:57 schreef Evertjan het volgende:
geen promo over Sport 1? In februari is Sport 1 gratis voor alle digitale tvkijkers
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:57 schreef Evertjan het volgende:
geen promo over Sport 1? In februari is Sport 1 gratis voor alle digitale tvkijkers
emile heeft dat heeeeeel zachtjes gezegd maar niemand heeft het gehoordquote:Op maandag 28 januari 2013 21:57 schreef Evertjan het volgende:
Vrijdag hè.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:57 schreef Evertjan het volgende:
Het is toch een homo, dus.quote:
Daar had Genee even niet van terugquote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
"het blijft een homo"
hahahaha pak 'm Emile!!!![]()
![]()
twitter:syleis73 twitterde op maandag 28-01-2013 om 21:15:19Tog maar gezapt naar Sbs6 "the socerer's apprentice" laat mijn avond niet verpesten door schelvis met dat tyfuskoppie reageer retweet
omdat dat de 8e herhaling is en VI is livequote:Op maandag 28 januari 2013 22:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoezo staat voetbalfans al online en VI niet
Wat dacht je van een grote doos Olifant sigaren.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe laat spreken wij af in Oudewater voor verjaardagsfeest van Johan![]()
Ik stel voor een bussie huren en allemaal in pak met sigaar![]()
Alleen kadootje nog uitzoekenIemand een idee
Dit vind ik een betere tweet.twitter:gjdrie twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:55:46Ik heb Emile Schelvis gemist bij #vitv wat een Topgast #genieten #taartjeeten reageer retweet
Die paardenlul verdient ook een poffert op zijn neus.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook via twitter komen genuanceerde analyses binnen van deze afleveringtwitter:syleis73 twitterde op maandag 28-01-2013 om 21:15:19Tog maar gezapt naar Sbs6 "the socerer's apprentice" laat mijn avond niet verpesten door schelvis met dat tyfuskoppie reageer retweet
De Worp, ligt net over de IJssel. Ik woon in de gemeente Deventerquote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij komt hij trouwens uit Deventer, zal wel zo'n harde jongen zijn uit die volksbuurt daar hoe heet 't ook al weer...
Nee, maar ik ben dan ook van een andere generatiequote:Op maandag 28 januari 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zie je ook vaak jongeren rondcruisen in hun Spitfire?
Streetwise.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij komt hij trouwens uit Deventer, zal wel zo'n harde jongen zijn uit die volksbuurt daar hoe heet 't ook al weer...
even nog een paar biertjes zodat het leuker lijkt dan en slinger ik m aanquote:Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)753-6ea45a2246d2.mp4
De Gooi, ofzoietsquote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile heeft de kwaliteitsgrappen. Anderhalve man en een paardenkop thuis op de bank komen niet meer bij.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Dit was wel de uitzending waarin Tom Knipping voor het eerst een grap maakte. En hij had direct de lachers op z'n hand, iets waar Emile alleen maar van kan dromen.
Nou als ik de reacties op Fok! terug lees kon Emile toch op veel 'quote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Dit was wel de uitzending waarin Tom Knipping voor het eerst een grap maakte. En hij had direct de lachers op z'n hand, iets waar Emile alleen maar van kan dromen.
Op zijn Grieks was ook weer een prima grapje he ouwe reus. Niks mis mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou als ik de reacties op Fok! terug lees kon Emile toch op veel '' reacties rekenen.
Alhoewel 90 % daarvan van ondergetekende komen, maar dat geheel terzijde.
Op het einde had hij die homo Genee ook goed te pakken.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Op zijn Grieks was ook weer een prima grapje he ouwe reus. Niks mis mee.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook via twitter komen genuanceerde analyses binnen van deze afleveringtwitter:syleis73 twitterde op maandag 28-01-2013 om 21:15:19Tog maar gezapt naar Sbs6 "the socerer's apprentice" laat mijn avond niet verpesten door schelvis met dat tyfuskoppie reageer retweet
Is De Worp eigenlijk al een keer bij SBS Probleemwijken geweest?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk inderdaad dat die man beter af is bij SBS6.
Aad300 hoort tussen Schelveccio en Willemquote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Pascalus het volgende:
Jan Boskamp > Hans Kraaij Jr. > Emiel Schelvis > Willem Van Hanegem > Wim Kieft > Andere gasten >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Tijl Beckand
Ja toch?
Hoe kan ik baas Witte vergeten?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aad300 hoort tussen Schelveccio en Willem
Ah pleurt toch op, jonge, eikel. Boskamp staat boven Schelvis.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile bevindt zich op zo'n eenzame hoogte, die verpest de hele 'grading curve' zoals ik een leraar wel eens heb horen zeggen. Als je die man een 29 geeft kan de rest met moeite een 5,5 binnen sprokkelen. Het is daarom niet eerlijk Emile in welk rijtje beste / slechtste gasten op te nemen.
Boskamp is goed, maar wat nog beter is is de wijken in gaan. En daar weer boven staan Schelvecchio.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ah pleurt toch op, jonge, eikel. Boskamp staat boven Schelvis.
Witte > Witte> Hansie > Emiel > Kieft > Dijkstraquote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Anno2012 het volgende:
Jan Boskamp > Hans Kraaij Jr. > Emiel Schelvis > Aad de mos > Erik dijkstra > Wim Kieft >
Nou jongens,zeg het maar, mee eens?
Ik vind Aad300 echt meesterlijk eigenlijk, na Boskamp natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Anno2012 het volgende:
Jan Boskamp > Hans Kraaij Jr. > Emiel Schelvis > Aad de mos > Erik dijkstra > Wim Kieft >
Of iemand redelijk tegen een balletje kan schoppen vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou Kieft nog wel boven die jakhals zetten hoor. Al was het maar omdat 'ie zelf ook redelijk tegen een balletje heeft kunnen schoppen.
Boskamp = Emile > Aad de Mos > Raoul > Hansie > Kieft > de restquote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Anno2012 het volgende:
Arno Vermeulen kan ook niet tegen een balletje schoppen, maar hij kan het ook niet verbloemen met enige kennis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Of iemand redelijk tegen een balletje kan schoppen vind ik niet zo rullevant.
Neem Emile Schelvis: fantastische gast, maar kan niet tegen een balletje schoppen. Het schijnt dat we daar nog beelden van hebben.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft baas Oliver al de fragmenten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest van de fragmenten volgt later
Probeer: gelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog iemand die goed is in het raden van wachtwoorden?
http://studio-vi.infostradasports.com/index.php
w.genee met als wachtwoord Lily werkte niet
Sterker nog én Studio Voetbal verslagen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Nette kijkcijfers, VOETBAL INTERNATIONAL 865.000
Vast veel mensen die niet konden wachten op Johan's mening over de monarchie.
Die Aad, wie heeft hij niet ontmoet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:18 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 08:15:14Als echte voetbalfan kwam hij regelmatig naar de kleedkamer onze nieuwe #koning.#ajax1983.gmallemaal:-) http://t.co/pPCK1ynX reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:12 schreef Oliver23 het volgende:
[..]Vooral ook dat je 18+ moet zijn om dat onderste filmpje te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest van de fragmenten volgt later![]()
![]()
Wouter Bos.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:41 schreef satecl het volgende:
Witte > Witte> Emiel > Dijkstra > Kieft > Hansie
Maar ook van Hansiehansie kan ik genieten hoor. Ik vind het allemaal bazen. Als ik heel eerlijk ben, mag van mij Gijpie soms wel een vrijdagje rust krijgen. Een show met Witte en Witte zijn meesterlijk.
Wat stond er op zijn nummerbord?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:33 schreef vanBoeschoten het volgende:
Loop ik de apotheek in Bergeijk binnen, stapt Aad net met z'n vrouw uit een dikke BMW om bij de Appie te gaan shoppen..
Hij is zo normaal gebleven (op z'n iets te trendy kleren aan met soort van Uggs over z'n broek)
Aad heeft de kledingsmaak van Koko Petalo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:33 schreef vanBoeschoten het volgende:
Loop ik de apotheek in Bergeijk binnen, stapt Aad net met z'n vrouw uit een dikke BMW om bij de Appie te gaan shoppen..
Hij is zo normaal gebleven (op z'n iets te trendy kleren aan met soort van Uggs over z'n broek)
Eigenlijk wel eens. Alhoewel Dijkstra wat mij betreft naar plaats 3 mag opschuiven. Die kijkt altijd wel lekker weg. Heb hem al lang niet meer gezien, of is hij er vaker op vrijdag ?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Anno2012 het volgende:
Het is toch ongelofelijk hoeveel gevatte oneliners iemand eruit kan gooien tijdens zo'n kort telefoongesprekje.quote:
als voetbal cabaret word haak ik afquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dijkstra is er al een jaar niet meer met uitzondering van VI Oranje, omdat Derksen alleen nog maar gasten uit de voetballerij wilde.
Het moet immers niet ontaarden in een ordinair amusementsprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |