De Worp, ligt net over de IJssel. Ik woon in de gemeente Deventerquote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij komt hij trouwens uit Deventer, zal wel zo'n harde jongen zijn uit die volksbuurt daar hoe heet 't ook al weer...
Nee, maar ik ben dan ook van een andere generatiequote:Op maandag 28 januari 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zie je ook vaak jongeren rondcruisen in hun Spitfire?
Streetwise.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij komt hij trouwens uit Deventer, zal wel zo'n harde jongen zijn uit die volksbuurt daar hoe heet 't ook al weer...
even nog een paar biertjes zodat het leuker lijkt dan en slinger ik m aanquote:Op maandag 28 januari 2013 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)753-6ea45a2246d2.mp4
De Gooi, ofzoietsquote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile heeft de kwaliteitsgrappen. Anderhalve man en een paardenkop thuis op de bank komen niet meer bij.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Dit was wel de uitzending waarin Tom Knipping voor het eerst een grap maakte. En hij had direct de lachers op z'n hand, iets waar Emile alleen maar van kan dromen.
Nou als ik de reacties op Fok! terug lees kon Emile toch op veel 'quote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Dit was wel de uitzending waarin Tom Knipping voor het eerst een grap maakte. En hij had direct de lachers op z'n hand, iets waar Emile alleen maar van kan dromen.
Op zijn Grieks was ook weer een prima grapje he ouwe reus. Niks mis mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou als ik de reacties op Fok! terug lees kon Emile toch op veel '' reacties rekenen.
Alhoewel 90 % daarvan van ondergetekende komen, maar dat geheel terzijde.
Op het einde had hij die homo Genee ook goed te pakken.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Op zijn Grieks was ook weer een prima grapje he ouwe reus. Niks mis mee.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook via twitter komen genuanceerde analyses binnen van deze afleveringtwitter:syleis73 twitterde op maandag 28-01-2013 om 21:15:19Tog maar gezapt naar Sbs6 "the socerer's apprentice" laat mijn avond niet verpesten door schelvis met dat tyfuskoppie reageer retweet
Is De Worp eigenlijk al een keer bij SBS Probleemwijken geweest?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk inderdaad dat die man beter af is bij SBS6.
Aad300 hoort tussen Schelveccio en Willemquote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Pascalus het volgende:
Jan Boskamp > Hans Kraaij Jr. > Emiel Schelvis > Willem Van Hanegem > Wim Kieft > Andere gasten >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Tijl Beckand
Ja toch?
Hoe kan ik baas Witte vergeten?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aad300 hoort tussen Schelveccio en Willem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |