Het is toch een homo, dus.quote:
Daar had Genee even niet van terugquote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
"het blijft een homo"
hahahaha pak 'm Emile!!!![]()
![]()
twitter:syleis73 twitterde op maandag 28-01-2013 om 21:15:19Tog maar gezapt naar Sbs6 "the socerer's apprentice" laat mijn avond niet verpesten door schelvis met dat tyfuskoppie reageer retweet
omdat dat de 8e herhaling is en VI is livequote:Op maandag 28 januari 2013 22:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoezo staat voetbalfans al online en VI niet
Wat dacht je van een grote doos Olifant sigaren.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe laat spreken wij af in Oudewater voor verjaardagsfeest van Johan![]()
Ik stel voor een bussie huren en allemaal in pak met sigaar![]()
Alleen kadootje nog uitzoekenIemand een idee
Dit vind ik een betere tweet.twitter:gjdrie twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:55:46Ik heb Emile Schelvis gemist bij #vitv wat een Topgast #genieten #taartjeeten reageer retweet
Die paardenlul verdient ook een poffert op zijn neus.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook via twitter komen genuanceerde analyses binnen van deze afleveringtwitter:syleis73 twitterde op maandag 28-01-2013 om 21:15:19Tog maar gezapt naar Sbs6 "the socerer's apprentice" laat mijn avond niet verpesten door schelvis met dat tyfuskoppie reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |