Ah pleurt toch op, jonge, eikel. Boskamp staat boven Schelvis.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile bevindt zich op zo'n eenzame hoogte, die verpest de hele 'grading curve' zoals ik een leraar wel eens heb horen zeggen. Als je die man een 29 geeft kan de rest met moeite een 5,5 binnen sprokkelen. Het is daarom niet eerlijk Emile in welk rijtje beste / slechtste gasten op te nemen.
Boskamp is goed, maar wat nog beter is is de wijken in gaan. En daar weer boven staan Schelvecchio.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ah pleurt toch op, jonge, eikel. Boskamp staat boven Schelvis.
Witte > Witte> Hansie > Emiel > Kieft > Dijkstraquote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Anno2012 het volgende:
Jan Boskamp > Hans Kraaij Jr. > Emiel Schelvis > Aad de mos > Erik dijkstra > Wim Kieft >
Nou jongens,zeg het maar, mee eens?
Ik vind Aad300 echt meesterlijk eigenlijk, na Boskamp natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Anno2012 het volgende:
Jan Boskamp > Hans Kraaij Jr. > Emiel Schelvis > Aad de mos > Erik dijkstra > Wim Kieft >
Of iemand redelijk tegen een balletje kan schoppen vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou Kieft nog wel boven die jakhals zetten hoor. Al was het maar omdat 'ie zelf ook redelijk tegen een balletje heeft kunnen schoppen.
Boskamp = Emile > Aad de Mos > Raoul > Hansie > Kieft > de restquote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef Anno2012 het volgende:
Arno Vermeulen kan ook niet tegen een balletje schoppen, maar hij kan het ook niet verbloemen met enige kennis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Of iemand redelijk tegen een balletje kan schoppen vind ik niet zo rullevant.
Neem Emile Schelvis: fantastische gast, maar kan niet tegen een balletje schoppen. Het schijnt dat we daar nog beelden van hebben.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft baas Oliver al de fragmenten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest van de fragmenten volgt later
Probeer: gelquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er nog iemand die goed is in het raden van wachtwoorden?
http://studio-vi.infostradasports.com/index.php
w.genee met als wachtwoord Lily werkte niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |