quote:Gerard en Gordon werken aan RTL 4-show
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 9:40
Gerard Joling en Gordon werken aan een nieuw tv-programma op RTL 4. Dat verklapte Gordon zondag in de talkshow Life 4 You. Toevalligerwijs waren beide heren te gast in het programma van Carlo Boszhard en Irene Moors, en toen de twee samen aan tafel zaten, volgde de onthulling. “Er komt een programma van ons twee“, sprak Gordon, die eigenlijk niets mocht zeggen. “Ach, het is toch al overgemaakt. Waar? Bij RTL 4, want we willen wel kijkers. Het wordt heel erg leuk.“
Joling schrok van de onthulling. “Ik heb al een nieuw huis laten bouwen. Ik verschiet van kleur, ik mag helemaal niks zeggen. Ik spreek vanavond John de Mol, dus ik hoor het allemaal wel.”
Later op de avond zat Joling samen met De Mol in het programma van Eva Jinek, die aan de tv-producent vroeg of er een vervolg op Joling & Gordon Over De Vloer in zit. “Nee dat denk ik niet. Het was in ieders herinnering zo leuk, zo leuk zal het nooit meer worden. Als ze iets gaan doen, moet het iets anders zijn“, zei De Mol.
quote:‘Nieuwe show wordt erger dan Over De Vloer’
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 13:54
Het nieuwe tv-programma van Gerard Joling en Gordon wordt ‘nog erger’ dan hun vroegere kijkcijferhit Joling & Gordon Over De Vloer. Dat vertelde Joling maandag op Radio 538. Joling wil niet te veel kwijt over de show, die bij RTL 4 op de buis moet komen. “Wat er klaar ligt, is in elk geval geen Over De Vloer. Als dit doorgaat zoals het er nu voorstaat en als we er contractueel en agendatechnisch uitkomen, dan wordt het misschien nog wel erger als Over De Vloer, ha ha“, zo vertelt hij.
Er ligt al een programma-idee klaar. “Er ligt een format klaar. Het ziet er briljant uit, al zeg ik het zelf. Er is alleen nog niets over zeker, dus het is lastig om er dan wat over te roepen. Maar er wordt nu al zo lang over gesproken. Ik zou het enig vinden, hoor. Ik kan alleen maar zeggen: er ligt in elk geval een format.”
Joling verheugt zich op de hernieuwde samenwerking met Gordon. “Ik heb er hartstikke veel zin in. Ik ga al een paar jaar weer leuk met Gordon om. We zitten niet elke week bij elkaar op de stoep, maar we eten regelmatig. Het is altijd lachen.”
Er moet binnenkort meer duidelijkheid zijn. “Ik heb volgende week een paar gesprekken met John de Mol. Volgens mij moet ik het volgende week sowieso weten.”
RTL 4 heeft overigens bevestigd dat er gewerkt wordt aan een nieuwe show met het tweetal. “Er ligt een idee maar dat is nog niet concreet“, meldt de persdienst.
Wat een journalistieke faal: Eva Jinek op Zondag wordt live uitgezonden op de zondagochtend en herhaald zondagavond laat.quote:Later op de avond zat Joling samen met De Mol in het programma van Eva Jinek, die aan de tv-producent vroeg of er een vervolg op Joling & Gordon Over De Vloer in zit. “Nee dat denk ik niet. Het was in ieders herinnering zo leuk, zo leuk zal het nooit meer worden. Als ze iets gaan doen, moet het iets anders zijn“, zei De Mol.
Nou nee hoor, dit was éénmalig afgelopen zondag, na studio voetbal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat een journalistieke faal: Eva Jinek op Zondag wordt live uitgezonden op de zondagochtend en herhaald zondagavond laat.
Oh? Heb ik helemaal niks van meegekregen actually. I stand corrected in that case.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:57 schreef static het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dit was éénmalig afgelopen zondag, na studio voetbal.
En wat was de reden dat dit live werd uitgezonden? Daarbij heb je tegenwoordig ook zoiets als live by delay of live taped.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:57 schreef static het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dit was éénmalig afgelopen zondag, na studio voetbal.
quote:Gerard en Gordon terug naar minimumloon voor RTL 4
Geplaatst op Mon 04 Feb 2013 om 9:54
Na zes jaar keren Gerard Joling en Gordon terug op televisie met een gezamenlijk programma. Hun nieuwe tv-show is komend najaar te zien op RTL 4. Dat heeft de familiezender maandag aangekondigd in een persbericht. Er is nog geen titel. “Wel staat vast dat ze in deze reality serie moeten rondkomen van het minimumloon en derhalve intrekken in een voor hen dan nog betaalbare woning. Daarbij gaan ze zich inzetten voor de ouderenzorg“, vertelt een woordvoerder.
Erland Galjaard, de programmadirecteur van RTL Nederland, is enthousiast. “De drie seizoenen van Gordon en Joling samen hadden grote impact. Veel mensen kijken daar met veel plezier op terug. Zij zullen ook uitkijken naar de nieuwe serie die er aan gaat komen. En terecht, want het belooft weer een heel bijzonder en spraakmakend programma te gaan worden.”
Het nieuwe programma met Gordon en Joling wordt geproduceerd door Talpa, dat eerder ook Over De Vloer maakte.
Pissen ze nog meer in hun broekquote:Op maandag 4 februari 2013 13:29 schreef Karina het volgende:
Die arme oudjes waar ze aan de slag gaan
Het is een personalityshow, dus dan maakt het niet uit wat het format isquote:Op maandag 4 februari 2013 14:19 schreef hunter2011 het volgende:
Ze hebben elkaar wel nodig want dit programma flopt als ze dit alleen zouden doen.
Verder is dit absoluut geen origineel concept, het is een mix van dat programma van de familie Froger, Patty Brard's Diva's en verder nog talloze ander programma's .
Hoop voor hun dat het een succes gaat worden, maar het zou ook zo kunnen floppen.
quote:Gerard Joling vreest heimwee
De wetenschap geregeld een nacht níét in zijn eigen bed te liggen, weerhield Gerard Joling er eerder van succesprogramma Over de vloer met Gordon een vervolg te geven. Toch heeft hij er de kracht weer voor gevonden samen met de man, met wie hij een ware haat-liefdeverhouding heeft, aan de slag te gaan.
"Gordon en ik gaan komend najaar voor een realityachtige reeks zelfs een maand onder één dak leven”, vertelt Gerard. "Ik hoop maar dat het niet heel erg ver van huis is…”
"Ik heb inderdaad moeite met andere slaapplekken”, geeft Gerard toe. Zijn hang naar huis is zelfs zó groot, dat hij eerder het aanbod van Over de vloer-bedenker John de Mol – om in een container zijn slaapkamer na te maken, zodat hij op locatie áltijd het gevoel zou hebben toch een beetje thuis te zijn – afsloeg.
"Ik slaap het allerbest in mijn eigen huis en rijd daar graag voor om.” Gordon zucht bij voorbaat al: "Geer een maand van huis? Dat wordt natuurlijk een crime…”
Bron
Geer heeft wel een mooi lijfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:12 schreef roos85 het volgende:
Wat is Geer een aansteller![]()
Denk dat het Goor een stuk makkelijker gaat hebben in het programma.
ja vastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef Karina het volgende:
En er komt nog een programma met Geer en Goor, in ieder geval hoeft Geer dan geen heimwee te hebben:
Gerard Joling en Gordon komen naast hun nieuwe realityserie Gerard en Gordon in de bijstand ook met een nieuw studioprogramma. Dat heeft Gordon laten weten op 3FM. Het enige wat Gordon kwijt wil over die studioshow, is dat het om een spelprogramma gaat. “Er is nog een programma dat we gaan doen. Dat is diep geheim, maar het wordt wel heel erg leuk. Dat wordt al redelijk snel opgenomen en dat is ook voor het najaar“, zo onthult de 44-jarige entertainer.
Verdere details wil Gordon niet kwijt. “Ik ga niet verder uitweiden. Het is een leuk studioprogramma. Het wordt hartstikke lachen. Ik heb al weer veel meer verteld dan ik wil.”
Gerard en Gordon in de bijstand komt vanaf september op de buis bij RTL 4. Mogelijk wordt dat programma opgevolgd door de nieuwe spelshow.
Bron
quote:In RTL Boulevard schoof Gordon aan om het programma toe te lichten. ‘Er komt een grote wervingsavond na die acht afleveringen. Een heel groot programma, live, gepresenteerd door Gerard en mij. En dan gaan we zoveel mogelijk geld binnenhalen voor de ouderenzorg.’Bron
Ja, was een zeldzaam leuk programma. Daar is Wendy van Dijk bij geintroduceerd als 'loop'meisje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Wie ben ikDat was altijd lachen gieren brullen met flauwe onderbroekenlol.
Ja was zeker leuk! Tot SBS 6 het enkele jaren terug uitmolk tot een avondvullend programmaquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:17 schreef static het volgende:
[..]
Ja, was een zeldzaam leuk programma. Daar is Wendy van Dijk bij geintroduceerd als 'loop'meisje.
En Caroline Tensen en Wendy v Dijk waren ook erbij!Caroline was presentatrice bij RTL 4 ! Wel leuk zeker met Gerard en Gordonquote:
Klopt. Geer en Goor zonder Gerard Joling en Gordon zou lang niet zo leuk zijn geweest.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Caroline Tensen en Wendy v Dijk waren ook erbij!Caroline was presentatrice bij RTL 4 ! Wel leuk zeker met Gerard en Gordon
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:33 schreef tong80 het volgende:
Klopt. Geer en Goor zonder Gerard Joling en Gordon zou lang niet zo leuk zijn geweest.
Weet ik, vond de chemie tussen André en Ron zo geweldigquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Caroline Tensen en Wendy v Dijk waren ook erbij!Caroline was presentatrice bij RTL 4 ! Wel leuk zeker met Gerard en Gordon
Ja, terwijl Ron alleen niet te harden isquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Weet ik, vond de chemie tussen André en Ron zo geweldig
Zo zie je maar. Vermaak ten koste van een doelgroep alleen maar om weer BNers aan het werk te houden en waar men vorstelijk voor betaalt wordt en natuurlijk de kijkcijfers.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kan goed relativeren. Maar dit slaat nergens op terwijl ze overal op korten en de sociaal zwakkeren er de dupe van worden. Twee miljonairs gaan arm-spelen. Ze denken dat de voedselbank ontworpen is door Jan de Bouvrie.
Las ooit een interview met Gerard Joling waarin ie zei dat ie medelijden had met bijstandsmoeders die rond moesten komen van 15000 gulden per maand.
Maar ja, de werkloze Tokkie is natuurlijk wel de doelgroep.
Is inderdaad erg raar..quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, terwijl Ron alleen niet te harden isGek is dat soms.
quote:Gerard Joling en Gordon: Effe geen cent te makken.
Gerard Joling en Gordon gaan De Frogers achterna.
Hun nieuwe programma heet Joling & Gordon: Effe geen cent te makken. De realityshow is vanaf 3 oktober te zien op RTL 4, meldt Gordon.
Al eerder werd bekend dat de twee na Over de Vloer een nieuwe serie zouden gaan doen. De titel en uitzenddatum waren nog niet bekend.
De Frogers maakten al een programma met dezelfde titel. Dat werd in 2008 uitgezonden om aandacht te vragen voor De Voedselbank.
quote:Gerard Joling
8 uur geleden
Zojuist bespreking gehad inzake het programma samen met @GordonBlaricum ben bang dat het zwaar maar weer een enig programma gaat worden!?
Ja, maar ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je kan ook op het volgknopje drukken hoor.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er de kracht niet meer voor.
Ja Tien/Talpa.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:09 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Geer en Goor over de vloer was wel vermakelijk.![]()
Was dat niet bij Talpa?
Ja, vertel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
Wat een drukte in dit topic opeens, hoe zou dat komen
Stond in MyAT, dacht ik, dus dat is de reden?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
Ik gok op dezelfde manier als dat jij hier nu terecht bent gekomen
Oh ik had een linkje in het K&vdB topic gezet, dacht dat je dat had gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stond in MyAT, dacht ik, dus dat is de reden?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die heerlijke homohumor, Geer en Goor over de vloer, wat was dat genieten zeg.
Staat die scene er ook op dat Gordon zo'n bontkraag aan z'n jas heeft? En dan Gerard Joling over veren die aangroeien.quote:
Geweldig toch Tita ? Paul en Richard in 'wie ben ik'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:13 schreef Toverheks het volgende:
wie ben ik met Wendy v Dij..........
panel Gordon en die donkere gozer met zijn geschreeuw dinosjow.......dan Paul de L en Richard die momenteel in Rakkins the star zit.
Die wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geweldig toch Tita ? Paul en Richard in 'wie ben ik'
Jah het gaat Olequote:
Alleen wendy he, bbrrrr vind dat een eng kindquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geweldig toch Tita ? Paul en Richard in 'wie ben ik'
Ik ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen wendy he, bbrrrr vind dat een eng kind
vind haar echt niks noppes nada, Angela Groothuizen was wel een leuke, of Patty Brard, die Wendy lacht altijd zo nep.quote:
Ik vind Wendy maar een arrogante doos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind haar echt niks noppes nada, Angela Groothuizen was wel een leuke, of Patty Brard, die Wendy lacht altijd zo nep.
Kortom een act doen voor tv waar niks echt is en ondertussen 100.000 euro? de man opstrijken?(ze doen wat als de camera's aanstaan en wanneer niet,dan stoppen ze natuurlijk.)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gerard Joling en Gordon zijn voor het eerst in zes jaar tijd weer samen op de buis met Geer & Goor: Effe Geen Gent Te Makken. De diva's moeten een maand lang rondkomen van een AOW in een rijtjeshuis in Amsterdam. Ze gaan geld inzamelen voor de Nationale Ouderenzorg. 'Dus het geld gaat rechtstreeks naar Gerard', grapte Gordon dinsdag bij de presentatie van het programma.
De mannen gaan vrijwilligerswerk doen zoals breien, klaverjassen en maaltijden rondbrengen. En ze moeten ook hun huis nog inrichten met meubels uit de kringloopwinkel. 'Samen in een bed vind ik niet erg als er een jongen van 18 bij ligt', schaterlacht Gordon.
De twee nichten grappen al volop met ouderen in bejaardentehuizen. 'We hebben de oma van Anneke Grönlöh voor de show opgegraven', wijst Gerard lachend naar een oudere dame. 'En we gaan de rolstoelendans doen'. Geer & Goor: Effe geen cent te makken is vanaf 3 oktober op de buis bij RTL4.
Zoals elk realityprogramma... boeiend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kortom een act doen voor tv waar niks echt is en ondertussen 100.000 euro? de man opstrijken?(ze doen wat als de camera's aanstaan en wanneer niet,dan stoppen ze natuurlijk.)
Ja, Matthijs van Nieuwkerk presenteert gewoon verder als de camera uit gaat. En Patty Brard duikt nog elke avond van de duikplank.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:28 schreef Iwanius het volgende:
ze doen wat als de camera's aanstaan en wanneer niet,dan stoppen ze natuurlijk.
Haha, nice. Dat wordt nog wat. Die gaan zich natuurlijk met elke discussie aan tafel bemoeienquote:
Graag gedaan Fan ! Ik verheug op 3 okt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Goed dat je me kwoottopic was al een beetje gezakt en dan vergeet ik het weer
Ik ook, maar ik ben de Syl en Raf gate aan het bijlezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Graag gedaan Fan ! Ik verheug op 3 okt.
Ja daar was ik ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ook, maar ik ben de Syl en Raf gate aan het bijlezenkolere
dat is ook errug
![]()
effe verder bijlezen
Nieuwe topic inmiddels van SenSquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben effe weg geweest, dus nu moet ik weer een zooi bijlezen
pffffffffffffff bijgelezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nieuwe topic inmiddels van SenS
Ik hoop het! Hilarische tvquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:42 schreef Ole het volgende:
Ze gaan vast ook weer bingo spelen! Zo gelachen met die nijlcruise toen![]()
![]()
Ja datte.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
Wil je dit topic niet kicken als het nog niet zover isIk was al blij, met een dooie mus dus.
quote:Op maandag 30 september 2013 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moest helemaal zoeken naar dit topic zover weg was het gezakt in mijn AT,
3 Oktober dus RTL 4 hoe laat eigenlijk?Ik heb geen TV gids
quote:Op donderdag 26 september 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
Wil je dit topic niet kicken als het nog niet zover isIk was al blij, met een dooie mus dus.
TVgids gaat maar tot woensdag, geen idee. Misschien weet Static het welquote:Op maandag 30 september 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]maar hoe laat begint het eigenlijk?
voor de volledige informatie enzo
Ja, die moet dat weten!quote:Op maandag 30 september 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
TVgids gaat maar tot woensdag, geen idee. Misschien weet Static het wel
Wel leuk dat het in Noord is, zullen wel veel bekende plekjes voorbij komen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, die moet dat weten!
een beetje voorpret is nooit weg toch?![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel leuk dat het in Noord is, zullen wel veel bekende plekjes voorbij komen.
Hehe mijn moeder woont nog in Noord misschien komen ze daar wel in de buurtquote:Op maandag 30 september 2013 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja, als ze maar niet hier voor de deur komen
dat lijkt me dan weer minder
![]()
maar ik heb nog een achterdeur via het fietsenhok waar ik kan weg sneaken
Kan je donder op zeggen dat ze daar komenquote:Op maandag 30 september 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe mijn moeder woont nog in Noord misschien komen ze daar wel in de buurtBuikslotermeerplein sowieso denk ik.
Je ziet het Buikslotermeerplein heel vaak op tv als ze mensen interviewen en zo.quote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan je donder op zeggen dat ze daar komenik mag wel goed gaan uitkijken, voordat
je het weet zit je in het programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door W00fer op 03-10-2013 01:28:53 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Wordt weer lachenquote:Op maandag 30 september 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Dankjepopcorn en alles erbij natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdam Noord Fanneke?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik weet al waar het is, een verzorgingstehuis niet zo héél ver bij mij uit de buurt.
Het stukje wat ik gezien heb is wel grappig
Ja en best dichtbijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Amsterdam Noord Fanneke?![]()
#zinin
Dan openen we gewoon een deel 2quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:54 schreef static het volgende:
Dit topic is al vol voordat het programma überhaupt is begonnen.
Kun je het wel bijhouden oudjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:54 schreef static het volgende:
Dit topic is al vol voordat het programma überhaupt is begonnen.
Nee hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:19 schreef static het volgende:
Volgens mij wordt het een grote tegenvaller, voornamelijk door de verwachting die is gekweekt.
Dit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:54 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer dat het tegelijkertijd met Expeditie Robinson is, dat wordt terugkijken.
Heeeeeee!quote:
Omdat Geer en Goorquote:
ja gaat wel ok, lang verhaal...doen we later wel evenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heeeeeee!Beetje off-topic, maar hoe ist met jou dan?
Is goedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja gaat wel ok, lang verhaal...doen we later wel even
Ik moest even denken maarquote:
Kan jij ook toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Misschien vast even reeksen Ole? Zal best hard gaan.
Ik kon het goed!quote:
Kan dat dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Misschien vast even reeksen Ole? Zal best hard gaan.
Ik ook als zij zo doorgaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:37 schreef DeLuna het volgende:
Geer gaat weer hyperventileren dit seizoen, ik voel het aankomen
Mijn appartement is een stuk kleiner hoor. En geen 2 verdiepingen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vind ik ook, je hebt veel erger
Lijkt me ook wel lachen hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als die 2 een tijdje bij mij in de straat kwamen wonen
Ik zou zeker even een appeltaart langsbrengenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als die 2 een tijdje bij mij in de straat kwamen wonen
Die zouden in mijn flat echt doodgaan van claustrofobiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Wat ik net ook al zei, mijn appartement is echt een stuk kleiner. Voor deze huisjes is een wachtlijst.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zouden in mijn flat echt doodgaan van claustrofobie
Is dat daar waar de videotheek ooit was?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik weet al welke kringloop
weet ik niet, maar ik ben er wel eens geweestquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat daar waar de videotheek ooit was?
Banken ook trouwens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik zie een paar kasten waarvan ik denk: helemaal niet verkeerd!
uiteraard anders zou ik niet kijken....man man man ik ben nu al benauwd van dat benauwde gelachquote:
Zo foutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef DeeBee het volgende:
Dat mitrailleurvuur aan kut grappen, topshow.
Hoe fouter hoe beterquote:
Ik zocht het net even op, in die straat dan:quote:
Nog best duurquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zocht het net even op, in die straat dan:
Ilpendammerstraat 38
1023 AV Amsterdam Open Huis
¤ 235.000 k.k.
Ik vind dat geen low-budget huis!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ilpendammerstraat 38
¤ 235.000 k.k.
Dan zouden ze dit niet doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef Laysa het volgende:
Das toch helemaal geen bijstand niveau? ik dacht dat ze gehuurd zouden zitten
quote:Gerard Joling en Gordon blijken toch wel in een klein huisje in Noord met weinig luxe te zitten.
Voor het programma 'Geer & Goor: Effe geen cent te makken' wonen de zangers een maand lang in de Ilpendammerstraat in Noord. Ze leven daar van een AOW'tje om een armoedig bestaan te ervaren.
Gisteren meldde onder andere AT5 dat het met die armoede wel mee moest vallen, aangezien het huis in Noord eerder (samen met een woning ernaast) te koop stond voor 495.000 euro. De eigenaar belde vandaag met de redactie om dat even recht te zetten.
Geer & Goor huren namelijk één van de huizen die te koop stonden voor dat bedrag (en inmiddels zijn ze uit de verkoop gehaald). Het huis waar ze wel in zitten moest alleen 249.000 euro kosten. Het is 65 vierkante meter en telt drie slaapkamers.
De eigenaar wilde het huis net verbouwen. 'Er zit geen luxe trap of keuken in. Het is absoluut minimaal. De trap is zelfs een beetje gammel. En er is geen enkele mengkraan in het gebouw. Het zal afzien worden voor ze.'
Zelf woonde de eigenaar met veel plezier in de buurt. Hij leerde er zijn vrouw kennen, die eerder in het huis naast hem woonde. Toen ze gingen trouwen hebben ze samen een huis gekocht en de oude woningen op de markt gezet. Het zijn altijd twee losse woningen gebleven die ze even probeerden te verkopen voor één prijs.
De eigenaar laat wel weten de stille hoop te hebben dat dankzij Geer & Goor het huis na afloop van het programma het iets beter zal doen op de markt. Misschien dat er wel liefhebbers zijn die dan juist het huis willen overnemen.
Pfff. Dat is nog best duur.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ilpendammerstraat 38
¤ 235.000 k.k.
Tja.. er is nogal verschil tussen sociale huur en koop. Mijn huis is ook ongeveer 230.000 waard, maar een zelfde oppervlakte (48m2 ) sociale huur hier in de buurt kost maar een paar honderd euroquote:
Ik kon dit appartement kopen voor iets van 225.000 maar ik betaal nog geen 500 euro huur.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja.. er is nogal verschil tussen sociale huur en koop. Mijn huis is ook ongeveer 230.000 waard, maar een zelfde oppervlakte (48m2 ) sociale huur hier in de buurt kost maar een paar honderd euro
Dat bedoel ik. Kennis van me had bijna een huis in de weteringstraat. Koop is 3 ton.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon dit appartement kopen voor iets van 225.000 maar ik betaal nog geen 500 euro huur.
Tsja, het blijft Amsterdam.quote:
Het oude huis waar ik tot mijn 14e heb gewoond was groter dan dat en werd verkocht voor 179.000 euro.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja.. er is nogal verschil tussen sociale huur en koop. Mijn huis is ook ongeveer 230.000 waard, maar een zelfde oppervlakte (48m2 ) sociale huur hier in de buurt kost maar een paar honderd euro
Niet doen hoor... lekker blijven huren, mijn huis zit ook boven de 2,5 tonquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon dit appartement kopen voor iets van 225.000 maar ik betaal nog geen 500 euro huur.
Dit is gewoon vrije sector.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja, ik woon natuurlijk wel in het centrum binnen de grachtengordelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het oude huis waar ik tot mijn 14e heb gewoond was groter dan dat en werd verkocht voor 179.000 euro.Maar dat is dan ook geen randstad.
Ik moet er wel bij zeggen dat ze het eerst opknappen. De woning hiernaast is helemaal verbouwd (staat nu ook te koop) Nieuwe keuken met apparatuur, badkamer, overal wat op de vloer, etc.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Kennis van me had bijna een huis in de weteringstraat. Koop is 3 ton.
Kloptquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is gewoon vrije sector.
Maar dan woon jij wel in een dure wijk denk ik, ik heb namelijk het dubbele voor een ton minder
Ik zie het, ik woon in een buitenwijk van Den Haag ipv de grachtengordel, maar wel leuk daar denk ik.quote:
Ja dan snap ik het ook wel. Nouja eigenlijk nog nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja, ik woon natuurlijk wel in het centrum binnen de grachtengordel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |