Met 1 arm toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef BredeBroeder het volgende:
35 pushups max. Niet slecht toch als 2 weken geleden je max 20 was
neequote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Thaboel het volgende:
Voor mn facebook matties deel even mn berichtje over koninginnendag. Even promoten tot een landelijke boycot :p
Ja, jeweetzellufquote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Tsss, tis ook nooit goed hier, allemaal rambo's jullie
Niks Rambo, Rambo is een pussy, Chuck Norris ftw!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Tsss, tis ook nooit goed hier, allemaal rambo's jullie
30ste moet ik gewoon werken. Snap dat gezeik dus nietquote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Nu al mensen die zeiken dat 27 april 2014 op een zondag valt en dus geen vrij hebben![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
30ste moet ik gewoon werken. Snap dat gezeik dus niet
Ik gok dat je het rustig gaat krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
krijg de griep.quote:
Ik denk iedereen wel hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Mag raar klinken, net toch ff een groet gebracht aan Hare Majesteit, onze Koningin waar ik een maffe pas voor heb mogen paraderen
Dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik denk iedereen wel hoor... danwel in gedachten, danwel fysiek
En mensen die dat ontkennen liegen.quote:
Ik mag het hopen ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En mensen die dat ontkennen liegen.
Ik ben inmiddels bij de Marine Luchtvaartdienst aanbelandquote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef Pumatje het volgende:
Zit een beetje plaatjes te zoeken van de Marine, die bootjes.
Komt ineens zo'n plaatje met een stoet rennende Mariniers voorbij... voel de plaatsvervangende vermoeidheid meteen.. pfoe alsof ik net 9 kilometer heb gerend.
![]()
Wieltjes Tracks for life
Ahhh, jij gaat een (RIP) Orion vliegen?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels bij de Marine Luchtvaartdienst aanbeland
Check deze fotoquote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh, jij gaat een (RIP) Orion vliegen?
Wat een klote beslissing was dat om die de deur uit te doen!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh, jij gaat een (RIP) Orion vliegen?
Iemand groeten omdat ze een bepaalde functie heeft puur op basis van haar afkomst? Nah, mij niet gezien.quote:
En de Oosterburen lachen zich een bultquote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een klote beslissing was dat om die de deur uit te doen!
Yep. Zouden wij ook doen na zo'n aankoop.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En de Oosterburen lachen zich een bult
Ach, De KM heeft de belgen weer wat gefliktquote:Op maandag 28 januari 2013 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep. Zouden wij ook doen na zo'n aankoop.
Pff, wij dachten dat de F35 in de huidige shelters zou passen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, De KM heeft de belgen weer wat geflikt
M Fregatten verkopen, en de belgen dachten dat daat wel een NH-90 Heli op het dek zou passen
Hahaaaa ja die Belgen zullen wel weer hebben gedacht, godverdegodvergloeiende fyra's... die Ollanders hebben ons weer bij de neus.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, De KM heeft de belgen weer wat geflikt
M Fregatten verkopen, en de belgen dachten dat daat wel een NH-90 Heli op het dek zou passen
Shelterwacht LBquote:Op maandag 28 januari 2013 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, wij dachten dat de F35 in de huidige shelters zou passen.
De Belgen waren tot op heden nog wel so slim om geen Fyra aangeschaft te hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Hahaaaa ja die Belgen zullen wel weer hebben gedacht, godverdegodvergloeiende fyra's... die Ollanders hebben ons weer bij de neus.
Volgens mij bezitten die lui ook nogal wat van die Fyra's die nu rondrijden hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De Belgen waren tot op heden nog wel so slim om geen Fyra aangeschaft te hebben.
Is dat zo?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De Belgen waren tot op heden nog wel so slim om geen Fyra aangeschaft te hebben.
of heel erg druk omdat iedereen naar Amsterdam wilquote:Op maandag 28 januari 2013 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat je het rustig gaat krijgen.
En dat de politiek het ff uit hunne botte harses laar te gaan snijden in de onderzeebootdienstquote:Op maandag 28 januari 2013 21:26 schreef jitzzzze het volgende:
De echte bazen van weleer:
[ afbeelding ]
De Hr. Ms. O1 in 1906
Godverdegodver, die mannen hadden wel zulke grote zware ballen dat ze een extra sub nodig hadden voor hun ballenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:26 schreef jitzzzze het volgende:
De echte bazen van weleer:
[ afbeelding ]
De Hr. Ms. O1 in 1906
eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat de politiek het ff uit hunne botte harses laar te gaan snijden in de onderzeebootdienst
Geloof het niet, Belgie heeft er nog geen eene afgenomen. Nederland wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:26 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Volgens mij bezitten die lui ook nogal wat van die Fyra's die nu rondrijden hoor.
Anders hadden ze zich nooooit zo druk gemaakt..
Dan lieten ze ons het wel alleen uitzoeken.
Dan krijgen ze pas panne in de buurt van Muiden. Daar werk jij toch niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
of heel erg druk omdat iedereen naar Amsterdam wil
Als we iedereen in Nederland een dag voor de troonopvolging naar België sturen met de trein weet je dat t ff duurt voordat ze terug in Nederland zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 21:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
of heel erg druk omdat iedereen naar Amsterdam wil
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:28 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Als we Nederland een dag voor de troonopvolging iedereen naar België sturen met de trein weet je dat t ff duurt voordat ze terug in Nederland zijn![]()
Dat kan je wel zeggen:quote:Op maandag 28 januari 2013 21:27 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Godverdegodver, die mannen hadden wel zulke grote zware ballen dat ze een extra sub nodig hadden voor hun ballen
quote:De tests vonden plaats in de haven van Den Helder. De reis naar Den Helder maakte de Luctor et Emergo niet op eigen kracht, maar het schip werd via de binnenwateren gesleept door de sleepboot Jacob. De eerste tests in Den Helder waren geen succes, daarop werd het schip werd teruggestuurd naar Vlissingen om daar te worden aangepast. Terug in Vlissingen werden de aanpassingen aan het schip uitgevoerd en werd er een nieuwe Nederlandse bemanning voor de tests geselecteerd en getraind.
Begin 1906 voer de Luctor et Emergo voor de tweede keer naar Den Helder wederom voor een serie testen. Ditmaal ging het schip via de zeeroute naar Den Helder. Deze tweede serie tests waren succesvoller dan de eerste. Zo bleek het schip boven water gedurende 12 uur 8,35 knopen te kunnen varen en onder water wist het schip een snelheid van 7 knopen gedurende 3 uur te halen. Daarnaast kon het schip duiken een diepte van tot 30 meter zonder dat er lekkage plaats vond.
haha, ik zie het al voor me bij zo'n duik.quote:
De allereerste onderzeeër, en dan doodleuk "kijken hoe diep ie kanquote:Op maandag 28 januari 2013 21:30 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha, ik zie het al voor me bij zo'n duik.
Iedereen als een malloot aan een zelfgemaakte lenspop zuigen bij een lek..
Een nieuwe Nederlandse bemanning? Wat gebeurde er met de oude bemanning dan?quote:
nope, kan zijn dat er besloten wordt meer wwérs naar Adam te sturen wordt met warme zomer dagen ook gedaan, alleen dan meer wwérs naar het strandquote:Op maandag 28 januari 2013 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze pas panne in de buurt van Muiden. Daar werk jij toch niet?
haha, die zullen wel pure tabaksplanten hebben weggepaft in die sigaar.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De allereerste onderzeeër, en dan doodleuk "kijken hoe diep ie kan"
Ik denk dit:quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een nieuwe Nederlandse bemanning? Wat gebeurde er met de oude bemanning dan?
quote:Na de indienstneming van de O 1 werd de Onderzeedienst opgericht. Tot die tijd werd de O 1 bemand door de Torpedodienst, net als alle andere kleine schepen in die tijd.
Zeker weten; peentjes zweten voor gevorderden.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha, die zullen wel pure tabaksplanten hebben weggepaft in die sigaar.
Zou ik met ze willen ruilen? Nee, niet echt.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:34 schreef Pumatje het volgende:
Chinese vrijwilligers moeten dat geweest zijn..die testbemanning.
Kijk ze hier gezellig door de haven varen:quote:Op maandag 28 januari 2013 21:34 schreef Pumatje het volgende:
Chinese vrijwilligers moeten dat geweest zijn..die testbemanning.
Opa's versie van Jackassquote:Op maandag 28 januari 2013 21:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeker weten; peentjes zweten voor gevorderden.
haha iedereen op dek.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk ze hier gezellig door de haven varen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha iedereen op dek.
op de achtergrond allemaal stemmetjes als.
Ja piet, ick goa der niemmir in hor.
Jao, jao.. kok nie baas...
Is dit nou het zinkende schip verlaten? Of begrepen ze het concept nog niet helemaal? Dat zinken het doel wasquote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef Pumatje het volgende:
Hier heeft de bemanning net t luik dichtgedraaid.
Hop, zo kenne we mooi buite blijve.
Nee, ik zie geen ratten op het dek.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dit nou het zinkende schip verlaten? Of begrepen ze het concept nog niet helemaal? Dat zinken het doel was
Oh oke, dan is dit dus part of the planquote:Op maandag 28 januari 2013 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik zie geen ratten op het dek.
Kom, het waren geen tanksletten.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:44 schreef Pumatje het volgende:
Of ze is gewoon verteld in de haven dat het een vlot was.
Hop mannen, opschieten..spring er maar op.
En dan die vent binnen in die natuurlijk vastgebonden zat aan het gaspedaal maar gassen en al die lui boos.. wtf. Dit ding zinkt Der zit hier een deksel.. en proberen nu uit te vinden op de foto hoe ze in dat ding komen.
Gewoon bazen!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef jitzzzze het volgende:
Toch maar een rondje op zee:
[ afbeelding ]
je weet t nietquote:
Die camo van die chinees lijkt best wel op die nieuwe van NLquote:
Ohhh, BB, voor jouquote:Op maandag 28 januari 2013 22:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die camo van die chinees lijkt best wel op die nieuwe van NL
Waren gewoon lui met een bakkie en kregen dit als strafexercitie.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:47 schreef Pumatje het volgende:
[..]
je weet t niet.. hallo in die tijd was 50% van de bevolking er nog van overtuigd dat sneller reizen dan 20 kmpu dodelijk zou zijn
![]()
Voor t zelfde geld zijn ze er met een woedende menigte opgejaagd, of erin gelokt![]()
Hoezo voor mijquote:
Gelukkig ben ik nog niet oudquote:
Jepquote:Op maandag 28 januari 2013 22:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Is de intaker ik of de persoon die mijn intake doet?
hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:44 schreef Pumatje het volgende:
Of ze is gewoon verteld in de haven dat het een vlot was.
Hop mannen, opschieten..spring er maar op.
En dan die vent binnen in die natuurlijk vastgebonden zat aan het gaspedaal maar gassen en al die lui boos.. wtf. Dit ding zinkt Der zit hier een deksel.. en proberen nu uit te vinden op de foto hoe ze in dat ding komen.
Mogguh!quote:
wanneer mocht je ook alweer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:48 schreef BredeBroeder het volgende:
En daar ging de laatste hardloop training
Jup, 2 dagen rust. Morgen alleen nog ff wat pushups niet tot failure ofc. Of toch maar niet doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dan ben je net op tijd gestopt met trainen.
Niet doen, spaar je krachten voor vrijdag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jup, 2 dagen rust. Morgen alleen nog ff wat pushups niet tot failure ofc. Of toch maar niet doen?
Troll EK.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef Nibb-it het volgende:
NWS / Gewonde soldaat krijgt nieuwe armen
Maakt 1 zo'n dag zoveel uit dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet doen, spaar je krachten voor vrijdag.
Rokkostuum.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:58 schreef Nibb-it het volgende:
Wat voor uniform gaat Willem eigelijk dragen bij de inhuldiging? Is dat bekend?
Ja, dat is winnen of verliezen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maakt 1 zo'n dag zoveel uit dan?
Ik ben geen expert op sportgebied, maar een aantal dagen rust is geen slecht idee. Dan kunnen je spieren herstellen.quote:
Naja, misschien is het het proberen waard, je gaat er iig niet op achteruitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben geen expert op sportgebied, maar een aantal dagen rust is echt nodig. Dan kunnen je spieren herstellen.
Wij hopen hier natuurlijk zijn Landmacht CT met kraagspiegels van het Garderegiment Grenadiers en Jagers...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:58 schreef Nibb-it het volgende:
Wat voor uniform gaat Willem eigelijk dragen bij de inhuldiging? Is dat bekend?
Hij doet een rokkostuum aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij hopen hier natuurlijk zijn Landmacht CT met kraagspiegels van het Garderegiment Grenadiers en Jagers...
Maar ik denk persoonlijk dat het zijn Marine CT wordt...
Ik geloof je. Zou het zelf niet weten namelijk.quote:
Het stond in de krant.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik geloof je. Zou het zelf niet weten namelijk.
Bij deze danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het stond in de krant.
En dat is geen grapje, heb het vanmorgen serieus gelezen in een krantenartikel.
Is dan ook voor mietjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Die mensen in dat hardloop topicZe hebben daar nog nooit van afstanden onder de 10KM gehoord ofzo
Ja, maar minder dan 10km is ook voor marinietjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Die mensen in dat hardloop topicZe hebben daar nog nooit van afstanden onder de 10KM gehoord ofzo
Tjes...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar minder dan 10km is ook voor marinietjes
Waarom hoop jij dat als ik vragen mag? Whats in it for you?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij hopen hier natuurlijk zijn Landmacht CT met kraagspiegels van het Garderegiment Grenadiers en Jagers...
Maar ik denk persoonlijk dat het zijn Marine CT wordt...
Ook mooi.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:22 schreef Rave_NL het volgende:
Enige wat ik denk is dat ik een fisherprice-medaille krijg na een zure middag staan op de 30e...
Mogguh. Waait wel redelijk...quote:
nom nom nomquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Tjes...
Zeg dat is als ze voor je staan, laffe vlootbaal...
En jij dan,quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gek hè? mensen zijn aan het werk.
Ik ben net thuis van werkquote:
Mooi mooi, ik moet morgen nog tot 't 8e en vandaag werken en dan eindelijk eens aan de bak.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van werk
En morgen lekker vrij.
Vind je het erg als ik zeg dat er de bieten van snap wat je net schreef?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mooi mooi, ik moet morgen nog tot 't 8e en vandaag werken en dan eindelijk eens aan de bak.
Je hebt toch wel op de middelbare school gezeten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik zeg dat er de bieten van snap wat je net schreef?
Middelbare school? Heb ik niet gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je hebt toch wel op de middelbare school gezeten?8e, in tot het 8e uur. Een lesuur duurt 50 minuten, dus moet ik morgen tot 16:15, straks nog werken 17:00 en dan daarna eindelijk eens aan de bak vrijdag 7:45
Hoe kom je dan aan een baan bij Defensie, mbo 2 is toch verplicht?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Middelbare school? Heb ik niet gedaan
Toen nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een baan bij Defensie, mbo 2 is toch verplicht?
Jawel, mijn zwemdiploma, Diploma MLV Blauw, Para brevet, en nog wat brevettenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt helemaal geen diploma's?
Maar ik bedoel een schooldiploma, HBO,WO,MBO, VMBO, etc etc.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jawel, mijn zwemdiploma, Diploma MLV Blauw, Para brevet, en nog wat brevetten
Nopequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar ik bedoel een schooldiploma, HBO,WO,MBO, VMBO, etc etc.
Wat deed je voor de post dan? Defensie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope
Daarom ook dat ik bij de post werk
Leraar Engels in Braziliëquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat deed je voor de post dan? Defensie?
Zoquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
ER heeft nog als vrijwilliger op de O1 gevaren
Dat was lang geleden jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
ER heeft nog als vrijwilliger op de O1 gevaren
Yep, pedagogiek had ik niet nodig, alleen streng zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
AhaMet je certificate? Nice
Maar wat houd die certificaat nou precies in? Engels op welk niveau? A B C??quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, pedagogiek had ik niet nodig, alleen streng zijn
Ken de NL niveaus niet, maar dit dus http://www.cambridgeesol.org/exams/cpe/index.htmlquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar wat houd die certificaat nou precies in? Engels op welk niveau? A B C??
Hmm kan er niet uit halen wat 't is, Weet wel dat C2 in Nederland betekend dat je zo goed als kan praten/schrijven/lezen als een geboren Britquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ken de NL niveaus niet, maar dit dus http://www.cambridgeesol.org/exams/cpe/index.html
Zoiets dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm kan er niet uit halen wat 't is, Weet wel dat C2 in Nederland betekend dat je zo goed als kan praten/schrijven/lezen als een geboren Brit![]()
Voorheen zat ik bij TTO in B2, nu op mavo A2
Ha!! Dat ja, dat ken ik welquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef BredeBroeder het volgende:
Whehehe mooie streek, kijk net een filmpje opleiding LMB
Hebben ze weekend, allemaal in burger kleding met tassen ingepakt om te vertrekken, ineens die kapitein naar buiten, ja allemaal tenue aan MENTEX
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha!! Dat ja, dat ken ik wel
Vrijdagmiddag appèl, sta je aangetreden in burger, met weekendtas achter je.
Omkleden in overall met drie-eenheid, binnen 2 minuten weer buiten. Rap!
Haalde je dat niet, dan sporttenue, of DT of weet ik veel wat. Je PSU kast lag natuurlijk overhoop, van die verkleedpartijen, was het ook niet goed. Gaat zo een uurtje door of iets, en dan weer kamer inspectie in GVT![]()
Letterlijk hierdoor haakten mensen af, ze trokken het niet meer.
Eentje bij ons op de kamer werd zo gek dat die zijn helm door de kamer gooide en dwars door de ruit naar buiten ging
yes.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha okay, dat was die chicken toch?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
yes.
Ik ga hier ook eens een MENTEX houden; in je blote togus door de gang rennen en dan kijken hoe slecht je collega's dat trekken op vrijdagmiddag.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:00 schreef BredeBroeder het volgende:
"Het is geen eenkel probleem als je bij deze test dood neervalt want we hebben AID"
nee, die van Lays Sensations.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid, was deze hè?
[ afbeelding ]
nee, die van Lays Sensations. Oven roasted chicken & thyme.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid, was deze hè?
[ afbeelding ]
AIDS of een AED? Ik gok het laaste (automatische elektronische defibrillator)quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:00 schreef BredeBroeder het volgende:
"Het is geen eenkel probleem als je bij deze test dood neervalt want we hebben AID"
Goed dat we dat ff kortsluitenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee, die van Lays Sensations. Oven roasted chicken & thyme.
Dat is de Algemene Inspectie Dienstquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Oh ik verstond AID ahha. Dat zei die sport instructeur
ff afzien dus nogquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef Lotusss het volgende:
Klote &*(&@#%R#$&(#)_@ spalkje achter mijn voortanden zit los. Haal telkens mijn tong open en ik kan pas vrijdag terecht
dus stoppen met je tong erlangs te gaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef Lotusss het volgende:
Klote &*(&@#%R#$&(#)_@ spalkje achter mijn voortanden zit los. Haal telkens mijn tong open en ik kan pas vrijdag terecht
Meh, ik kom nu ook deze tegen Jitzzze:quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dus stoppen met je tong erlangs te gaan
Dus het was toch Walkers.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
Jaaaaaa, dat is m! Nom nom nom nom nom
lays en walker is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus het was toch Walkers.
Proberen we te regelen voor je, zodra we het gekocht hebben DM ik je wel ff.
Lays heeft Walkers opgekocht. In NL heet het Lays in UK Walkers, al verkopen ze daar ook weer Laysquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
lays en walker is toch hetzelfde?
Ik hoor wel of het gelukt is.
lekker duidelijk weerquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lays heeft Walkers opgekocht. In NL heet het Lays in UK Walkers, al verkopen ze daar ook weer Lays
Neequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Ben ik de enige die Salt & Vinegar echt niet te vreten vind:')
Wel raar dat ze in Britannie niet gewoon Naturel hebben. Aardappelchips, heb er overal naar gezochtquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee
Zelf ben ik er dol op, maar genoeg met jou die dat niet lusten.
Hebben zequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wel raar dat ze in Britannie niet gewoon Naturel hebben. Aardappelchips, heb er overal naar gezocht
Nee, dat is dus gewoon zoals men in Nederland Naturel noemt. Daar heet het "Ready Salted"quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Die ging ik dus niet kopen omdat ik dacht dat weer een of andere zout troep was.
Op de KMS had een andere cie ook een mentex op vrijdagmiddag/ weekend, stond het kader bij de poort auto's aan te houden, alles van desbetreffende cie kon weer terug naar het gebouw. Ik had twee meerijders van die club en we liepen naar de parkeerplaats en zagen eea gebeuren, hmmmm. Hup die twee de kofferbak in en rustig de poort uit rijden...quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha!! Dat ja, dat ken ik wel
Vrijdagmiddag appèl, sta je aangetreden in burger, met weekendtas achter je.
Omkleden in overall met drie-eenheid, binnen 2 minuten weer buiten. Rap!
Haalde je dat niet, dan sporttenue, of DT of weet ik veel wat. Je PSU kast lag natuurlijk overhoop, van die verkleedpartijen, was het ook niet goed. Gaat zo een uurtje door of iets, en dan weer kamer inspectie in GVT![]()
Letterlijk hierdoor haakten mensen af, ze trokken het niet meer.
Eentje bij ons op de kamer werd zo gek dat die zijn helm door de kamer gooide en dwars door de ruit naar buiten ging
En de consequenties die maandag voor hen waren....?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op de KMS had een andere cie ook een mentex op vrijdagmiddag/ weekend, stond het kader bij de poort auto's aan te houden, alles van desbetreffende cie kon weer terug naar het gebouw. Ik had twee meerijders van die club en we liepen naar de parkeerplaats en zagen eea gebeuren, hmmmm. Hup die twee de kofferbak in en rustig de poort uit rijden...
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op de KMS had een andere cie ook een mentex op vrijdagmiddag/ weekend, stond het kader bij de poort auto's aan te houden, alles van desbetreffende cie kon weer terug naar het gebouw. Ik had twee meerijders van die club en we liepen naar de parkeerplaats en zagen eea gebeuren, hmmmm. Hup die twee de kofferbak in en rustig de poort uit rijden...
Gaat me straks een ritje gamma kostenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En de consequenties die maandag voor hen waren....?
Niet veel bijzonders. Ze gaan echt geen extra mentex optuigen voor een paar man. Daarbij had men zelf ook wel in de gaten dat de gehanteerde methode niet helemaal waterdicht was. Er waren nog een aantal niet aanwezig, die waren aan de achterkant over het hek geklommen en als je dan volhoudt dat je gewoon de poort bent uitgegaan zonder problemen...quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En de consequenties die maandag voor hen waren....?
Naaisquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders. Ze gaan echt geen extra mentex optuigen voor een paar man. Daarbij had men zelf ook wel in de gaten dat de gehanteerde methode niet helemaal waterdicht was. Er waren nog een aantal niet aanwezig, die waren aan de achterkant over het hek geklommen en als je dan volhoudt dat je gewoon de poort bent uitgegaan zonder problemen...
Jij klom al bijna over het hek toen je hoorde dat je samen moest douchenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Zijn er serieus mensen die over de hekken klimmen om te ontkomen aan de mentex
Ja. ik heb me er maar overheen gezetquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij klom al bijna over het hek toen je hoorde dat je samen moest douchen
Waarom geloof ik dat niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja. ik heb me er maar overheen gezet
Jouw reactie op het gezamenlijk douchen sprak geen boekdelen; het was een complete reeks van 18 delenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat je geen vertrouwen in me hebt
Ach als het moet dan moet t tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jouw reactie op het gezamenlijk douchen sprak geen boekdelen; het was een complete reeks van 18 delen
Hou die gedachte vast.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach als het moet dan moet t toch
Als je dat kunstje voor de 8 miljardste keer uit moet voeren...quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar eventjes tussendoor hé? Je weet waar MENTEX voor staat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar eventjes tussendoor hé? Je weet waar MENTEX voor staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zie edit. Ik was wat traag.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt het hem verteld of mis ik iets?
Ik was ook geenszins van plan het hem te gaan vertellen. MENTEX is iets wat je moet ervaren.quote:
Het zal wel erg zijn, anders zullen mensen niet willen ontsnappenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar eventjes tussendoor hé? Je weet waar MENTEX voor staat?
Antwoord is dus nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het zal wel erg zijn, anders zullen mensen niet willen ontsnappen![]()
Dat is maar net hoe je er zelf mee omgaat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het zal wel erg zijn, anders zullen mensen niet willen ontsnappen![]()
Doe maar geheimzinnigquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je er zelf mee omgaat.
Zucht...........quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik lees net van iemand dat ze van de 50 man de 15 beste uitkiezen voor marns/lmb.
Laat maar. Ik doe er geen moeite meer voor.quote:
Nvmquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat maar. Ik doe er geen moeite meer voor.
Anderen misschien nog wel als je mazzel hebt.
Je reactie voor je edit was toch passender.quote:
ErwinRommel zat bij het Garderegiment Grenadiers en Jagers en als partner van deel ik toch de trots dat de toekomstig Koning die kraagspiegels zou dragen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waarom hoop jij dat als ik vragen mag? Whats in it for you?
Heeft WA dan ook bij GGJ gezeten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel zat bij het Garderegiment Grenadiers en Jagers en als partner van deel ik toch de trots dat de toekomstig Koning die kraagspiegels zou dragen.
Direct antwoord: more sexy time
Heb in Breda éen keer een MENTEX gehad, en die zou ik niet graag over willen doen. Iets met een blinddoek en een zwembad enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Details moet je even aan ErwinRommel vragen. Weet niet precies hoe het zitquote:
wat s dat nou weerquote:Op donderdag 31 januari 2013 07:28 schreef jitzzzze het volgende:
Mogguh, vandaag COFEX op het programma.
Beloofd veel goeds danquote:Op donderdag 31 januari 2013 07:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een soort MENTEX, maar dan nog iets gekker![]()
Good luck, ik heb vandaag weer de kutste dag van de weekquote:Op donderdag 31 januari 2013 07:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jazeker, dit wordt echt een topdag
Reedsquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
lach maar, jij bent straks aan de beurt
Koffiequote:
BarbaPappa mag lekker zelf halen.quote:
Op z'n roze pantoffels zekerquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
BarbaPappa mag lekker zelf halen.
En oppassen dat geen andere mannen zijn pielemans zien tijdens het gezamenlijk douchenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op z'n roze pantoffels zeker
Oeh ja, stel je voor dat een andere man zijn blote tokus zou zien tijdens het gezamelijk douchen, ieuwllllquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En oppassen dat geen andere mannen zijn pielemans zien tijdens het gezamenlijk douchen
Ik heb gehoord dat Stanley ook morgen moet komen opdraven voor de testen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oeh ja, stel je voor dat een andere man zijn blote tokus zou zien tijdens het gezamelijk douchen, ieuwllll
Ja, ik las zoiets. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Stanley ook morgen moet komen opdraven voor de testen.
Zelfs een paard is onder de indruk van de swansch van Stanleyquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, ik las zoiets. Ben benieuwd.
Hij heeft zijn militaire opleiding op het KIM genoten en heeft later zijn groot vliegbewijs gehaald bij de luchtmacht.quote:
Aan dat eerste wil ik nog even toevoegen dat de nog Huidige prins van Oranje titulair CC is bij de Alfa Konings-Cie 11 Infbat GGJ, vandaar ook zijn kraagspiegels, dat is eigenlijk daarvan afgeleidt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hij heeft zijn militaire opleiding op het KIM genoten en heeft later zijn groot vliegbewijs gehaald bij de luchtmacht.
Hij is enkel reserve brigade-generaal der infanterie van de KL uit ceremoniële overweging.
De Marine bestaat dit jaar 525 jaar. Het is daarom verwachtbaar dat hij voor een belangrijk historisch moment, zoals de inhuldiging, het marine uniform zal dragen, net als bij zijn huwelijk.
Interessant zal zijn in welke rang; “luitenant-admiraal” als momenteel hoogste marine-rang (4 sterren), of “admiraal” als de historische, maar niet meer bestaande hogere marine-rang (maarschalkstaven). Aangezien de rang “admiraal” geen equivalent kent bij de andere krijgsmachtdelen, vormt dit nog een reden om het marine-uniform te dragen.
Het toekennen van de rang “admiraal” zou inderdaad een goede zijn, omdat daarmee duidelijk is dat hij geen reguliere militair is. Die rang is immers voor echte militairen niet te bereiken. Dit is een belangrijk politiek signaal.
Het zal iig niet het Kmar uniform zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aan dat eerste wil ik nog even toevoegen dat de nog Huidige prins van Oranje titulair CC is bij de Alfa Konings-Cie 11 Infbat GGJ, vandaar ook zijn kraagspiegels, dat is eigenlijk daarvan afgeleidt.
Verder maakt het mij eigenlijk niet uit in welk uniform hij de Kroning doorstaat.
De Prins van Oranje in Kmar uniform, nog nooit gezien nu je het zegt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:06 schreef Amootje het volgende:
[..]
Het zal iig niet het Kmar uniform zijn![]()
Werkbezoeken aan de Kmar doet hij meestal in KL uniform.
Heeft hij volgens mij ook niet. Beetje andere tak van dienst natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De Prins van Oranje in Kmar uniform, nog nooit gezien nu je het zegt.
Toch is en blijft de Kmar een krijgsmachts onderdeel, en met name gezien de paleisbewaking grotendeels in handen ligt van de Kmar zou je zeggen dat hij ook gerechtigd is dat uniform te dragen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:09 schreef Amootje het volgende:
[..]
Heeft hij volgens mij ook niet. Beetje andere tak van dienst natuurlijk.
Z'n neefje werkt er wel overigens.
Rokkostuum danquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
Voor de derde keer; hij zal een rokkostuum dragen.![]()
En dat hij daarna de rang van Admiraal zal krijgen is erg groot.
Uit een oud-DEF topic, reactie van Rave. Bron onbekend.quote:Na het behalen van zijn bul begon de 'opleiding tot het koningschap'. Willem-Alexander volgde verschillende militaire cursussen bij de Koninklijke Luchtmacht, waar hij onder meer zijn groot vliegbrevet haalde, en bij de Koninklijke Landmacht. Zijn dienstplicht had hij al bij de Koninklijke Marine doorlopen, van augustus 1985 tot januari 1987, met o.a. diensten aan boord van Hr. Ms. Tromp en Hr. Ms. Abraham Crijnssen en in 1988 als wachtofficier aan boord van Hr. Ms. Van Kinsbergen. Tegelijkertijd begon hij zich meer in het openbare leven te profileren. Hij vervulde representatieve taken bij officiële evenementen en kon kennis opdoen door bezoeken af te leggen aan gemeenten, provincies en maatschappelijke instellingen.
Militaire functies
Op militair gebied heeft hij, na zijn recentste bevordering op 27 april 2005, de volgende rangen:
Reserve Commandeur der Koninklijke Marine
Reserve Brigadegeneraal der Infanterie van de Koninklijke Landmacht
Reserve Commodore van de Koninklijke Luchtmacht
Reserve Brigadegeneraal der Koninklijke Marechaussee
Tevens is hij adjudant in buitengewone dienst van de koningin.
Zal dan dus het rokkostuum van de Koninklijke Marine worden, omdat hij daar fysiek zijn tijd heeft doorgebracht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:16 schreef Amootje het volgende:
[..]
Uit een oud-DEF topic, reactie van Rave. Bron onbekend.
Maar blijkbaar heeftie er wel een rang.
Qua inhuldiging ga ik ook voor Marine.
negat, een civiel rokkostuum.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal dan dus het rokkostuum van de Koninklijke Marine worden, omdat hij daar fysiek zijn tijd heeft doorgebracht.
Koud zal hij het dan niet hebben, elk nadeel weer een voordeelquote:
Van eckte eckte hermelijntjes.quote:
Dude, ben je zwanger ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Frituur aan voor wat bamischijven
Ik heb de halve Burger King leeggekocht voor je.quote:
ohhh fuck jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb de halve Burger King leeggekocht voor je.
Alzheimer much?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ohhh fuck ja![]()
Ach, die bamischijven kan ik ook wel koud eten.
3 in het vet nu
Prins Maurits was gestopt met de opleiding tot Officier der Mariniers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:09 schreef Amootje het volgende:
[..]
Heeft hij volgens mij ook niet. Beetje andere tak van dienst natuurlijk.
Z'n neefje werkt er wel overigens.
Care to share?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Prins Maurits was gestopt met de opleiding tot Officier der Mariniers.
Mooie verhalen er over gehoord.
Veel adel, weinig borst...quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je hebt helder dat ik het over de Kmar heb en niet over de Kmarnes?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Foto's foto's foto'squote:Op donderdag 31 januari 2013 17:49 schreef Thaboel het volgende:
Morgen eens kijken of ik BB kan spotten...
Okeuquote:
Alleen was mevrouw pas rond 5 uur klaar en ik pas rond 6 van werk...quote:
Maar het is 17:00 bij een keuring hé? We weten allemaal hoe dat gaatquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen was mevrouw pas rond 5 uur klaar en ik pas rond 6 van werk...
ach daarna een borrel met collega's en ik ga geen extra moeite doen om hem te spotten haha.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar het is 17:00 bij een keuring hé? We weten allemaal hoe dat gaat
Dat snap ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ach daarna een borrel met collega's en ik ga geen extra moeite doen om hem te spotten haha.
Hoop deze unit:quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal dan dus het rokkostuum van de Koninklijke Marine worden, omdat hij daar fysiek zijn tijd heeft doorgebracht.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Pff ik ga zo maar eens slapen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |