Met 1 arm toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef BredeBroeder het volgende:
35 pushups max. Niet slecht toch als 2 weken geleden je max 20 was
neequote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Thaboel het volgende:
Voor mn facebook matties deel even mn berichtje over koninginnendag. Even promoten tot een landelijke boycot :p
Ja, jeweetzellufquote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Tsss, tis ook nooit goed hier, allemaal rambo's jullie
Niks Rambo, Rambo is een pussy, Chuck Norris ftw!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Tsss, tis ook nooit goed hier, allemaal rambo's jullie
30ste moet ik gewoon werken. Snap dat gezeik dus nietquote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Nu al mensen die zeiken dat 27 april 2014 op een zondag valt en dus geen vrij hebben![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
30ste moet ik gewoon werken. Snap dat gezeik dus niet
Ik gok dat je het rustig gaat krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
krijg de griep.quote:
Ik denk iedereen wel hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Mag raar klinken, net toch ff een groet gebracht aan Hare Majesteit, onze Koningin waar ik een maffe pas voor heb mogen paraderen
Dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik denk iedereen wel hoor... danwel in gedachten, danwel fysiek
En mensen die dat ontkennen liegen.quote:
Ik mag het hopen ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En mensen die dat ontkennen liegen.
Ik ben inmiddels bij de Marine Luchtvaartdienst aanbelandquote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef Pumatje het volgende:
Zit een beetje plaatjes te zoeken van de Marine, die bootjes.
Komt ineens zo'n plaatje met een stoet rennende Mariniers voorbij... voel de plaatsvervangende vermoeidheid meteen.. pfoe alsof ik net 9 kilometer heb gerend.
![]()
Wieltjes Tracks for life
Ahhh, jij gaat een (RIP) Orion vliegen?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels bij de Marine Luchtvaartdienst aanbeland
Check deze fotoquote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh, jij gaat een (RIP) Orion vliegen?
Wat een klote beslissing was dat om die de deur uit te doen!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh, jij gaat een (RIP) Orion vliegen?
Iemand groeten omdat ze een bepaalde functie heeft puur op basis van haar afkomst? Nah, mij niet gezien.quote:
En de Oosterburen lachen zich een bultquote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een klote beslissing was dat om die de deur uit te doen!
Yep. Zouden wij ook doen na zo'n aankoop.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En de Oosterburen lachen zich een bult
Ach, De KM heeft de belgen weer wat gefliktquote:Op maandag 28 januari 2013 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep. Zouden wij ook doen na zo'n aankoop.
Pff, wij dachten dat de F35 in de huidige shelters zou passen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, De KM heeft de belgen weer wat geflikt
M Fregatten verkopen, en de belgen dachten dat daat wel een NH-90 Heli op het dek zou passen
Hahaaaa ja die Belgen zullen wel weer hebben gedacht, godverdegodvergloeiende fyra's... die Ollanders hebben ons weer bij de neus.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, De KM heeft de belgen weer wat geflikt
M Fregatten verkopen, en de belgen dachten dat daat wel een NH-90 Heli op het dek zou passen
Shelterwacht LBquote:Op maandag 28 januari 2013 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, wij dachten dat de F35 in de huidige shelters zou passen.
De Belgen waren tot op heden nog wel so slim om geen Fyra aangeschaft te hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Hahaaaa ja die Belgen zullen wel weer hebben gedacht, godverdegodvergloeiende fyra's... die Ollanders hebben ons weer bij de neus.
Volgens mij bezitten die lui ook nogal wat van die Fyra's die nu rondrijden hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De Belgen waren tot op heden nog wel so slim om geen Fyra aangeschaft te hebben.
Is dat zo?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De Belgen waren tot op heden nog wel so slim om geen Fyra aangeschaft te hebben.
of heel erg druk omdat iedereen naar Amsterdam wilquote:Op maandag 28 januari 2013 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat je het rustig gaat krijgen.
En dat de politiek het ff uit hunne botte harses laar te gaan snijden in de onderzeebootdienstquote:Op maandag 28 januari 2013 21:26 schreef jitzzzze het volgende:
De echte bazen van weleer:
[ afbeelding ]
De Hr. Ms. O1 in 1906
Godverdegodver, die mannen hadden wel zulke grote zware ballen dat ze een extra sub nodig hadden voor hun ballenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:26 schreef jitzzzze het volgende:
De echte bazen van weleer:
[ afbeelding ]
De Hr. Ms. O1 in 1906
eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat de politiek het ff uit hunne botte harses laar te gaan snijden in de onderzeebootdienst
Geloof het niet, Belgie heeft er nog geen eene afgenomen. Nederland wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:26 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Volgens mij bezitten die lui ook nogal wat van die Fyra's die nu rondrijden hoor.
Anders hadden ze zich nooooit zo druk gemaakt..
Dan lieten ze ons het wel alleen uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |