http://www.nu.nl/binnenland/3015293/koningin-beatrix-doet-afstand-van-troon.htmlquote:'Koningin Beatrix doet afstand van troon'
DEN HAAG - Koningin Beatrix maakt om 19.00 uur bekend dat zij afstand doet van de troon ten gunste van haar zoon kroonprins Willem-Alexander. Dat hebben kringen rondom het hof aan het ANP bevestigd.
De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) meldde maandag aan het einde van de dag alleen dat maandagavond een reeds opgenomen boodschap van de koningin wordt uitgezonden op radio en televisie. Het onderwerp van de speech is niet formeel bekendgemaakt.
Beatrix werd op 30 april 1980 gekroond tot koningin.
Ja. In Elsevier stond een half jaar terug een stukje over WA en zijn uniform. Elk jaar op Prinsjesdag draagt hij een uniform, en hij wisselt tussen luchtmacht, landmacht en marine.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef remlof het volgende:
Zou Willem IV als koning ook nog af en toe z'n uniform dragen?
[ afbeelding ]
Sorry ben al bezet, en mijn man - we noemen 'm even W.A. - wil geen trioquote:Op maandag 28 januari 2013 18:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kwiwi heb je al een vriendje je bent leuk en je kijkt gtst en soms val je van de trap dat vind ik lief, keertje daten?
Hij is republikein.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Herman, doe eens enthousiaster jongen!
wat doet hij bij die 3 krachten dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja. In Elsevier stond een half jaar terug een stukje over WA en zijn uniform. Elk jaar op Prinsjesdag draagt hij een uniform, en hij wisselt tussen luchtmacht, landmacht en marine.
Troonsafstand.quote:
Bij allemaal heeft hij meegelopen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat doet hij bij die 3 krachten dan?
op Fok!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef Paxcon het volgende:
WAAR WAS JIJ TOEN BEATRIX AFSTAND DEED?!!!!!!
ah, mocht je tekort komen kun je me altijd bereikenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry ben al bezet, en mijn man - we noemen 'm even W.A. - wil geen trio
Waar we altijd zijn als er iets gebeurt; achter de pc.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef Paxcon het volgende:
Op Fok!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef TLC het volgende:
Over 40 jaar als ze vragen waar je was en wat je deed toen Beatrix aftrad ;
ik was thuis aan het fok!en
Kan hij ook niks aan doenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft hij iets gehad met zijn gezicht, man man man
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Herman, doe eens enthousiaster jongen!
Abdikaas.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef Melleyn het volgende:
Iedereen een blokje kaas
[ afbeelding ]
Lag met tablet voor de tv op de bank te meuren met twee katten op schoot.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef Paxcon het volgende:
Dexterquote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik kijk het nog ff aan en ga dan lekker naar een Dexter DVD kijken. Het enige wat mij zou interesseren is dat ze aankondigt dat Nederland een republiek wordt
En na d'r 18e verjaardag hebben we een 18 jarige chick als Koniniginquote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Amalia wordt koningin, eventueel bijgestaan door een regentes.
Ook dat nog.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Jezus wat een goedkope pruik heeft de vent op
Lekker, dankje.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef Melleyn het volgende:
Iedereen een blokje kaas
[ afbeelding ]
Oeh, komt ferry mingelen nog?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Jezus wat een goedkope pruik heeft de vent op
Kan ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef Momo... het volgende:
Bea kondigt aan dat ze doorgaat tot de dood.
In Belgiëquote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef Paxcon het volgende:
En alles achter de rododendron sodemieteren, met een briefje erbij wat het voorstelt want er is al genoeg naar de verdommenis gegaan, niewaer?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik wil met Koninginnedag gewoon weer het defile terug, veel leuker dan koekhappen.
Ach dat was gewoon schattigquote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef trabant het volgende:
[..]
En alles achter de rododendron sodemieteren, met een briefje erbij wat het voorstelt want er is al genoeg naar de verdommenis gegaan, niewaer?
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef Gramulanion het volgende:
BOEM RAAK KOEKOEK GOOOOOl ATLETIIIIII
Was al hele dag bekend.quote:
soooooooowwwwwquote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef Gramulanion het volgende:
BOEM RAAK KOEKOEK GOOOOOl ATLETIIIIII
Toespraakje van een minuutje.quote:
Bezuinigingen.quote:
Nee, eerder waarschijnlijk, vlak voor of tijdens koninginnedag.quote:
#byebyebeaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bea zegt niet welke hashtag we moeten gebruiken![]()
Wat een afschuwelijk ding. Zo'n Xenos dingquote:
Prinses weer.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:03 schreef Rockiejj het volgende:
Wat word zij nu dan?
Ex-koningin Beatrix ofzo?
Dat weet je nooit.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaan we niet meer meemaken de komende 30 jaar
Koningin-moeder (met of zonder streepje).quote:Op maandag 28 januari 2013 19:03 schreef Rockiejj het volgende:
Wat word zij nu dan?
Ex-koningin Beatrix ofzo?
Ik ook. Maar wel meer zo >quote:Op maandag 28 januari 2013 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
tranen in de ogen, wat een moment verdomme
Mooiste volkslied el mundoquote:Op maandag 28 januari 2013 19:03 schreef Semisane het volgende:
En dan gewoon het volkslied...Nou ja ach...gooi dat er ook maar tegen aan.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen betaalbare woning, geen kroning.
Prinses, Juliana werd ook prinses.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is ze dan als ze aftreed? Prinses? Of nog steeds koningin
Zulks een anti-climaxquote:
dat was ergerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef iBenny het volgende:
Het voelde toch een beetje alsof Bram afstand nam van het Sinterklaas zijn
Tissue nodig?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme ik ben nog steeds aan het janken
Dat was veel ergerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef iBenny het volgende:
Ja, maar die zag je niet aankomen. Dit wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |