SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Tsunacon 2013
Tsunacon 2013 staat gepland op zondag 10 februari 2013, van 10:00 tot 20:00 in Erasmus Expo & Congrescentrum te Rotterdam.
Kaartjes
Beste nog niet bezoekers,
31 januari 2013 is de laatste dag dat je een kaartje voor Tsunacon kan bemachtigen. Er zijn maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar, dus wees er op tijd bij. Op is op! In combinatie met de Blokker dagkaarten biedt Tsunacon een goedkoop dagje uit voor elke fan van Japan! Herenig met je beste vrienden en ontmoet nieuwe vrienden! Veel plezier bij Tsunacon!
Easymodo, Arashimashou, Robin en Kyubei zijn aanwezig
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Moet je maar kijken arashi, met ondertiteling aan laat OA de productie ervan zien.quote:
Weg d'r mee. Alleen vervelend dat we nu prins pils krijgen.quote:
ooohquote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Moet je maar kijken arashi, met ondertiteling aan laat OA de productie ervan zien.
We krijgen al jaren dagelijks te horen wat de temperatuur van zn wijf is.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Weg d'r mee. Alleen vervelend dat we nu prins pils krijgen.
DITquote:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:43:29Dat die Wim-Lex in deze crisis gewoon een baantje weet te scoren. Wat een koning. #beatrix reageer retweet
twitter:Koningin_NL twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:46:42Twee toespraken geschreven voor 19.00 uur. Een waarin Wij Onze #Abdicatie bekend maken en een waarin Wij aankondigen Lingo te presenteren. reageer retweet
Nee nee. De eerste 60 zijn een remake van een zeer oude versie HxH. Of bedoelde je die?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
de normale hunter x hunter bedoel je?niet dubbelop dan?
Grappig, die kwam ik laatst ook tegen op MAL, toen zat ik er nog over te denken om m te downloaden. Tenks voor de tip!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:42 schreef Qunix het volgende:
De anime film "Anne no Nikki" wat vandaag gepost is door "Orphan Fansubs & Licca-Fansubs" is interessant... Het is namelijk een anime over Anne Frank.
Voor dit land? Fuck dat. Ik pak die Leopard en rijd ermee naar Duitsland. Dan zie ik daar wel wat mijn orders zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
DIT
ARASHI PAK JE KISTEN EN HELM WE MOETEN DE LEOPARDS BEMANNEN!![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Qunix het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:43:29Dat die Wim-Lex in deze crisis gewoon een baantje weet te scoren. Wat een koning. #beatrix reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:Koningin_NL twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:46:42Twee toespraken geschreven voor 19.00 uur. Een waarin Wij Onze #Abdicatie bekend maken en een waarin Wij aankondigen Lingo te presenteren. reageer retweet
De Volkskrant was als eerste!
[ afbeelding ]
Madoka was eerder.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:42 schreef Qunix het volgende:
De anime film "Anne no Nikki" wat vandaag gepost is door "Orphan Fansubs & Licca-Fansubs" is interessant... Het is namelijk een anime over Anne Frank.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Qunix het volgende:
http://myanimelist.net/anime/3829/Anne_no_Nikki
De leopards zijn verkocht! VEEERKOOOCHT ZEG IK JE!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
DIT
ARASHI PAK JE KISTEN EN HELM WE MOETEN DE LEOPARDS BEMANNEN!![]()
Nee, ze staan nog steeds in de schuur.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De leopards zijn verkocht! VEEERKOOOCHT ZEG IK JE!
Ze zijn in een gecompliceerd socio-economisch plot verkocht aan Al Qaida om ze te laten demonteren door onze chique nieuwe F-35 drones.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ze staan nog steeds in de schuur.
Ik denk niet dat ik dit goed begrepen hebquote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze zijn in een gecompliceerd socio-economisch plot verkocht aan Al Qaida om ze te laten demonteren door onze chique nieuwe F-35 drones.
Is niet erg, zoals bij de meeste verzonnen verhalen is het enige wat echt belangrijk is om te begrijpen dat het verzonnen is en vervolgens schaaps te klappen zodat de verzinner een volgende keer nog een verhaalske verzint.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dit goed begrepen heb
Bravoquote:Op maandag 28 januari 2013 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is niet erg, zoals bij de meeste verzonnen verhalen is het enige wat echt belangrijk is om te begrijpen dat het verzonnen is en vervolgens schaaps te klappen zodat de verzinner een volgende keer nog een verhaalske verzint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:58 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe One Piece
Fantasy overload... Een eiland met vulkanen een rivier en sneeuw.
Ja want sky island was zo natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:58 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe One Piece
Fantasy overload... Een eiland met vulkanen een rivier en sneeuw.
Dit is 4chan's /a/ niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
inb4 ''LEL ONE PIECE GTFO SHOUNEN SHIT TIER PLEBEIANS''.
LEL XDDDDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
inb4 ''LEL ONE PIECE GTFO SHOUNEN SHIT TIER PLEBEIANS''.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Jojoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]![]()
JoJo's heeft 10k sales inmiddels, als ze zo doorgaan, gaat het waarschijnlijk nog beter verkopen dan Chuuni. De kans op een adaption van part 3 en part 4 is best groot nu, wat tof is, want part 3 was echt vet.
[ afbeelding ]
Die vloeiende animaties worden mede mogelijk gemaakt door Kim Jong Un.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over Chuunibyou demo koi ga shita!: ik ga hem volgen in plaats van OreShura, het is toch praktisch hetzelfde met als enige verschil dat OreShura geen vloeiende Kyoani animatie heeft. Hoewel ik wel wacht op de BD's om te downloaden dus het zal nog vier maanden duren voordat ik uitgekeken ben.
Bij hem vloeit alleen vet naar binnen ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die vloeiende animaties worden mede mogelijk gemaakt door Kim Jong Un.
Toch zou ik liever King Jong Un op de troon hebben. Kunnen we nog mee lachen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij hem vloeit alleen vet naar binnen ben ik bang.
Ja, waarna je direct wordt geëxecuteerd. Geef mij schaap Willem dan maar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Toch zou ik liever King Jong Un op de troon hebben. Kunnen we nog mee lachen.
Ik bedoel uiteraard met de wetten die in Nederland gelden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, waarna je direct wordt geëxecuteerd. Geef mij schaap Willem dan maar.
Haten op Jojo maar wel Chuuni kijken..quote:
Kim Jong-Oen heeft Korea herenigd?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die vloeiende animaties worden mede mogelijk gemaakt door Kim Jong Un.
Rommel is niet zo van de politiek.quote:
Wat ze al niet verzinnen zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die Durex Play 2 in 1
Zowel als glijmiddel als massageolie te gebruiken.
Vieze rukkertquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Rommel is niet zo van de politiek.
Tevens, even een grapje uithalen:
[..]
Wat ze al niet verzinnen zeg.
Iemand hier die mijn Yoko-dakimakura wil kopen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het quoten van Robert zodat hij hier weer eens komt.
Nee. Over twee week kan ik kijken of ze een Ayumu dakimakura hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iemand hier die mijn Yoko-dakimakura wil kopen?
Dit. Hoewel ik Jojo niet gezien heb of nu kijk. Maar ik hoor/lees er goeie dingen over, dus misschien ga ik m een keer proberen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haten op Jojo maar wel Chuuni kijken..
Je kunt beter eerst de manga lezen, though.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit. Hoewel ik Jojo niet gezien heb of nu kijk. Maar ik hoor/lees er goeie dingen over, dus misschien ga ik m een keer proberen.
Hier sluit ik mij deels bij aan. Als je de manga leest ga je de anime een stuk leuker vinden en minder ''random''. Mocht je toch gaan kijken, zou ik voor Nutbladder of gg subs gaan. Die hebben grappige subs, Commie is een beetje.. Saai.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst de manga lezen, though.
Nutbladder heeft altijd leuke seriesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij deels bij aan. Als je de manga leest ga je de anime een stuk leuker vinden en minder ''random''. Mocht je toch gaan kijken, zou ik voor Nutbladder of gg subs gaan. Die hebben grappige subs, Commie is een beetje.. Saai.
edit: ja Robin moet weer vaker langskomen!
''Pretentious little faggot'' lezen in mijn subs, ik moest wel even lachen ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nutbladder heeft altijd leuke series
Ik kijk eigenlijk geen anime meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij deels bij aan. Als je de manga leest ga je de anime een stuk leuker vinden en minder ''random''. Mocht je toch gaan kijken, zou ik voor Nutbladder of gg subs gaan. Die hebben grappige subs, Commie is een beetje.. Saai.
edit: ja Robin moet weer vaker langskomen!
De anime is pure fanservice, veel van de achtergrondinfo die het verhaal nog dramatischer maakt in de manga is geschrapt of word alleen genoemd om het verhaal sneller te laten verlopen volgensmij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk geen anime meer.
Misschien moet ik gewoon de manga van Jojo eens lezen. Op internet hoor ik er wel meer positieve geluiden over.
Gast, dit is onacceptabel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon de manga van Jojo eens lezen. Op internet hoor ik er wel meer positieve geluiden over.
Waarom kijk je niet meer dan? Misschien 1 anime per seizoen proberen te kijken ofzo? Moet eerlijk toegeven dat er dit seizoen niet veel bijzonders is, enige waar ik echt nog met plezier naar kijk zijn de 2 cours (Shinsekai, Psycho Pass, Zetsuen no Tempest, Magi).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lastig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet meer dan? Misschien 1 anime per seizoen proberen te kijken ofzo? Moet eerlijk toegeven dat er dit seizoen niet veel bijzonders is, enige waar ik echt nog met plezier naar kijk zijn de 2 cours (Shinsekai, Psycho Pass, Zetsuen no Tempest, Magi).
Nou dat verzuurd/kritisch is een mogelijkheid, maar lijkt me nou bij jou niet echt van toepassing te zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lastig.
Hmm.. ik weet het niet. Soms heb je dat even. Misschien ben ik te verzuurd/kritisch om van bepaalde dingen te kunnen genieten
Als jullie een andere verklaring hebben hoor ik het graag. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon even weer door een topper gegrepen moet worden.
Je bent inderdaad gewoon verzuurd. Je moet meer moe moe kijken. Daarna nog meer moe. OF je raakt zo zat van de moe moe dat serieuze series weer leuk zijn, OF je wordt een van ons (DAK).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lastig.
Hmm.. ik weet het niet. Soms heb je dat even. Misschien ben ik te verzuurd/kritisch om van bepaalde dingen te kunnen genieten
Als jullie een andere verklaring hebben hoor ik het graag. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon even weer door een topper gegrepen moet worden.
Ik word moe al zat als ik een serie actief volgquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bent inderdaad gewoon verzuurd. Je moet meer moe moe kijken. Daarna nog meer moe. OF je raakt zo zat van de moe moe dat serieuze series weer leuk zijn, OF je wordt een van ons (DAK).
Ga rukkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als jullie een andere verklaring hebben hoor ik het graag.
Coïtus en masturbatie zijn vulgaire dingen, derhalve doe ik dat niet.quote:
Kijk dan eens iets uit je 'plan to watch' list, iets als Great Teacher Onizuka bijvoorbeeld, je hebt daar zoveel titels staan die de moeite van het kijken waard zijn, en als je er eentje tof vind hoef je tenminste niet weken te wachten totdat de serie klaar is en/of 30 animes door elkaar heen te kijken omdat je er voorheen teveel aan het volgen was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Coïtus en masturbatie zijn vulgaire dingen, derhalve doe ik dat niet.
Je zou er ook nog van kunnen maken:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij zal ontkennen...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou robin, alstublieft een foto van uw waifu Mami.
[ afbeelding ]
Je gebruikt coïtus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen Sheldon Cooper mag dat woord gebruiken, weet gij dat niet?quote:
Met dat alleenrecht ben ik het niet eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alleen Sheldon Cooper mag dat woord gebruiken, weet gij dat niet?
BAZINGA!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alleen Sheldon Cooper mag dat woord gebruiken, weet gij dat niet?
Ik snap wat je bedoelt. Sinds Jormungand begon heb ik Bernard Shaw's toneelstuk Major Barbara en tig artikels met en geopolitieke insteek gelezen. Jormungand is voor (wapens en) geopolitiek was Chihayafuru voor karuta is, wat Apollon voor jazz, wat Tsuritama voor vissen, wat Yama no Susume voor bergbeklimmen... ik stop al.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef De_Ilias het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-te-beschermen.dhtml
Dit soort nieuwsberichten doen me aan jormungand denken, weet je hoe grappig
Als ik jormungang niet had gezien dan had ik het gezien als gewoon nieuws.
Wat azumanga voor lucky star wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Sinds Jormungand begon heb ik Bernard Shaw's toneelstuk Major Barbara en tig artikels met en geopolitieke insteek gelezen. Jormungand is voor (wapens en) geopolitiek was Chihayafuru voor karuta is, wat Apollon voor jazz, wat Tsuritama voor vissen, wat Yama no Susume voor bergbeklimmen... ik stop al.
Slam dunk sports anime, oud, leuk gebruik gemaakt van "realistische" modus en "chibi" modus wanneer ze boos of blij zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef De_Ilias het volgende:
De eerste helft begrijp ik, de rest begrijp ik niet. Maar dat zal wel aan mij liggen denk ik.
Btw iemand nog een goede aanrader voor mij?
Sinds Sankarea zit necrofilie wel in de lift ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat azumanga voor lucky star was
Wat lucky star voor nichijou was.
Wat slam dunk voor basketbal was
Sankarea voor necrofilie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet juist vandaag inleverenquote:Op woensdag 30 januari 2013 02:40 schreef mschol het volgende:
owja, lijstje invullen.. misschien maak ik daar morgen even tijd voor
quote:Op woensdag 30 januari 2013 02:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Quinix anime enquete ingevuld![]()
* Blue_Panther_Ninja kon niet kiezen o.a bij hentai(Angel Blade,Viper GTS en Ane To boin zijn de enige H-anime die hij heeftCheck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg alleen Tamako, maar meer zodat ik weet hoever wij in dit seizoen zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef outcast_within het volgende:
Als ik op randomc kijk zie ik weinig interessante series dit seizoen.
Minamike en sasami vind ik wel okee die op die site staan.
Gintama begint ook weer op stoom te komen en haarfollikel detective kijk ik voor de random.
Was wel vroeg vandaagquote:
hentaiquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:05 schreef .Cake. het volgende:
Manabêêêh-kun no ecchi!
[ afbeelding ]
Dat was toch die wolf met die haarfetish, of was dat een andere?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:05 schreef .Cake. het volgende:
Manabêêêh-kun no ecchi!
[ afbeelding ]
quote:(**2,681 pt) Love Live! 1 [Blu-ray]
(**2,559 pt) Vividred Operation 1 [Blu-ray]
(**2,439 pt) Maoyuu Maou Yuusha 1 [Blu-ray]
(**1,571 pt) Haganai NEXT 1 [Blu-ray]
(**1,337 pt) Puchimas! Vol.1 [Blu-ray]
(**1,267 pt) Minami-ke Tadaima 1 [Blu-ray]
(**1,186 pt) Tamako Market 1 [Blu-ray]
(***,945 pt) Senran Kagura [Blu-ray]
(***,909 pt) Oreshura 1 [Blu-ray]
(***,565 pt) D.C.III 1 [Blu-ray]
(***,509 pt) Hakkenden― 1 [Blu-ray]
(***,474 pt) Kotoura-san 1[Blu-ray]
(***,445 pt) Sasami-san 1 [Blu-ray]
(***,388 pt) Mondaiji-tachi Blu-ray 1
(***,370 pt) Hetalia The Beautiful World vol.1 [DVD]
(***,364 pt) GJ 部 Vol.1 [Blu-ray]
(***,339 pt) THE UNLIMITED Hyobu Kyousuke 01 [Blu-ray]
(***,315 pt) AKB0048 next stage VOL.01 [Blu-ray]
(***,132 pt) Boku no Imouto Blu-ray
(***,125 pt) Senyuu [Blu-ray]
> Chihayafura staat er niet opquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tamako market faalt best hard dit seizoen
[..]
Ik vond het leuker toen het nog Chuu2byou heette. En beter nog. Daar is de HP (hoofdpersoon) de bitch die misbruik maakt van de naïeve chuuni.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Meer mensen die OreShura kijken? Natsukawa Masuzu is zoooo'n bitch, heerlijk character!
[ afbeelding ]
Ik heb Chuunishit niet gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen het nog Chuu2byou heette. En beter nog. Daar is de HP (hoofdpersoon) de bitch die misbruik maakt van de naïeve chuuni.
Mond spoelen, jij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb Chuunishit niet gezien.
Ach kom op, het was verschrikkelijk. Na 3 of 4 episodes kon ik het echt niet meer aan zien.quote:
Ik vond het helemaal geweldig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ach kom op, het was verschrikkelijk. Na 3 of 4 episodes kon ik het echt niet meer aan zien.
Echt? Ik had het na de eerste al gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ach kom op, het was verschrikkelijk. Na 3 of 4 episodes kon ik het echt niet meer aan zien.
Jij vond helemaal hartstikke mooi. Kudo's als je de referentie snaptquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal geweldig.
Bij de 2 cours welquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt? Ik had het na de eerste al gehad.
Er zijn geen leuke ED's of OP's dit seizoen
Elitist.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Chihayafuru 2 heeft wel een redelijke OP en Sasami's ED is wel grappig soms.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Er zijn geen leuke ED's of OP's dit seizoen
Neem dat terug, of ik dwing je het terug te nemen.quote:
Waarom zou je willen dat ik het terugneem? Het is een predicaat van gegoede smaak.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Neem dat terug, of ik dwing je het terug te nemen.
Simon says; eat at Russia Sushi.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Love live op & ed
gr, nu verder met durarara
Simonquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat ik het terugneem? Het is een predicaat van gegoede smaak.
[..]
Simon says; eat at Russia Sushi.
Mja maar dat is nog geen geweldige OP, niet zo goed als die eerste iig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Elitist.
[..]
Chihayafuru 2 heeft wel een redelijke OP en Sasami's ED is wel grappig soms.
Aangezien elitist niet altijd iets goeds is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat ik het terugneem? Het is een predicaat van gegoede smaak.
[..]
Simon says; eat at Russia Sushi.
Dat is wat het internetproletariaat jouw wil doen geloven, maar die mensen weten niets! De losers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Aangezien elitist niet altijd iets goeds is.
sluik reclamequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Al die sluipreclame in Durarara ep 20, heb nu toradora, Spice and wolf en Sorano woto voorbij zien komen
Oh jeetje, stoute interwebz!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat is wat het internetproletariaat jouw wil doen geloven, maar die mensen weten niets! De losers.
Die graphicsquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Net even Assassins Creed 3 uitgespeeld. Dat smaakt naar meer!
Wat is er mis mee?quote:
Ik ben nog niet eens halverwege en ben heb toch steeds het idee dat ik er klaar mee ben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh jeetje, stoute interwebz!
Net even Assassins Creed 3 uitgespeeld. Dat smaakt naar meer!
Tja, Ubisoft he. 't Is en blijft een uitgemolken franchise imo. Neemt niet weg dat het best leuke spellen zijn.quote:
Ja dat had ik ook, vandaar dat ik hem ook nu pas heb uitgespeeld. Ik vond het begin erg tof, ook het begin van Connor, het middenstuk vond ik matig, en het einde was dan wel weer goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
[..]
Ik ben nog niet eens halverwege en ben heb toch steeds het idee dat ik er klaar mee ben.
Importen zquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef .Cake. het volgende:
Mja, ik wacht wel een jaartje, dan is AC3 stuk minder duur![]()
Hmm Fable 3 uit, wat nu... Halo: Reach, Eternal Sonata, Mass Effect 1 of Arkham City?
Tweedehands winkels zijn het best man! Voor slechts ¤40,- dit alles.
Ik kan natuurlijk ook altijd nog mijn backlog wegwerken.
Tales of Graces F uitquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef .Cake. het volgende:
Hmm Fable 3 uit, wat nu... Halo: Reach, Eternal Sonata, Mass Effect 1 of Arkham City?
Tweedehands winkels zijn het best man! Voor slechts ¤40,- dit alles.
Ik kan natuurlijk ook altijd nog mijn backlog wegwerken.
Ik heb laatst nog mijn Halo 4 voor een Assassin's Creed 3 geruild en met een beetje geluk ben ik uiteindelijk niet veel meer dan een tientje kwijt aan het spelen van beiden als ik Assassin's Creed 3 verkoop.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:21 schreef .Cake. het volgende:
Enige reden om een console te kopen. Ach ja Virtue's Last Reward en Persona 4: The Golden ben ik wel even zoet mee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Tales of Graces F uit
Ni no Kuni in de PS3. Morgen ga ik losPlanning was vandaag maar ben te moe
Eternal Sonata is goed!
Ik heb nog wel 20 redenenquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Enige reden om een console te kopen. Ach ja Virtue's Last Reward en Persona 4: The Golden ben ik wel even zoet mee.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oja, Keki-sama. Vividred ending van episode 3 is wel vet.
Ik vind Akane's kont daarin helemaal niet vet, integendeel zelfs ik vind hem maar magertjes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Repelsteeltju no Sukebe!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind Akane's kont daarin helemaal niet vet, integendeel zelfs ik vind hem maar magertjes.
Is het al space bros tijd?quote:
*hengelt hem binnenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat heb ik die OP gemist![]()
![]()
![]()
[UTW]_Carnival_Phantasm_-_Special_Season_[BD][h264-720p_AC3][50EBDD5C].mkv
zondag weer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is het al space bros tijd?
[..]
*hengelt hem binnen
Hoe fijn moet het daar zijn om computeronderdelen te kopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:52 schreef Qunix het volgende:
http://www.dannychoo.com/(...)a+in+the+Winter.html
Ik wil best daar rondlopen
Windows xpquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:52 schreef Qunix het volgende:
Meh, vind je? Vind er weinig speciaals aan moet ik eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik niet, ik heb uit een of andere anime vernomen dat dat metrostation een waar doolhof is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:52 schreef Qunix het volgende:
Dat natuurlijk ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Überhaupt de doodstraf toepassen.
En voor dit figuur dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef Yi-Long het volgende:
Voor sommige figuren vind ik de doodstraf een prima straf.
Ligt er denk ik een beetje aan wat je Divergence-meter aangeeft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb uit een of andere anime vernomen dat dat metrostation een waar doolhof is.
[ Bericht 38% gewijzigd door De_Ilias op 01-02-2013 00:14:56 ]
Zijn psaiko pas geeft een heel groot getal aan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij is een gevaar voor de samenleving, maar wat kan hij eraan doen dat ie gestoord is?
Gisteren toch maar een uur gespeeld en wat is het goed zegquote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Gisteren toch maar een uur gespeeld en wat is het goed zeg
Alsof je een anime aan het spelen bent.
Die staat geloof ik zelfs #1 op Gamefaqs.comquote:
Had hem woensdag al..quote:
Echt he? Je ziet gewoon direct dat het Ghibli is, en dan die cutscenes ook.. Echt geweldig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Gisteren toch maar een uur gespeeld en wat is het goed zeg
Alsof je een anime aan het spelen bent.
Zoals het hoort. Dit is iig de (j)RPG of the year.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:41 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die staat geloof ik zelfs #1 op Gamefaqs.com
Hij had een fucked up jeugd en is daardoor gek/gevaarlijk geworden. Vervelend voor hem, maar nog altijd heeft hij wel degelijk heel bewust ervoor GEKOZEN om onschuldige mensen te gaan vermoorden. Je zag uit wat hij opschreef ook al dat hij wel bewust was van de gevolgen enzo. Dat is niet 'gek-gek', maar gewoon zwaar gefrustreerd gek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij is een gevaar voor de samenleving, maar wat kan hij eraan doen dat ie gestoord is?
Een nadeel dat niet opweegt tegen de logistieke voordelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:05 schreef Kyubey het volgende:
Makishima is in een klap mijn held geworden
[ afbeelding ]
Máár 20 jaar? Dat is wel mijn gehele leven hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij had een fucked up jeugd en is daardoor gek/gevaarlijk geworden. Vervelend voor hem, maar nog altijd heeft hij wel degelijk heel bewust ervoor GEKOZEN om onschuldige mensen te gaan vermoorden. Je zag uit wat hij opschreef ook al dat hij wel bewust was van de gevolgen enzo. Dat is niet 'gek-gek', maar gewoon zwaar gefrustreerd gek.
Hij had veel eerder hulp moeten zoeken en krijgen, maar zodra hij ervoor koos om onschuldige mensen te vermoorden, bewust (dus niet onder invloed van drugs, of een geestesziekte, of whatever), heeft hij wat mij betreft zijn recht op zijn eigen leven verloren.
Heel vervelend allemaal die jeugd, maar ook al ben je daardoor zo fucked up, dan ga je nog niet onschuldige mensen vermoorden.
Als hij nou zijn ouders had afgeslacht, dan had ik me er nog iets bij voor kunnen stellen dat je hem dan maar 20 jaar ofzo geeft, gezien de voorgeschiedenis.
Dark souls is toch het zelfde als Demon souls?quote:
Nee. Demon werd gemaakt door 1 studio en zou ook deel 2 maken maar dat ging niet door en een andere studio maakte toen dark.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dark souls is toch het zelfde als Demon souls?
Dark souls was in he tbegin wel erg bagger op de pcquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Demon werd gemaakt door 1 studio en zou ook deel 2 maken maar dat ging niet door en een andere studio maakte toen dark.
Beide zijn erg goed trouwens
Ahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:22 schreef wdn het volgende:
[..]
GAM / Ni No Kuni: Wrath of the white witch
Waarom voor de win?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:06 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Streaming I know suck pc ftw
Zelfs 480p niet? Denk dat je met die CCCP setup en een 480p bestand echt wel normaal kan kijken hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
sarcasme. pc kan bijna niks aan. Maar lets not go into the whole streaming thang again.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:09 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
A sequel to the live-action film adaptation of Mari Yamazaki's Thermae Romae manga going into production for next year. The film's main cast members, including star Hiroshi Abe as a Roman who time-travels from ancient times to modern Tokyo via bathhouses, are set to reprise their roles.
http://www.animenewsnetwo(...)e-action-film-sequel
En het systeem was er mee weg gekomen ook als die verdraaide Makishima en zijn Chinese super-hacker zich er niet mee bemoeid hadden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:32 schreef Qunix het volgende:
Sibyl system faalt. Begint steeds beter te worden, Psycho Pass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooh wat mooi.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
De Jordaan in Amsterdam in 1940 volgens de anime Anne no Nikki
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magere brug
[ afbeelding ]
Westertoren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tushinski
[ afbeelding ]
Van Nelle (reclame op de tram). De tram klopt ook
[ afbeelding ]
Paleis op de Dam
Is dit ook de juiste om mee te beginnen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/user/GITSchannel/videos?view=0
Alle Ghost In The Shell SAC episodes online! Officieel en niet illegaal!
Amsterdamquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magere brug
[ afbeelding ]
Westertoren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tushinski
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paleis op de Dam
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magere brug
Het is alsof je geswaffelt wordt met het feit dat Urubuchi Gen meer gelezen heeft dan jij. Niet? Zo voelt het wel altijd bij mij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:11 schreef wdn het volgende:
"Do androids dream of electric sheep"
Damn die gasten die PP hebben gemaakt hebben literaire smaak
Meeste panden komen uit de 17e eeuw.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Stonden al die oude panden in 1940 al scheef?
[..]
Het is alsof je geswaffelt wordt met het feit dat Urubuchi Gen meer gelezen heeft dan jij. Niet? Zo voelt het wel altijd bij mij.
Oh mijn kast hier heeft 4x Philip K. Dick en 3x William Gibson op de plankenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Stonden al die oude panden in 1940 al scheef?
[..]
Het is alsof je geswaffelt wordt met het feit dat Urubuchi Gen meer gelezen heeft dan jij. Niet? Zo voelt het wel altijd bij mij.
Doen ze wel goedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magere brug
[ afbeelding ]
Westertoren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tushinski
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paleis op de Dam
welke seizoen??quote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef gniffie het volgende:
Space Brothers, wat is dit voor gezeik
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Eten: Basmati rijst met wokgroente en schouder karbonade+geitenvlees
Drinken: blikje cola,glas ijsthee citroen,blikje energie drank cassis
?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef gniffie het volgende:
Omdat ze naar school lopenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:44 schreef Kyubey het volgende:
Waarom worden de K-ON meisjes niet dik van al die gebakjes?
Waarom stel jij deze vraag eens in de zoveel tijd?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:44 schreef Kyubey het volgende:
quote:
Mijn emoties voelden zich op het eind in de maling genomenquote:
Japanse genen en zoquote:Op zondag 3 februari 2013 15:44 schreef Kyubey het volgende:
huhquote:Op zondag 3 februari 2013 16:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom stel jij deze vraag eens in de zoveel tijd?
Akkoordquote:Op zondag 3 februari 2013 13:15 schreef gniffie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Er rijden metro's met plakplaatjes maar die zijn iets kunstzinniger dan deze Raildex reclames. Trouwens waarom zou je plaatjes in de trein willen zien? Lees gewoon een boek (een manga) of kijk naar buiten (een anime).quote:Op maandag 4 februari 2013 13:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wanneer krijgt nederland eens wat plaatjes in de treinen, dan kun je tenminste ergens naar kijken
[ afbeelding ]
Staand een boek lezen in de trein is best kut.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er rijden metro's met plakplaatjes maar die zijn iets kunstzinniger dan deze Raildex reclames. Trouwens waarom zou je plaatjes in de trein willen zien? Lees gewoon een boek (een manga) of kijk naar buiten (een anime).
Staan in de trein is sowieso onplezierig, vooral ook omdat de kans dat er een zwetende stinkerd in de buurt staat dan groter is.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Staand een boek lezen in de trein is best kut.
Dikke zwetende stinkerds in het OVquote:Op maandag 4 februari 2013 14:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Staan in de trein is sowieso onplezierig, vooral ook omdat de kans dat er een zwetende stinkerd in de buurt staat dan groter is.
Dude wat?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dude wat?
Waarom zou je dit überhaupt posten?
Dude, weet je wel hoe disturbing dit is?quote:
Oude koek, die ik bovendien niet nog eens hoef te zienquote:
Zuurstof is nu mijn favoriete element?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zocht naar anime chart template... Meer niet hoor
[ afbeelding ]
Opvallend veel moequote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zocht naar anime chart template... Meer niet hoor
[ afbeelding ]
Die eerste was nog wel te doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dude, weet je wel hoe disturbing dit is?
kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:38 schreef Arashimashou het volgende:
Gaap. Naja, het kan altijd erger natuurlijk.
Nope, nog niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 04:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Opvallend veel moe![]()
Is je chart al klaar?
It puts the lotion on it's skin or else it gets the hose againquote:
No pain, No game (eastroro mix) - BTOOOM! by east romantic electroquote:
Zal ik doen,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
No pain, No game (eastroro mix) - BTOOOM! by east romantic electro
Nog meer goeie remixes:
優ã—ã•ã®ç†ç”± (eastroro Edit) - æ°·è“ by east romantic electro
å›ã¸ (eastroro Edit) - ä¸äºŒç—…ã§ã‚‚æ‹ãŒã—ãŸã„ï¼Lite by east romantic electro
å››å£ãƒŽå”„ (eastroro Edit) - サムライãƒãƒ£ãƒ³ãƒ—ルー by east romantic electro
ヒトヒラã®ãƒãƒŠãƒ“ラ (eastroro Edit) - BLEACH by east romantic electro
Check meer op zijn kanaal!
Scholen/colleges/universiteitenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef AnimeFan het volgende:
aaahw kutdag
Ik kwam op school, op tijd, maar had via Whatsapp gehoord dat de tentamencijfers gemaild waren. Dus ging naar een computer, waar de webmail vervolgens niet werkte.
Dus ik belde naar huis om te vragen of de brief er nog lag over het nieuwe webmailsysteem.
Maar het standaardwachtwoord werkte niet, dus ik moest naar de ICT Helpdesk.
Die wilden m'n 'badge' zien. Dat heb ik niet eens, maar een paspoort was ook goed..
Dus ik kon m'n tentamencijfer zien uiteindelijk, een 7.1.
Maar toen ik naar het college ging wilde de docente niet dat ik eraan deelnam omdat ik te laat was. Normaal mag je bij ons gewoon altijd binnenkomen, maar dit was een college dat iets met wetgeving te maken had.. (bureaucraten)
Dus ik kon weer naar huis.
En wat denk je? Nu werkt de webmail weer niet.
Rustig maar, hij zocht er niet naar hoor.quote:
SAIHATE NO STORY IDAITE ATE MO NAKU SAMAYOI TSUDZUKETAquote:
Rustig rustig, anders krijg je geen koekje bij de koffie hoor!quote:
IMA HAJIMARI NO EYESquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
SAIHATE NO STORY IDAITE ATE MO NAKU SAMAYOI TSUDZUKETA
NIJINDA NEW WORLD
THE GAME HAS ONLY JUST BEGUN!
THIS IS WHAT TOMORROW BRINGS A NEW GAMEquote:
22 oktober is caps lock-dag. Het is vandaag 22 oktober.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
GAAF
IK VERGEET ALTIJD OP WELKE DATUM DAT IS
Nee is dat leuk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:25 schreef HeavensAxe het volgende:
heeft iemand de .hack// series gezien?
Het gaat over iemand die vastzit in een online game.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het gaat over iemand die vastzit in een online game.ach SAO viel best mee, die Aincrad arc was gewoon baas en ALO was tamelijk noob, maar ik heb vertrouwen in GGOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sup
Gaan ze GGO animeren?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
ach SAO viel best mee, die Aincrad arc was gewoon baas en ALO was tamelijk noob, maar ik heb vertrouwen in GGO
tamelijk grote kans als je ziet hoevaak SAO is bekeken en hoe goed die novels verkopen, plus GGO is 1 van de beste arcsquote:
"Arasu vindt soa's leuk _0- "quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vond SAO best wel heel leuk
Hopelijk weet iemand een leuke TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |