SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Jojoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]![]()
JoJo's heeft 10k sales inmiddels, als ze zo doorgaan, gaat het waarschijnlijk nog beter verkopen dan Chuuni. De kans op een adaption van part 3 en part 4 is best groot nu, wat tof is, want part 3 was echt vet.
[ afbeelding ]
Die vloeiende animaties worden mede mogelijk gemaakt door Kim Jong Un.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over Chuunibyou demo koi ga shita!: ik ga hem volgen in plaats van OreShura, het is toch praktisch hetzelfde met als enige verschil dat OreShura geen vloeiende Kyoani animatie heeft. Hoewel ik wel wacht op de BD's om te downloaden dus het zal nog vier maanden duren voordat ik uitgekeken ben.
Bij hem vloeit alleen vet naar binnen ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die vloeiende animaties worden mede mogelijk gemaakt door Kim Jong Un.
Toch zou ik liever King Jong Un op de troon hebben. Kunnen we nog mee lachen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij hem vloeit alleen vet naar binnen ben ik bang.
Ja, waarna je direct wordt geëxecuteerd. Geef mij schaap Willem dan maar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Toch zou ik liever King Jong Un op de troon hebben. Kunnen we nog mee lachen.
Ik bedoel uiteraard met de wetten die in Nederland gelden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, waarna je direct wordt geëxecuteerd. Geef mij schaap Willem dan maar.
Haten op Jojo maar wel Chuuni kijken..quote:
Kim Jong-Oen heeft Korea herenigd?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die vloeiende animaties worden mede mogelijk gemaakt door Kim Jong Un.
Rommel is niet zo van de politiek.quote:
Wat ze al niet verzinnen zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die Durex Play 2 in 1
Zowel als glijmiddel als massageolie te gebruiken.
Vieze rukkertquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Rommel is niet zo van de politiek.
Tevens, even een grapje uithalen:
[..]
Wat ze al niet verzinnen zeg.
Iemand hier die mijn Yoko-dakimakura wil kopen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het quoten van Robert zodat hij hier weer eens komt.
Nee. Over twee week kan ik kijken of ze een Ayumu dakimakura hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iemand hier die mijn Yoko-dakimakura wil kopen?
Dit. Hoewel ik Jojo niet gezien heb of nu kijk. Maar ik hoor/lees er goeie dingen over, dus misschien ga ik m een keer proberen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haten op Jojo maar wel Chuuni kijken..
Je kunt beter eerst de manga lezen, though.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit. Hoewel ik Jojo niet gezien heb of nu kijk. Maar ik hoor/lees er goeie dingen over, dus misschien ga ik m een keer proberen.
Hier sluit ik mij deels bij aan. Als je de manga leest ga je de anime een stuk leuker vinden en minder ''random''. Mocht je toch gaan kijken, zou ik voor Nutbladder of gg subs gaan. Die hebben grappige subs, Commie is een beetje.. Saai.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst de manga lezen, though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |