quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Qunix het volgende:
http://myanimelist.net/anime/3829/Anne_no_Nikki
De leopards zijn verkocht! VEEERKOOOCHT ZEG IK JE!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
DIT
ARASHI PAK JE KISTEN EN HELM WE MOETEN DE LEOPARDS BEMANNEN!![]()
Nee, ze staan nog steeds in de schuur.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De leopards zijn verkocht! VEEERKOOOCHT ZEG IK JE!
Ze zijn in een gecompliceerd socio-economisch plot verkocht aan Al Qaida om ze te laten demonteren door onze chique nieuwe F-35 drones.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ze staan nog steeds in de schuur.
Ik denk niet dat ik dit goed begrepen hebquote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze zijn in een gecompliceerd socio-economisch plot verkocht aan Al Qaida om ze te laten demonteren door onze chique nieuwe F-35 drones.
Is niet erg, zoals bij de meeste verzonnen verhalen is het enige wat echt belangrijk is om te begrijpen dat het verzonnen is en vervolgens schaaps te klappen zodat de verzinner een volgende keer nog een verhaalske verzint.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dit goed begrepen heb
Bravoquote:Op maandag 28 januari 2013 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is niet erg, zoals bij de meeste verzonnen verhalen is het enige wat echt belangrijk is om te begrijpen dat het verzonnen is en vervolgens schaaps te klappen zodat de verzinner een volgende keer nog een verhaalske verzint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:58 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe One Piece
Fantasy overload... Een eiland met vulkanen een rivier en sneeuw.
Ja want sky island was zo natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:58 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe One Piece
Fantasy overload... Een eiland met vulkanen een rivier en sneeuw.
Dit is 4chan's /a/ niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
inb4 ''LEL ONE PIECE GTFO SHOUNEN SHIT TIER PLEBEIANS''.
LEL XDDDDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
inb4 ''LEL ONE PIECE GTFO SHOUNEN SHIT TIER PLEBEIANS''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |