SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Tsunacon 2013
Tsunacon 2013 staat gepland op zondag 10 februari 2013, van 10:00 tot 20:00 in Erasmus Expo & Congrescentrum te Rotterdam.
Kaartjes
Beste nog niet bezoekers,
31 januari 2013 is de laatste dag dat je een kaartje voor Tsunacon kan bemachtigen. Er zijn maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar, dus wees er op tijd bij. Op is op! In combinatie met de Blokker dagkaarten biedt Tsunacon een goedkoop dagje uit voor elke fan van Japan! Herenig met je beste vrienden en ontmoet nieuwe vrienden! Veel plezier bij Tsunacon!
Easymodo, Arashimashou, Robin en Kyubei zijn aanwezig
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Moet je maar kijken arashi, met ondertiteling aan laat OA de productie ervan zien.quote:
Weg d'r mee. Alleen vervelend dat we nu prins pils krijgen.quote:
ooohquote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Moet je maar kijken arashi, met ondertiteling aan laat OA de productie ervan zien.
We krijgen al jaren dagelijks te horen wat de temperatuur van zn wijf is.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Weg d'r mee. Alleen vervelend dat we nu prins pils krijgen.
DITquote:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:43:29Dat die Wim-Lex in deze crisis gewoon een baantje weet te scoren. Wat een koning. #beatrix reageer retweet
twitter:Koningin_NL twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:46:42Twee toespraken geschreven voor 19.00 uur. Een waarin Wij Onze #Abdicatie bekend maken en een waarin Wij aankondigen Lingo te presenteren. reageer retweet
Nee nee. De eerste 60 zijn een remake van een zeer oude versie HxH. Of bedoelde je die?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
de normale hunter x hunter bedoel je?niet dubbelop dan?
Grappig, die kwam ik laatst ook tegen op MAL, toen zat ik er nog over te denken om m te downloaden. Tenks voor de tip!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:42 schreef Qunix het volgende:
De anime film "Anne no Nikki" wat vandaag gepost is door "Orphan Fansubs & Licca-Fansubs" is interessant... Het is namelijk een anime over Anne Frank.
Voor dit land? Fuck dat. Ik pak die Leopard en rijd ermee naar Duitsland. Dan zie ik daar wel wat mijn orders zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
DIT
ARASHI PAK JE KISTEN EN HELM WE MOETEN DE LEOPARDS BEMANNEN!![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Qunix het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:43:29Dat die Wim-Lex in deze crisis gewoon een baantje weet te scoren. Wat een koning. #beatrix reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:Koningin_NL twitterde op maandag 28-01-2013 om 17:46:42Twee toespraken geschreven voor 19.00 uur. Een waarin Wij Onze #Abdicatie bekend maken en een waarin Wij aankondigen Lingo te presenteren. reageer retweet
De Volkskrant was als eerste!
[ afbeelding ]
Madoka was eerder.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:42 schreef Qunix het volgende:
De anime film "Anne no Nikki" wat vandaag gepost is door "Orphan Fansubs & Licca-Fansubs" is interessant... Het is namelijk een anime over Anne Frank.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef Qunix het volgende:
http://myanimelist.net/anime/3829/Anne_no_Nikki
De leopards zijn verkocht! VEEERKOOOCHT ZEG IK JE!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
DIT
ARASHI PAK JE KISTEN EN HELM WE MOETEN DE LEOPARDS BEMANNEN!![]()
Nee, ze staan nog steeds in de schuur.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De leopards zijn verkocht! VEEERKOOOCHT ZEG IK JE!
Ze zijn in een gecompliceerd socio-economisch plot verkocht aan Al Qaida om ze te laten demonteren door onze chique nieuwe F-35 drones.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ze staan nog steeds in de schuur.
Ik denk niet dat ik dit goed begrepen hebquote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze zijn in een gecompliceerd socio-economisch plot verkocht aan Al Qaida om ze te laten demonteren door onze chique nieuwe F-35 drones.
Is niet erg, zoals bij de meeste verzonnen verhalen is het enige wat echt belangrijk is om te begrijpen dat het verzonnen is en vervolgens schaaps te klappen zodat de verzinner een volgende keer nog een verhaalske verzint.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dit goed begrepen heb
Bravoquote:Op maandag 28 januari 2013 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is niet erg, zoals bij de meeste verzonnen verhalen is het enige wat echt belangrijk is om te begrijpen dat het verzonnen is en vervolgens schaaps te klappen zodat de verzinner een volgende keer nog een verhaalske verzint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:58 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe One Piece
Fantasy overload... Een eiland met vulkanen een rivier en sneeuw.
Ja want sky island was zo natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:58 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe One Piece
Fantasy overload... Een eiland met vulkanen een rivier en sneeuw.
Dit is 4chan's /a/ niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
inb4 ''LEL ONE PIECE GTFO SHOUNEN SHIT TIER PLEBEIANS''.
LEL XDDDDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
inb4 ''LEL ONE PIECE GTFO SHOUNEN SHIT TIER PLEBEIANS''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |