Er rijden metro's met plakplaatjes maar die zijn iets kunstzinniger dan deze Raildex reclames. Trouwens waarom zou je plaatjes in de trein willen zien? Lees gewoon een boek (een manga) of kijk naar buiten (een anime).quote:Op maandag 4 februari 2013 13:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wanneer krijgt nederland eens wat plaatjes in de treinen, dan kun je tenminste ergens naar kijken
[ afbeelding ]
Staand een boek lezen in de trein is best kut.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er rijden metro's met plakplaatjes maar die zijn iets kunstzinniger dan deze Raildex reclames. Trouwens waarom zou je plaatjes in de trein willen zien? Lees gewoon een boek (een manga) of kijk naar buiten (een anime).
Staan in de trein is sowieso onplezierig, vooral ook omdat de kans dat er een zwetende stinkerd in de buurt staat dan groter is.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Staand een boek lezen in de trein is best kut.
Dikke zwetende stinkerds in het OVquote:Op maandag 4 februari 2013 14:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Staan in de trein is sowieso onplezierig, vooral ook omdat de kans dat er een zwetende stinkerd in de buurt staat dan groter is.
Dude wat?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dude wat?
Waarom zou je dit berhaupt posten?
Dude, weet je wel hoe disturbing dit is?quote:
Oude koek, die ik bovendien niet nog eens hoef te zienquote:
Zuurstof is nu mijn favoriete element?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zocht naar anime chart template... Meer niet hoor
[ afbeelding ]
Opvallend veel moequote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zocht naar anime chart template... Meer niet hoor
[ afbeelding ]
Die eerste was nog wel te doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dude, weet je wel hoe disturbing dit is?
kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:38 schreef Arashimashou het volgende:
Gaap. Naja, het kan altijd erger natuurlijk.
Nope, nog niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 04:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Opvallend veel moe![]()
Is je chart al klaar?
It puts the lotion on it's skin or else it gets the hose againquote:
No pain, No game (eastroro mix) - BTOOOM! by east romantic electroquote:
Zal ik doen,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
No pain, No game (eastroro mix) - BTOOOM! by east romantic electro
Nog meer goeie remixes:
優しさの理由 (eastroro Edit) - 氷菓 by east romantic electro
君へ (eastroro Edit) - 中二病でも恋がしたい!Lite by east romantic electro
四季ノ唄 (eastroro Edit) - サ ライチャンプルー by east romantic electro
ヒトヒラのハナビラ (eastroro Edit) - BLEACH by east romantic electro
Check meer op zijn kanaal!
Scholen/colleges/universiteitenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef AnimeFan het volgende:
aaahw kutdag
Ik kwam op school, op tijd, maar had via Whatsapp gehoord dat de tentamencijfers gemaild waren. Dus ging naar een computer, waar de webmail vervolgens niet werkte.
Dus ik belde naar huis om te vragen of de brief er nog lag over het nieuwe webmailsysteem.
Maar het standaardwachtwoord werkte niet, dus ik moest naar de ICT Helpdesk.
Die wilden m'n 'badge' zien. Dat heb ik niet eens, maar een paspoort was ook goed..
Dus ik kon m'n tentamencijfer zien uiteindelijk, een 7.1.
Maar toen ik naar het college ging wilde de docente niet dat ik eraan deelnam omdat ik te laat was. Normaal mag je bij ons gewoon altijd binnenkomen, maar dit was een college dat iets met wetgeving te maken had.. (bureaucraten)
Dus ik kon weer naar huis.
En wat denk je? Nu werkt de webmail weer niet.
Rustig maar, hij zocht er niet naar hoor.quote:
SAIHATE NO STORY IDAITE ATE MO NAKU SAMAYOI TSUDZUKETAquote:
Rustig rustig, anders krijg je geen koekje bij de koffie hoor!quote:
IMA HAJIMARI NO EYESquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
SAIHATE NO STORY IDAITE ATE MO NAKU SAMAYOI TSUDZUKETA
NIJINDA NEW WORLD
THE GAME HAS ONLY JUST BEGUN!
THIS IS WHAT TOMORROW BRINGS A NEW GAMEquote:
22 oktober is caps lock-dag. Het is vandaag 22 oktober.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
GAAF
IK VERGEET ALTIJD OP WELKE DATUM DAT IS
Nee is dat leuk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:25 schreef HeavensAxe het volgende:
heeft iemand de .hack// series gezien?
Het gaat over iemand die vastzit in een online game.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het gaat over iemand die vastzit in een online game.ach SAO viel best mee, die Aincrad arc was gewoon baas en ALO was tamelijk noob, maar ik heb vertrouwen in GGOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sup
Gaan ze GGO animeren?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
ach SAO viel best mee, die Aincrad arc was gewoon baas en ALO was tamelijk noob, maar ik heb vertrouwen in GGO
tamelijk grote kans als je ziet hoevaak SAO is bekeken en hoe goed die novels verkopen, plus GGO is 1 van de beste arcsquote:
"Arasu vindt soa's leuk _0- "quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vond SAO best wel heel leuk
Hopelijk weet iemand een leuke TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |