Nutbladder heeft altijd leuke seriesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij deels bij aan. Als je de manga leest ga je de anime een stuk leuker vinden en minder ''random''. Mocht je toch gaan kijken, zou ik voor Nutbladder of gg subs gaan. Die hebben grappige subs, Commie is een beetje.. Saai.
edit: ja Robin moet weer vaker langskomen!
''Pretentious little faggot'' lezen in mijn subs, ik moest wel even lachen ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nutbladder heeft altijd leuke series
Ik kijk eigenlijk geen anime meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij deels bij aan. Als je de manga leest ga je de anime een stuk leuker vinden en minder ''random''. Mocht je toch gaan kijken, zou ik voor Nutbladder of gg subs gaan. Die hebben grappige subs, Commie is een beetje.. Saai.
edit: ja Robin moet weer vaker langskomen!
De anime is pure fanservice, veel van de achtergrondinfo die het verhaal nog dramatischer maakt in de manga is geschrapt of word alleen genoemd om het verhaal sneller te laten verlopen volgensmij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk geen anime meer.
Misschien moet ik gewoon de manga van Jojo eens lezen. Op internet hoor ik er wel meer positieve geluiden over.
Gast, dit is onacceptabel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon de manga van Jojo eens lezen. Op internet hoor ik er wel meer positieve geluiden over.
Waarom kijk je niet meer dan? Misschien 1 anime per seizoen proberen te kijken ofzo? Moet eerlijk toegeven dat er dit seizoen niet veel bijzonders is, enige waar ik echt nog met plezier naar kijk zijn de 2 cours (Shinsekai, Psycho Pass, Zetsuen no Tempest, Magi).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lastig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet meer dan? Misschien 1 anime per seizoen proberen te kijken ofzo? Moet eerlijk toegeven dat er dit seizoen niet veel bijzonders is, enige waar ik echt nog met plezier naar kijk zijn de 2 cours (Shinsekai, Psycho Pass, Zetsuen no Tempest, Magi).
Nou dat verzuurd/kritisch is een mogelijkheid, maar lijkt me nou bij jou niet echt van toepassing te zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lastig.
Hmm.. ik weet het niet. Soms heb je dat even. Misschien ben ik te verzuurd/kritisch om van bepaalde dingen te kunnen genieten
Als jullie een andere verklaring hebben hoor ik het graag. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon even weer door een topper gegrepen moet worden.
Je bent inderdaad gewoon verzuurd. Je moet meer moe moe kijken. Daarna nog meer moe. OF je raakt zo zat van de moe moe dat serieuze series weer leuk zijn, OF je wordt een van ons (DAK).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lastig.
Hmm.. ik weet het niet. Soms heb je dat even. Misschien ben ik te verzuurd/kritisch om van bepaalde dingen te kunnen genieten
Als jullie een andere verklaring hebben hoor ik het graag. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon even weer door een topper gegrepen moet worden.
Ik word moe al zat als ik een serie actief volgquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bent inderdaad gewoon verzuurd. Je moet meer moe moe kijken. Daarna nog meer moe. OF je raakt zo zat van de moe moe dat serieuze series weer leuk zijn, OF je wordt een van ons (DAK).
Ga rukkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als jullie een andere verklaring hebben hoor ik het graag.
Cotus en masturbatie zijn vulgaire dingen, derhalve doe ik dat niet.quote:
Kijk dan eens iets uit je 'plan to watch' list, iets als Great Teacher Onizuka bijvoorbeeld, je hebt daar zoveel titels staan die de moeite van het kijken waard zijn, en als je er eentje tof vind hoef je tenminste niet weken te wachten totdat de serie klaar is en/of 30 animes door elkaar heen te kijken omdat je er voorheen teveel aan het volgen was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cotus en masturbatie zijn vulgaire dingen, derhalve doe ik dat niet.
Je zou er ook nog van kunnen maken:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij zal ontkennen...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou robin, alstublieft een foto van uw waifu Mami.
[ afbeelding ]
Je gebruikt cotus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen Sheldon Cooper mag dat woord gebruiken, weet gij dat niet?quote:
Met dat alleenrecht ben ik het niet eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alleen Sheldon Cooper mag dat woord gebruiken, weet gij dat niet?
BAZINGA!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Alleen Sheldon Cooper mag dat woord gebruiken, weet gij dat niet?
Ik snap wat je bedoelt. Sinds Jormungand begon heb ik Bernard Shaw's toneelstuk Major Barbara en tig artikels met en geopolitieke insteek gelezen. Jormungand is voor (wapens en) geopolitiek was Chihayafuru voor karuta is, wat Apollon voor jazz, wat Tsuritama voor vissen, wat Yama no Susume voor bergbeklimmen... ik stop al.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef De_Ilias het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-te-beschermen.dhtml
Dit soort nieuwsberichten doen me aan jormungand denken, weet je hoe grappig
Als ik jormungang niet had gezien dan had ik het gezien als gewoon nieuws.
Wat azumanga voor lucky star wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Sinds Jormungand begon heb ik Bernard Shaw's toneelstuk Major Barbara en tig artikels met en geopolitieke insteek gelezen. Jormungand is voor (wapens en) geopolitiek was Chihayafuru voor karuta is, wat Apollon voor jazz, wat Tsuritama voor vissen, wat Yama no Susume voor bergbeklimmen... ik stop al.
Slam dunk sports anime, oud, leuk gebruik gemaakt van "realistische" modus en "chibi" modus wanneer ze boos of blij zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:51 schreef De_Ilias het volgende:
De eerste helft begrijp ik, de rest begrijp ik niet. Maar dat zal wel aan mij liggen denk ik.
Btw iemand nog een goede aanrader voor mij?
Sinds Sankarea zit necrofilie wel in de lift ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat azumanga voor lucky star was
Wat lucky star voor nichijou was.
Wat slam dunk voor basketbal was
Sankarea voor necrofilie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet juist vandaag inleverenquote:Op woensdag 30 januari 2013 02:40 schreef mschol het volgende:
owja, lijstje invullen.. misschien maak ik daar morgen even tijd voor
quote:Op woensdag 30 januari 2013 02:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Quinix anime enquete ingevuld![]()
* Blue_Panther_Ninja kon niet kiezen o.a bij hentai(Angel Blade,Viper GTS en Ane To boin zijn de enige H-anime die hij heeftCheck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg alleen Tamako, maar meer zodat ik weet hoever wij in dit seizoen zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef outcast_within het volgende:
Als ik op randomc kijk zie ik weinig interessante series dit seizoen.
Minamike en sasami vind ik wel okee die op die site staan.
Gintama begint ook weer op stoom te komen en haarfollikel detective kijk ik voor de random.
quote:(**2,681 pt) Love Live! 1 [Blu-ray]
(**2,559 pt) Vividred Operation 1 [Blu-ray]
(**2,439 pt) Maoyuu Maou Yuusha 1 [Blu-ray]
(**1,571 pt) Haganai NEXT 1 [Blu-ray]
(**1,337 pt) Puchimas! Vol.1 [Blu-ray]
(**1,267 pt) Minami-ke Tadaima 1 [Blu-ray]
(**1,186 pt) Tamako Market 1 [Blu-ray]
(***,945 pt) Senran Kagura [Blu-ray]
(***,909 pt) Oreshura 1 [Blu-ray]
(***,565 pt) D.C.III 1 [Blu-ray]
(***,509 pt) Hakkenden― 1 [Blu-ray]
(***,474 pt) Kotoura-san 1[Blu-ray]
(***,445 pt) Sasami-san 1 [Blu-ray]
(***,388 pt) Mondaiji-tachi Blu-ray 1
(***,370 pt) Hetalia The Beautiful World vol.1 [DVD]
(***,364 pt) GJ 部 Vol.1 [Blu-ray]
(***,339 pt) THE UNLIMITED Hyobu Kyousuke 01 [Blu-ray]
(***,315 pt) AKB0048 next stage VOL.01 [Blu-ray]
(***,132 pt) Boku no Imouto Blu-ray
(***,125 pt) Senyuu [Blu-ray]
> Chihayafura staat er niet opquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tamako market faalt best hard dit seizoen
[..]
Ik vond het leuker toen het nog Chuu2byou heette. En beter nog. Daar is de HP (hoofdpersoon) de bitch die misbruik maakt van de naeve chuuni.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Meer mensen die OreShura kijken? Natsukawa Masuzu is zoooo'n bitch, heerlijk character!
[ afbeelding ]
Ik heb Chuunishit niet gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen het nog Chuu2byou heette. En beter nog. Daar is de HP (hoofdpersoon) de bitch die misbruik maakt van de naeve chuuni.
Mond spoelen, jij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb Chuunishit niet gezien.
Ach kom op, het was verschrikkelijk. Na 3 of 4 episodes kon ik het echt niet meer aan zien.quote:
Ik vond het helemaal geweldig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ach kom op, het was verschrikkelijk. Na 3 of 4 episodes kon ik het echt niet meer aan zien.
Echt? Ik had het na de eerste al gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ach kom op, het was verschrikkelijk. Na 3 of 4 episodes kon ik het echt niet meer aan zien.
Jij vond helemaal hartstikke mooi. Kudo's als je de referentie snaptquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal geweldig.
Bij de 2 cours welquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt? Ik had het na de eerste al gehad.
Er zijn geen leuke ED's of OP's dit seizoen
Elitist.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Chihayafuru 2 heeft wel een redelijke OP en Sasami's ED is wel grappig soms.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Er zijn geen leuke ED's of OP's dit seizoen
Neem dat terug, of ik dwing je het terug te nemen.quote:
Waarom zou je willen dat ik het terugneem? Het is een predicaat van gegoede smaak.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Neem dat terug, of ik dwing je het terug te nemen.
Simon says; eat at Russia Sushi.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Love live op & ed
gr, nu verder met durarara
Simonquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat ik het terugneem? Het is een predicaat van gegoede smaak.
[..]
Simon says; eat at Russia Sushi.
Mja maar dat is nog geen geweldige OP, niet zo goed als die eerste iig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Elitist.
[..]
Chihayafuru 2 heeft wel een redelijke OP en Sasami's ED is wel grappig soms.
Aangezien elitist niet altijd iets goeds is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat ik het terugneem? Het is een predicaat van gegoede smaak.
[..]
Simon says; eat at Russia Sushi.
Dat is wat het internetproletariaat jouw wil doen geloven, maar die mensen weten niets! De losers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Aangezien elitist niet altijd iets goeds is.
sluik reclamequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Al die sluipreclame in Durarara ep 20, heb nu toradora, Spice and wolf en Sorano woto voorbij zien komen
Oh jeetje, stoute interwebz!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat is wat het internetproletariaat jouw wil doen geloven, maar die mensen weten niets! De losers.
Die graphicsquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Net even Assassins Creed 3 uitgespeeld. Dat smaakt naar meer!
Wat is er mis mee?quote:
Ik ben nog niet eens halverwege en ben heb toch steeds het idee dat ik er klaar mee ben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh jeetje, stoute interwebz!
Net even Assassins Creed 3 uitgespeeld. Dat smaakt naar meer!
Tja, Ubisoft he. 't Is en blijft een uitgemolken franchise imo. Neemt niet weg dat het best leuke spellen zijn.quote:
Ja dat had ik ook, vandaar dat ik hem ook nu pas heb uitgespeeld. Ik vond het begin erg tof, ook het begin van Connor, het middenstuk vond ik matig, en het einde was dan wel weer goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
[..]
Ik ben nog niet eens halverwege en ben heb toch steeds het idee dat ik er klaar mee ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |