Ja dit kan ik me ook nog goed herinneren.quote:Op maandag 28 januari 2013 04:23 schreef slangpie het volgende:
Euh de vuurwerkramp denk ik.. Misschien ook wel omdat we toen de rook zagen..
1999. Ik heb het vanaf het dak van mijn toenmalige kantoor gezien met zo'n zonnebrilletje.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kan me een volledige zonsverduistering herinneren, geen idee welk jaar dat was. Vast ergens terug te vinden
Ik was toen 7 jaar oud. Dat is echt het eerste wat me te binnen schoot. Heeft ook echt indruk gemaakt.quote:
Ik luisterde toen naar De Avondspits weet ik nog. En was breaking nieuws.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
De space shuttle Challenger die explodeerde. Zelfde jaar als Chernobyl, 1986.
neger dat is echt 5 jaar geleden ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 04:44 schreef DrDentz het volgende:
Dat iemand met een auto op de bus van de koningin inreed
Nou ja schijnt dat de capsule met de astronauten het wel min of meer heeft overleefd, in ieder geval een paar van hen zouden nog leven na de explosie zeg maar, alleen hadden ze er niet aan gedacht voor die capsule iets te bedenken waardoor die te pletter in het water is gestort dus wat dat betreft. Blijft erg, RIP en sterkte voor de nabestaanden, zo heftig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik luisterde toen naar De Avondspits weet ik nog. En was breaking nieuws.
Ken je de beelden nog van de ouders ? Die zien dat hun dochter, de arts, explodeert. Het ongeloof in de gezichten.
Valt me nog mee dat je niet mongool post.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:12 schreef tarantism het volgende:
[..]
neger dat is echt 5 jaar geleden ofzo
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hier ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:36 schreef Hexagon het volgende:
Dat zal vermoedelijk de ramp in Tsjernobyl zjjn geweest.
De demonstraties op de dam is iets wat ik mij ook goed kan herrinneren maar ik bedenk me net dat het ook wel eens de vliegtuigramp van Tenerife kan zijn. Niet dat ik het mij van tv kan herinneren maar ik kan mij wel herrinneren dat er een grote ramp was gebeurd in het land van Sinterklaas.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:09 schreef Djeez het volgende:
Dat moet haast wel de kruisraketten zijn geweest. Ik was vier jaar, en woonde in Hoogeveen, een plaats vlakbij de kazerne van Havelte waar die raketten werden gehuisvest. Mijn vader was fel anti-wapens, en dus ook tegen kruisraketten. Mijn vader had daarom ook allemaal posters voor het raam gehangen met die kruisraketten erop
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:40 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De ramp met de Herald of Free Enterprise in 1987, en de ontvoering van Gerrit-Jan Heijn in datzelfde jaar. Kan me nog de nieuwsuitzending herinneren waarin bekend werd dat de ontvoerders een stuk van zijn pink hadden opgestuurd naar de familie.
Dit idd, zat toen met m'n moeder live de lancering te kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
hmm, minder lang geleden dan gedacht. Kan me wk98 vrij helder herinneren namelijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Individual het volgende:
[..]
1999. Ik heb het vanaf het dak van mijn toenmalige kantoor gezien met zo'n zonnebrilletje.
Dat en de hongersnood in Ethiopie, die beelden van die kindjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit idd, zat toen met m'n moeder live de lancering te kijken
Niet iedereen is 30quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:12 schreef tarantism het volgende:
[..]
neger dat is echt 5 jaar geleden ofzo
Dit kan ik mij trouwens ook nog herinneren. Snapte niet wat de big deal was, het was toch gewoon een muurtje dat ze gingen slopen.quote:Op maandag 28 januari 2013 04:19 schreef timbob het volgende:
Ik kan me vaag iets herinneren van de val van de muur in Berlijn. Vooral omdat ze het uitlegde in een tekenfilm en ik niet echt snapte waarom je een muur in een stad zou plaatsen.
Ik was in het stadion toen Marco scoorde tegen de Duitsers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:20 schreef arjan1212 het volgende:
nederland europees kampioen voetbal 1988
Nu je het zegt. Ik ving vaag iets op over de Israëlische oorlog. Hoorde ik straaljagers en dacht dat het in Nederland ook oorlog was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:21 schreef zakjapannertje het volgende:
Bij mij was dat ook het geval, was toen zelf zes jaar, ik herinner me er ook bij dat in die tijd grote helikopters over mijn school heen vlogen, op weg misschien naar de plek van de ramp
Hee, ik ook. Ik was toen vijf en ik weet het nog precies. Vreselijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
De vlieguigramp op Tenerife in 1977, vooral ook omdat een vriendinnetje diezelfde dag op vakantie naar Tenerife zou gaan, gelukkig had zij een andere vlucht.
Dit is ook de mijne ! Was toen 4. Toen stonden we met van die bruine kapotgeknipte medicijnendoosjes te kijken met z'n allen in de tuin.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kan me een volledige zonsverduistering herinneren, geen idee welk jaar dat was. Vast ergens terug te vinden
Ik kan me alleen herinneren dat er eentje was in 1999.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:58 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dit is ook de mijne ! Was toen 4. Toen stonden we met van die bruine kapotgeknipte medicijnendoosjes te kijken met z'n allen in de tuin.
Er zijn speciale brilletjes voor te koop. Die zelf te maken oplossingen zijn niet gegarandeerd veilig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:58 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dit is ook de mijne ! Was toen 4. Toen stonden we met van die bruine kapotgeknipte medicijnendoosjes te kijken met z'n allen in de tuin.
Kan me 2001 ofzo herinneren. Iedereen naar buiten op m'n werk. Kan ook eerder geweest zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er zijn speciale brilletjes voor te koop. Die zelf te maken oplossingen zijn niet gegarandeerd veilig.
Dat was in 1999. Ik lag toen in het ziekenhuis. Had de verpleging van die röntgenfoto-vellen geregeld om doorheen te kijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me 2001 ofzo herinneren. Iedereen naar buiten op m'n werk. Kan ook eerder geweest zijn.
Wat grappig.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat was in 1999. Ik lag toen in het ziekenhuis. Had de verpleging van die röntgenfoto-vellen geregeld om doorheen te kijken.
Zeggen ze over mijn topics.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
Ik kan me nog een andere zonsverduistering herinneren, dat moet in de zeventiger jaren zijn geweest. We waren buiten aan het voetballen met gymnastiekles en volgens mij werd het toen donker en de juf zei: niet kijken want dan krijg je last van je ogen (of zoiets).
Wie weet is over een paar jaar het eerste nieuwsfeit wat users zich herinneren: Tong die de 500K posts heeft gehaaldquote:
Was tijdens Studio Sport herinner ik me nog. Kan het fout hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef HeinrichStacheldraht het volgende:
Dat kon de Bijlmerramp wel eens zijn, al kan het natuurlijk ook zijn dat ik het me enkel meen te herinneren.
Klopt kan ik me ook herinneren.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was tijdens Studio Sport herinner ik me nog. Kan het fout hebben.
Ik heb hetzelfde, ik weet het ook niet zeker.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef HeinrichStacheldraht het volgende:
Dat kon de Bijlmerramp wel eens zijn, al kan het natuurlijk ook zijn dat ik het me enkel meen te herinneren.
Zulke angsten had ik als kind ook. Hoorde je ouders tegen elkaar zeggen bij tv-beelden van 'Het komt steeds dichterbij.' Ging het over de terroristische actie op de Olympische Spelen van 1972.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:45 schreef AbXorb het volgende:
De Bijlmerramp van '92. Ik was pas 6 jaar, maar het maakte zoveel indruk op me dat er een vliegtuig in Nederland (of all places!) was neergestort...dat soort dingen gebeurde hier toch nooit...?
Wist ik toen veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |