SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Maakt dat wat uit?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik had trouwens wel gelijk dat Alderweireld naar rechts zou gaan en veltman erin
Nee. Maar mag ik dat daarom niet zeggen?quote:
geen idee maar:quote:
quote:Frank de Boer heeft geen moment getwijfeld om Toby Alderweireld rechtsback te posteren tegen Vitesse. De Belg start omdat Ricardo van Rhijn geschorst is, waardoor Joël Veltman naar het centrum verplaatst.
'Alderweireld kan dat en tegen Feyenoord heeft hij het ook goed ingevuld. Toby is een centrale verdediger, maar hij kan rechtsback uitstekend uit de voeten', legt De Boer kort en krachtig uit aan Eredivisie Live.
Na de 0-2 nederlaag tegen Vitesse verloor Ajax niet meer. 'Wij zijn blijven doorgaan en ik heb die wedstrijd wel teruggehaald. Wij speelden niet eens slechts, maar we konden niet gevaarlijk worden. Ik hoop dat dat vandaag een stuk beter is. We zijn in ieder geval vaster geworden vanaf een meter of dertig. Spelers weten nu precies wat we willen, maar het heeft natuurlijk ook met zelfvertrouwen te maken.'
In de Gelredome hoopt De Boer op een Ajax, dat het initiatief neemt. 'Wij willen ons eigen spel spelen want we weten dat Vitesse druk gaat geven. Ze spelen zoals ze met Bony spelen en het kan een interessante wedstrijd worden, maar wij moeten hier gewoon profiteren van hun compacte spel.' (foto: Proshots)
quote:Ryan Babel zal vanmiddag niet in actie komen tegen Vitesse. De 26-jarige aanvaller kampt met lichte knieklachten. Om die reden is besloten geen risico met hem te nemen. Tobias Sana vervangt Babel in de wedstrijdselectie.
Opstelling Ajax: Vermeer, Veltman, Alderweireld, Moisander, Blind, Schöne, Poulsen, Eriksen, Boerrigter, De Jong, Fischer.quote:
ik hoop dat we winnen. heb ik mn unibetje binnenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:28 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd. Zal het een billenknijp wedstrijd worden of een simpele overwinning ?
Hoop dat we niet teveel kansen gaan missen, dat zou wel eens de bottleneck kunnen zijn.
ja mn vorige was beter i knowquote:
Vorige was bijna beter, had moeten zijn "wit-rood-wit wordt kampioen"quote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja mn vorige was beter i know
bedoelde MIJN vorigequote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vorige was bijna beter, had moeten zijn "wit-rood-wit wordt kampioen"
gouden tip voor iedereen die ook wil kijken:quote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ow sorry, die weet ik niet meerFijne wedstrijd
Zullen we het niet over Boerrigter gaan hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef PeeJie_ het volgende:
Poulsen en Eriksen nog niet al te best.
Ik zeg ook niet dat hij slecht speelt, alleen hij kan gewoon beter en ik vind hem nog wat nonchalant in een paar acties.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:53 schreef Dven het volgende:
Eriksen onderschept net een gevaarlijke combinatie en zet daarna De Jong alleen voor de keeper wanneer zijn looplijn wat beter was. Altijd dat gebash op Eriksen terwijl dat 1 van de weinige toppers in je elftal is
quote:
Weet je nietquote:Op zondag 27 januari 2013 13:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die bal was er anders nooit ingegaan.
En die commentator "wat een sfeer, wat een sfeer", terwijl ik tot nu toe alleen maar het uitvak gehoord heb. 1x het thuispubliek volgens mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:10 schreef kurk_droog het volgende:
Dat Vitesse heeft ook echt geen supporters heLijkt wel een thuiswedstrijd, lekker uitvak.
Speelt bij Belgie ook vaak rechtsback dus helemaal vreemd is het niet voor hemquote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef PeeJie_ het volgende:
Alderweireld doet het wel goed als opkomende speler, niet verwacht.
twitter:CatenaccioNL twitterde op zondag 27-01-2013 om 13:13:48Joël Veltman: 95% van zijn passes is zuiver vandaag en hij is op Moisander na vaker aan de bal dan iedere andere speler bij #vitaja. reageer retweet
heeft hij wel vaker gedaan hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef PeeJie_ het volgende:
Alderweireld doet het wel goed als opkomende speler, niet verwacht.
Ja, maar is het systeem dan ook hetzelfde? Met opkomende backs?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Speelt bij Belgie ook vaak rechtsback dus helemaal vreemd is het niet voor hem
je kan zeggne wat je wilt maar hij is wel fanatiek/scherp en verovert veel ballenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Boerrigter is echt passé, zwakste schakel van het elftal.
Boerrigter speelt gewoon weer goedquote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je kan zeggne wat je wilt maar hij is wel fanatiek/scherp en verovert veel ballen
Al is dat een beetje rare eigenschap voor een rechtsbuiten.
nou goed is ook ander woord. Nog geen eenkeer zn man voorbij geweest volgensmijquote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter speelt gewoon weer goed
Inderdaad, het is verdomme een buitenspeler. Het is nu meer een terugpassende Dirk Kuyt.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je kan zeggne wat je wilt maar hij is wel fanatiek/scherp en verovert veel ballen
Al is dat een beetje rare eigenschap voor een rechtsbuiten.
Als je het tegen Ajax niet vol krijgt, krijg je het nooit volquote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
Gewoon weer lege plekken in dat stadion? Volgend jaar ga ik los erheen..pff
Klinkt als een typische thuiswedstrijd van Ajaxquote:Op zondag 27 januari 2013 13:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
En die commentator "wat een sfeer, wat een sfeer", terwijl ik tot nu toe alleen maar het uitvak gehoord heb. 1x het thuispubliek volgens mij.
Hij werkt gewoon hard en doet zijn best. Maar het lukt aanvallend gewoon niet. Ik hoop voor hem dat hij zich nog gaat bewijzen dit seizoen anders haalt Frank gewoon een vervanger.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef over_hedge het volgende:
Aanvallend is boerrigter niet zo best bezig. Maar hij verdedigd wel erg goed mee.
Supporters kopenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het tegen Ajax niet vol krijgt, krijg je het nooit vol
Hard werken doen ze maar in de haven, bij Ajax moet je je best doen en techniek hebben om in het spelletje mee te kunnen..quote:Op zondag 27 januari 2013 13:22 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij werkt gewoon hard en doet zijn best. Maar het lukt aanvallend gewoon niet. Ik hoop voor hem dat hij zich nog gaat bewijzen dit seizoen anders haalt Frank gewoon een vervanger.
Het is geen Fischer maar hij werkt zich wel kapot iedere wedstrijd en het is sowieso de beste optie op rechts.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nou goed is ook ander woord. Nog geen eenkeer zn man voorbij geweest volgensmij
Denswil kan daar ookquote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef Catch22- het volgende:
Moisander geschorst dus veltman speelt weer volgende week?
Eigenlijk Denswil dan toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef Catch22- het volgende:
Moisander geschorst dus veltman speelt weer volgende week?
Verdient het niet.quote:
Ik ook, beker hoeft van mij niet zoquote:Op zondag 27 januari 2013 13:23 schreef tammepiet het volgende:
Hier 0-2 winnen, woensdag pakkie halen, ik teken ervoor.
Beker is wel lekker. Spelers als Ligeon, Denswil, Dijks, Lukoki. Gewoon een b-team dat op niveau zich kan laten zien.quote:
Uhhh, dus niet hard werken maar wel je best doen? aha...quote:Op zondag 27 januari 2013 13:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Supporters kopen
[..]
Hard werken doen ze maar in de haven, bij Ajax moet je je best doen en techniek hebben om in het spelletje mee te kunnen..
Gelukkig mogelijkheden zat al speelt Moisander goedquote:Op zondag 27 januari 2013 13:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blind en dan Koppers linksback kan ook.
Nee, maar is dubbel op, het gaat er dus om dat je met alleen hard werken niks te zoeken hebt bij Ajax. Je moet gewoon kunnen voetballen en dat kan Derkje niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:30 schreef Burrito het volgende:
[..]
Uhhh, dus niet hard werken maar wel je best doen? aha...
Jammer genoeg zit er ook geen verbetering in, hij had net die bal ook op Siem moeten spelenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, maar is dubbel op, het gaat er dus om dat je met alleen hard werken niks te zoeken hebt bij Ajax. Je moet gewoon kunnen voetballen en dat kan Derkje niet.
En geeft panna's aan kakkerlakkenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lukoki rent harder dan Boerrigter
Absoluutquote:Op zondag 27 januari 2013 13:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij laat liever Boerrigter de 90 minuten volmaken?
quote:
65 minuten kut spelen en dan gewoon lekker uithalen..quote:
Stream loopt nu iets achter hierquote:Op zondag 27 januari 2013 13:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
65 minuten kut spelen en dan gewoon lekker uithalen..
Dat was het ook niet met Ozbiliz en Ebecillio, leverde wel een titel op.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:00 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen speel je met een voorhoede Sana, de Jong en Lukoki. Nou niet bepaald indrukwekkend Ook niet met Boerigter trouwens.
Doe jij iemand maar afschrijven op basis van een handvol wedstrijden !quote:Op zondag 27 januari 2013 14:03 schreef Usert het volgende:
Sana was de eerste twee wedstrijden leuk, maar inmiddels zou het toch wel duidelijk mogen zijn dat hij niet goed genoeg is.
Ach je kunt Sana nauwelijks op talent betrappen, dat wordt helemaal niks inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe jij iemand maar afschrijven op basis van een handvol wedstrijden !![]()
Gquote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ach je kunt Sana nauwelijks op talent betrappen, dat wordt helemaal niks inderdaad.
Wat een flauwekul. Doet hele aardige dingen met de bal. leuke stiftjes, heeft overzicht en een goede steekbal. Wat mij betreft de vaste stand-in voor fisher na een zestig minuten.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ach je kunt Sana nauwelijks op talent betrappen, dat wordt helemaal niks inderdaad.
Let maar op over twee jaar is Bambi weer vertrokken bij Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
G
[..]
Wat een flauwekul. Doet hele aardige dingen met de bal. leuke stiftjes, heeft overzicht en een goede steekbal. Wat mij betreft de vaste stand-in voor fisher na een zestig minuten.
Jaja, ga toch weg met je onnodig geneuzelquote:Op zondag 27 januari 2013 14:08 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Let maar op over twee jaar is Bambi weer vertrokken bij Ajax.
Prima jij je zin, Sana is een topper.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaja, ga toch weg met je onnodig geneuzel
wie dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
Denk dat de man van de wedstrijd geen moeilijke vraag is...
Hij niet alleen al is hij wel verschrikkelijk slecht vandaagquote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ongelofelijk weer.
Boerrigter**********
Wat heeft Boerrigter nou gedaanquote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ongelofelijk weer.
Boerrigter**********
Niks, dat is het ergequote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Boerrigter nou gedaan!
Eens.quote:
Gaat over donderdagquote:
Volledig met je eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef TJV het volgende:
Tyron je kunt de tyfustering krijgen maar ik loop me weer compleet te ergeren aan die poedel van een Eriksen. Zo, dat is er weer uit.
En oja. BoerrigterToby op rechtsback
Je hebt zeker een punt.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef TJV het volgende:
Tyron je kunt de tyfustering krijgen maar ik loop me weer compleet te ergeren aan die poedel van een Eriksen. Zo, dat is er weer uit.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef TJV het volgende:
Geven we maar 12:30 de schuld dat je een 0-2 voorsprong weggeeft.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef Shreyas het volgende:
Als je zo een jonge ploeg hebt als Ajax, dan weet je dat dit soort wisselvalligheid/onvoorspelbaarheid erbij hoort. Echter, als in de 90ste minuut 2-1 voor staat in de Kuip, 3-1 voor staat bij Heracles 20 minuten voor tijd, 2-0 voor staat in Arnhem, 22 minuten voor tijd, drie open kansen krijgt bij Utrecht.
Dan moe je gewoon 4 x 3 punten binnenslepen.
Het kan nooit zo zijn dat je uit dit soort wedstrijden paar 2 punten pakt. Opvallend is dan wel dat je 3 van de 4 speelt om 12:30. Wat staat er dan toch een andere ploeg om 12:30, hoe kan dat toch. Ik heb er tig keer voor gewaarschuwd, toch gebeurd het.
Weer? De laatste keer is een jaar geledenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Sickert het volgende:
Weer een 12:30 wedstrijd verloren
Ben weer voor een week klaar met FC LafbekFisher, Eriksen en al die andere Deens flapdrollen kunnen er geen zak van!
Eriksen wel hoor, moet alleen meer de leiding nemenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Sickert het volgende:
Ben weer voor een week klaar met FC LafbekFisher, Eriksen en al die andere Deens flapdrollen kunnen er geen zak van!
Als je puur naar de statistieken kijkt is het wel heel raar hoor. Zeker een abnormaliteit.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geven we maar 12:30 de schuld dat je een 0-2 voorsprong weggeeft.
Ga toch weg
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Sickert het volgende:
12:30 niet maar het is wel frapant dat ze elke keer falen op dit tijdstip.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga toch weg
Als als als...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Bony daar had gestaan ipv die Jap dan was het nog erger geweest
0-2 voor staan en 3-2 verliezen is niet te wijten aan half 1, rot toch een end op manquote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
12:30 niet maar het is wel frapant dat ze elke keer falen op dit tijdstip.
Eriksen niet, man faalt weer wanhopigquote:Op zondag 27 januari 2013 14:23 schreef TJV het volgende:
Fischer de schuld geven.Die gozer komt net kijken man
De hele week (lees mijn posts er maar op na) heb ik benadrukt dat Vitesse een van de lastigste wedstrijden is van dit seizoen, want het is om 12:30. Het maakt niet uit hoe goed of slecht Vitesse is, het maakt niet uit hoe slecht hun reeks is, het maakt niet uit dat Ajax met 3-0 won van Feyenoord. Om 12:30 staat er een totaal andere ploeg, geen schim van het Ajax dat we anders zien. Elk punt dat Ajax pakt om 12:30 is zeer zeer zwaar bevochten en gaat met heel veel pijn en moeite (zoals bij Roda JC). Dit was te voorspellen. Een 0-2 voorsprong stelt mij ook allang niet meer gerust. Ik heb wedstrijden als bij Heracles nog in mijn geheugen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga toch weg
Boerrigter kan er niets van ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is weer zover dat niemand er wat van kan. Kom op zeg dit is gewoon even klote maar Frank zet ze weer op scherp en we worden gewoon weer kampioen
Je hoeft ze niet om scherp te zetten, Ajax is een andere ploeg om 12:30, daar kan Frank de Boer al twee jaar op rij niets aan doen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is weer zover dat niemand er wat van kan. Kom op zeg dit is gewoon even klote maar Frank zet ze weer op scherp en we worden gewoon weer kampioen
Flikker jij ook een eind op, al hadden Buffon en Casillas daar samen gestaan hadden ze alsnog gescoord hoor. Kom op hey, Vermeer de schuld geven is wel het laatste wat je kunt doen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Eriksen, Boerrigter, Vermeer
Vermeer heeft dan wel veel gered, maar de tegengoals waren lachwekkend.
Volgens velen is het de schuld van de 12:30.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef Taneli het volgende:
Hoe is het mogelijk dat er pakweg 65 minuten niet aan het handje is en vervolgens zo slap de wedstrijd weggeeft in 10 minuten tijd???
Hij keepte goed maar hij komt toch wel snel uitquote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vermeer kon daar echt niks tegen doen
Die gast had niet zo ver uit zn doel moeten staan en niet er uit moeten komen bij de 1-2 en 2-2-.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vermeer kon daar echt niks tegen doen
We staan maar 3 punten achter.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rustig maar hoor. Mij moet je sowieso met een korreltje zout nemen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Flikker jij ook een eind op, al hadden Buffon en Casillas daar samen gestaan hadden ze alsnog gescoord hoor. Kom op hey, Vermeer de schuld geven is wel het laatste wat je kunt doen.
Dan is het knap dat we überhaupt al 0-2 voorstonden...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens velen is het de schuld van de 12:30.
Wat heeft die flapdrol trouwens? Weer een muisarm van het vele instagrammen?quote:
Lijkt me idd beter, boerrigter kan gewoon niet op dit moment.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week zo starten:
Fischer - De Jong - Babel
Eriksen - Poulsen - Schone
Blind - Denswil - Alderweireld - van Rhijn
Vermeer
Frank de Boer kan er niets aan doen dat de wedstrijd om 12:30 uur wordt gespeeld.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef ejfaar het volgende:
Frank heeft belachelijk gewisseld vandaag. Dat maakte het verschil.
Fischer speelde kut, maar wtf moeten we met Sana.
Boerrighter speelt al maanden kut en wordt pas in minuut 80 gewisseld.
Hoesen er pas in minuut 85 in.
Dit terwijl de goals van vites er al aan zaten te kopen.
Geïrriteerde knie.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat heeft die flapdrol trouwens? Weer een muisarm van het vele instagrammen?
Middenveld moet sterker man, de Jong ipv schone en Babel in de spits.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week zo starten:
Fischer - De Jong - Babel
Eriksen - Poulsen - Schone
Blind - Denswil - Alderweireld - van Rhijn
Vermeer
Ook hij moet het nog leren, wij zijn een ploeg die de jeugd de kans geeft, je weet dat de jeugd dusdanig wisselvallig kan zijn dat hij een wedstrijd speelt als deze.quote:
man hou toch op over dat 12:30 als je 2-0 voor staat mag je dat nooit meer weggevenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer kan er niets aan doen dat de wedstrijd om 12:30 uur wordt gespeeld.
Terecht verloren vandaag jaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan zijn die 2 goals nog lucky. Dit Ajax moet echt beter. Waarom staat Boerrigter er bijvoorbeeld nog in?
Lucky goals maken niet uit, ongeveer 30% van de goals die Twente maakt zijn luckyquote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan zijn die 2 goals nog lucky. Dit Ajax moet echt beter. Waarom staat Boerrigter er bijvoorbeeld nog in?
Hij heeft niets andersquote:Op zondag 27 januari 2013 14:28 schreef S0nic het volgende:
[..]
Terecht verloren vandaag ja, Derk is een lievelingetje van De Boer blijkbaar anders had er allang iemand anders gestaan.
Mwah, De Jong deed het vandaag ook weer goed. Maar afwerken was ook raar. terugspeelballetje naar de keeper van Vitesse. Die moest hij gewoon inschietenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Middenveld moet sterker man, de Jong ipv schone en Babel in de spits.
Me ook kapot aan zitten ergeren.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:28 schreef Smoofie het volgende:
Ja ik ga met mn EL ab stopzetten, waarom brachten ze steeds een kk klapjosti in beeld die juichte?
Ja, maar zoveel zeiden dat hij er al klaar voor was om Toby te vervangen en dan Heitinga niet nodig was danquote:Op zondag 27 januari 2013 14:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ook hij moet het nog leren, wij zijn een ploeg die de jeugd de kans geeft, je weet dat de jeugd dusdanig wisselvallig kan zijn dat hij een wedstrijd speelt als deze.
De tering zeg. "de progressie van sommige spelers is zorgwekkend"quote:
Alleen Boerrigter moest er eerder uit.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Kurzweil het volgende:
Wat een dramatisch wisselbeleid van De Boer.
Alleen maar betrokken bij al het gevaar de eerste helft.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:28 schreef Devz het volgende:
Verschrikkelijk slechte pot, het mag een wonder heten dat we 0-2 hebben voorgestaan. Boerrigter hoef ik voorlopig niet meer in de basis te zien, bakt er helaas echt helemaal niks meer van. Eriksen ook weer ontzettend slecht, jammer dat hij toch die wisselvalligheid blijft houden.
En van PSV>quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die gaan ons kampioen maken door van Twente te winnen.
Soms?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
De tering zeg. "de progressie van sommige spelers is zorgwekkend"
Vorige week werden we nog makkelijk kampioen. Clubtopics soms
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
De tering zeg. "de progressie van sommige spelers is zorgwekkend"
Vorige week werden we nog makkelijk kampioen. Clubtopics soms
Zeg nou niks over Eriksen anders gaan er weer een paar lopen janken.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:28 schreef Devz het volgende:
Verschrikkelijk slechte pot, het mag een wonder heten dat we 0-2 hebben voorgestaan. Boerrigter hoef ik voorlopig niet meer in de basis te zien, bakt er helaas echt helemaal niks meer van. Eriksen ook weer ontzettend slecht, jammer dat hij toch die wisselvalligheid blijft houden.
Ik vind het zeer zorgelijk dat Ajax nu al vijf keer om rij zo een andere ploeg is om 12:30 uur. Dit kan toch niet. Het verschil is echt gigantisch.quote:
Bij belgie is dat idd ook niet super. Maar goed dat weet Frank nu dus ook weer, liever ligeon dus daar als het nodig is.quote:
Wat lul jij nou weer man, we staan 0-2 voor en dat je het weggeeft is te wijten aan half 1?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het zeer zorgelijk dat Ajax nu al vijf keer om rij zo een andere ploeg is om 12:30 uur. Dit kan toch niet. Het verschil is echt gigantisch.
Bovendien is het ook zeer zorgelijk dat Ajax een voorsprong in de laatste twintig minuten volledig weggeeft. Als je dat blijft doen kan je geen kampioen worden. Na de 0-2 moet je de wedstrijd professioneel doodmaken, zeker als je uit speelt en om 12:30 hoeft het dan niet meer mooi te zijn. Vertraag het spel, hou de bal in de ploeg, etc. Je zou toch verwachten dat Ajax iets geleerd zou hebben van Heracles?
Dat is geen succes, is het nooit geweest.quote:
Het ging ook wel redelijk, totdat veltman echt een blunder maaktequote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het zeer zorgelijk dat Ajax nu al vijf keer om rij zo een andere ploeg is om 12:30 uur. Dit kan toch niet. Het verschil is echt gigantisch.
Bovendien is het ook zeer zorgelijk dat Ajax een voorsprong in de laatste twintig minuten volledig weggeeft. Als je dat blijft doen kan je geen kampioen worden. Na de 0-2 moet je de wedstrijd professioneel doodmaken, zeker als je uit speelt en om 12:30 hoeft het dan niet meer mooi te zijn. Vertraag het spel, hou de bal in de ploeg, etc. Je zou toch verwachten dat Ajax iets geleerd zou hebben van Heracles?
Veltman is beter dan heitingaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is geen succes, is het nooit geweest.
Donderdag(?) weer tegen Vitesse, hij zal wel wat aanpassingen doorvoeren lijkt mij zo.
's Ochtends pasta moeten eten is echt niet lekker hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer man, we staan 0-2 voor en dat je het weggeeft is te wijten aan half 1?
Rot gewoon op.
Heitinga kan er ook helemaal niks van.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar zoveel zeiden dat hij er al klaar voor was om Toby te vervangen en dan Heitinga niet nodig was dan. Nou, ik zie het
.
Zeker. Ajax kan het fysiek en mentaal nooit zo lang volhouden om 12:30. Dat zag je ook. Je bent 60-65 minuten de betere ploeg. Daarna stort de zaak volledig in en Ajax kan het niet meer belopen. Ineens zijn ze overal te laat, ineens zijn alle keuzes verkeerd, ineens kan Ajax de bal totaal niet meer in de ploeg houden. Dat zegt wel iets.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer man, we staan 0-2 voor en dat je het weggeeft is te wijten aan half 1?
Rot gewoon op.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef TJV het volgende:
Ik pleit ervoor dat we onze eigen tijdzone krijgen.
Dit jaar een heel middelmatige selectie.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Tarado het volgende:
Het is heel simpel, Ajax is een aardige ploeg met 100% inzet, zonder dat blijft er niet veel over, ging allemaal veel te stroperig vandaag en dat heeft Vitesse gewoon slim gedaan, die hadden nog genoeg kracht over de laatste 20 minuten
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker. Ajax kan het fysiek en mentaal nooit zo lang volhouden om 12:30. Dat zag je ook. Je bent 60-65 minuten de betere ploeg. Daarna stort de zaak volledig in en Ajax kan het niet meer belopen. Ineens zijn ze overal te laat, ineens zijn alle keuzes verkeerd, ineens kan Ajax de bal totaal niet meer in de ploeg houden. Dat zegt wel iets.
En Leo dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef tammepiet het volgende:
Sana en Derk.
Ik zou die 2 linea recta inruilen voor Bakircoglou en Ebecilio.
Tom de Mul zit ook nog zonder club. Wellicht een goed alternatief voor Lukoki.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef tammepiet het volgende:
Sana en Derk.
Ik zou die 2 linea recta inruilen voor Bakircoglou en Ebecilio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |