Ik vind het zeer zorgelijk dat Ajax nu al vijf keer om rij zo een andere ploeg is om 12:30 uur. Dit kan toch niet. Het verschil is echt gigantisch.quote:
Bij belgie is dat idd ook niet super. Maar goed dat weet Frank nu dus ook weer, liever ligeon dus daar als het nodig is.quote:
Wat lul jij nou weer man, we staan 0-2 voor en dat je het weggeeft is te wijten aan half 1?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het zeer zorgelijk dat Ajax nu al vijf keer om rij zo een andere ploeg is om 12:30 uur. Dit kan toch niet. Het verschil is echt gigantisch.
Bovendien is het ook zeer zorgelijk dat Ajax een voorsprong in de laatste twintig minuten volledig weggeeft. Als je dat blijft doen kan je geen kampioen worden. Na de 0-2 moet je de wedstrijd professioneel doodmaken, zeker als je uit speelt en om 12:30 hoeft het dan niet meer mooi te zijn. Vertraag het spel, hou de bal in de ploeg, etc. Je zou toch verwachten dat Ajax iets geleerd zou hebben van Heracles?
Dat is geen succes, is het nooit geweest.quote:
Het ging ook wel redelijk, totdat veltman echt een blunder maaktequote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het zeer zorgelijk dat Ajax nu al vijf keer om rij zo een andere ploeg is om 12:30 uur. Dit kan toch niet. Het verschil is echt gigantisch.
Bovendien is het ook zeer zorgelijk dat Ajax een voorsprong in de laatste twintig minuten volledig weggeeft. Als je dat blijft doen kan je geen kampioen worden. Na de 0-2 moet je de wedstrijd professioneel doodmaken, zeker als je uit speelt en om 12:30 hoeft het dan niet meer mooi te zijn. Vertraag het spel, hou de bal in de ploeg, etc. Je zou toch verwachten dat Ajax iets geleerd zou hebben van Heracles?
Veltman is beter dan heitingaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is geen succes, is het nooit geweest.
Donderdag(?) weer tegen Vitesse, hij zal wel wat aanpassingen doorvoeren lijkt mij zo.
's Ochtends pasta moeten eten is echt niet lekker hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer man, we staan 0-2 voor en dat je het weggeeft is te wijten aan half 1?
Rot gewoon op.
Heitinga kan er ook helemaal niks van.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar zoveel zeiden dat hij er al klaar voor was om Toby te vervangen en dan Heitinga niet nodig was dan. Nou, ik zie het
.
Zeker. Ajax kan het fysiek en mentaal nooit zo lang volhouden om 12:30. Dat zag je ook. Je bent 60-65 minuten de betere ploeg. Daarna stort de zaak volledig in en Ajax kan het niet meer belopen. Ineens zijn ze overal te laat, ineens zijn alle keuzes verkeerd, ineens kan Ajax de bal totaal niet meer in de ploeg houden. Dat zegt wel iets.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer man, we staan 0-2 voor en dat je het weggeeft is te wijten aan half 1?
Rot gewoon op.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef TJV het volgende:
Ik pleit ervoor dat we onze eigen tijdzone krijgen.
Dit jaar een heel middelmatige selectie.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Tarado het volgende:
Het is heel simpel, Ajax is een aardige ploeg met 100% inzet, zonder dat blijft er niet veel over, ging allemaal veel te stroperig vandaag en dat heeft Vitesse gewoon slim gedaan, die hadden nog genoeg kracht over de laatste 20 minuten
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker. Ajax kan het fysiek en mentaal nooit zo lang volhouden om 12:30. Dat zag je ook. Je bent 60-65 minuten de betere ploeg. Daarna stort de zaak volledig in en Ajax kan het niet meer belopen. Ineens zijn ze overal te laat, ineens zijn alle keuzes verkeerd, ineens kan Ajax de bal totaal niet meer in de ploeg houden. Dat zegt wel iets.
En Leo dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef tammepiet het volgende:
Sana en Derk.
Ik zou die 2 linea recta inruilen voor Bakircoglou en Ebecilio.
Tom de Mul zit ook nog zonder club. Wellicht een goed alternatief voor Lukoki.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef tammepiet het volgende:
Sana en Derk.
Ik zou die 2 linea recta inruilen voor Bakircoglou en Ebecilio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |