je kan zeggne wat je wilt maar hij is wel fanatiek/scherp en verovert veel ballenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Boerrigter is echt passé, zwakste schakel van het elftal.
Boerrigter speelt gewoon weer goedquote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je kan zeggne wat je wilt maar hij is wel fanatiek/scherp en verovert veel ballen
Al is dat een beetje rare eigenschap voor een rechtsbuiten.
nou goed is ook ander woord. Nog geen eenkeer zn man voorbij geweest volgensmijquote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter speelt gewoon weer goed
Inderdaad, het is verdomme een buitenspeler. Het is nu meer een terugpassende Dirk Kuyt.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je kan zeggne wat je wilt maar hij is wel fanatiek/scherp en verovert veel ballen
Al is dat een beetje rare eigenschap voor een rechtsbuiten.
Als je het tegen Ajax niet vol krijgt, krijg je het nooit volquote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
Gewoon weer lege plekken in dat stadion? Volgend jaar ga ik los erheen..pff
Klinkt als een typische thuiswedstrijd van Ajaxquote:Op zondag 27 januari 2013 13:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
En die commentator "wat een sfeer, wat een sfeer", terwijl ik tot nu toe alleen maar het uitvak gehoord heb. 1x het thuispubliek volgens mij.
Hij werkt gewoon hard en doet zijn best. Maar het lukt aanvallend gewoon niet. Ik hoop voor hem dat hij zich nog gaat bewijzen dit seizoen anders haalt Frank gewoon een vervanger.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef over_hedge het volgende:
Aanvallend is boerrigter niet zo best bezig. Maar hij verdedigd wel erg goed mee.
Supporters kopenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het tegen Ajax niet vol krijgt, krijg je het nooit vol
Hard werken doen ze maar in de haven, bij Ajax moet je je best doen en techniek hebben om in het spelletje mee te kunnen..quote:Op zondag 27 januari 2013 13:22 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij werkt gewoon hard en doet zijn best. Maar het lukt aanvallend gewoon niet. Ik hoop voor hem dat hij zich nog gaat bewijzen dit seizoen anders haalt Frank gewoon een vervanger.
Het is geen Fischer maar hij werkt zich wel kapot iedere wedstrijd en het is sowieso de beste optie op rechts.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nou goed is ook ander woord. Nog geen eenkeer zn man voorbij geweest volgensmij
Denswil kan daar ookquote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef Catch22- het volgende:
Moisander geschorst dus veltman speelt weer volgende week?
Eigenlijk Denswil dan toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:25 schreef Catch22- het volgende:
Moisander geschorst dus veltman speelt weer volgende week?
Verdient het niet.quote:
Ik ook, beker hoeft van mij niet zoquote:Op zondag 27 januari 2013 13:23 schreef tammepiet het volgende:
Hier 0-2 winnen, woensdag pakkie halen, ik teken ervoor.
Beker is wel lekker. Spelers als Ligeon, Denswil, Dijks, Lukoki. Gewoon een b-team dat op niveau zich kan laten zien.quote:
Uhhh, dus niet hard werken maar wel je best doen? aha...quote:Op zondag 27 januari 2013 13:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Supporters kopen
[..]
Hard werken doen ze maar in de haven, bij Ajax moet je je best doen en techniek hebben om in het spelletje mee te kunnen..
Gelukkig mogelijkheden zat al speelt Moisander goedquote:Op zondag 27 januari 2013 13:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blind en dan Koppers linksback kan ook.
Nee, maar is dubbel op, het gaat er dus om dat je met alleen hard werken niks te zoeken hebt bij Ajax. Je moet gewoon kunnen voetballen en dat kan Derkje niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:30 schreef Burrito het volgende:
[..]
Uhhh, dus niet hard werken maar wel je best doen? aha...
Jammer genoeg zit er ook geen verbetering in, hij had net die bal ook op Siem moeten spelenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, maar is dubbel op, het gaat er dus om dat je met alleen hard werken niks te zoeken hebt bij Ajax. Je moet gewoon kunnen voetballen en dat kan Derkje niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |