quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Sickert het volgende:
Weer een 12:30 wedstrijd verloren
Ben weer voor een week klaar met FC LafbekFisher, Eriksen en al die andere Deens flapdrollen kunnen er geen zak van!
12:30 niet maar het is wel frapant dat ze elke keer falen op dit tijdstip.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geven we maar 12:30 de schuld dat je een 0-2 voorsprong weggeeft.
Ga toch weg
Als als als...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Bony daar had gestaan ipv die Jap dan was het nog erger geweest
0-2 voor staan en 3-2 verliezen is niet te wijten aan half 1, rot toch een end op manquote:Op zondag 27 januari 2013 14:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
12:30 niet maar het is wel frapant dat ze elke keer falen op dit tijdstip.
Eriksen niet, man faalt weer wanhopigquote:Op zondag 27 januari 2013 14:23 schreef TJV het volgende:
Fischer de schuld geven.Die gozer komt net kijken man
De hele week (lees mijn posts er maar op na) heb ik benadrukt dat Vitesse een van de lastigste wedstrijden is van dit seizoen, want het is om 12:30. Het maakt niet uit hoe goed of slecht Vitesse is, het maakt niet uit hoe slecht hun reeks is, het maakt niet uit dat Ajax met 3-0 won van Feyenoord. Om 12:30 staat er een totaal andere ploeg, geen schim van het Ajax dat we anders zien. Elk punt dat Ajax pakt om 12:30 is zeer zeer zwaar bevochten en gaat met heel veel pijn en moeite (zoals bij Roda JC). Dit was te voorspellen. Een 0-2 voorsprong stelt mij ook allang niet meer gerust. Ik heb wedstrijden als bij Heracles nog in mijn geheugen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geven we maar 12:30 de schuld dat je een 0-2 voorsprong weggeeft.
Ga toch weg
Boerrigter kan er niets van ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is weer zover dat niemand er wat van kan. Kom op zeg dit is gewoon even klote maar Frank zet ze weer op scherp en we worden gewoon weer kampioen
Je hoeft ze niet om scherp te zetten, Ajax is een andere ploeg om 12:30, daar kan Frank de Boer al twee jaar op rij niets aan doen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is weer zover dat niemand er wat van kan. Kom op zeg dit is gewoon even klote maar Frank zet ze weer op scherp en we worden gewoon weer kampioen
Flikker jij ook een eind op, al hadden Buffon en Casillas daar samen gestaan hadden ze alsnog gescoord hoor. Kom op hey, Vermeer de schuld geven is wel het laatste wat je kunt doen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Eriksen, Boerrigter, Vermeer
Vermeer heeft dan wel veel gered, maar de tegengoals waren lachwekkend.
Volgens velen is het de schuld van de 12:30.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef Taneli het volgende:
Hoe is het mogelijk dat er pakweg 65 minuten niet aan het handje is en vervolgens zo slap de wedstrijd weggeeft in 10 minuten tijd???
Hij keepte goed maar hij komt toch wel snel uitquote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vermeer kon daar echt niks tegen doen
Die gast had niet zo ver uit zn doel moeten staan en niet er uit moeten komen bij de 1-2 en 2-2-.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vermeer kon daar echt niks tegen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |