Volledig met je eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef TJV het volgende:
Tyron je kunt de tyfustering krijgen maar ik loop me weer compleet te ergeren aan die poedel van een Eriksen. Zo, dat is er weer uit.
En oja. BoerrigterToby op rechtsback
Je hebt zeker een punt.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef TJV het volgende:
Tyron je kunt de tyfustering krijgen maar ik loop me weer compleet te ergeren aan die poedel van een Eriksen. Zo, dat is er weer uit.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:19 schreef TJV het volgende:
Geven we maar 12:30 de schuld dat je een 0-2 voorsprong weggeeft.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef Shreyas het volgende:
Als je zo een jonge ploeg hebt als Ajax, dan weet je dat dit soort wisselvalligheid/onvoorspelbaarheid erbij hoort. Echter, als in de 90ste minuut 2-1 voor staat in de Kuip, 3-1 voor staat bij Heracles 20 minuten voor tijd, 2-0 voor staat in Arnhem, 22 minuten voor tijd, drie open kansen krijgt bij Utrecht.
Dan moe je gewoon 4 x 3 punten binnenslepen.
Het kan nooit zo zijn dat je uit dit soort wedstrijden paar 2 punten pakt. Opvallend is dan wel dat je 3 van de 4 speelt om 12:30. Wat staat er dan toch een andere ploeg om 12:30, hoe kan dat toch. Ik heb er tig keer voor gewaarschuwd, toch gebeurd het.
Weer? De laatste keer is een jaar geledenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Sickert het volgende:
Weer een 12:30 wedstrijd verloren
Ben weer voor een week klaar met FC LafbekFisher, Eriksen en al die andere Deens flapdrollen kunnen er geen zak van!
Eriksen wel hoor, moet alleen meer de leiding nemenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Sickert het volgende:
Weer een 12:30 wedstrijd verloren
Ben weer voor een week klaar met FC LafbekFisher, Eriksen en al die andere Deens flapdrollen kunnen er geen zak van!
Als je puur naar de statistieken kijkt is het wel heel raar hoor. Zeker een abnormaliteit.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geven we maar 12:30 de schuld dat je een 0-2 voorsprong weggeeft.
Ga toch weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |