SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews
EL - De Jong: 'Onze tweede seizoenshelft moet net zo contant zijn als afgelopen jaren'
EL - Fischer: 'Ik was wel zenuwachtig voor deze wedstrijd'
EL - Fischer: 'Langer concentratie vasthouden is een verbeterpunt voor mij'
EL - De Boer: 'Feyenoord heeft geen vuist kunnen maken'
EL - Alderweireld: 'We hadden nog meer kunnen profiteren'
EL - Slop: 'Door de warmte is de sneeuw gaan schuiven'
NOS - Fischer vond zichzelf niet goed
NOS - De Boer: "Verdedigend: 8. Aanvallend: 4"schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Maakt dat wat uit?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik had trouwens wel gelijk dat Alderweireld naar rechts zou gaan en veltman erin
Nee. Maar mag ik dat daarom niet zeggen?quote:
geen idee maar:quote:
quote:Frank de Boer heeft geen moment getwijfeld om Toby Alderweireld rechtsback te posteren tegen Vitesse. De Belg start omdat Ricardo van Rhijn geschorst is, waardoor Joël Veltman naar het centrum verplaatst.
'Alderweireld kan dat en tegen Feyenoord heeft hij het ook goed ingevuld. Toby is een centrale verdediger, maar hij kan rechtsback uitstekend uit de voeten', legt De Boer kort en krachtig uit aan Eredivisie Live.
Na de 0-2 nederlaag tegen Vitesse verloor Ajax niet meer. 'Wij zijn blijven doorgaan en ik heb die wedstrijd wel teruggehaald. Wij speelden niet eens slechts, maar we konden niet gevaarlijk worden. Ik hoop dat dat vandaag een stuk beter is. We zijn in ieder geval vaster geworden vanaf een meter of dertig. Spelers weten nu precies wat we willen, maar het heeft natuurlijk ook met zelfvertrouwen te maken.'
In de Gelredome hoopt De Boer op een Ajax, dat het initiatief neemt. 'Wij willen ons eigen spel spelen want we weten dat Vitesse druk gaat geven. Ze spelen zoals ze met Bony spelen en het kan een interessante wedstrijd worden, maar wij moeten hier gewoon profiteren van hun compacte spel.' (foto: Proshots)
quote:Ryan Babel zal vanmiddag niet in actie komen tegen Vitesse. De 26-jarige aanvaller kampt met lichte knieklachten. Om die reden is besloten geen risico met hem te nemen. Tobias Sana vervangt Babel in de wedstrijdselectie.
Opstelling Ajax: Vermeer, Veltman, Alderweireld, Moisander, Blind, Schöne, Poulsen, Eriksen, Boerrigter, De Jong, Fischer.quote:
ik hoop dat we winnen. heb ik mn unibetje binnenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:28 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd. Zal het een billenknijp wedstrijd worden of een simpele overwinning ?
Hoop dat we niet teveel kansen gaan missen, dat zou wel eens de bottleneck kunnen zijn.
ja mn vorige was beter i knowquote:
Vorige was bijna beter, had moeten zijn "wit-rood-wit wordt kampioen"quote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja mn vorige was beter i know
bedoelde MIJN vorigequote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vorige was bijna beter, had moeten zijn "wit-rood-wit wordt kampioen"
gouden tip voor iedereen die ook wil kijken:quote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ow sorry, die weet ik niet meerFijne wedstrijd
Zullen we het niet over Boerrigter gaan hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef PeeJie_ het volgende:
Poulsen en Eriksen nog niet al te best.
Ik zeg ook niet dat hij slecht speelt, alleen hij kan gewoon beter en ik vind hem nog wat nonchalant in een paar acties.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:53 schreef Dven het volgende:
Eriksen onderschept net een gevaarlijke combinatie en zet daarna De Jong alleen voor de keeper wanneer zijn looplijn wat beter was. Altijd dat gebash op Eriksen terwijl dat 1 van de weinige toppers in je elftal is
quote:
Weet je nietquote:Op zondag 27 januari 2013 13:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die bal was er anders nooit ingegaan.
En die commentator "wat een sfeer, wat een sfeer", terwijl ik tot nu toe alleen maar het uitvak gehoord heb. 1x het thuispubliek volgens mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:10 schreef kurk_droog het volgende:
Dat Vitesse heeft ook echt geen supporters heLijkt wel een thuiswedstrijd, lekker uitvak.
Speelt bij Belgie ook vaak rechtsback dus helemaal vreemd is het niet voor hemquote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef PeeJie_ het volgende:
Alderweireld doet het wel goed als opkomende speler, niet verwacht.
twitter:CatenaccioNL twitterde op zondag 27-01-2013 om 13:13:48Joël Veltman: 95% van zijn passes is zuiver vandaag en hij is op Moisander na vaker aan de bal dan iedere andere speler bij #vitaja. reageer retweet
heeft hij wel vaker gedaan hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:12 schreef PeeJie_ het volgende:
Alderweireld doet het wel goed als opkomende speler, niet verwacht.
Ja, maar is het systeem dan ook hetzelfde? Met opkomende backs?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Speelt bij Belgie ook vaak rechtsback dus helemaal vreemd is het niet voor hem
je kan zeggne wat je wilt maar hij is wel fanatiek/scherp en verovert veel ballenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Boerrigter is echt passé, zwakste schakel van het elftal.
Boerrigter speelt gewoon weer goedquote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je kan zeggne wat je wilt maar hij is wel fanatiek/scherp en verovert veel ballen
Al is dat een beetje rare eigenschap voor een rechtsbuiten.
nou goed is ook ander woord. Nog geen eenkeer zn man voorbij geweest volgensmijquote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter speelt gewoon weer goed
Inderdaad, het is verdomme een buitenspeler. Het is nu meer een terugpassende Dirk Kuyt.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je kan zeggne wat je wilt maar hij is wel fanatiek/scherp en verovert veel ballen
Al is dat een beetje rare eigenschap voor een rechtsbuiten.
Als je het tegen Ajax niet vol krijgt, krijg je het nooit volquote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
Gewoon weer lege plekken in dat stadion? Volgend jaar ga ik los erheen..pff
Klinkt als een typische thuiswedstrijd van Ajaxquote:Op zondag 27 januari 2013 13:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
En die commentator "wat een sfeer, wat een sfeer", terwijl ik tot nu toe alleen maar het uitvak gehoord heb. 1x het thuispubliek volgens mij.
Hij werkt gewoon hard en doet zijn best. Maar het lukt aanvallend gewoon niet. Ik hoop voor hem dat hij zich nog gaat bewijzen dit seizoen anders haalt Frank gewoon een vervanger.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef over_hedge het volgende:
Aanvallend is boerrigter niet zo best bezig. Maar hij verdedigd wel erg goed mee.
Supporters kopenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het tegen Ajax niet vol krijgt, krijg je het nooit vol
Hard werken doen ze maar in de haven, bij Ajax moet je je best doen en techniek hebben om in het spelletje mee te kunnen..quote:Op zondag 27 januari 2013 13:22 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij werkt gewoon hard en doet zijn best. Maar het lukt aanvallend gewoon niet. Ik hoop voor hem dat hij zich nog gaat bewijzen dit seizoen anders haalt Frank gewoon een vervanger.
Het is geen Fischer maar hij werkt zich wel kapot iedere wedstrijd en het is sowieso de beste optie op rechts.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nou goed is ook ander woord. Nog geen eenkeer zn man voorbij geweest volgensmij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |