SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 10:51 schreef luckass het volgende:
[..]
Die vriendin van Murray. Nee niet Judy.
Nee, die mag hij niet. Heeft een glutenallergie.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, die mag hij niet. Heeft een glutenallergie.
Want Eurosport en de NOS zijn dezelfde organisatie?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Achtentachtig het volgende:
Ik snap niet waarom de NOS elk jaar weer die finale uitzendt terwijl Eurosport al vanaf het begin het toernooi live verslaat. Lijkt me beetje geld weggooien...
en de goal!quote:Op zondag 27 januari 2013 11:17 schreef Zelva het volgende:
"Djokovic op 2-2"
Goh, dat zag ik niet.
Heb het na vijf minuten wel weer gehad met deze 'commentator', van wie ik de naam niet meer durf uit te spreken.
het is ook belachelijk, blijkbaar is de economische crisis nog niet groot genoegquote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Achtentachtig het volgende:
Ik snap niet waarom de NOS elk jaar weer die finale uitzendt terwijl Eurosport al vanaf het begin het toernooi live verslaat. Lijkt me beetje geld weggooien...
Heel de publieke omroep is geld weggooien, dus ja...quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Achtentachtig het volgende:
Waarom als NOS die wedstrijd persé willen brengen, terwijl 'ie al op een andere NL-zender te zien is.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Want Eurosport en de NOS zijn dezelfde organisatie?
Eurosport zit in het hele land op het open netquote:Op zondag 27 januari 2013 11:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heel de publieke omroep is geld weggooien, dus ja...
Daarnaast heeft niet iedereen eurosport.
Ferrer wordt hierna geloof ik 4e, dus ik neem aan dat hij dan 5e wordt...quote:Op zondag 27 januari 2013 11:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vorige week was hij 4e, dus hij zal wel top 5 blijven.
Dan nog kan niet iedereen het ontvangen.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:23 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Eurosport zit in het hele land op het open net
Rare logica? Hij verliest toch heel wat punten? Of is het gat met de nummer 6 dusdanig groot ?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vorige week was hij 4e, dus hij zal wel top 5 blijven.
Dan moet je wel onder een steen leve. Je snapt m'n punt..quote:Op zondag 27 januari 2013 11:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan nog kan niet iedereen het ontvangen.
4 Nadal, Rafael (ESP) 6,600 0 17quote:Op zondag 27 januari 2013 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rare logica? Hij verliest toch heel wat punten? Of is het gat met de nummer 6 dusdanig groot ?
Oh 1900 punten tussen Ferrer en die prutserquote:Op zondag 27 januari 2013 11:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
4 Nadal, Rafael (ESP) 6,600 0 17
5 Ferrer, David (ESP) 6,505 0 26
6 Berdych, Tomas (CZE) 4,680 0 25
Zo ziet het er nu uit, volgens mij komen de punten van de AO hier nog bij.
Berdych staat bijna 2000 punten achter.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rare logica? Hij verliest toch heel wat punten? Of is het gat met de nummer 6 dusdanig groot ?
Maar we weten ook niet hoeveel dit oplevert. Misschien levert het wel meer op dan het kost.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:25 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Dan moet je wel onder een steen leve. Je snapt m'n punt..
Ik ook niet. Zou het begrijpen als het hele toernooi op Eurosport 2 was, want daar heb je een extra abonnement voor nodig (in elk geval waar ik woon).quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Achtentachtig het volgende:
dan zou het net zo idioot zijn. Het is natuurlijk belachelijk dat mensen die niet van tennis houden aan onze hobby moeten bijdragen, en dat wordt dubbel zo belachelijk wanneer het gewoon op betaal tv isquote:Op zondag 27 januari 2013 11:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou het begrijpen als het hele toernooi op Eurosport 2 was, want daar heb je een extra abonnement voor nodig (in elk geval waar ik woon).
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 11:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat die kerel die nu bij Sport1 zit?
Dat is het mooie aan de de publieke omroep, ik geef ook niks om het Tros feest op het plein, maar ook daar gaat geld naartoe vanuit de publieke omroep. Voor ieder wat wils zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:39 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
dan zou het net zo idioot zijn. Het is natuurlijk belachelijk dat mensen die niet van tennis houden aan onze hobby moeten bijdragen, en dat wordt dubbel zo belachelijk wanneer het gewoon op betaal tv is
Kom op zegquote:Op zondag 27 januari 2013 11:39 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
dan zou het net zo idioot zijn. Het is natuurlijk belachelijk dat mensen die niet van tennis houden aan onze hobby moeten bijdragen, en dat wordt dubbel zo belachelijk wanneer het gewoon op betaal tv is
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:39 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
Ja, precies, da's net zo erg.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kom op zeg
Tussen kunst en kitsch, het kunstuur, maestro, van bihar tot bangelore, kassa, radar vind ik ook kutprogramma's, maar daar wordt toch ook voor betaald?
de break voor wie en in welke set?quote:
Dat gaat nog wel even duren hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoelang zal het nog duren totdat Murray de nr. 1 is?
Ja Djokovic heeft een of ander servisch model, niet getrouwd volgens mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Wrijfhout het volgende:
Heeft Djokovic eigenlijk geen vrouw?
In het kamp van Djoko worden 2 kale mannen in beeld gebracht en in het kamp van murray een groupie
Hij is wel getrouwd toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja Djokovic heeft een of ander servisch model, niet getrouwd volgens mij.
Murray probeerde er in elk geval wel een, maar die mislukte.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:55 schreef leroytje het volgende:
Is er al een dropshot gespeeld deze partij?
Ja, zonder al teveel succes.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:55 schreef leroytje het volgende:
Is er al een dropshot gespeeld deze partij?
Dat heb ik dan gemist.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Wrijfhout het volgende:
Heeft Djokovic eigenlijk geen vrouw?
In het kamp van Djoko worden 2 kale mannen in beeld gebracht en in het kamp van murray een groupie
En dan zet die klote KNVB Ajax ook nog om 1230quote:
Aha ok niet onaardig, die zit een rij of 2 rijen erachter geloof ik, vroeg me al of die er nooit bij was ofzo. Bij de meeste komen die wel vaak in beeld (Federer,Murray)quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja Djokovic heeft een of ander servisch model, niet getrouwd volgens mij.
[ afbeelding ]
Yep, schandalig dat de KNVB geen rekening met de finale van de Australian Open houdt.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:59 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan zet die klote KNVB Ajax ook nog om 1230
Jep wordt een dillema straksquote:Op zondag 27 januari 2013 11:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen nieuwe foto, jaren oud.quote:
is dat hetzelfde als de Bassie and Adriaan University?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen nieuwe foto, jaren oud.
Jelena en Djokovic wonen samen in Monte Carlo, zijn niet getrouwd. Geloof niet dat Jelena een model is (iig niet full time oid), ze studeert of heeft gestudeerd aan de universiteit van Monaco.
Eredivisie Live Go doet wonderenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Zijn gelieerd aan de Universiteit van Harderwijkquote:Op zondag 27 januari 2013 12:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als de Bassie and Adriaan University?
Je kunt kijken op www.sportlemon.com; daar staan er meerdere.quote:
Ben ik ook een beetje bang voor. Ik zie straks gebeuren dat ik hem niet eens afkijk. Straks duurt hij langer dan de finale van vorig jaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:06 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Dit gaat eeuwig duren...
Ajaxquote:Op zondag 27 januari 2013 11:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat jij wilt.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:10 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien geeft Murray wel op.Met z'n voet. Misschien geeft 'ie wel op met z'n voet.
Isner-Mahut? Dat waren er 139.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:11 schreef Ambrosius het volgende:
26 games zonder break, is daar nog een record van bekend?
Niet haten, IUM is wel een van de beste business schools van Europa, hoger aangeschreven dan b.v. Oxford's Business Schoolquote:Op zondag 27 januari 2013 12:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wat kan niet? Was 71-69 in de vijfde set. Wimbledon 2011.quote:
Nee, Mahut denk ik, want die brak in de laatste game.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie begon de 5e set met serveren? Isner?
ftfyquote:Op zondag 27 januari 2013 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat kan niet? Was 70-68 in de vijfde set. Wimbledon 2010.
Was 70-68. En Isner begon met serveren ja ...quote:Op zondag 27 januari 2013 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat kan niet? Was 71-69 in de vijfde set. Wimbledon 2011.
Iets van 168 games zonder break dan denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De 2 sets daarvoor waren ook tiebreaks...
quote:
Wimbledon 2010, 70-68 in de 5e set en aantal opeenvolgende games zonder break: 168 (3e en 4e set ook geen breaks)quote:Op zondag 27 januari 2013 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Want als Mahut de set was begonnen, was het keer op keer breek geweest toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, Mahut denk ik, want die brak in de laatste game.
Ja 100+ breaksquote:Op zondag 27 januari 2013 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want als Mahut de set was begonnen, was het keer op keer breek geweest toch?
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wtf?quote:De wedstrijd tussen John Isner en Nicolas Mahut tijdens Wimbledon 2010 is tot op heden de langste tenniswedstrijd ooit gespeeld. De wedstrijd duurde in totaal 11 uur en 5 minuten, en was goed voor meerdere records.
De wedstrijd begon op 22 juni 2010 om 6:13 pm Britse zomertijd (17:13 UTC), en werd pas beslecht op 24 juni 2010 om 4:48 pm. Tussendoor moest de wedstrijd een paar keer worden onderbroken. John Isner won de wedstrijd in 183 games. De eindscore was 6-4, 3-6, 6-7(7), 7-6(3) en 70-68.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:
Nee, geen van beide.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:18 schreef Norrage het volgende:
Mensen is het een leuke pot? Lekker spannend
quote:
Wat heb je gemaakt? Gewonnen?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:18 schreef Norrage het volgende:
Mensen is het een leuke pot? Lekker spannend
Gewonnen?quote:
Sinds 2011/2012 ongeveer idd.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je wist dit niet? Je kijkt pas een jaar tennis dan?
Gewoon vrijgespeeldquote:
Dit weet toch iedereen man. Zelfs mijn oma die tennis niet kentquote:Op zondag 27 januari 2013 12:23 schreef alors het volgende:
[..]
Jezus dramaqueens, niet iedereen kijkt al jaren elk toernooi.
Dit was een van de meest spraakmakende wedstrijden ooit.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:23 schreef alors het volgende:
[..]
Jezus dramaqueens, niet iedereen kijkt al jaren elk toernooi.
Kwam zelfs voorpagina krant alles. Als je dit niet weet heb je onder een steen geleefd.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit was een van de meest spraakmakende wedstrijden ooit.
Nou ik ken zat mensen die dit niet weten anders, mijn wijlen oma zeker niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit weet toch iedereen man. Zelfs mijn oma die tennis niet kent
Voor tenniskijkers ja, zat mensen die er niets van hebben meegekregen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit was een van de meest spraakmakende wedstrijden ooit.
Lang geleden dat ik een GS-finale bij de heren heb gezien die me zo weinig kon boeien.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:26 schreef Norrage het volgende:
Wat een waardeloos niveau inderdaad dit
Kom op zeg! Elke sport liefhebber dan tenminste, al heb je hekel aan tennis.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:26 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik ken zat mensen die dit niet weten anders, mijn wijlen oma zeker niet.
[..]
Voor tenniskijkers ja, zat mensen die er niets van hebben meegekregen.
De Almagro-swingquote:Op zondag 27 januari 2013 12:26 schreef Gorzalka het volgende:
Gelukkig komen er binnenkort wat obscure graveltoernooitjes in Zuid-Amerika, dan kunnen we weer op academisch niveau over tennis converseren.
Ik lees geen krant. En een nieuwsitem van de nos ben je na een jaar ook wel weer vergeten.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kwam zelfs voorpagina krant alles. Als je dit niet weet heb je onder een steen geleefd.
Ik heb jouw eigenlijk zelden niet over een wedstrijd, als die niet duidelijk een enorme kraker was, horen klagen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een GS-finale bij de heren heb gezien die me zo weinig kon boeien.
Dit jaar de Nadalswing.quote:
Ik beweer ook niet dat ik niet klaag over wedstrijden, alleen dat het lang geleden is dat het me zo weinig kon boeien als dit. Vaak vind ik de wedstrijden misschien niet goed maar dan wel spannend maar dit vind ik ook niet spannend.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik heb jouw eigenlijk zelden niet over een wedstrijd, als die niet duidelijk een enorme kraker, was horen klagen.
[...]
Prima. Probeer dan in het vervolg iets voorzichtiger te zijn voor je hier post, beter voor jezelf.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik lees geen krant. En een nieuwsitem van de nos ben je na een jaar ook wel weer vergeten.
Wie is Nadal?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef Szura het volgende:
Nadal stelt z'n rentree binnenkort vast nog uit tot RG, vanwege een griepje
ghaters gonna ghate, no?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef Szura het volgende:
Dat is het bij mij vooral. Ik heb ook niet echt een voorkeur.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef stefan92 het volgende:
Vind deze wedstrijd ook niet zo boeiend maar dat komt denk ik ook omdat het me vrij weinig boeit wie er wint, wel liever Djokovic dan Murray, maar zit bij geen punt te juichen of te balen. Dit dan nog in combinatie met eentonig spel.
A la Martin 10 kilo te zwaar en met een verwilderd kapsel + baardje de baan op stappenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef Szura het volgende:
Met een tas van de AHquote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
A la Martin 10 kilo te zwaar en met een verwilderd kapsel + baardje de baan op stappen!
De verkeerde gejinxtquote:Op zondag 27 januari 2013 12:30 schreef luckass het volgende:
Vooral saai omdat niets erop wijst dat er een break gaat komen
Nee.quote:
Jaquote:
Alsof er alleen maar mensen kijken die elke week tennis kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef Zelva het volgende:
't Is maar goed dat Roelfs me even vertelt dat er een break is, anders had ik dat niet begrepen.
Ik denk weleens dat we te afhankelijk zijn van die commentatoren.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef Zelva het volgende:
't Is maar goed dat Roelfs me even vertelt dat er een break is, anders had ik dat niet begrepen.
'en de break, de break voor Novak Djokovic'?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef Zelva het volgende:
Dat zeiden we ook na de 2e set tegen Wawrinka, dus zullen we dat even afwachtenquote:
Dat zeiden ze vast ook van zijn coach, hoeveel slams heeft die ook al weer gewonnen?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:40 schreef Gorzalka het volgende:
Murray kan alleen GS finales winnen als er een tornado over de baan raast.
"En daar is de break"quote:Op zondag 27 januari 2013 12:39 schreef Szura het volgende:
[..]
'en de break, de break voor Novak Djokovic'?
Irrelevant, dat was in het dopingtijdperkquote:Op zondag 27 januari 2013 12:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vast ook van zijn coach, hoeveel slams heeft die ook al weer gewonnen?
Tien volgens mij. Volgens mij was het een retorische vraag, maar goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vast ook van zijn coach, hoeveel slams heeft die ook al weer gewonnen?
Ja, want de sport is natuurlijk wel schoon nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Irrelevant, dat was in het dopingtijdperk.
Deels, ik wist het oprecht niet uit mijn hoofdquote:Op zondag 27 januari 2013 12:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tien volgens mij. Volgens mij was het een retorische vraag, maar goed.
Klopt, maar de laatste keren dat Djokovic met 2-1 voor in sets verloor was in RG 2010 of zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook na de 2e set tegen Wawrinka, dus zullen we dat even afwachten
Idd, waar denk je dat Rafa nu zit?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, want de sport is natuurlijk wel schoon nu.
Sporen van samenwerking met Fuentes uitwissen natuurlijkquote:
Achter zijn computer, ik las dat hij deze week een pokertoernooi heeft gewonnen voor het enorme bedrag van 140 euro.quote:
Meh, zo zijn de ongeschreven regels. Alleen Federer doet daar moeilijk over.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:45 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het zo raar dat die umpires gewoon antwoord geven op de vraag of de bal in of uit was. Laat die spelers challengen of niet en niet eerst even rondvragen.
Vind het nog stommer dat ze soms zeggen "It was close"quote:Op zondag 27 januari 2013 12:45 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het zo raar dat die umpires gewoon antwoord geven op de vraag of de bal in of uit was. Laat die spelers challengen of niet en niet eerst even rondvragen.
Ja maar dan kan je dus net zo goed het hawk-eye system afschaffen omdat ze eerst nog uitgebreid kunnen gaan kijken en dan pas eventueel challengen..quote:Op zondag 27 januari 2013 12:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Meh, zo zijn de ongeschreven regels. Alleen Federer doet daar moeilijk over.
Ik zie absoluut niet hoe het ene uit het andere volgt. Het enige wat hierdoor gebeurt is dat gemiddeld de accuraatheid van challenges omhoog gaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je dus net zo goed het hawk-eye system afschaffen omdat ze eerst nog uitgebreid kunnen gaan kijken en dan pas eventueel challengen..
Dan ga je dus uit van een 5-setter.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Blijven jullie dit allemaal afkijken? Ik zie het zo nog drie uur duren.
Ja, klopt. En jij gaat dan kennelijk uit van een viersetter(?) Ik heb nog plannen vanmiddagen het is meer dat ik bang ben dat het nog lang duurt dan dat ik dat denk.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan ga je dus uit van een 5-setter.
Murray is kapot. Dit is de laatste set.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Blijven jullie dit allemaal afkijken? Ik zie het zo nog drie uur duren.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Murray is kapot. Dit is de laatste set.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:56 schreef Gorzalka het volgende:
Die ballenjongens zien er echt belachelijk uit.
Staat toch teveel op het spel ofzo hier...quote:Op zondag 27 januari 2013 12:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Break Djokovic. Helaas is deze wedstrijd meer als de US Open dan als Shanghai..
Murray had praktisch rust tot en met de kwartfinale.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Szura het volgende:
'Ja maar Djokovic had een dag langer rust'
Je weet hoeveel dat uitmaakt?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Szura het volgende:
'Ja maar Djokovic had een dag langer rust'
Valt wel mee.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zowel fysiek als mentaal zit Murray erdoor. Jammer, want in het begin was hij de betere.
Meer in het midden. Tiebreak eerste set en de tweede set tot aan de tiebreak. Maar ook geen overmacht.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zowel fysiek als mentaal zit Murray erdoor. Jammer, want in het begin was hij de betere.
Een dag.quote:
Als er een bal uit je zak valt tijdens de rally is het een let. Als het je nog een keer gebeurt, ben je het punt kwijt.quote:
Nee, mag één keer per wedstrijd. Maar wat mij betreft zou het gewoon een punt zijn voor de tegenstander.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik dacht dat dat gewoon een verloren punt was.
Ja, maar hoe wil die uit je zak komen?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als er een bal uit je zak valt tijdens de rally is het een let. Als het je nog een keer gebeurt, ben je het punt kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses aan het forum. Hoop dat Djokovic het snel afmaakt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Is donker in zo'n zak.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe wil die uit je zak komen?
Niet diep genoeg erin gedaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe wil die uit je zak komen?
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dit een irritante reclame. Hij heeft me overigens wel gebracht tot een grap over een kaartenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses aan het forum. Hoop dat Djokovic het snel afmaakt.![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Wat is dit een irritante reclame. Hij heeft me overigens wel gebracht tot een grap over een kaartenhuis.Het is dat je je excuses maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses aan het forum. Hoop dat Djokovic het snel afmaakt.
Wat is dit een irritante reclame. Hij heeft me overigens wel gebracht tot een grap over een kaartenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses aan het forum. Hoop dat Djokovic het snel afmaakt.
Ik miste je slechte grappen al!"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Zou genot zijn als hij er dit jaar vier paktquote:Op zondag 27 januari 2013 13:13 schreef Federer-fan het volgende:
Al;s Djokovic dit wint, heeft hij net zoveel GS'en als ecker en Edberg (die hebben er allebei zes). Maar Djokovic kan nog vijf jaar op zijn top spelen. Kan misschien ook nog wel een bedreiging worden voor Federers 17.
Wat is dit een irritante reclame. Hij heeft me overigens wel gebracht tot een grap over een kaartenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses aan het forum. Hoop dat Djokovic het snel afmaakt.__
quote:
Henk de Vriesquote:Op zondag 27 januari 2013 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is deze umpire? Ik kom niet op z'n naam.
Blom ?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is deze umpire? Ik kom niet op z'n naam.
Nja, wel met een aantal slordigheidsfouten. Hij is niet echt helemaal in the zone.quote:
Kijk dan reclame vrij op ned1quote:Op zondag 27 januari 2013 13:21 schreef Szura het volgende:
De makers van deze reclame hebben zich duidelijk nooit in drummen verdiept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |