Ik zie absoluut niet hoe het ene uit het andere volgt. Het enige wat hierdoor gebeurt is dat gemiddeld de accuraatheid van challenges omhoog gaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je dus net zo goed het hawk-eye system afschaffen omdat ze eerst nog uitgebreid kunnen gaan kijken en dan pas eventueel challengen..
Dan ga je dus uit van een 5-setter.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Blijven jullie dit allemaal afkijken? Ik zie het zo nog drie uur duren.
Ja, klopt. En jij gaat dan kennelijk uit van een viersetter(?) Ik heb nog plannen vanmiddagen het is meer dat ik bang ben dat het nog lang duurt dan dat ik dat denk.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan ga je dus uit van een 5-setter.
Murray is kapot. Dit is de laatste set.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Blijven jullie dit allemaal afkijken? Ik zie het zo nog drie uur duren.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Murray is kapot. Dit is de laatste set.
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:56 schreef Gorzalka het volgende:
Die ballenjongens zien er echt belachelijk uit.
Staat toch teveel op het spel ofzo hier...quote:Op zondag 27 januari 2013 12:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Break Djokovic. Helaas is deze wedstrijd meer als de US Open dan als Shanghai..
Murray had praktisch rust tot en met de kwartfinale.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Szura het volgende:
'Ja maar Djokovic had een dag langer rust'
Je weet hoeveel dat uitmaakt?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Szura het volgende:
'Ja maar Djokovic had een dag langer rust'
Valt wel mee.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zowel fysiek als mentaal zit Murray erdoor. Jammer, want in het begin was hij de betere.
Meer in het midden. Tiebreak eerste set en de tweede set tot aan de tiebreak. Maar ook geen overmacht.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zowel fysiek als mentaal zit Murray erdoor. Jammer, want in het begin was hij de betere.
Een dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |