Als er een bal uit je zak valt tijdens de rally is het een let. Als het je nog een keer gebeurt, ben je het punt kwijt.quote:
Nee, mag één keer per wedstrijd. Maar wat mij betreft zou het gewoon een punt zijn voor de tegenstander.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik dacht dat dat gewoon een verloren punt was.
Ja, maar hoe wil die uit je zak komen?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als er een bal uit je zak valt tijdens de rally is het een let. Als het je nog een keer gebeurt, ben je het punt kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses aan het forum. Hoop dat Djokovic het snel afmaakt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Is donker in zo'n zak.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe wil die uit je zak komen?
Niet diep genoeg erin gedaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe wil die uit je zak komen?
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dit een irritante reclame. Hij heeft me overigens wel gebracht tot een grap over een kaartenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses aan het forum. Hoop dat Djokovic het snel afmaakt.![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Wat is dit een irritante reclame. Hij heeft me overigens wel gebracht tot een grap over een kaartenhuis.Het is dat je je excuses maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses aan het forum. Hoop dat Djokovic het snel afmaakt.
Wat is dit een irritante reclame. Hij heeft me overigens wel gebracht tot een grap over een kaartenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses aan het forum. Hoop dat Djokovic het snel afmaakt.
Ik miste je slechte grappen al!"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Zou genot zijn als hij er dit jaar vier paktquote:Op zondag 27 januari 2013 13:13 schreef Federer-fan het volgende:
Al;s Djokovic dit wint, heeft hij net zoveel GS'en als ecker en Edberg (die hebben er allebei zes). Maar Djokovic kan nog vijf jaar op zijn top spelen. Kan misschien ook nog wel een bedreiging worden voor Federers 17.
Wat is dit een irritante reclame. Hij heeft me overigens wel gebracht tot een grap over een kaartenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses aan het forum. Hoop dat Djokovic het snel afmaakt.__
quote:
Henk de Vriesquote:Op zondag 27 januari 2013 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is deze umpire? Ik kom niet op z'n naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |