9.30..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef plesner het volgende:
Hoe laat is de mannen finale morgen (Nederlandse tijd)?
Normaliter slaap ik zondag's wel tot 11.00-12.00 uit jah. Echter deze pot wil ik gewoon vanaf het begin zien.quote:
Bedankt. Ben benieuwd of Mats net zo op dreef is als gister, met zijn voorspelling: "I Think Li Na will win comfortably."quote:Op zondag 27 januari 2013 08:58 schreef Ambrosius het volgende:
De voorbeschouwing op de BBC en Eurosport begint over een kwartier.
"I think there will be long rallies"quote:Op zondag 27 januari 2013 09:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Ben benieuwd of Mats net zo op dreef is als gister, met zijn voorspelling: "I Think Li Na will win comfortably."
Ik neem aan dat je Del Potro bedoelt.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:17 schreef plesner het volgende:
Lol @ Del Piero op Eurosport, wat een held
? Del Piero zit bij de voorbeschouwingquote:Op zondag 27 januari 2013 09:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Del Potro bedoelt.
viel mij net ook pas opquote:Op zondag 27 januari 2013 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
Deden ze dat altijd al, kreunen bij elke bal die ze slaan?
Dat glijden kunnen ze uren, niks aan de hand.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:13 schreef Federer-fan het volgende:
Niet weer enkelproblemen hopelijk...
mag hopen dat je naar de finale meer dan een paar schoenen meeneemt.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:26 schreef Szura het volgende:
Zou hij weer nieuwe schoenen in z'n tas hebben?
Ja, rackets, water, handdoeken, een banaan, etc.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:30 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
mag hopen dat je naar de finale meer dan een paar schoenen meeneemt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, rackets, water, handdoeken, een banaan, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |