Dan nog kan niet iedereen het ontvangen.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:23 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Eurosport zit in het hele land op het open net
Rare logica? Hij verliest toch heel wat punten? Of is het gat met de nummer 6 dusdanig groot ?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vorige week was hij 4e, dus hij zal wel top 5 blijven.
Dan moet je wel onder een steen leve. Je snapt m'n punt..quote:Op zondag 27 januari 2013 11:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan nog kan niet iedereen het ontvangen.
4 Nadal, Rafael (ESP) 6,600 0 17quote:Op zondag 27 januari 2013 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rare logica? Hij verliest toch heel wat punten? Of is het gat met de nummer 6 dusdanig groot ?
Oh 1900 punten tussen Ferrer en die prutserquote:Op zondag 27 januari 2013 11:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
4 Nadal, Rafael (ESP) 6,600 0 17
5 Ferrer, David (ESP) 6,505 0 26
6 Berdych, Tomas (CZE) 4,680 0 25
Zo ziet het er nu uit, volgens mij komen de punten van de AO hier nog bij.
Berdych staat bijna 2000 punten achter.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rare logica? Hij verliest toch heel wat punten? Of is het gat met de nummer 6 dusdanig groot ?
Maar we weten ook niet hoeveel dit oplevert. Misschien levert het wel meer op dan het kost.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:25 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Dan moet je wel onder een steen leve. Je snapt m'n punt..
Ik ook niet. Zou het begrijpen als het hele toernooi op Eurosport 2 was, want daar heb je een extra abonnement voor nodig (in elk geval waar ik woon).quote:Op zondag 27 januari 2013 11:20 schreef Achtentachtig het volgende:
Ik snap niet waarom de NOS elk jaar weer die finale uitzendt terwijl Eurosport al vanaf het begin het toernooi live verslaat. Lijkt me beetje geld weggooien...
dan zou het net zo idioot zijn. Het is natuurlijk belachelijk dat mensen die niet van tennis houden aan onze hobby moeten bijdragen, en dat wordt dubbel zo belachelijk wanneer het gewoon op betaal tv isquote:Op zondag 27 januari 2013 11:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou het begrijpen als het hele toernooi op Eurosport 2 was, want daar heb je een extra abonnement voor nodig (in elk geval waar ik woon).
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 11:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat die kerel die nu bij Sport1 zit?
Dat is het mooie aan de de publieke omroep, ik geef ook niks om het Tros feest op het plein, maar ook daar gaat geld naartoe vanuit de publieke omroep. Voor ieder wat wils zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:39 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
dan zou het net zo idioot zijn. Het is natuurlijk belachelijk dat mensen die niet van tennis houden aan onze hobby moeten bijdragen, en dat wordt dubbel zo belachelijk wanneer het gewoon op betaal tv is
Kom op zegquote:Op zondag 27 januari 2013 11:39 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
dan zou het net zo idioot zijn. Het is natuurlijk belachelijk dat mensen die niet van tennis houden aan onze hobby moeten bijdragen, en dat wordt dubbel zo belachelijk wanneer het gewoon op betaal tv is
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:39 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
Ja, precies, da's net zo erg.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kom op zeg
Tussen kunst en kitsch, het kunstuur, maestro, van bihar tot bangelore, kassa, radar vind ik ook kutprogramma's, maar daar wordt toch ook voor betaald?
de break voor wie en in welke set?quote:
Dat gaat nog wel even duren hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoelang zal het nog duren totdat Murray de nr. 1 is?
Ja Djokovic heeft een of ander servisch model, niet getrouwd volgens mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Wrijfhout het volgende:
Heeft Djokovic eigenlijk geen vrouw?
In het kamp van Djoko worden 2 kale mannen in beeld gebracht en in het kamp van murray een groupie
Hij is wel getrouwd toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja Djokovic heeft een of ander servisch model, niet getrouwd volgens mij.
Murray probeerde er in elk geval wel een, maar die mislukte.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:55 schreef leroytje het volgende:
Is er al een dropshot gespeeld deze partij?
Ja, zonder al teveel succes.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:55 schreef leroytje het volgende:
Is er al een dropshot gespeeld deze partij?
Dat heb ik dan gemist.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef Wrijfhout het volgende:
Heeft Djokovic eigenlijk geen vrouw?
In het kamp van Djoko worden 2 kale mannen in beeld gebracht en in het kamp van murray een groupie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |