Voor de beker mag Feyenoord met 10-0 winnen. Het gaat om die uitwedstrijd in de Kuip voor de competitie.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Zou zo mooi zijn om die kakkies weer uit te kunnen zwaaien, maar beker duels. Altijd anders.
quote:
quote:
quote:
Willen de jank-PSV'ers over "matige trollen" voortaan eerst de hand in eigen boezem steken? Vooral omdat ik hier daadwerkelijk nog kom praten over het beleid van jullie club, terwijl jullie gewoon matig aan het trollen zijn.quote:
Zat jij vanmiddag op de perstribune?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Willen de jank-PSV'ers over "matige trollen" voortaan eerst de hand in eigen boezem steken? Vooral omdat ik hier daadwerkelijk nog kom praten over het beleid van jullie club, terwijl jullie gewoon matig aan het trollen zijn.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zat jij vanmiddag op de perstribune?
Nee voor beide prijzen gaan dit jaarquote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor de beker mag Feyenoord met 10-0 winnen. Het gaat om die uitwedstrijd in de Kuip voor de competitie.
Leuk om te winnen, maar het boeit mij niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee voor beide prijzen gaan dit jaar
Dacht echt dat hij tot 2014 een contract had.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 27-01-2013 om 18:16:35Voor de duidelijkheid: Het contract van Stef Nijland loopt dit jaar af. Verhuur aan #Brisbane is dus een definitief afscheid bij #PSV. reageer retweet
Hopelijk halen ze van Dijk ja, dat is een domme kracht.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
En hutch ook verkopen.
En vervolgens van DIjk halen!
Zo'n beker finale tripje vond ik anders wel vetquote:Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk om te winnen, maar het boeit mij niet echt eigenlijk.
En Groningen vraagt maar 5 miljoen las ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk halen ze van Dijk ja, dat is een domme kracht.
Link?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Groningen vraagt maar 5 miljoen las ik.
Goed dat je mijn reactie hebt verwijderd. Kudo'squote:Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef GGMM het volgende:
Rustig jongens, laten we nou geen ruzie maken.
Terecht idd.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Goed dat je mijn reactie hebt verwijderd. Kudo's
Als die dan ook hier net zo snel hier worden verwijderd is het prima. Verder bemoei ik mij er niet mee.quote:
Heb je hem genotet?quote:
Of ik genote heb is voor jou niet zo relevant, maak jij je nou maar druk om je eigen reacties. Was ook van jou puur getroll.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je hem genotet?
En wat was er mis met mijn: BOEM samen met het filmpje?
Ik bedoel, was een inhoudelijke reactie op FL_nogiets. In tegenstelling tot al die "" idiote PSV'ertjes in het Ajaxtopic.
Zin 3 keer gelezen. Snap er geen hol van.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als die dan ook hier net zo snel hier worden verwijderd is het prima. Verder bemoei ik mij er niet mee.
Dat postte je net ook al, maar goed...quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
Maar deze discussie mag verder in feedback of dm als daar behoefte aan is, niet hier iig.
Oké. Opnieuw dan:quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een video posten met 'boem' is niet echt inhoudelijk he
En dit noem jij niet trollen?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké. Opnieuw dan:
Ik acht de kans buitensporig groot (99,999999%) dat wij op eenzelfde wijze PSV kapot spelen.We hebben wat recht te zetten, de boertjes komen maar met een mannetje of 4000 naar jullie EIGEN stadion (
!!! by the way) en jullie sinusbeweging (PEC laag in de sinus, Heracles hoog, Feijenoord weer laag in de sinus) zal jullie opnaaien.
.
Inhoudelijker kan niet.
Niks aan t handje, volgens mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hoe staat het met Jetro Willems?
Da's mooi voor PSV.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niks aan t handje, volgens mij.
Het is hartstikke inhoudelijk. Ik heb het over jullie "laag-hoog-laag" patroon, heb het over de bekerwedstrijd (jullie eerstkomende wedstrijd) en over het feit dat het vanzelfsprekend belachelijk is dat jullie nog geen eens 5000 kaarten hebben verkocht!quote:
Dus als ik de 10-0 in het feyenoord topic post en termen al kakkies (boertjes) gebruik is het ook geen trollen?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is hartstikke inhoudelijk. Ik heb het over jullie "laag-hoog-laag" patroon, heb het over de bekerwedstrijd (jullie eerstkomende wedstrijd) en over het feit dat het vanzelfsprekend belachelijk is dat jullie nog geen eens 5000 kaarten hebben verkocht!. Wat echt enorm kneuzig is.
Maargoed. Jullie willen overal een troll in zien.
Ik moest behoorlijk lachen om je bericht, maargoed ga je eerst eens inlezen en wat er allemaal gebeurd is omtrent de kaartverkoop. Dan is het ergens ook logisch dat er een stuk minder kaarten worden verkocht.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is hartstikke inhoudelijk. Ik heb het over jullie "laag-hoog-laag" patroon, heb het over de bekerwedstrijd (jullie eerstkomende wedstrijd) en over het feit dat het vanzelfsprekend belachelijk is dat jullie nog geen eens 5000 kaarten hebben verkocht!. Wat echt enorm kneuzig is.
Maargoed. Jullie willen overal een troll in zien.
Jullie noemen jezelf toch boeren? Wij noemen onszelf geen kakkerlakken hoor. Is hetzelfde als "joden": wil Amsterdam dat we daarmee stoppen, mogen ze er eerst zelf mee stoppen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als ik de 10-0 in het feyenoord topic post en termen al kakkies (boertjes) gebruik is het ook geen trollen?
idd in het philips stadion roepen ze altijd "Boertjes!"quote:Op zondag 27 januari 2013 18:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie noemen jezelf toch boeren? Wij noemen onszelf geen kakkerlakken hoor. Is hetzelfde als "joden": wil Amsterdam dat we daarmee stoppen, mogen ze er eerst zelf mee stoppen..
1-op-1 verhouding in de kaartverkoop? Weerhoudt ons er ook niet van om een uitverkochte Kuip te hebben tegen ADO.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moest behoorlijk lachen om je bericht, maargoed ga je eerst eens inlezen en wat er allemaal gebeurd is omtrent de kaartverkoop. Dan is het ergens ook logisch dat er een stuk minder kaarten worden verkocht.
Boo-hoo de kaartjes zijn te duur.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moest behoorlijk lachen om je bericht, maargoed ga je eerst eens inlezen en wat er allemaal gebeurd is omtrent de kaartverkoop. Dan is het ergens ook logisch dat er een stuk minder kaarten worden verkocht.
Als ik naar een PSV-wedstrijd kijk, is dat eigenlijk het enige wat ik hoor, of: ''WE WORDEN KAMPIOEN''.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd in het philips stadion roepen ze altijd "Boertjes!"
Oke prima man wat jij wil.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1-op-1 verhouding in de kaartverkoop? Weerhoudt ons er ook niet van om een uitverkochte Kuip te hebben tegen ADO.
Het feit dat het de beker is? Bitch please. Het feit dat de kaarten 25 euro zijn?De goedkoopste kaarten in De Kuip zijn standaard 27,50.
Nee, na het "famous for not travelling" van PSV, zijn jullie nog befaamder voor het niet steunen van je team als het je ook maar een eurocent extra kost bovenop de SCC. Zie ook de CL wedstrijden en EL wedstrijden die PSV met moeite of zelfs totaal niet uitverkocht kregen.
Mooi manquote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Boo-hoo de kaartjes zijn te duur.
De peperdure kaarten voor het uitvak waren binnen 5 minuten weg.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Boo-hoo de kaartjes zijn te duur.
De peperdure kaarten voor het uitvak waren binnen 5 minuten weg.
Wij moeten elke dag roepen hoe geweldig de feyenoord fans zijn blijkbaar.quote:
Trots op je. Ben je tenminste een van de weinige 'echten'.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
Achja ik ben er gewoon lekker bij woensdag.
Voor zo'n wedstrijd zeker, ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Caland het volgende:
Sowieso is 25 euro best een schappelijke prijs imo.
Je bent bij de club in goede en slechte tijden. Zo simpel is het.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Wel respect voor de PSV'ers hier, die keer op keer naar het stadion komen en vaak een treurige pot krijgen voorgeschoteld.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent bij de club in goede en slechte tijden. Zo simpel is het.
Was serieus gemeend.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Trots op je. Ben je tenminste een van de weinige 'echten'.
Toch pijnlijk moet het zijn, in je eigen stadion staan en het dan ervaren als een uitwedstrijd.
We zijn niet anders gewend. Onder Rutten werd er pas weer wat aantrekkelijker gespeeld, maar toen gingen de resultaten naar beneden.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Wel respect voor de PSV'ers hier, die keer op keer naar het stadion komen en vaak een treurige pot krijgen voorgeschoteld.
Meer goals dan barca, mij hoor je niet klagenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hij had het over PSV'ers die naar het stadion komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meer goals dan barca, mij hoor je niet klagen
Tering, jij vraagt er ook wel om he?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die posts. Het lijkt net alsof PSV de winnaar is van het weekend.
Oh wacht
Over het spel had ie hetquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had het over PSV'ers die naar het stadion komen.
Ik zou niet te vroeg juichen aangezien het voor PSV altijd mis gaat na de winterstop.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die posts. Het lijkt net alsof PSV de winnaar is van het weekend.
Oh wacht
Verstandig.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Valt het op? Ik reageer gewoon niet op hem, scheelt een hoop energie.
Uhm.. Neequote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar, geef mij nou gewoon gelijk.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Valt het op? Ik reageer gewoon niet op hem, scheelt een hoop energie.
Laatste 30 posts is 1 en al k.quote:
Reageerde je ook zo toen je PSV vriendjes het Ajaxtopic probeerden te laten ontsporen? En het grappige is dat ik dat niet eens doe, ik betuig mijn respect aan FL_Freak, spreek uit dat ik het belachelijk vind hoe jullie zó NIET trouw zijn aan je club, heb het over de laatste bekerwedstrijd tussen onze clubs...quote:
In ieder geval nog tot 9 februari, als het goed is.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo. We staan weer bovenaan. Voor zolang het duurt.
Sensatie zoeken kun je vandaag beter in het ajax of twente topic.
Waar heb jij het allemaal over?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo. We staan weer bovenaan. Voor zolang het duurt.
Sensatie zoeken kun je vandaag beter in het ajax of twente topic.
Ok.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ok.
Brands is een goede technisch directeur.
Gewoon Nijland verhuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doet hij knap ja.![]()
O man, mijn handen jeuken.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
Owjah. Die TT vroeg er niet om om even mijn respect daarvoor getoond te krijgen. Oh, Oh ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Reageerde je ook zo toen je PSV vriendjes het Ajaxtopic probeerden te laten ontsporen? En het grappige is dat ik dat niet eens doe, ik betuig mijn respect aan FL_Freak, spreek uit dat ik het belachelijk vind hoe jullie zó NIET trouw zijn aan je club, heb het over de laatste bekerwedstrijd tussen onze clubs...
Kortom, alles is ontopic.
Weer het zoveelste bewijs dat PSV'ertjes niets, maar dan ook niets, kunnen hebben.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jongens we kunnen er gewoon niet meer om heen, PSV is de beste van Nederland
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV moet Alaba kopen als backup voor baas Wilms.
Duurde even, maar dan bespaar je toch mooi even 3 tonquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ok.
Gewoon Nijland verhuurd.
De TT "Half 1 is de schuld"? Wat lul je weer ontzettend dom, simpele boer.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Owjah. Die TT vroeg er niet om om even mijn respect daarvoor getoond te krijgen. Oh, Oh ja.
Jij bent er zeker weer bij met je grote bakkus?quote:ON:
Woensdag, lekker achterover hangen. Pelle en Immer die er niks van kunnen. Clasie die alleen loopt te naaien en te zaniken. Koeman die zich weer niet in kan houden. En dan in de 2e helft snel erop en erover.
Die kakkies kunnen weer trouw naar hun doos huis en dromen over dat ene woord.
Komt goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben Tamata al en die doet het best goed bij Roda.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV moet Alaba kopen als backup voor baas Wilms.
Dat weten we nu ook wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
Jij bent er zeker weer bij met je grote bakkus?
4000 kaarten verkocht, waarvan een deel zelfs nog Feijenoorders zullen blijken te zijn. Wat een schandalig zooitje """"""""""""""""""""supporters"""""""""""""""""""".
Ik wil graag weten of deze neppert erbij is. Hij zal wel beweren dat het wel zo is, maar we weten allemaal wel beter op Fok!.quote:
Nadenken verplegertje, nadenken.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De TT "Half 1 is de schuld"? Wat lul je weer ontzettend dom, simpele boer.
Nee, ik ben er eens niet bij nee. Als je wil weten waarom zoek je maar terug.quote:[..]
4000 kaarten verkocht, waarvan een deel zelfs nog Feijenoorders zullen blijken te zijn. Wat een schandalig zooitje """"""""""""""""""""supporters"""""""""""""""""""".
Alaba gast, speelt bij Bayern Munchen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben Tamata al en die doet het best goed bij Roda.
Als je het antwoord al weet is de vraag overbodig.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil graag weten of deze neppert erbij is. Hij zal wel beweren dat het wel zo is, maar we weten allemaal wel beter op Fok!.
Tamata is voor op rechts. Backup van manolevquote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben Tamata al en die doet het best goed bij Roda.
Ik denk dat die TT een beetje cynisch was aangezien er een persoon was die het weggeven van een 0-2 voorsprong verweet aan de 12:30 startingstijd van de wedstrijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gaat zelf zeker ook ?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Niets is zeker in voetbal. 2 wedstrijden zijn nooit hetzelfde, 2 helften ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
In ieder geval nog tot 9 februari, als het goed is.
Kan op rechts ja, maar speelt nu LB bij Roda.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Tamata is voor op rechts. Backup van manolev
"Verplegertje".quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nadenken verplegertje, nadenken.
Omdat je een neppert ben.quote:Nee, ik ben er eens niet bij nee. Als je wil weten waarom zoek je maar terug.
Inderdaad, 4K supporters en Feijenoord die weer met de overwinning naar huis gaat.quote:4k supporters, en dan toch weten te winnen. Zal schitterend zijn
Ik proef wat Steve-achtige uitspraken.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets is zeker in voetbal. 2 wedstrijden zijn nooit hetzelfde, 2 helften ook niet.
Over afgelopen speelronde, speelronde 20.quote:
Je kent me, je kent me. Internetheldquote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Verplegertje".. Ga even afstuderen in o.a. Geneeskunde, Informatica, Communicatie, MEM en Bestuurskunde en trek dan die lelijke kop van je weer open
.
Liever ambulanceverpleegkundige dan werkeloze teringboer uit Woensel.
[..]
Omdat je een neppert ben.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je kent me, je kent me. Internetheld
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je kent me, je kent me. Internetheld
Klaar nu, beide.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |